Tuon ikägallupin mukaan olen palstan vanhimpia kävijöitä ellen vanhin.
Kohta on talvi ja sen mukana tulee joulu. Todella aikaisin tulee kauppoihin joulutarvikkeita, mitä tänään kaupassa katselin. Oletteko jouluihmisiä?
Kyselijä liikkellä
57
<50
Vastaukset
Oon 35v ja tuu ilmiantaa tuon mustamaalaukset.
- Anonyymi
Et tiedä mitään mitä 1984 syntyneet tietää
Mutta tiedät paljon asioita mitä 1975 syntyneet tietää
Lapsien määräkin sellainen ettei noin nuorella voi olla noin paljon lapsia kuin kuusi
Etkä 35 vuotiaana ole voinut olla 20 vuotta ja 7 vuotta suhteissa
Olisit alkanut lapsena suhteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien määräkin sellainen ettei noin nuorella voi olla noin paljon lapsia kuin kuusi
Olisit alkanut lapsena suhteeseenTarkalleen ensimmäinen suhteesi olisi alkanut 8 vuotiaana joten valehtelet tietojasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkalleen ensimmäinen suhteesi olisi alkanut 8 vuotiaana joten valehtelet tietojasi
Mitä se meille oikeastaan kuuluu? Onko sillä merkitystä mikä tai kuka valtakunta on?
T . Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se meille oikeastaan kuuluu? Onko sillä merkitystä mikä tai kuka valtakunta on?
T . ApKyllä se siinä mielessä kuuluu et jos hän kiusaa ja matkii muita täällä mustasukkaisuus peräisistä
Syistä. Luulee vaikkapa et kaivattunsa kaipaa muita ja siksi kiusaa kaikkia jotka olettaa olevansa kaivattunsa tai hänen ihastuksensa Anonyymi kirjoitti:
T . ApJuuri nii. Miksi ne aina keskittyy minun kiusaamiseen kun minä tiedän omani tietoni paremmin kuin noi.
En ikinä ole mikään uusmarlynin ollut.
Vaikka olen yli 10vuotta palstaillut koska tein ensimmäinen nimimerkin 18 vuotiaana sen vuoksi nimimerkin perässä oli 18.
En jaksa näitä mustamaalaajia enää ja kiusaajia.
Elämäni ei muutu koska elän sitä kuin olen sanonut kaikki sairauskertomukset lapsista kuin myös ovat täällä minä en mitään valehtele ja todelliseen elämään pystyy vertaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siinä mielessä kuuluu et jos hän kiusaa ja matkii muita täällä mustasukkaisuus peräisistä
Syistä. Luulee vaikkapa et kaivattunsa kaipaa muita ja siksi kiusaa kaikkia jotka olettaa olevansa kaivattunsa tai hänen ihastuksensaNiin tuota kuviotahan täällä on pyöritelty. Minua yritettiin saada tuohon marteen useampaankin kertaan siis että minä olisin tuo kyseinen kiusaaja ja häirikkö niin en enää luota senkään vertaa tähän palstaan enkä keheenkään. Tänne ei kannata kiinnittyä, tämä on törkyinen paikka, johon en halua mennä kovin syvälle. Ajanvietettä vain.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siinä mielessä kuuluu et jos hän kiusaa ja matkii muita täällä mustasukkaisuus peräisistä
Syistä. Luulee vaikkapa et kaivattunsa kaipaa muita ja siksi kiusaa kaikkia jotka olettaa olevansa kaivattunsa tai hänen ihastuksensaOlet kirjaimellisesti ilkeä ihminen. Minä en täällä kiusaa ketään, sinä tässä minua mustamaalaat.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olet kirjaimellisesti ilkeä ihminen. Minä en täällä kiusaa ketään, sinä tässä minua mustamaalaat.
Osaat se sinäki valtakunta olla todella ilkeä, jos vahingossa väärin sanoo. Mutta kukapa ei olisi joskus ilkeäkin. Psykopatian kyllä sitten taas tunnistaa ja sairaan vainoharhaisuuden, joissakin. Mutta minkäs tuollekkaan teet.
Anonyymi kirjoitti:
Osaat se sinäki valtakunta olla todella ilkeä, jos vahingossa väärin sanoo. Mutta kukapa ei olisi joskus ilkeäkin. Psykopatian kyllä sitten taas tunnistaa ja sairaan vainoharhaisuuden, joissakin. Mutta minkäs tuollekkaan teet.
taas mustamaalaat minua.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
taas mustamaalaat minua.
En. En ole tuo toinen kirjoittaja vaan aloittaja. Olet ollut täällä todella uhkaava joskus minullekkin eli kirjoitin miten olen itse kokenut. Mutta tuon perusteella en vedä sinusta muita johtopäätöksiö, vain sen, että osaat sinäkin olla ilkeä. Mutta kukapa ei osaisi. On hyvä joskus myöntää itselleen että ilkeys ja pahuus on myös itsessä. Kukaan ei ole läoeensä kiltti ja hyvä. On vaarallista luulla noin. Tuollainen ajattelu johtaa vain vihaan kun ei kykenekkään täyttämään niitä itselleen asettamia hyvyyteen liittyviä normeja. Se johtaa myös katkeruuteen ja armottomuuteen muita kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
En. En ole tuo toinen kirjoittaja vaan aloittaja. Olet ollut täällä todella uhkaava joskus minullekkin eli kirjoitin miten olen itse kokenut. Mutta tuon perusteella en vedä sinusta muita johtopäätöksiö, vain sen, että osaat sinäkin olla ilkeä. Mutta kukapa ei osaisi. On hyvä joskus myöntää itselleen että ilkeys ja pahuus on myös itsessä. Kukaan ei ole läoeensä kiltti ja hyvä. On vaarallista luulla noin. Tuollainen ajattelu johtaa vain vihaan kun ei kykenekkään täyttämään niitä itselleen asettamia hyvyyteen liittyviä normeja. Se johtaa myös katkeruuteen ja armottomuuteen muita kohtaan.
Minä olen todella kiltti se on totuus.
valtakunta kirjoitti:
taas mustamaalaat minua.
Olen esiintynyt monilla nikeillä, koska olen havainnut, että samalla nikillä pitkäaikaisti esiintyvää ruvetaan palstalla pian maalittamaan eli kiusaamaan.
Monet ovat ruvenneet arvaamaan mikä tai mitkä toiset nikini ovat, ja ovat yleensä täysin varmoja, mutta melkein aina täysin väärässa. Olen myös huomannut, että mitä enemmän vastaa vääriin luuloihin, sitä varmemmaksi maalittajat tulevat.
Toinen keino on huutaa puskista. Se taas ei ole kovin vaikuttavaa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä olen todella kiltti se on totuus.
Todista se. Ei sanat vakuuta vaan se miten muita kohtelet täällä
Anonyymi kirjoitti:
Tietkö kiltteyttä on ilmiantaa eteenpäin tasan tarkkaan koska toinen lopettaa lopulta muiden kiusaamisen muuten se etsii uuden uhrin. Olen oppinut 10 vuoden aikana ettei asiat mene jakeluun sanomalla vaan se että viranomainen hoitaa sen osan . Täällä ei tarvitse olla kenellekään tuhma ja pilkata. Yritä tajuta se.
Anonyymi kirjoitti:
Todista se. Ei sanat vakuuta vaan se miten muita kohtelet täällä
Eiköhän se näy kun viranomainen pistää lopun Kuin alatte arvailemaan. Minusta tasan tarkkaan rehellisyys ja oikeuden puolustaminen on valtti kuka muu pystyy seisomaan koko palstailun ajan sanomiensa takana kuin minä ja ilmoittaa viranomaisille ja astumaan omilla kasvoilla palstoille.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tietkö kiltteyttä on ilmiantaa eteenpäin tasan tarkkaan koska toinen lopettaa lopulta muiden kiusaamisen muuten se etsii uuden uhrin. Olen oppinut 10 vuoden aikana ettei asiat mene jakeluun sanomalla vaan se että viranomainen hoitaa sen osan . Täällä ei tarvitse olla kenellekään tuhma ja pilkata. Yritä tajuta se.
Kiitos. Sain tarvitsemani mitä odotinkin. Kaikkea hyvää valtakunta sinulle ja olet oikeassa ketään ei saa kiusata. Minusta kuulostaa hyvälle tuo viranomaisiin yhteyden ottaminen, suosittelen sitä sinulle. Jos sitä kautta saamme oikeutta.
Firdawsi kirjoitti:
Olen esiintynyt monilla nikeillä, koska olen havainnut, että samalla nikillä pitkäaikaisti esiintyvää ruvetaan palstalla pian maalittamaan eli kiusaamaan.
Monet ovat ruvenneet arvaamaan mikä tai mitkä toiset nikini ovat, ja ovat yleensä täysin varmoja, mutta melkein aina täysin väärässa. Olen myös huomannut, että mitä enemmän vastaa vääriin luuloihin, sitä varmemmaksi maalittajat tulevat.
Toinen keino on huutaa puskista. Se taas ei ole kovin vaikuttavaa.Niinpä minä en ole anonyyminä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit alkanut lapsena suhteeseenOttamatta kantaa Valtakunnan ikään, niin miten päätellään mitä vaikkapa vuonna -75 syntynyt tietää? Itse olen syntynyt -81 ja vuodesta -85 eteenpäin muistan asioita jo hyvin. Minulla on seitsemän vuotta itseäni vanhempi sisko, joten todellakin tuli silloin kuultua kaikki silloiset teinityttöjen idolit. Kotona katseltiin Dallasit ja Dynastiat ja muistan ne hyvin. Tshernobyl oli todella pelottava juttu, joka syöpyi hyvin mieleen. Berliinin muurin murtuminen ym. eivät olleet läheskään niin pelottavia, mutta jostain syystä Romanian kansannousu jäi tiukasti mieleen. Ehkä se oli ne lastenkodit ja kaikki siinä ympärillä.
Tunnen ihmisiä, jotka ovat itseäni kymmenen vuotta vanhempia ja joiden vahvat muistot lähtevät samoilta kohdin kuin minun. Omien lapsuudenystävieni suurimman osan muistot taas lähtevät pitkälti sieltä -90 luvun alusta, mutta osalla on myös vahvoja juttuja ihan varhauslapsuudesta. Pelkät muistot, joita ihmisellä on, eivät kerro iästä mitään. - Anonyymi
Et vastannut kysymykseeni ... miten määritellään mitä esim. vuonna -75 syntynyt tietää/muistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni ... miten määritellään mitä esim. vuonna -75 syntynyt tietää/muistaa?
75 muistaa ne joita siinä ajassa on Esitetty ja sen ajan jälkeen
Mä oon 89 syntynyt enkä muista mitään dallaseita ja dynastioita ! Ei ollut osa mun lapsuutta sellaset! Ally mcbeal oli mun elämää ja samoin X-files sen muistan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
75 muistaa ne joita siinä ajassa on Esitetty ja sen ajan jälkeen
Mä oon 89 syntynyt enkä muista mitään dallaseita ja dynastioita ! Ei ollut osa mun lapsuutta sellaset! Ally mcbeal oli mun elämää ja samoin X-files sen muistan.No samat Ally McBealit ja X filesit olivat minunkin katsomiani. Dallas ei tietenkään ollut silloin minun valintani. Sen esitysaikakin oli sellainen, että nukkumassahan minun olisi pitänyt olla. Se kuitenkin kuului lapsuudenkotini juttuihin ja oli yksi syy miksi sain perjantaisin valvoa. Ja minä nyt satun muistamaan sen hyvin, vaikka tosi pieni olinkin.
Mutta joo ... sinulla ei selvästikään ole käsitystä mitä vaikkapa -75 syntynyt tai -80 syntynyt tai -85 syntynyt muistaa. Se on ihan normaalia, koska muistot ovat niin yksilöllisiä. Toisten ihmisten ensimmäiset aidot omat muistot ovat jostain yhdeksänvuotiaasta ja toiset muistavat asioita siltä ajalta kun olivat kaksi. Se mitä ihminen muistaa, ei siis ole mikään todiste hänen iästään. Toki kukaan ei voi muistaa asioita ajalta, ennen kun oli syntynyt. En siis väitä muistavani Vietnamin sotaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samat Ally McBealit ja X filesit olivat minunkin katsomiani. Dallas ei tietenkään ollut silloin minun valintani. Sen esitysaikakin oli sellainen, että nukkumassahan minun olisi pitänyt olla. Se kuitenkin kuului lapsuudenkotini juttuihin ja oli yksi syy miksi sain perjantaisin valvoa. Ja minä nyt satun muistamaan sen hyvin, vaikka tosi pieni olinkin.
Mutta joo ... sinulla ei selvästikään ole käsitystä mitä vaikkapa -75 syntynyt tai -80 syntynyt tai -85 syntynyt muistaa. Se on ihan normaalia, koska muistot ovat niin yksilöllisiä. Toisten ihmisten ensimmäiset aidot omat muistot ovat jostain yhdeksänvuotiaasta ja toiset muistavat asioita siltä ajalta kun olivat kaksi. Se mitä ihminen muistaa, ei siis ole mikään todiste hänen iästään. Toki kukaan ei voi muistaa asioita ajalta, ennen kun oli syntynyt. En siis väitä muistavani Vietnamin sotaa.Tämä kuulostaa valtakunnalta, muttei ole valtakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samat Ally McBealit ja X filesit olivat minunkin katsomiani. Dallas ei tietenkään ollut silloin minun valintani. Sen esitysaikakin oli sellainen, että nukkumassahan minun olisi pitänyt olla. Se kuitenkin kuului lapsuudenkotini juttuihin ja oli yksi syy miksi sain perjantaisin valvoa. Ja minä nyt satun muistamaan sen hyvin, vaikka tosi pieni olinkin.
Mutta joo ... sinulla ei selvästikään ole käsitystä mitä vaikkapa -75 syntynyt tai -80 syntynyt tai -85 syntynyt muistaa. Se on ihan normaalia, koska muistot ovat niin yksilöllisiä. Toisten ihmisten ensimmäiset aidot omat muistot ovat jostain yhdeksänvuotiaasta ja toiset muistavat asioita siltä ajalta kun olivat kaksi. Se mitä ihminen muistaa, ei siis ole mikään todiste hänen iästään. Toki kukaan ei voi muistaa asioita ajalta, ennen kun oli syntynyt. En siis väitä muistavani Vietnamin sotaa.Sinä kuulostat hjr.thä hah muttet ole hän. Täällä voi kuka vain kuulostaa miltä vain.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olet kirjaimellisesti ilkeä ihminen. Minä en täällä kiusaa ketään, sinä tässä minua mustamaalaat.
Ei kannata välittää tuosta kiusanhengestä. Täällä kiusataan kaikkia rekisteröityneitä henkilöitä piikittelemällä seläntakaa anonyymi tunnuksella. Tosi noloa tuollaisten kiusanhenkien taholta. Vahva luulo on, että on jotakin keski-ikäisiä ämmiä jotka haluavat olla palstan kuningattaria!
- Anonyymi
Olisit kysynyt montako ihmistä käyttää valtakunnan nimimerkkiä. Tällainenkin on mahdollista.
- Anonyymi
Se on rekattu. Ei sitä muut voi käyttää kuin käyttäjätunnuksen ja salasanan. Tietävä
- Anonyymi
En luota tuohonkaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Minä en luota täällä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on rekattu. Ei sitä muut voi käyttää kuin käyttäjätunnuksen ja salasanan. Tietävä
Satun tietämään aikaisemmista tapahtumista, että täällä on ollut kimppa nikkejä. Kun toisen työpäivä päättyy alkaa toisen kirjoittelu. Näitä kimppanikkejä on samalla seurueella useita.
Joo mä en oo enää vakkari kirjoittaja, ehkä teen täällä joitain päätelmiä. Tosin en tiedä minkäarvoisia. Eikä niillä oo arvoa muiden ajatuksissa.
Mut toivon, että naisrikollinen seurapiireineen joka lähti suvaitsemattomasti vainoamaan oikeaan elämään joutuisi vastuuseen teoistaan. Leikkii jonkin sortin terapeuttia täällä useine nikkeineen. Nimittelee uhrejaan itselle kuuluvilla diagnooseillaan. Ei kykene kantamaan minkään laista vastuuta tekosistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satun tietämään aikaisemmista tapahtumista, että täällä on ollut kimppa nikkejä. Kun toisen työpäivä päättyy alkaa toisen kirjoittelu. Näitä kimppanikkejä on samalla seurueella useita.
Joo mä en oo enää vakkari kirjoittaja, ehkä teen täällä joitain päätelmiä. Tosin en tiedä minkäarvoisia. Eikä niillä oo arvoa muiden ajatuksissa.
Mut toivon, että naisrikollinen seurapiireineen joka lähti suvaitsemattomasti vainoamaan oikeaan elämään joutuisi vastuuseen teoistaan. Leikkii jonkin sortin terapeuttia täällä useine nikkeineen. Nimittelee uhrejaan itselle kuuluvilla diagnooseillaan. Ei kykene kantamaan minkään laista vastuuta tekosistaan.Ookko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko aloittaja?
Ei ollut aloittajalta tuo viesti. T.ap
- Anonyymi
Valtakunnalle kysymys. Uskotko Jumalaan tai ookko uskovainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko aloittaja?
En oo
- Anonyymi
En ollut aloittaja enkä valtakunta,onko valtakunta työelämässä? Eikä siis oikeesti oo paha jos joku tarvitsee johonkin apua, mut näillä palstoilla oikeasti terapeuttileikkejään leikkiviä ammattilaisia jotka eivät itse ole käsitelleet mielenterveys ongelmiaan. Et mahdollista, että täällä leikkivätkin omituisia leikkejään. Loppupeleissä jos näin on, ovat he itse vastuussa myös teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut aloittaja enkä valtakunta,onko valtakunta työelämässä? Eikä siis oikeesti oo paha jos joku tarvitsee johonkin apua, mut näillä palstoilla oikeasti terapeuttileikkejään leikkiviä ammattilaisia jotka eivät itse ole käsitelleet mielenterveys ongelmiaan. Et mahdollista, että täällä leikkivätkin omituisia leikkejään. Loppupeleissä jos näin on, ovat he itse vastuussa myös teoistaan.
Outo kommentti, joka meni yli hilseen. Tuosta tajua mitään, että siis joku leikki terapeuttia palstalla ja on vastuussta siittä vai miten tuo meni ja miten tuo voi olla mahdollistakaan tuommone täällä palstalla. Kummallinen ajatuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo kommentti, joka meni yli hilseen. Tuosta tajua mitään, että siis joku leikki terapeuttia palstalla ja on vastuussta siittä vai miten tuo meni ja miten tuo voi olla mahdollistakaan tuommone täällä palstalla. Kummallinen ajatuksena.
Niin menköön sitten ylitse, nämä tädit seuraa palstoilta oikeaan elämään itselleen ventovieraita ihmisiä ja tekevät kohteestaan diagnooseja keskenään. Kohteen tietämättä.
- Anonyymi
En ole paljoa häntä seurannut, eipä kai oo kivaa jos kiusaa muita. En aio ottaa kyl kantaakaan ventovieraasta nettihahmosta, siksi en näihin viitsi osallistua. Niin paha sanoa. Voiko se olla totta, siitäkään en voi tietää. Paljon osatotuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin menköön sitten ylitse, nämä tädit seuraa palstoilta oikeaan elämään itselleen ventovieraita ihmisiä ja tekevät kohteestaan diagnooseja keskenään. Kohteen tietämättä.
Luulis ettei psykiatreilla ole tuollaiseen aikaa tai edes mielenkiintoa tai mitä tarkoitat diagnooseja tekevillä tädeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis ettei psykiatreilla ole tuollaiseen aikaa tai edes mielenkiintoa tai mitä tarkoitat diagnooseja tekevillä tädeillä?
Niin en tiiä, sellaisina kuitenkin esiintyivät, mut jokunen kyllä googlaamalla löytyi siltä alalta. Oli setiäkin. Mut sen jonkun hrjän sanoin se ehkä selvii oikeudessa. Mun terveys meni, toiveet omasta perheestä. Mut rikollisliiga se näkee vaan narsisteja ja ahdistelee ihmisiä netistä. Haluun varoittaa myös siksi, etteivät saisi uusia uhreja enää täältä,kenen elämän tuhota.
- Anonyymi
Tämä ketju meni vähän kummalliseksi. Kysyin oletteko jouluihmisiä, mutta ketjussa käsiteltiin kiusaamista, mikä on tietenkin tärkeä asia. Mieltäpainavista asioista on hyvä avautua ja puhua / kirjoittaa. Joulua ei sitten käsitelty, mutta toimiihan se näinkin.
- Anonyymi
Joulu on aika yksityisasia, perheen yhteinen hetki. Jotkut viettää, toiset toisella tavoin, jotkut pitää kulutusjuhlana. Joululaulut on tarttuvia. Lasten ja lastenmielisten juhla.
Minä aina panostan jouluun.💕
Sen minkä kerkeän lapsilla on aina joulu. Nytkin on tullut jo jouluikäisille yhdet lahjat tilattua ja itse toivon valkeaa ja ja rauhallista joulua💕
Viime vuosina on ollut tilanne niin ahdistunut olen joutunut miettimään että jaksaako juhlia teen sen aina lapsien takia mutta lapsen koulu on armoton paikka lapselle, jos lapsi tarvitsee enemmän tukea , sitä ei ole kun eivät anna lisä tukea, jos ei riitä se tuki mikä siellä on tällä hetkellä.
Eivät anna resusseja vaikka lapsi tarvitsee ja tutkittu tämä.Tämän ketjun mustamaalausta ja kiusaajat on vain tuhmia, jotka tarvitsee viranomaisten otteita. Pilaavat vain ketjuja kiusaamalla minua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490