Tuli taas eilen illalla itkettyä...

Anonyymi

On tämä yksinäisyys kyllä todella raskasta herkän miehen mielelle...
Jos joku välittäisi ja rakastaisi, ja kömpisi kainaloon joka ilta...

Js

65

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miksi aina valitat aina aina aina

• Kuka on Js?

• Anonyymi

Zombi, muuten itse käytän paljon.. soft-juttua, sellaista voidetta, kun poltin todella pahasti kasvoni joskus; Nivean Soft-kasvo-voidetta rasvana, aika kylmän tuntuista jos laittaa.

• Anonyymi

Siitä lähdetään etto oot ruma mutta et saa kaltaistasi naista koska naiset haluaa komean top 10 miehen.

• Anonyymi

hyvä

• Anonyymi

Mikset sitte anna mahdollisuutta vähän useammalle? Sinulla on aika paljon vaatimuksia, pitää olla tietyn maalainen ja lisäksi söpö. Mutta etkös ole sanonut itse olevasi ruma? Eikö sillon samaa tasoa olisi ruma nainen? Anna ruman naisen kömpiä kainaloon.

• Anonyymi

Ei minulla mielestäni ole paljoa vaatimuksia.
        - Kaakkois-Aasialainen ( Filippiini, Vietnam, Thai, ym. neitokainen
        - 18-25 vuotias ( Itse olen 24 )
        - Tummat hiukset
        - Pituus enintään 160 cm ( Itse 173 cm )
        - Ja tietysti neito joka rakastaa minua ja mielellään käpertyy kainaloon.
        Ihan tavallinen neitokainen kelpaa, minun mielestä ovat kauniita ja suloisia...
        ( Moni sanoisi sellaista rumaksi )

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Tummat hiukset

Js

Minä sentään olisin enemmän kuin tyytyväinen kotimaiseen naapurin tyttöön joka mielellään olisi aikanaan käynyt edes jonkin koulun (oppikoulua, emäntäoulua, ammattikoulua...). Pituus jotakin 155-168 cm ja paino alle 70 kg. Hiukset pitää olla omat, väri saa olla harmaakin. Eikä naamassa juurikaan pakkelia. Eikä naama niin ruma, että naapurin lapset pelkää.
        Kiltti, mutta saa olla topakkakin kunhan ei ole riivinrauta.
        Tällaista ikäistäni puumaa vain ei taida olla saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Tummat hiukset

Js

No miksei suomalainen kelpaa? Tai vaaleatukkainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei suomalainen kelpaa? Tai vaaleatukkainen?

No ei mikään voita suloisuudessa pientä Aasialaisneitokaista.
        Pitää olla tummat hiukset, ei näytä mielestäni Aasialaiselta jos on vaaleat hiukset...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mikään voita suloisuudessa pientä Aasialaisneitokaista.
        Pitää olla tummat hiukset, ei näytä mielestäni Aasialaiselta jos on vaaleat hiukset...

Js

Eli se suloisuus on se tärkein tekijä, ei se että joku välittäisi sinusta. Olet niin yksinäinen että itkeskelet, etkä silti anna mahdollisuutta kuin aasialaisille...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se suloisuus on se tärkein tekijä, ei se että joku välittäisi sinusta. Olet niin yksinäinen että itkeskelet, etkä silti anna mahdollisuutta kuin aasialaisille...

En usko että kukaan Suomalainen minua edes huolisi, paljon helpommin saisin Aasialaisneidon.

Js

• Tuollaiseen kainaloon olisi kyllä ihana sujahtaa sekä kömpiä se että saisi vain,on maailman ihaninta hellintää. Kunpa löytyisi hän joka vain halusi täyttää tuon tyhjiön sinulle, toivon kovin puolestasi.

• Anonyymi

No kiitos... :-)

• Etkä sinä ole täysin yksin, olen tässä tukemassa sinua.

• Anonyymi

Valtakunta, niin jos lapsillekin pitää ostella joululahjoja... hirviö-pelle-naamareita vain kaikille, ei sentään, vaan... jotain erikoista olisi, ei mitään aivan tavallisia pikkuautojakaan tai LEGO-juttuja ;D

• Anonyymi

Valtakunta, niin tämä oli aika tärkeä asia sinulle kertoa: että mitä joululahjoja lapsillekin sitten, joista pitäisivät.

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta, niin tämä oli aika tärkeä asia sinulle kertoa: että mitä joululahjoja lapsillekin sitten, joista pitäisivät.

Lapset ovat hyvin yksilöitä ja ikävaihe ja myös lapsen mielenkiinnonkohde on osattava arvioida.

• Anonyymi

Elämä on kurjaa suurimmaksi osaksi. Yksin masentaa mutta sellaista se vaan on kun naiset ei halua rumaa miestä. Aina tulee pakit joltain tavis muijalta haistattaa paska ja käskee painua vittuun.

• Anonyymi

Tuohan on jo enemmän kuin puolittainen lupaus! Tuollaiselta naiseltahan pitää pyytää, että levittäisi eteensä!

• Anonyymi

itsekin pitkänlinjan poikamies ilman eukkoa. En kuitenkaan asian suhteen isommin itke. Olen huono yiipäätänsä tirauttelemaan kyyneliä millekään kohtaamalleni epäonnelle tai menetykselle. Tuuli voi olla jäisen kylmä. On vain nostettava kaulusta pystyyn ja jatkettava matkaa. Olemme veistetty erilaisesta puusta. Aloittajalle kuitenkin sympatiat.

• Anonyymi

Tää on miehen puhetta 👍

Jalkasienelle ei tipu mitään sympatiaa, mies on ruikuttanut viimeisen vuoden tekemättä asioille mitään. Kasvata munat.

• Anonyymi

No kyllä minullakin on joskus mieli ihan hyvä.
        Varsinkin kesällä oli.
        Mutta vaikka kuinka yrittäisin ajatella positiivisesti, niin usein on kyllä surullinen olo...
        Nyt syksyllä, kun on kylmää ja pimeää, vielä enemmän kaipaisin lämmintä rutisteltavaa ja kainalontäytettä...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kesällä oli.
        Mutta vaikka kuinka yrittäisin ajatella positiivisesti, niin usein on kyllä surullinen olo...
        Nyt syksyllä, kun on kylmää ja pimeää, vielä enemmän kaipaisin lämmintä rutisteltavaa ja kainalontäytettä...

Js

Asioille pitää tehdä jotain. Pelkkä ajattelu ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kesällä oli.

Js

"Nyt syksyllä, kun on kylmää ja pimeää, vielä enemmän kaipaisin lämmintä rutisteltavaa ja kainalontäytettä..."

Pupupehmolelu! Niitä saa erikokoisina!

• Anonyymi kirjoitti:

"Nyt syksyllä, kun on kylmää ja pimeää, vielä enemmän kaipaisin lämmintä rutisteltavaa ja kainalontäytettä..."

Tai ihan oikea pupu..
        https://yle.fi/uutiset/3-11019436

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioille pitää tehdä jotain. Pelkkä ajattelu ei riitä.

Olen kyllä sanonut mitä aion asialle tehdä.

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kyllä pehmoleluja, mutta eivät ne nyt oikein auta halipulaan...

Js

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tai ihan oikea pupu..
        https://yle.fi/uutiset/3-11019436

Jalkasieni on muistaakseni sanonut ettei halua lemmikkejä. Mutta tuollainen on kyllä suloisempi kuin mikään ihminen, ja suloista rutisteltavaahan se jalkasieni haluaa...

• Anonyymi

Sitä joko itketään tai nauretaan. Yksinäisyys on vakava ongelma suomessa ja naiset varsinkin nauraa yksinäisille miehille. Naiset antaa typeriä neuvoja miten naisiin voisi tutustua. Sanovat että perusta joku ryhmä mene johonkin ryhmään, mene kurssille, pukeudu paremmin, treenaa. Varmaan kaikki ovat treenanneet ja tehneet jo kaikkensa ja panisivat jo naisia jos se auttaisi.

• Elämässä olisi periaatteessa hyvinkin helppoa masentua vakavasti ja vajota epätoivoon, jos sille oikeasti antautuu, mutta aloittaja sinä olet vielä niin nuori, että et tiedä yksinäisyydestä vielä mitään...
      Jos olet vielä neljänkympin lähestyessä yksin, niin se alkaa olla jo monille vedenjakaja tietyssä mielessä..
      -No se ei tietenkään tarkoita ettetkö voisi tuntea yksinäisyyttä jo tuossa iässä...
      Tsemppiä ja nyt sinun oikeasti kannattaisi panostaa siihen elämänkumppanin etsimiseen kaikin keinoin kun on vielä elämän energiaa jäljellä....

• Ota nessu. :)

• Anonyymi

Juu, naiset vaan tarjoaa jotain nessua surevalle miehelle. Halaisitte mielummin ja ottaisitte syleilyyn, mutta ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, naiset vaan tarjoaa jotain nessua surevalle miehelle. Halaisitte mielummin ja ottaisitte syleilyyn, mutta ei.

Nessu on parempi, kun santapaperi. Virtuaalhalista ei taida paljon lohtua olla, mutta sellaisen voin laittaa. *virtuaalihalirutistus* Toivottavasti tulee parempi mieli. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän aloittajalle kelpaa kuin aasialainen, tummatukkainen, maksimissaan 160 cm... Vain sellainen ilmeisesti voi lievittää yksinäisyyttä. Joten mitä muuta tässä voi suomalainen tarjota kuin nessua?

• Anonyymi

Kun juo viinaa ja käy yökerhossa löytää helposti kumppanin ja ei tarvitse olla yksin.
      On ihan oma valinta juoko viinaa vai ei, mutta seuraukset joutuu sitten kärsimään.

t. viinamies

• Anonyymi

kommentoit ilta sanomien uutiseen

• M184

Tiedän tunteen, aikoinaan piti vaihtaa nenäliinat pyyhkeeseen että imukyky riittää.

Jos itkettää niin itke toki, väittävät että on miehillekin sallittua.

• Anonyymi

hyvä juttu
      sinunlaisille ei sääliä

• Jos vaikka menisit oikeasti jonnekin psykologille tms. Juttelemaan asioistas...

Ei se thainainen tai nainen yleensäkään sun oloas helpottais, kyllä toi suru ja yksinäisyys mikä liekään on ihan sun oma tunne, mitä et saa oikealla tavalla nyt hallintaan.

Vaan, voithan tuota jatkaa tätä samaa mantraa mitä viinamies, se yks Allu ja muut toitottajat, mitkä kailotta samaa päivästä toiseen, viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen.... 🙄

• Anonyymi

Kyllä naisen antama huomio kummasti yksinäisen oloa helpottaa, sama kuin ruoka auttaa nälkäistä, ei tuo nyt niin vaikea kaava ole. Mutta joo ruikuttaminen täällä ei auta asiaa eteenpäin millään lailla jollei osaa tehdä asian eteen mitään käytännössä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naisen antama huomio kummasti yksinäisen oloa helpottaa, sama kuin ruoka auttaa nälkäistä, ei tuo nyt niin vaikea kaava ole. Mutta joo ruikuttaminen täällä ei auta asiaa eteenpäin millään lailla jollei osaa tehdä asian eteen mitään käytännössä.

Yksinäisyyttä voi tuntea, vaikka olisi parisuhteessa....

Jos eläminen äityy jonkun yksinäisyyden tai muun ahdistavan asian takia vaikeaksi tai raskaksi, kannattaa johonkin suuntaan tehdä peliliikkeitä....🤔

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Yksinäisyyttä voi tuntea, vaikka olisi parisuhteessa....

Jos eläminen äityy jonkun yksinäisyyden tai muun ahdistavan asian takia vaikeaksi tai raskaksi, kannattaa johonkin suuntaan tehdä peliliikkeitä....🤔

Sen takia monet parisuhteessa olevat pettävätkin, koska hakevat jotain mitä eivät parisuhteestaan saa.

Mutta oikeasti yksinäisten ihmisten oloa muiden olisi helppo helpottaa, se vaan ei ole suurimmalle osalle kovinkaan tärkeätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen takia monet parisuhteessa olevat pettävätkin, koska hakevat jotain mitä eivät parisuhteestaan saa.

Mutta oikeasti yksinäisten ihmisten oloa muiden olisi helppo helpottaa, se vaan ei ole suurimmalle osalle kovinkaan tärkeätä.

No ei se minusta aina niin mene...🤔

Aina voi pyytää toiselta jotain, mutta sellainen kantava voima minusta tulee jokaisesta itsestään.... muuten se toinen joutuu olemaan pönkkä.... ja sitä ei pitkään kukaan jaksa.... be in there! 🙄

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aina voi pyytää toiselta jotain, mutta sellainen kantava voima minusta tulee jokaisesta itsestään.... muuten se toinen joutuu olemaan pönkkä.... ja sitä ei pitkään kukaan jaksa.... be in there! 🙄

Niimpä.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

"Be in there" Mitä tarkoitat tuolla?

• Anonyymi kirjoitti:

"Be in there" Mitä tarkoitat tuolla?

Olemista toisen ”pönkkönä” suhteessa.

Siinä vain väsyttää itsensä ja toinen ei edes huomaa, että itse pitäisi herätellä itseään.

Suhteessa minusta ei olla toisen takia...ei paikata ”puuttuvaa palasta”....

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Siinä vain väsyttää itsensä ja toinen ei edes huomaa, että itse pitäisi herätellä itseään.

Samoin ajattelin itsekin.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Miehen oltava naiselle vankka muuri.

Muuten ei parisuhde toimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehen oltava naiselle vankka muuri.

Muuten ei parisuhde toimi.

Kas kun ei kattila....

• Anonyymi

Miehen kannattaa alkaa juomaan viinaa ja käymään baareissa koska se on suosituin tapa löytää seuraa naisesta. Ei naiset huvikseen käy baareissa vaan haluavat että miehet tulee iskemään.

T: Viinamies

• Anonyymi

Ei välddämäddä. Sinne voi mennä ihan vaan kavereiden kanssa viihtymään. Varatutkin käyvät.

• Anonyymi

Naiset haluaa olla vapaina sinkkuina yksin.

• Anonyymi

Sanos muuta. Minäkin tarvitsisin jonkun naisen kainalooni helpottaakseni tätä minun yksinäisyyttä, ei tarvitsisi edes seksiä vaan vierelleni tukemaan minua päätöksissäni. Olen jo melkein tuonpuoleisessa kun ahdistaa tämä kaipuu.

• Anonyymi

Enpä minäkään seksin takia haluaisi, vaan yksinäisyyteen jonkun joka välittää ja rakastaa.
        Ja tietysti rutisteltavaksi ja viereen tuhisemaan, yksin nukkuminen on kaikista pahinta...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä minäkään seksin takia haluaisi, vaan yksinäisyyteen jonkun joka välittää ja rakastaa.
        Ja tietysti rutisteltavaksi ja viereen tuhisemaan, yksin nukkuminen on kaikista pahinta...

Js

Pahinta on nukkua vieressä toisen pieruissa ja muissa hajuissa. Naiset varsinkin on kovia piereskelemään yöaikaan... Ja kuorsaavatkin. Helpompi yksin nukkua, usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahinta on nukkua vieressä toisen pieruissa ja muissa hajuissa. Naiset varsinkin on kovia piereskelemään yöaikaan... Ja kuorsaavatkin. Helpompi yksin nukkua, usko pois.

No ei varmasti ole, mikään ei ole pahempaa kuin yksin nukkuminen, aina on illalla sängyssä surullinen olo.
        Ei minua edes haittaisi vaikka niin tekisi, kunhan voisi nukkua lämmin ja tuoksuva Aasialaisneitokainen kainaloon käpertyneenä...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmasti ole, mikään ei ole pahempaa kuin yksin nukkuminen, aina on illalla sängyssä surullinen olo.
        Ei minua edes haittaisi vaikka niin tekisi, kunhan voisi nukkua lämmin ja tuoksuva Aasialaisneitokainen kainaloon käpertyneenä...

Js

niin paitsi kukaan ei halua rumaa haisevaa ja likaista ap 1naa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin paitsi kukaan ei halua rumaa haisevaa ja likaista ap 1naa

ovat ulkonäöltä taidoiltaan ja käytökseltään ihmisapinan tasoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies voi suihkuttaa naisen päälle deodoranttia yöllä, suojaus 48 h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään, vaikka nainen vierellä yöllä piereskelisi vaikka kuinka paljon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään, vaikka nainen vierellä yöllä piereskelisi vaikka kuinka paljon...

Päätit sitten minua esittää?
        Niin kuin sanoin, ei se olisi mitään verrattuna yksin nukkumiseen.

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätit sitten minua esittää?
        Niin kuin sanoin, ei se olisi mitään verrattuna yksin nukkumiseen.

Js

Eika tuo henkilö sinua esittänyt, perässä ei lukenut "Js". Joku sanoi vain oman mielipiteensä väliin. Sellainen tämä palsta on, moni keskustelee limittäin ja lomittain.

• Anonyymi

Nih

• Anonyymi

miksi aina valitat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      342
      3994
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3610
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2332
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1714
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1668
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1359
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      102
      999
    8. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      990
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      885
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      801
    Aihe