Haluaisin kokeilla miltä maistuu.
Saako mistääm koiran tai kissan lihaa?
8
461
Vastaukset
- Anonyymi
Aasian reissulla minulle tarjottiin koiranlihaa, ei ollut kummoisen makuista.
- Anonyymi
Käväise jossain maassa Aasiassa esim Kiinassa saa varmaan keskisuurista kaupungeista joistain ravintoloista.. siellä syödään joissain ravintoloissa..molempia tai ainakin toista lajia..
- Anonyymi
Kissan lihaa ei kannata syödä ellei ole 100% kotikissa joka sisällä 100%. Sen lihaa voi verrata terveellisyydeltään korppien,varisten ja muiden haaskalintujen lihaan.
- Anonyymi
Ainakin turvallisempaa kuin rakit joiden nuolaisukin voi tappaa, mutta ei tietenkään kissoja pidä tappaa.
- Anonyymi
Irtorakin saa tappaa niin helppohan niitä on pistää lihoiksi. Rakeissa kylläkin niin paljon hengenvaarallisia bakteereja ja muutenkin ällöttäviä otuksia etten ainakaan itse söisi.
- Anonyymi
Kyllä suomestakin saa koiran lihaa jos omistaa aseen ja osaa nylkeä.Noita irtokoiria näkyy aina joka paikassa ja ovat terveellisempiäkin kuin aasiassa syödyt koirat.
- Anonyymi
kissa, oikein kusikissu syö sua kohta purkista ja koira onkin supi tai oikeammin haisunäättä sulle suuhu
- Anonyymi
Voisi ollakin hyvää bisnestä lähteä jonnekin missä paljon katurakkeja ja alkaa myydä niitä vaikka purkitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842