Kaipaan ..

••• 🌚 ⭐
En nähnyt tänään sinua ja .. ehkä parasta niin ..
Kai sulla kaikki on OK ..

🖐

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .... Haluan toivottaa Kauniita unia🌃✨🌝
      .... Viime yönä olin uni tutkimuksessa, tuli paniikkikohtaus😥 keskellä yötä.. Säikähdys kova.

Toivon, että sinulla on olo ja elo hyvä🐳
      Oon vain käväissyt täällä hetkiä. Nyt alan nukkumaan😴

Nuku hyvin my friend🖐️🙏💫
      🐅

• Hei tigru 🖐
        Miksi olit uni tutkimuksessa, oliko joku erillinen syy?
        Löytyykö jotain uutta sieltä tutkimuksessa?

Mutta nuku hyvin 😏🤚

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Hei tigru 🖐
        Miksi olit uni tutkimuksessa, oliko joku erillinen syy?
        Löytyykö jotain uutta sieltä tutkimuksessa?

Mutta nuku hyvin 😏🤚

... Jos oisit läheisempi niin kertoisin syyn...

Oon ollut entisten koulukamujen kans yhteydessä. Tyypit on ihania.
        🐅

• tigrutoivottaa kirjoitti:

... Jos oisit läheisempi niin kertoisin syyn...

Oon ollut entisten koulukamujen kans yhteydessä. Tyypit on ihania.
        🐅

Kuinka läheinen minun pitäisi olla, että kertoisit?
        Vitsi ..
        Okey, ei tarvitse kertoa mitään 🖐 🙂
        Se on aina hyvä, kun on mukavia kamuja, niiden kanssa on kiva muistella vanhoja aikoja ..
        Monella niitä ei ole, olipas syy mikä tahansa ..

Mutta joo, nuku hyvin, tykkään susta .. olet hassu 😊
        Kohta 💤

• Kiva että täällä kaivataan. Nyt tuli lämmin olo.

• Hyvää huomenta ..
        Kaipaus on terveellistä, se näyttää, että henkilöllä on emotsioone 🙄

Hyvää huomenta ..

Hyvää aamupäivää..... 🖐️🌝🌨️

Onko sulla tunteet pinnalla? 😍
        Jos oon hassu niin säkin oot... Kaks hassua😋😋

🐅

Hyvää huomenta ..

Tottakai on, ihania ne on mutta myös tunteet on vaarallisia.

• valtakunta kirjoitti:

Tottakai on, ihania ne on mutta myös tunteet on vaarallisia.

Olet aivan oikeassa .. 🙄

Hyvää aamupäivää..... 🖐️🌝🌨️

Onko sulla tunteet pinnalla? 😍
        Jos oon hassu niin säkin oot... Kaks hassua😋😋

🐅

.. Hehee .. ei ole tunteita pinnalla, vielä 🤔

Olet aivan oikeassa .. 🙄

Tunteita pitää osata hallita hallitsetko ne?

• valtakunta kirjoitti:

Tunteita pitää osata hallita hallitsetko ne?

En ole tunteiden orja ..
        Kylmä ja selvä pää on parempaa, kuin kuumat sekaiset tunteet.

Aika lailla hallitsen tunteita. 🙄

En ole tunteiden orja ..

Kyllä tekisi joskus hypätä tunteiden vietäväksi kun ne on niin ihania tämä on kuin seikkailu koitella omia tunteita. Purjeet ylös ja peräsin ihmismereen seikkailemaan.🥰💕

En ole tunteiden orja ..

Ikävä kyllä ei saa vain ryhtyä mihinkään, joten on siis kiva seikkailla mielellä.

En ole tunteiden orja ..

Mitäs sinä täällä?

• valtakunta kirjoitti:

Mitäs sinä täällä?

Kaipaan yhtä (M)ussukka .. katsoa saa mutta ei koskea .. vähän sillä tyylillä 😁

Kaipaan yhtä (M)ussukka .. katsoa saa mutta ei koskea .. vähän sillä tyylillä 😁

Huh huh. Se on tuskaa kun niin lähellä mutta kuitenkin savuttamissa. Sitten jos luonne natsaa, on ihan lisäksi himoissa kun miettii häntä lihapihvinä.

• valtakunta kirjoitti:

Huh huh. Se on tuskaa kun niin lähellä mutta kuitenkin savuttamissa. Sitten jos luonne natsaa, on ihan lisäksi himoissa kun miettii häntä lihapihvinä.

🤣 *nauraa* .. lihapihviä 🤣

• Anonyymi

Kuinka ihmiset kertoilevat omia sairauksiaan, yksityisiä asioita, tietämättä vastaanottajista mitään. Sairaalat, tietokannat jne yrittävät suojata ihmisten yksityiset tiedot, sitten jotkut höpöttävät "salaisesti" julkiseksi kaiken.
      Herätys,herätys!
      Tietoja saatetaan käyttää julmasti, sairastunutta vastaan.
      Kannattaa miettiä, mitä täällä lörpöttelee.

• Anteeksi .. mitä ihmettä sä oikein sekoat?

Olen sama mieltä ➡ Kannattaa miettiä, mitä täällä lörpöttelee ja hereillä ollaan! 🙄

• Kirjoitan omasta vapaasta tahdostani tänne.
        En pelkää ulkopuolisten kirjoittajien tuomiota.
        Mistä syystä unitutkimukseni tai paniikkikohtaukseni herättävät moittimisen tarpeesi? Mulle on aivan sama vaikka koko maailma tietää mitkä ovat kipupisteeni...

🐅 Relaa... En oo niin kipiä....

Kirjoitan omasta vapaasta tahdostani tänne.
        En pelkää ulkopuolisten kirjoittajien tuomiota.
        Mistä syystä unitutkimukseni tai paniikkikohtaukseni herättävät moittimisen tarpeesi? Mulle on aivan sama vaikka koko maailma tietää mitkä ovat kipupisteeni...

🐅 Relaa... En oo niin kipiä....

Huomenet Tigru 🖐
        🙄
        Hämmentävä tilanne, miten sivulliset sekaantuvat johonkin juttuihin väliin, mistä heillä ei ole hajukaan! 💩

itselläkin olisi mielenkiintoinen tietää, millainen minun unitutkimus olisi .. tai siis vastauksia olisi kiva tietää 😁

Huomenet Tigru 🖐
        🙄
        Hämmentävä tilanne, miten sivulliset sekaantuvat johonkin juttuihin väliin, mistä heillä ei ole hajukaan! 💩

itselläkin olisi mielenkiintoinen tietää, millainen minun unitutkimus olisi .. tai siis vastauksia olisi kiva tietää 😁

Sulaheijaahopsansaa Ystikseni!

Mitäs tänne omakantaan. fi? 😁

Unet ovat oikeesti mielenkiintoisia... Tutkimisen arvoisia ja tärkeitä💤💤
        Alitajuntaa ei ole annettu turhan takia.

Olin illalla standup-esityksessä. Olisin mielelläni jakanut sen kokemuksen kanssasi.
        Vatsalihakset ovat edelleen toipumistilassa🤣
        Nauroimme entisen työparini kanssa niin paljon, että elämme varmaan 100-vuotiaiksi🧙‍♀️🧙‍♀️.....

Mukava, että minulla on sinut täällä ystävänä.
        🖐️ jolle voin kirjoittaa✍️....
        Aurinkoista pyhäpäivää sulle☀️🌝
        🧡-ajatuksin
        🐅

Olin illalla standup-esityksessä. Olisin mielelläni jakanut sen kokemuksen kanssasi.
        Nauroimme entisen työparini kanssa niin paljon, että elämme varmaan 100-vuotiaiksi🧙‍♀️🧙‍♀️.....

🧡-ajatuksin
        🐅

Unet ovat todella mielenkiintoisia, mistä ne tulee, mitä ne kertovat ja mikä sen tarkoitus on .. 🤔

Kiva kun sinulla oli onnistunut ilta ja olit tyytyväinen kokonaisuudessa. 😁
        Itsekin olin tyytyväinen kokonaiseen päivään, illan kruunasi kunnon saunalöylyt. 🥤
        Ja nyt on kokonainen viikko loma .. 😇

Unet ovat todella mielenkiintoisia, mistä ne tulee, mitä ne kertovat ja mikä sen tarkoitus on .. 🤔

Kiva kun sinulla oli onnistunut ilta ja olit tyytyväinen kokonaisuudessa. 😁
        Itsekin olin tyytyväinen kokonaiseen päivään, illan kruunasi kunnon saunalöylyt. 🥤
        Ja nyt on kokonainen viikko loma .. 😇

Hyvää syyslomaa🖐️🍁🍂🌾🏊‍♀️🏋️‍♂️
        Nauti lomastasi!

Uusi viikko ja työt kutsuvat.
        Loppuviikosta huilaan ja teen lyhyemmän viikon🌝🍀

🐅

Bye,bye🖐️ peace and lovee

Hyvää syyslomaa🖐️🍁🍂🌾🏊‍♀️🏋️‍♂️
        Nauti lomastasi!

Uusi viikko ja työt kutsuvat.
        Loppuviikosta huilaan ja teen lyhyemmän viikon🌝🍀

🐅

Bye,bye🖐️ peace and lovee

Hei Tigru 🖐
        Kiitos, loma tulee tarpeeseen, saan ehkä nukkua pidempään .. mutta se taitaa olla myytti, en nuku sen pidemmän .. 🤔

Tällä viikolla saan keskittyä enemmän kuntosaliin, viime viikko kun oli kuntosalista tauko, koska nilkka oli turvoksissa, (liian paljon rasitusta ei tehnyt hyvä), tänään aamulla oli treeni hyvä, vähän nilkka valitti, mutta vein oman ohjelman loppuun kunnialla. 😏

Olkoon kiva työpäivä sinulla! 🖐

☕ 😋 ..

🧡-ajatuksin
        🐅

Siis en ole ollut ennen unitutkimuksessa ..
        Mutta jos letkut - piuhat kiinni ja vielä olet oudossa paikassa, olisi minulle uneton yö .. ja pilalle olisi mennyt tutkimus 🤔

Hei Tigru 🖐
        Kiitos, loma tulee tarpeeseen, saan ehkä nukkua pidempään .. mutta se taitaa olla myytti, en nuku sen pidemmän .. 🤔

Tällä viikolla saan keskittyä enemmän kuntosaliin, viime viikko kun oli kuntosalista tauko, koska nilkka oli turvoksissa, (liian paljon rasitusta ei tehnyt hyvä), tänään aamulla oli treeni hyvä, vähän nilkka valitti, mutta vein oman ohjelman loppuun kunnialla. 😏

Olkoon kiva työpäivä sinulla! 🖐

☕ 😋 ..

Moiks ruokkikselta! 😊

Onhan lomassa se hyvä puoli, että ainakin teoriassa voit nukkua pitempään.... 😔
        Vaikka se sitten menisikin myyttiseksi😅

Kuntoilu on hyväksi, mutta kipua ei tarttis olla.

Tuo unijutska selviää viikon parin sisällä.... Kunhan tulokset tulevat. Huolettaa jos se joudutaan uusimaan😕 Se ansassa olemisen tunne oli pahinta...

Mukavaa lomapäivää sulle ja iloista mieltä✌️🌝 Pysytään "pinnalla ja liikkeessä"...

🐅

Moiks ruokkikselta! 😊

Onhan lomassa se hyvä puoli, että ainakin teoriassa voit nukkua pitempään.... 😔
        Vaikka se sitten menisikin myyttiseksi😅

Kuntoilu on hyväksi, mutta kipua ei tarttis olla.

Tuo unijutska selviää viikon parin sisällä.... Kunhan tulokset tulevat. Huolettaa jos se joudutaan uusimaan😕 Se ansassa olemisen tunne oli pahinta...

Mukavaa lomapäivää sulle ja iloista mieltä✌️🌝 Pysytään "pinnalla ja liikkeessä"...

🐅

Joo, kuvittelen eteeni tilanteen, missä on piuhat kiinni ja pitäisi olla "rauhallinen ja nukkua" ..
        😴 💤💤..
        Toivottavasti he saivat kasaan paljon kunnon matskuja, että näkee selvästi jos siellä on jotain extra ja saisi kunnon ohjeet, mikä vaikuttaa kunnolla uneen ja unenlaatuun.
        🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 ..

Joo, kuvittelen eteeni tilanteen, missä on piuhat kiinni ja pitäisi olla "rauhallinen ja nukkua" ..
        😴 💤💤..
        Toivottavasti he saivat kasaan paljon kunnon matskuja, että näkee selvästi jos siellä on jotain extra ja saisi kunnon ohjeet, mikä vaikuttaa kunnolla uneen ja unenlaatuun.
        🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 ..

Tsau✋🍁🌸

Outoja kokemuksia viimeisen vuorokauden aikana. Paljon töitä eilen ja tänään=normia.
        📱 alkoi jumittamaan eilen päivällä. 😮
        En päässyt ollenkaan suomi24. fi aloituksiin.... 😕
        Läppärillä kävin 2x👀

Tänään 📞 alkoi pelaamaan. Ilman huollon apua. Mietin tarinan opetusta..... Riippuvaisuus/Lukeminen&Ulkoilu... Suunnan tarkistusko? Mikä se on?

Tämä on jo toinen texti jonka tein.... Eka ei lähtenyt... Valtava väsy ja alakulo mulla😔😞

Noh, jospa lomasi on sujunut paremmin👍
        Mukavaa iltaa 🕯️🌠

Tsau✋🍁🌸

Outoja kokemuksia viimeisen vuorokauden aikana. Paljon töitä eilen ja tänään=normia.
        📱 alkoi jumittamaan eilen päivällä. 😮
        En päässyt ollenkaan suomi24. fi aloituksiin.... 😕
        Läppärillä kävin 2x👀

Tänään 📞 alkoi pelaamaan. Ilman huollon apua. Mietin tarinan opetusta..... Riippuvaisuus/Lukeminen&Ulkoilu... Suunnan tarkistusko? Mikä se on?

Tämä on jo toinen texti jonka tein.... Eka ei lähtenyt... Valtava väsy ja alakulo mulla😔😞

Noh, jospa lomasi on sujunut paremmin👍
        Mukavaa iltaa 🕯️🌠

Hei Tigru 🖐
        Tarinan opetus, hmm .. annas kun mietin 🤔

Puhelimen jumiutumisen syy voi olla vaikka mitä ja uudelleen kännysttäminen esim. tyhjentää välimuistissa olevat välilehdet, kun niitä on paljon avoinna, niin puhelin jumittaa ja se on riittävä syy lopettaa yhteistyö.

Outo, ettet pysty lähettämään viestejä kerralla, vaan pitää monta kerta uudestaan kirjoittamaan ja sitten kirjoittamaan / lähettämään ..
        📳 (Epäilen että se on kännykkä ongelma, minulla sitä ei ole, itsellä on käytössä Galaxy S8 ja joskus käytän kännykällä niin minulla toimi hyvin.)

Kait olet ottanut kopion omasta viestistä ja kun viesti ei tallennu heti palvelimeen, niin ei tarvitse uudestaan kirjoittaa, vaan liität kopioidut viestin, niin helpottaa uudelleen kirjoittamisen vaivan ..

Et ole koukussa tähän suomi24 vielä .. 😁

Hei Tigru 🖐
        Tarinan opetus, hmm .. annas kun mietin 🤔

Puhelimen jumiutumisen syy voi olla vaikka mitä ja uudelleen kännysttäminen esim. tyhjentää välimuistissa olevat välilehdet, kun niitä on paljon avoinna, niin puhelin jumittaa ja se on riittävä syy lopettaa yhteistyö.

Outo, ettet pysty lähettämään viestejä kerralla, vaan pitää monta kerta uudestaan kirjoittamaan ja sitten kirjoittamaan / lähettämään ..
        📳 (Epäilen että se on kännykkä ongelma, minulla sitä ei ole, itsellä on käytössä Galaxy S8 ja joskus käytän kännykällä niin minulla toimi hyvin.)

Kait olet ottanut kopion omasta viestistä ja kun viesti ei tallennu heti palvelimeen, niin ei tarvitse uudestaan kirjoittaa, vaan liität kopioidut viestin, niin helpottaa uudelleen kirjoittamisen vaivan ..

Et ole koukussa tähän suomi24 vielä .. 😁

Kuule, et taida muistaa enää, että oon 👋tässä tekniikan maailmassa🤦‍♀️ total tumbelo in english... 😅En mie niin nuist lehtilöist tiiä kovin🤔 (suljin kyllä aparaatin monesti) Enkä tod. oo koskaan ottanut kopsuakaan teksteistäni.... Uutta vaan aina luonut... Miten kopioidaan kännyllä, tarvitaanko ns. kalkkeeripaperia? 📜😄

Pitää varmaan hellittää tältä illalta. Olihan tuo konna porista tovi täälkii 😁
        Huominen vielä ja sitte miniloma. Kivaa🤩

Hyvää yötä💫💤🌠
        🐅

Ps. Koukussa voi olla muuhunkin kuin palstaan😍

Kuule, et taida muistaa enää, että oon 👋tässä tekniikan maailmassa🤦‍♀️ total tumbelo in english... 😅En mie niin nuist lehtilöist tiiä kovin🤔 (suljin kyllä aparaatin monesti) Enkä tod. oo koskaan ottanut kopsuakaan teksteistäni.... Uutta vaan aina luonut... Miten kopioidaan kännyllä, tarvitaanko ns. kalkkeeripaperia? 📜😄

Pitää varmaan hellittää tältä illalta. Olihan tuo konna porista tovi täälkii 😁
        Huominen vielä ja sitte miniloma. Kivaa🤩

Hyvää yötä💫💤🌠
        🐅

Ps. Koukussa voi olla muuhunkin kuin palstaan😍

Muistan - muistan, ettet osaa 😏 Sulla on muuta, mitä osaat tosi hyvin 😁
        ja parasta on, kun en ala kertomaan miten otettaan kännykällä copy & paste 🤣

Hyvä kun on miniloma, lähdet sä jonnekin lomalle?
        Ai että .. ☀️ 😎 🥤 🏊 🌴..
        Nuku hyvin 🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61