Globaali lämpötila oli korkea syyskuussa.
"Globally September 2019 was 0.57 C warmer than the 1981-2010 average, as warm as the warmest September ever, which was in 2016."
https://climate.copernicus.eu/
Syyskuu oli hyvin lämmin
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä adjutoituna ja mittaushistorian lämpimimpiä ja kaupunkilämmöissä mitattuna.
- Anonyymi
Voihan tuommoisen mitata akuankkalinkin pituudellakin. Tai ainakin adjustoidulla sellaisella.
- Anonyymi
Hyi helvetti mikä sivusto.
Tuollaisen ylläpitoon ei voi olla muuta syytä kuin paniikin lietsominen.
Että oikein 22000 vertaisarvioitua hörhöä konsensushypnoosissa. - Anonyymi
Kuuluisi aloituksesi sääpalstalle siksi, että yhden vuoden yhden kuukauden globaalikaan keskilämpötila ei kerro mitään ilmastosta. Ilmasto on pitkän ajan keskiarvo lämpötiloista jossa pitkällä ajalla tarkoitetaan kymmeniä vuosia.
Sääaloitukset jatkossa sääpalstalle kiitos. - Anonyymi
Helsingissä ja Sodankylässä oli 30-luvulla, vuoden 1934 syyskuun keskilämpötilat molemmissa mittauspaikoissa 3 astetta lämpimämpiä kuin vastaavat tämän vuoden 2019 syyskuun keskilämpötilat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121