Maailmassa on todella paljon merkittäviä tiedemiehiä ja naisia jotka ovat hyvinkin eri mieltä ilmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta.
Heitä ei ole kuultu valtiollisissa medioissa joka itsessään pitäisi olla huolestuttavaa tiedonvälityksen puolueettomuuden kannalta.
Minä itse uskon näitä tiedemiehiä ja olen saanut osakseni denialistin määritelmän.
Denialistejä on syytetty vastuuttomuudesta ym, jotka lähestulkoon pitäisi polttaa roviolla.
Eikö nyt ole niin että nämä maailman huippututkijat ja tiedemiehet pitää laittaa vastuuseen siitä että meitä denialistejä on syntynyt? mielestäni juuri näin on ja IPCC .läisien pitäisikin nyt ottaa vastuu tästä asiasta ja vetää oikeuteen kaikki maailman vaikutusvaltaiset tiedemiehet, jotka levittää väärää tietoa ja voivat aiheuttaa maailmanlopun.
Kyse on siis vakavasta asiasta ja sen sijaan että täällä kirjoittelevia syyllistetään teteenkiltäjiksi pitäisi käydä itse susien kimppuun .
Näinpähän siitten vois järjestää vaikka glopaalin oikeudenkäynnin kuka loppujenlopuksi on ja oli denialisti.
Sanokaa vaan denialisti
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Denialistien syntymästä ovat vastuussa heidän vanhempansa.
Olisi kannattanut käyttää kumia. - Anonyymi
Juuri noin järjettömäksi homma on mennyt. Vaikka olisi huipputiedemies tai nainen , jos esittää eriävän kannan ilmastoasiassa, niin tieteenkieltäjän leima tulee. Leimaajat ei tajua tai ei halua tajuta. että tiedekritiikki on aivan olennainen osa tiedettä.
Miksi ilmastotieteen pitäisi siinä asiassa olla poikkeus. Todellisuudessa kritiikki ei kohdistu niinkään ilmastotieteeseen. Kritiikki kohdistuu ilmastotieteen väärinkäyttäjiin, jotka tekee asialla politiikkaa.
Väärinkäyttäjät on aina olleet herkkiä vetämään herneen nenään. Nyt on Suomen ilmastotieteessä otettu se kanta, että mitään maailmanloppua ei ole tulossa. Ei se kumminkaan ole hiollinnyt väärinkäyttäjiä ollenkaan. Joka päivä ne asiantuntemattomat jauhaa sitä telkkarissa. Denialisti-nimitystä käytetään ihmisistä, jotka kykenemättä perustelemaan näkemystään tieteellisin perustein kieltävät AGW:n.
- Anonyymi
Näin on. Tosin jumalan olemassa olon todistaminen ei ole denialistin tehtävä. Se kuuluu ilmastoteologeille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797