Se kahvilan työntekijä kiittää siitä tarjottimen telineeseen viemisestä.

Anonyymi

Sinun ei tarvitse kahvilasta lähtiessä huudella kenellekään kiitoksia. Sinä vain et ymmärrä, että sinun on silloin vietävä se tarjottimesi tai astiasi sinne telineeseen ja työntekijä kiittää sinua siitä.

Sinä olet kuitenkin niin tollo ja huonokäytöksinen, että jätät sen tarjottimen pöydälle vaikka kahvilassa on teline johon se pitäisi nimenomaan sinun viedä. Juuri sinun.
Sinun ei tarvitse eikä pidä huudella kenellekään kiitoksia.

Varsinkaan silloin kun sinä jätät sen tarjottmesi sinne pöydälle työntekijä ei halua kuulla kiitoksiasi.

9

2876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö, saat kuskata astiat ja tarjottimet ihan itse, ilman kiitosta.

    • Anonyymi

      Ei se ole mikään kahvila, jos asiakkaan pitää itse tehdä töitä. Kahvilaan mennään nauttimaan kahvista, kahvileivästä tms. ja seurasta. Oikeat kahvilat ovat kieltämättä Suomessa harvinaisia. Helsingissä on Ekberg ja pari muuta. Muusta Suomesta ei ole kokemusta. Kahvilassa asiakas tervehtii, istuu pöytään ja tarjoilija tulee palvelemaan, kun on asiakkaan vuoro. Näin se menee sivistyneessä maailmassa. Lopuksi huikataan tietysti kiitoset.

      • Anonyymi

        Taitaapi olla suomenmaassa ja kyllä muuallakin,et itse täytyy kaikki tehdä:maksaa maltaita kahvista ja kahvileivästä,istua usein aivan törkeen likaseen pöytään,jossa edellisten asiakkaiden murut yms. ja lopuksi vielä itse viedä kaikki pois!Pian ilmestyy varmaan rätit pöytiin,et asiakas itse siivoaakin!En voi ymmärtää mistä henkilökunnalle maksetaan???
        On muutamia paikkoja suomessakin missä ei tarvi astioita itse palauttaa,onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla suomenmaassa ja kyllä muuallakin,et itse täytyy kaikki tehdä:maksaa maltaita kahvista ja kahvileivästä,istua usein aivan törkeen likaseen pöytään,jossa edellisten asiakkaiden murut yms. ja lopuksi vielä itse viedä kaikki pois!Pian ilmestyy varmaan rätit pöytiin,et asiakas itse siivoaakin!En voi ymmärtää mistä henkilökunnalle maksetaan???
        On muutamia paikkoja suomessakin missä ei tarvi astioita itse palauttaa,onneksi.

        Lisäksi se kahvi on laihaa ja kitkerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi se kahvi on laihaa ja kitkerää.

        Useimmiten kyllä näin on.


      • Anonyymi

        Jos ja kun haluat tuollaista palvelua, maksat siitä. Tarjoilija joka ottaa tilauksen, tuo tilauksen pöytään ja siivoaa jälkesi, tarvitsee palkkansa ja saa sen ostamistasi tuotteista.

        Kahvi ja pulla on silloin halvempaa kun sitä tarjoilijaa ei tarvitse palkata. Tuot ostamasi tavarat itse pöytään ja viet astiat niille tarkoitettuun telineeseen.


    • Anonyymi

      No men! Kuka nyt kahvilassa käy? Minulle tarjoilija tuo kahvit pöytään kotona. Joka aamu.

      • Anonyymi

        T. Nalle


    • Anonyymi

      Ikeassa ymmärrän, jos pullakahvista maksan 2e , tai lounaasta 7 e , että se tarjotin joutuu viemään pois. Mutta ABC: llä esim. Ja muillakin huoltoasemilla hinnat on nousseet jo ravintolatasoisiksi ( a'lacarteannos 17-19 e ) että en ymmärrä enää, miksi minun pitäisi palvella asiakkaana huoltoaseman pitäjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe