Sarjassamme dramaattisesti kompressoituja alarmistisia käyriä...
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006298076.html
Päivän alarmipläjäys
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Sarjassamme dramaattisia denialistialoituksia..
- Anonyymi
Väestönkasvukin on mukana tällä kertaa, ihmeellistä. Afrikan väestö kolminkertaistuu tällä vuosisadalla ja he kulottavat Sahelin aluetta miljardien autojen päästöjen verran.
Tuossa on mittakaavavirhekin mukana kun oikeasti CO2 alkoi lisääntymään jo 1950 -luvulla ja ilmasto alkoi kylmenemään 30 vuodeksi ehkä auringon tehon laskun vuoksi.
Miksi sitä syytä ei tutkita?
Nykyään kirjoitetaan esiteollisesta ajasta harhaanjohtavasti vaikka CO 2n määrä alkoi kohota vasta 1950-luvulla(toistoa) Lä,mpeneminen alkoi jo 1850-1900 luonnollisista syistä.- Anonyymi
Edelleen -50 luvulla hiilidioksidipitoisuus oli suurempi, kuin tänäpäivänä.
Eikä mitään katastrofia tapahtunut. Ilmasto viileni -70 luvulle saakka.
- Anonyymi
11000 tiedemiestä ei voi olla väärässä. Syökää siis paskaa.
- Anonyymi
Nämä 11 tuhatta "tiedemiestä" olivat mm. viestintätoimistojen työntekijöitä , museoamanuensseja ym. Kuten ko. julkaisijat ovat itsekin BBC:lle vahvistaneet. Yhtään tunnettua ilmastotutkijaa joukossa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä 11 tuhatta "tiedemiestä" olivat mm. viestintätoimistojen työntekijöitä , museoamanuensseja ym. Kuten ko. julkaisijat ovat itsekin BBC:lle vahvistaneet. Yhtään tunnettua ilmastotutkijaa joukossa ei ole.
Tätähän tämä nykyään on. Kun halutaan joku julkilausuma julkisuuteen, allekirjoittajaksi kelpaa kuka tahansa, joka tietää, että on olemassa ilmaa, tai vaikka ei edes sitä tietäisi. Riittää kunhan on joku titteli, niin hyväksytään ilmastoasiantuntijaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän tämä nykyään on. Kun halutaan joku julkilausuma julkisuuteen, allekirjoittajaksi kelpaa kuka tahansa, joka tietää, että on olemassa ilmaa, tai vaikka ei edes sitä tietäisi. Riittää kunhan on joku titteli, niin hyväksytään ilmastoasiantuntijaksi.
Voisiko nykyisessä ilmapiirissä edes saada muunlaista tulosta. Muunlaiseen tulevaisuuteen uskovia nimtetään heti denialisteiksi, menee työpaikka ja ystävät
Uskomatonta nähdä tässäkin asiassa miten joukkotiedoitusvälineet hallitsee mielipiteitä ja miten joukon voima alkaa suojelemaan kyseistä uskomusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427