Pelkäisi menettävänsä otteen, itsensä.
On aliraja nuorilla.
Yläraja aikuisilla sitten pakottaa kertomaan.
Aikuinen kestää ailahteluja, koska tuntee kuvion.
Kuitenkin samat tilanteet, että kertomalla asia omassa päässään, kuvitelmissaan muuttuu ja joku vieras voi tulla pääsi sisälle kertomaan satua.
Voit uskoa vierasta satua aidosti tai puolitiedostaen, että se on toisen satu.
Tai olla uskomatta ja lopulta sulkea se pois.
Palautuuko ennalleen?
Toisen satu kyllä loppu. Ei ne jaksa ajatella sinua ikuisesti.
Entä kun kertoo satunsa kaikille ihmisille maailmassa?
Susta tulee kuuluisa.
Niin pään sisäinen satu ei lopu koskaan.
Jokainen ihminen kannattelee sen sisälläsi.
Toivot sen päättyvän, mutta ei se pääty.
Julkisuuden hinta.
Kun satu loppuu, niin palaat tuttuun kuvioon päässäsi.
Onko Vesimies addikti uusiin satuihin.
Hyvä kommunikaattori.
Kun toiset tahtovat tuttua ja turvallista.
Vasta kun tuttu ja turvallinen muuttuu raastavaksi, niin silloin voi kertoa muille.
Miksi kertoisi ennen sitä?
Ja Maapallo on pyöreä.
Silloinkin kun on kertomatta yhtään mitään, niin päätyy maapallon toiselle puolen.
Voi olla sama lopputulos kuin Vesimiehessä.
Itse liikkuu tai sinua liikutetaan.
Kun itse liikkuu, niin on ylpeä itsestään.
Kun muut liikuttavat, niin on ylpeä muista.
Kertoa itsestään ja sekoittaa kuviot
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013