Poweriin kesällä 2005?

lenttis[fani

Onko joku menos tänä vuonna poweriin? Oliks se Seijäjoel? Vai mis? MÄ meen! Voitteko vastata mulle jos aiotte mennä?! JA kirjottakaa myös mis seuras ootte! Ja mielellään myös sen et pelaatteko F:ssä, E:ssä, D:ssä, C:ssä, B:ssä vai A:ssa....
Ketäköhän sinne mahtaa tulla tänä vuonna esiintymään? Toivottavasti joku tosi kiva!
Kenet te haluisitte mieluiten sinne?

11

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenttis[fani

Tuli vahingos sama kaks kertaa noihi otsikoihi! Oops! mut please vastatkaa mulle?

• a-qua-

jooh, kai sinne pitää vaivautua.. mä pelaan C- ja B-tytöissä.. toivottavasti esiintyjix ei tuu Jane tai Indx (aavistelen, et ne tulee). Joo, seinäjoel se on, raviradalla pelataan kaikki pelit.

• Kiia

Joo, Powerii ollaan tulossa. pelaan KaVessa Ja oon C-Tyttöjä ja pelaan myös B-tytöissä. :)
        Sanokaa sanokaa, missä pelaatte. :) ois kiva saaha uusii kavereita.

• lenttis[fani
        Kiia kirjoitti:

Joo, Powerii ollaan tulossa. pelaan KaVessa Ja oon C-Tyttöjä ja pelaan myös B-tytöissä. :)

Pelaan D-tytöis...
        Mut joskus kyl C: ssäkin....
        Pelaan Raision Loimus 1. joukkuees...

• Mie
        Kiia kirjoitti:

Hei, jotka pelaatte C- tai B-tytöissä, siinä nuorisuomi- sarjass vai mikä tsemppisarja se on, niin ottakaa yhteyttä, ni ollaan kamuja..
        niin, sinne tulee se Christian Forss.. :(

• Nanni
        Mie kirjoitti:

Hei, jotka pelaatte C- tai B-tytöissä, siinä nuorisuomi- sarjass vai mikä tsemppisarja se on, niin ottakaa yhteyttä, ni ollaan kamuja..
        niin, sinne tulee se Christian Forss.. :(

moikka :) mä pelaan poweris b-tytöis ja ns-sarjas :)
        joo ollaan vaan kamuja :D
        anna vaikka maili ossas nii kirjotellaa siel :D

• Mie
        Nanni kirjoitti:

moikka :) mä pelaan poweris b-tytöis ja ns-sarjas :)
        joo ollaan vaan kamuja :D
        anna vaikka maili ossas nii kirjotellaa siel :D

jooh, no mailaa vaik eka, sit voidaan vaik tekstailla ja nähä powerissa!!
        [email protected]

• # 16

Mäkin oon tulossa, ekaa kertaa vasta! Pelaan VaLePassa C-tytöis...

• Tweet

Tietenkin Poweriin! Meidän joukkue pelaa NS-sarjassa B-tytöissä. Power Cupista mahtavia muistoja ja uusia tulee joka vuosi. Mä olin ekaa kertaa Powerissa Tampereella ja sen jälkeen en oo jättänyt yhtään Power Cupia väliin. Uusia ystäviä ois tietty kiva saada sieltä, joten tällekki sivulle vähän lisää keskustelua... :)

• hanna

ns-sarjassa pelaan b-tytöissä. raahesta ollaan tulossa. :)

• mie
        hanna kirjoitti:

ns-sarjassa pelaan b-tytöissä. raahesta ollaan tulossa. :)

jips, oulun läänistä tulossa poweriin :)
        b-tyttöjen ns-sarjassa minäkin pelaan... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      10
      3929
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      233
      3809
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2344
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1773
    5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1643
    6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1397
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1261
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1104
    10. LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO

Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K
      Lieksa
      66
      1057
    Aihe