Olisin halunnut sanoa enemmän

Anonyymi

Eilen kun juttelimme, mutta en sitten kehdannutkaan. Ehkä ensi kerralla, tai ainakin vihjata vähän rohkeammin tunteistani. En ole kyllä niin rohkea, että kehtaisin sanoa suoraan tai udella sinun fiiliksistäsi.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rohkea rokan syö

• Anonyymi

Yrittänyttä ei laiteta

• puhumalla tai ottamalla yhteyttä, vois selvittää sen toisen fiiliksiä..

ei ole mitään hävittävää, se on lopulta kaikki vaan elämää...mikäli paljastaa kaipaamansa ihmisellä tunteensa, on toki paljas ja jännittää vastaako toinen niihin, mikäli ei, eli jää kuin nallina kalliolla, ainakin on yrittänyt!

=)

• Anonyymi

Mullakin oli alkuviikosta paikka sanoa naiselle tunteistani tai ainakin tehdä aloite.
      En vain uskaltanut. Pelkäsin että pahoitan hänen mielensä tai hänellä ei ole mitään sen kaltaisia tunteita.

Ikäeroa on yli 10 vuotta ja työpaikalla nähdään.
      Ens viikolla nähdään varmaan taas ja en tiedä miten sen voisi ilmaista.

• Anonyymi

Kannattaa ilmaista tunteet suoraan ettei myöhemmin kaduta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ilmaista tunteet suoraan ettei myöhemmin kaduta.

Mutta jos ilmaisen niin toinen säikähtää jos ei jaa niitä tunteita ja jo pelkästään ikäeron takia se voi olla mahdotonta.
        Hänen parista jutusta on tullut tunne ettei häntä kiinnosta, mutta sitten taas olen ajatellut että hän on sanonut ne tajuamatta miltä ne kuulostaa.

En haluis menettää häntä työkaverina ja muuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos ilmaisen niin toinen säikähtää jos ei jaa niitä tunteita ja jo pelkästään ikäeron takia se voi olla mahdotonta.
        Hänen parista jutusta on tullut tunne ettei häntä kiinnosta, mutta sitten taas olen ajatellut että hän on sanonut ne tajuamatta miltä ne kuulostaa.

En haluis menettää häntä työkaverina ja muuna.

Entä jos hänelläkin on tunteita sinua kohtaan? Ja jos ei ole, niin ainakin oot saanut asian kerrottua. Mistä päin olet?

• Anonyymi

Nuo on hankalia tilanteita. Sitä vain jotenkin siirtää ja siirtää sitä hetkeä varsinkaan jos ei halua pilata välejä.

• Anonyymi

Hän ainakin tietää, että minulla on tunteita. Olen sen hänelle kesällä kertonut (hyvin lievennettynä). Viestin laitto on aina helpompaa kuin sanominen ihmisten ympäröimänä. Ja jos pääsee asiassa eteenpäin ja tapaamaan kahdestaan, on paremmin tilaa tunteiden kertomiselle. Naamakkain on helpompi aistia, onko toinen valmis vastaanottamaan tunteiden tykitystä tai pitääkö kertoa vähän kerrallaan hissutellen.

Kun olen itse kertonut tunteistani, ei välit ole kertaakaan menneet. Tuo voi olla myös
      Itsestä kiinni miten mahdollisen torjunnan osaa ottaa vastaan ja antaako toiselle kunniallisen tilan kieltäytyä.

• Anonyymi

Mä saisin varmaan itku-potku-raivarin tuossa tilanteessa, ni mun on parempi olla hiljaa tunteistani.

• Anonyymi

Minulla on mennyt välit muutaman kerran sekä tilanteista on tullut äärettömän ikäviä kaikkien kannalta.

• Anonyymi

Mekin, siis minä ja eräs ihana miekkonen, olimme puheissa torstaina ja kertomatta jäi taas valitettavasti niin paljon... Toivottavasti näemme pian, koska ei nuo viestit tuo sitä samaa fiilistä ja tyydytystä mitä livenä.

• Anonyymi

Ei kyllä nähty naisen kanssa torstaina eikä perjantaina mikä jäi harmittamaan mut samaa mieltä.

Ei sitä tunnetta tunne viesteistä eikä sitä kemiaa. Kun on toisen kanssa puheissa niin toisen läsnäolon aistii. Tulee hyvä olo jo ihan yksinkertaisista jutuista.

Olisi vaikka mitä puhuttavaa, mutta aina tuntuu että aika loppuisi kesken.

• Anonyymi

Ei viestejä palstalla ja IRL kohtaamisia kai voi verrata edes keskenään?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä nähty naisen kanssa torstaina eikä perjantaina mikä jäi harmittamaan mut samaa mieltä.

Ei sitä tunnetta tunne viesteistä eikä sitä kemiaa. Kun on toisen kanssa puheissa niin toisen läsnäolon aistii. Tulee hyvä olo jo ihan yksinkertaisista jutuista.

Olisi vaikka mitä puhuttavaa, mutta aina tuntuu että aika loppuisi kesken.

Ei se vain tunnu siltä, vaan aika todellakin konkreettisesti loppuu kesken silloin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vain tunnu siltä, vaan aika todellakin konkreettisesti loppuu kesken silloin...

Tietysti jos pitää lähteä jonnekin tai jostain johonkin kellon aikaan??

• Anonyymi

Niinpä...aina olisi juteltavaa mutta aina ne asiat tuppaa jäämään sanomatta...syystä tai toisesta. Torstainakin tilaisuus oli erään naisen kanssa...no jotain hän kuitenkin rohkeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe