Jos hän muuttais Suomeen, niin naisyleisurheilun taso nousis aivan uusiin svääreihin kaikin puolin. Melekkein laji kun laji. Niin ja sitten vielä se ulukonäköki.
Dafne Schippers Suomen maajoukkueeseen pitäs...
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveeni on että olis Neziri,Korte ja Hurske lattialla kontillaan. Minä sitten jokaista vuorollaan takaa päin...tekisin miehen työn... Kyllä sitä pyllistelyä olen kentän reunalla katsellu ihan tarpeeksi kauan. Olis jo hyvä päästä tositoimiin!! Tyhjennysharjoituksia,niitä tekee urheilijat ja herkistelee...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940