Ööö siis joo mul on ollu niin ku 2kk about kurkku kipee ja nuha. Ja haluisin siis tietää esim et voiks se johtuu keliakiasta tai maitoallergiasta? Tai siis ku se kurkkukipu nuha vaan tulee ja menee et ei siis johu mistää flunssasta, sen ihan lääkärikin totes. Käytii sit viel verikokeis, mut ei ollu mitää hälyttävää. En tiiä onks olennaista mut joskus ku syön jotain ni joudun melkeen heti juoksee vessaa... mut nii en siis oo mikään luulotautinen, nää oireet IHAN oikeesti haittaa mun elämää ja haluisin kovasti tietää et mikä mul on, vaikka se oiskin joku vakavampikin sairaus, mut en haluu enää velloo tässä tietämättömyydessä. Joten ois kiva kuulla vastauksia :) kiitos jo etukäteen!
Eri ruoka-allergien oireet?
Anonyymi
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Noh tuota, kuiva huoneilma mm aiheuttaa ao oireita , pyykinkuivausteline vaan sängyn viereen ja hm terveellinen ruokavalio, jossa c ja d vitskut jne kevätpuolen vihannes ja hedelmätarjontaa..
https://www.mehilainen.fi/allergiat-ja-allergiatutkimus?gclid=EAIaIQobChMI6t_Q_-z hei keitä merisuolavettä ja kurlaa sillä lämpimänä kurkku 3 x vrk
myös nenäniisto eli kämmenelle suolavettä ja vedä nenän kautta suuhun ja sylje vex. Apteekissa myös nk norsukärsää ao toimenpiteeseen
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/NENAeHUUHTELUKANNU-SARVIKUONO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560