https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006290502.html?fbclid=IwAR0MyyyA4uFKhZC2oVI_E1uYjpMOPfYspUwINLy-irthA44YHya9hXNO_uY
Tuossa sitä avio onnea taas ratkotaan ja kalliiksi tulee. Miehen kannattaa vaan käydä maksullisissa naisissa ja ostaa lapsi vaikka adoptiotoimiston kautta jos lapsia haluu niin tulee paljon halvemmaksi.
Naiset haluaa aina miehen rahat
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muutakaan nuori kaunis nainen vanhasta äijästä haluaisi?
- Anonyymi
Onneksi sinun ei tarvitse olla huolissasi.
A: et saa naista
B: tyhjätaskuna kuten 99% suomalaisista miehistä ei omaisuutta jaettavaksi ole. - Anonyymi
Kiva avioliitto farssi😂😂😂👌
Vanha kääkkä piti vielä lutkaa niin varmana, ettei edes tehnyt avioehtoa!
Itse aina ihmettelen, että millä hiton konsteilla nuo naiset saa miehet vedettyä tuohon? Tuokin ämmä ihan tavallinen aknepärstäinen rimpula.
Oma pää ei taivu shakin peluuseen, en ole ikinä tuntelut vetoa keinotteluun. Ehkä siksi olenkin vielä sinkkuna, vaikka olen paljon kauniimpi, kuin tuo muija. Miehet taitaa jotenkin tykätä siitä, että niitä vähän käytetään hyväksi..😂👌🌚
Mitä parempi vedättäjä, sen kiihottuneempi rikas mies. Nämä miehet tuskin itsekkään ovat ihan pulmusia, kun pennejään pyörittelevät.
Näin muuten eilen kuuman blondin kundin ratikassa! Ai että!! Harmi vaan tais olla varattu. Harvemmin näkee blondeja joissa piisaa virtaa. - Anonyymi
Seitsemän vuotta kuitenkin pappaa katseli. Eiköhän tossakin ole ollut se takana että pappa on halunnut vain kiikkustuolissaan katella telkkaria ja jokainen tönöstä ulosmeneminen on "turhaa" rahankäyttöä, kerran vuodessa käy jossain ja silloinkin tulee valitusta siitä että miksi pitää kun kivempaa raapia persettä kotona ja kaikki maksaa.
- Anonyymi
Kolme vuotta.
Haluiskin, mitkä rahat???! Mulle ei oo kerrottu, että rahaakin on! ☹️
Hyvää yötä nättejä unia.
https://youtu.be/Q6g6ryLYoQ0
(K18) nutipäät ei saa katsella... 🙈- Anonyymi
Omaisuutta on parisataatonnia Kyllä nainen kiinnostuu kun miehellä on rahaa. Sellaista naista en halua. Naiset pyytäneet rahaa matkoihin, ulosottolaskuun , auton renkaisiin ja vähän kaikkeen.
Ei halua, mutta jos ruokaa tekisi niin en ikinä lähtisi pois :D
Disse kirjoitti:
Sipi siilinenkin könysi palstalle! 😁
No pittäähän se joskus vähän nurkissa vilahtaa :)
Nauratti vaan sen verran tuo ostoskorilla kopsiminen, että jottain oli sanottava.
Itehän meinasin saada pikkujouluissa turpaan, mieluummin olisin ostoskorin valinnut :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
No pittäähän se joskus vähän nurkissa vilahtaa :)
Nauratti vaan sen verran tuo ostoskorilla kopsiminen, että jottain oli sanottava.
Itehän meinasin saada pikkujouluissa turpaan, mieluummin olisin ostoskorin valinnut :DNo mä en linkkiä edes avannut. 😊
Mitä? No jopa on ollu remakat pikkujoulut sulla! 😳
Kyllä mäkin oon tänne kiukutuksiani vuodattanut, mutta en mä ketään oikeesti turpiin mättäis, vaikka mieli tekiskin....
Selvisitkö kunnialla kuitenkin? 🙄Disse kirjoitti:
No mä en linkkiä edes avannut. 😊
Mitä? No jopa on ollu remakat pikkujoulut sulla! 😳
Kyllä mäkin oon tänne kiukutuksiani vuodattanut, mutta en mä ketään oikeesti turpiin mättäis, vaikka mieli tekiskin....
Selvisitkö kunnialla kuitenkin? 🙄Hahah, ei kun tuolla oli joku hassu juttu, että naiset mukamas kopsii kaupassa...:)
Selvisin juu tshih..hät hätää, mutta ei siitä pitkä matka ollut.
No onneks ne on nyt tältä joululta pidetty kenraaliharjoitukset ja kerralla putkeen :D
Miehille kaikki kunnia juhlatilaisuuksissa, akat on perziistä :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Hahah, ei kun tuolla oli joku hassu juttu, että naiset mukamas kopsii kaupassa...:)
Selvisin juu tshih..hät hätää, mutta ei siitä pitkä matka ollut.
No onneks ne on nyt tältä joululta pidetty kenraaliharjoitukset ja kerralla putkeen :D
Miehille kaikki kunnia juhlatilaisuuksissa, akat on perziistä :DAiniin se... mullakin siellä tarinaa kaupassa, liikenteessä ja tankkauksessa jumimisesta....😁
No jopas on mennyt konstit koviks, jos kanssasisaretkin vihjailee käkättimeen lyömisellä? 😳 Mutta valtiomiehen vakailla teeseillä smoothisti luikersit ehjäneisenä tilanteesta? 😃👌
No en mäkään nyt naisten kanssa ole juhlinut. Ihan äijäsaunailtoja vain. 😬Disse kirjoitti:
Ainiin se... mullakin siellä tarinaa kaupassa, liikenteessä ja tankkauksessa jumimisesta....😁
No jopas on mennyt konstit koviks, jos kanssasisaretkin vihjailee käkättimeen lyömisellä? 😳 Mutta valtiomiehen vakailla teeseillä smoothisti luikersit ehjäneisenä tilanteesta? 😃👌
No en mäkään nyt naisten kanssa ole juhlinut. Ihan äijäsaunailtoja vain. 😬Juu, valtiomiehen/henkilön vakailla :D
Kanssasisaret on Disse sellasia, se olis ollu kissatappelu.
Olin vaan puolet pienempi niin aattelin, että väistetään :D
Jep, pysy vaan äijäseurassa, mimmit on myrkkyä :)
Onko pikkujouluja? Tai suurempia, keskikokoisia? :)
- Anonyymi
hehe ex halusi ostaa uuden asunnon meille ja parille lapselle, ostikin kun annoin rahat ja ilmoitti nyt tulikin ero ja maksat sitten vielä elatusmaksut: no lapset muuttivatkin minulle ja eivät käyneet äidillä 10v enkä viitsinyt periä siltä elatatusmaksuja , koska tienasin hyvin. Ja samanlaisia juttuja olen kuullut muitakin miehiltä.
Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki haluavat minun rahani.
Milloin niitä vailla on sähköyhtiö, vakuutuslaitos, lehtimyyjä, kiinteistöurakoitsija tai yksityinen hoitoasema.
En ole pistänyt merkille, kuinka moni noista on ollut naisia tai miehiä. Kenellekään ei vain tunnu menevän jakeluun se, etten ole nyt innokas rahoittamaan heidän kampanjaansa.Typerykset... Ensin ollaan 7v yhdessä ja mennään avioon..Ero 3vuoden jälkeen ja omaisuus/ elämäntyö jakoon.
Mitä järkeä..
Mä oon sanonu kaksi sääntöä miehille, mitkä pitäisi sisäistää.
1:) Ei avioliittoa.
2:) Ei lapsia.
Toisaalta ihan ok, että niinkin moni mies on hölmö, koska muutoinhan me kuoltais sukupuuttoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1176186Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625131SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun654252SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt973831Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123611Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203168SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352479Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat662232Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val261583