Haluaisin kokeilla miltä maistuu.
Saako mistääm koiran tai kissan lihaa?
8
441
Vastaukset
- Anonyymi
Aasian reissulla minulle tarjottiin koiranlihaa, ei ollut kummoisen makuista.
- Anonyymi
Käväise jossain maassa Aasiassa esim Kiinassa saa varmaan keskisuurista kaupungeista joistain ravintoloista.. siellä syödään joissain ravintoloissa..molempia tai ainakin toista lajia..
- Anonyymi
Kissan lihaa ei kannata syödä ellei ole 100% kotikissa joka sisällä 100%. Sen lihaa voi verrata terveellisyydeltään korppien,varisten ja muiden haaskalintujen lihaan.
- Anonyymi
Ainakin turvallisempaa kuin rakit joiden nuolaisukin voi tappaa, mutta ei tietenkään kissoja pidä tappaa.
- Anonyymi
Irtorakin saa tappaa niin helppohan niitä on pistää lihoiksi. Rakeissa kylläkin niin paljon hengenvaarallisia bakteereja ja muutenkin ällöttäviä otuksia etten ainakaan itse söisi.
- Anonyymi
Kyllä suomestakin saa koiran lihaa jos omistaa aseen ja osaa nylkeä.Noita irtokoiria näkyy aina joka paikassa ja ovat terveellisempiäkin kuin aasiassa syödyt koirat.
- Anonyymi
kissa, oikein kusikissu syö sua kohta purkista ja koira onkin supi tai oikeammin haisunäättä sulle suuhu
- Anonyymi
Voisi ollakin hyvää bisnestä lähteä jonnekin missä paljon katurakkeja ja alkaa myydä niitä vaikka purkitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079