https://yle.fi/uutiset/3-11036728
https://yle.fi/uutiset/3-11032663
Turkissa on laitonta arvostella presidenttiä. Meillä taasen on laitonta arvostella tärähtäneitä toimittajia ja pappeja (tapaus MV-lehti). Hyvin pyyhkii!
Valtiot vertailussa
9
1940
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11036660
Ja siinä Britannia liukuu kohti kaaosta... - Anonyymi
Britannialaiset siis hyväksyvät väkivallan poliittisen vaikuttamisen keinona. Tänään kerrottiin että suomalaiset hyväksyvät työsyrjinnän: https://yle.fi/uutiset/3-11032186
Yllättikö? - Anonyymi
Ok, pahoittelen että haukuin ihmisiä tärähtäneiksi aloituksessa. Minua vaan sapettaa niin kovin tämän maan tekopyhyys...
- Anonyymi
Eikä pidä unohtaa tätäkään: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a68de57a-981f-461a-87f6-6d72dec27312
"Levadan tutkimuksen mukaan 51 prosenttia 18 vuotta täyttäneistä venäläisistä kunnioittaa tai ihailee Stalinia"
Sairas maa, ei voi muuta sanoa. Toisaalta ollaanko suomessa sen parempia mannerheimin ihailussa. - Anonyymi
Minä haluaisin nähdä sen päivän, kun gladiaattoritaistelut palaavat yleiseksi viihteeksi, ja kansakunnan vihollisia syötetään leijonille suorassa tv-lähetyksessä...
- Anonyymi
Hyvä että Intiassa osataan. https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Hyderabad_gang_rape
- Anonyymi
Ja siinä taas "demokraattinen oikeusvaltio" loistaa: https://yle.fi/uutiset/3-11242256
800 euroa kärsimyskorvauksia pelkästään n-sanan käytöstä!?!?
Oikeastihan kanssaihmisiä saa tässä maassa solvata kuin vierasta sikaa, ainoastaan rasistinen viha on kiellettyä. Sellaiset on nykyajan arvot. - Anonyymi
Ja nyt maailma äimistelee sitä että Putin yrittää vippaskonsteilla pysyä vallassa ikuisesti. Kuitenkaan ei ole kuin pari viikkoa siitä kun suomessakin uutisoitiin vastaavaa: https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4871019/Enta jos Sauli Niinisto jatkaisi poikkeuslailla presidenttina MTkyselyn tulos yllattaa asiantuntijan
Joo, ollaan me vaan niin v-sti parempia kuin takapajuiset venäläiset! - Anonyymi
https://www.theguardian.com/media/2020/mar/26/julian-assange-denied-bail-in-uk-after-claiming-high-risk-of-catching-coronavirus
Yksikään hyvä työ ei jää rankaisematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437