Sanokaa vaan denialisti

Anonyymi

Maailmassa on todella paljon merkittäviä tiedemiehiä ja naisia jotka ovat hyvinkin eri mieltä ilmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta.
Heitä ei ole kuultu valtiollisissa medioissa joka itsessään pitäisi olla huolestuttavaa tiedonvälityksen puolueettomuuden kannalta.
Minä itse uskon näitä tiedemiehiä ja olen saanut osakseni denialistin määritelmän.
Denialistejä on syytetty vastuuttomuudesta ym, jotka lähestulkoon pitäisi polttaa roviolla.
Eikö nyt ole niin että nämä maailman huippututkijat ja tiedemiehet pitää laittaa vastuuseen siitä että meitä denialistejä on syntynyt? mielestäni juuri näin on ja IPCC .läisien pitäisikin nyt ottaa vastuu tästä asiasta ja vetää oikeuteen kaikki maailman vaikutusvaltaiset tiedemiehet, jotka levittää väärää tietoa ja voivat aiheuttaa maailmanlopun.
Kyse on siis vakavasta asiasta ja sen sijaan että täällä kirjoittelevia syyllistetään teteenkiltäjiksi pitäisi käydä itse susien kimppuun .
Näinpähän siitten vois järjestää vaikka glopaalin oikeudenkäynnin kuka loppujenlopuksi on ja oli denialisti.

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Denialistien syntymästä ovat vastuussa heidän vanhempansa.

Olisi kannattanut käyttää kumia.

• Anonyymi

Juuri noin järjettömäksi homma on mennyt. Vaikka olisi huipputiedemies tai nainen , jos esittää eriävän kannan ilmastoasiassa, niin tieteenkieltäjän leima tulee. Leimaajat ei tajua tai ei halua tajuta. että tiedekritiikki on aivan olennainen osa tiedettä.

Miksi ilmastotieteen pitäisi siinä asiassa olla poikkeus. Todellisuudessa kritiikki ei kohdistu niinkään ilmastotieteeseen. Kritiikki kohdistuu ilmastotieteen väärinkäyttäjiin, jotka tekee asialla politiikkaa.

Väärinkäyttäjät on aina olleet herkkiä vetämään herneen nenään. Nyt on Suomen ilmastotieteessä otettu se kanta, että mitään maailmanloppua ei ole tulossa. Ei se kumminkaan ole hiollinnyt väärinkäyttäjiä ollenkaan. Joka päivä ne asiantuntemattomat jauhaa sitä telkkarissa.

• Denialisti-nimitystä käytetään ihmisistä, jotka kykenemättä perustelemaan näkemystään tieteellisin perustein kieltävät AGW:n.

• Anonyymi

Näin on. Tosin jumalan olemassa olon todistaminen ei ole denialistin tehtävä. Se kuuluu ilmastoteologeille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      426
      3330
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      137
      1867
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      21
      1690
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1440
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      89
      1251
    6. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1185
    7. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1181
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1094
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1050
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      960
    Aihe