Taifuunitiedotus.

Anonyymi

Vietnamia lähestyy taifuuni. Ei ole voimakas, mutta taatusti tuo rankkasateita. Taas oli yöllä kaatunut serveri, jolla on tuulikartat. Yhäkkö jotku uskoo, ettei sillä ole paljon käyttäjiä idässä.

Eilen oli serveri kaatunut iltapäivälläkin. Eurooppalaisten käyttökin on lisääntynyt. Odotan kielenkiinnolla ensi viikkoa, kun saan vastauksen käyttäjätuelle lähettämääni kyselyyn.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro vielä miten postauksesi liittyy ilmastonmuutokseen, josta täällä pitäsi keskustella.

      • Anonyymi

        Aloitus ei liity ilmastonhmuutokseen Se liittyy ilmastonmuutoksen torjuntaan. Hurrikaanit, taifuunit ja trooppiset syklonit säätää omalta osaltaan maapallon lämpötilaa. Ne on nousevia ilmavirtauksia, jotka nostaa lämmintä ilmaa yläilmakehään, josta lämpö pääsee säteilemään avaruuiteen. Niitä esiintuyy vain silloin kun, lämpösumma tropiikissa on suurin. Trooppinen sykloni aiheutti tuhoa Bangladeshissa viime viikon lopulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei liity ilmastonhmuutokseen Se liittyy ilmastonmuutoksen torjuntaan. Hurrikaanit, taifuunit ja trooppiset syklonit säätää omalta osaltaan maapallon lämpötilaa. Ne on nousevia ilmavirtauksia, jotka nostaa lämmintä ilmaa yläilmakehään, josta lämpö pääsee säteilemään avaruuiteen. Niitä esiintuyy vain silloin kun, lämpösumma tropiikissa on suurin. Trooppinen sykloni aiheutti tuhoa Bangladeshissa viime viikon lopulla.

        Kaikki troposfäärissä tapahtuvat ilmamassan liikkeet kuuluvat sääilmiöihin, joilla on oma palstansa.
        Tämän palstan tarkoitus on keskustella ilmastonmuutoksesta, ei sotkea asioita pelkän tietämättömyytensä vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki troposfäärissä tapahtuvat ilmamassan liikkeet kuuluvat sääilmiöihin, joilla on oma palstansa.
        Tämän palstan tarkoitus on keskustella ilmastonmuutoksesta, ei sotkea asioita pelkän tietämättömyytensä vuoksi.

        Aina se uusi tieto näyttää joidenkin mielestä kertovan tietämättömyydestä. En minä tuollaista vastausta saanut Suomen ilmatieteen laitokselta, kun tiedotin oivalluksestani sinne 1,5 vuotta sitten. Vaihdettiin siinä muutama sähköposti. ja säätiedotuksiin tuli uutta.

        Sitten myöhemmin Suomalainen ilmastontutkija ilmoitti telkkarissa, että näkemys hurrikaaneista on muuttumassa Amerikassa. Tarkemmin hän ei selittänyt. Aiemmin niitä hurrikaaneja pidettiin pelkkänä häiriötekijänä.

        Minun oivallukseni oli, että ne säätää maapallon lämpötilaa omalta osaltaan, silloin kun lämpösumma tropiikissa on suurin. Niitä esiintyy vain tiettynä vuodenaikana. Muulloin sitä lämpötilaa säätää muut ilmavirtaukset. Kyllä tämä liittyy palstan aiheeseen, vaikka onkin ilmastonmuutosteorian vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se uusi tieto näyttää joidenkin mielestä kertovan tietämättömyydestä. En minä tuollaista vastausta saanut Suomen ilmatieteen laitokselta, kun tiedotin oivalluksestani sinne 1,5 vuotta sitten. Vaihdettiin siinä muutama sähköposti. ja säätiedotuksiin tuli uutta.

        Sitten myöhemmin Suomalainen ilmastontutkija ilmoitti telkkarissa, että näkemys hurrikaaneista on muuttumassa Amerikassa. Tarkemmin hän ei selittänyt. Aiemmin niitä hurrikaaneja pidettiin pelkkänä häiriötekijänä.

        Minun oivallukseni oli, että ne säätää maapallon lämpötilaa omalta osaltaan, silloin kun lämpösumma tropiikissa on suurin. Niitä esiintyy vain tiettynä vuodenaikana. Muulloin sitä lämpötilaa säätää muut ilmavirtaukset. Kyllä tämä liittyy palstan aiheeseen, vaikka onkin ilmastonmuutosteorian vastainen.

        Eivätkö osanneet ilmatieteenlaioksella tehdä säätiedotusta oikein ilman sinun ohjeitasi? On se hyvä, että olet oivalluksiasi tarjonnut niin monelle taholle. Turhaan ovat opiskelleet monen alan ihmiset kun eivät ole älynneet tulla sinulta kysymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö osanneet ilmatieteenlaioksella tehdä säätiedotusta oikein ilman sinun ohjeitasi? On se hyvä, että olet oivalluksiasi tarjonnut niin monelle taholle. Turhaan ovat opiskelleet monen alan ihmiset kun eivät ole älynneet tulla sinulta kysymään.

        Ei he minun neuvoja tarvinneet. Alkoivat vaan kiinnittää huomiota suihkuvirtausten merkitykseen uudella tavalla. Kyllä ne meni siinä asiassa eteenpäin siitä, mitä minä olin kirjoittanut.

        Oivalsivat, että Suomen sää riippuu siitä, missä suihkuvirtaus kulkee. Se oli heidän oma oivalluksensa. Välillä säätiedotuksissa on suihkuvirtauskartta. Se alkoi minun viestini jälkeen.

        Saattoi minun viestilläni olla toinenkin vaikutus. Suomalainen ilmastotutkija pääsi mukaan Amerikkalaisten hurrikaanilennolle, ja toi sieltä Suomeen tietoa, että Amerikassa käsitys hurrikaaneista on muuttumassa. Tarkemmin hän ei kertonut.

        Ainahan ne on tutkijat jotka tutkii, mutta joskus voi olla maallikko idean antajana. Olen niin tehnyt useasti ennenkin. Tiedotin ilmatieteen laitokselle kantani hurrikaaneista, ja taifuuneista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei he minun neuvoja tarvinneet. Alkoivat vaan kiinnittää huomiota suihkuvirtausten merkitykseen uudella tavalla. Kyllä ne meni siinä asiassa eteenpäin siitä, mitä minä olin kirjoittanut.

        Oivalsivat, että Suomen sää riippuu siitä, missä suihkuvirtaus kulkee. Se oli heidän oma oivalluksensa. Välillä säätiedotuksissa on suihkuvirtauskartta. Se alkoi minun viestini jälkeen.

        Saattoi minun viestilläni olla toinenkin vaikutus. Suomalainen ilmastotutkija pääsi mukaan Amerikkalaisten hurrikaanilennolle, ja toi sieltä Suomeen tietoa, että Amerikassa käsitys hurrikaaneista on muuttumassa. Tarkemmin hän ei kertonut.

        Ainahan ne on tutkijat jotka tutkii, mutta joskus voi olla maallikko idean antajana. Olen niin tehnyt useasti ennenkin. Tiedotin ilmatieteen laitokselle kantani hurrikaaneista, ja taifuuneista.

        Onnittelut loistavasta, oivaltavasta työstäsi Ilmatieteenlaitoksen apuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei he minun neuvoja tarvinneet. Alkoivat vaan kiinnittää huomiota suihkuvirtausten merkitykseen uudella tavalla. Kyllä ne meni siinä asiassa eteenpäin siitä, mitä minä olin kirjoittanut.

        Oivalsivat, että Suomen sää riippuu siitä, missä suihkuvirtaus kulkee. Se oli heidän oma oivalluksensa. Välillä säätiedotuksissa on suihkuvirtauskartta. Se alkoi minun viestini jälkeen.

        Saattoi minun viestilläni olla toinenkin vaikutus. Suomalainen ilmastotutkija pääsi mukaan Amerikkalaisten hurrikaanilennolle, ja toi sieltä Suomeen tietoa, että Amerikassa käsitys hurrikaaneista on muuttumassa. Tarkemmin hän ei kertonut.

        Ainahan ne on tutkijat jotka tutkii, mutta joskus voi olla maallikko idean antajana. Olen niin tehnyt useasti ennenkin. Tiedotin ilmatieteen laitokselle kantani hurrikaaneista, ja taifuuneista.

        Hyvä, että ottivat opikseen ilmatietenlaitoksella. Kerrotko vielä, että kenelle laitoit viestin jonka ansiosta suomalainen ilmastontutkija pääsi hurrikaanilennolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että ottivat opikseen ilmatietenlaitoksella. Kerrotko vielä, että kenelle laitoit viestin jonka ansiosta suomalainen ilmastontutkija pääsi hurrikaanilennolle.

        Alkuperäisen viestin lähetin kirjaamoon. Sitten sieltä kaksikin ihmistä vastasi ja toisen kanssa vaihdettiin useampikin viesti. Nimiä en tietenkään paljasta, koska viestithän oli henkilokohtaisia. Lähetin asiasta viestin myös Helsingin yliopistolle yhdelle henkilölle.

        Sitä en tiedä, mikä mihinkin johti ja kenen toimesta, mutta ilmastotutkija, joka oli hurrikaanilennolla, oli Helsingin yliopistolta. Nimeä en muista, mutta oli nainen.

        Jo aiemmin olin saanut hurrikaaneista uutta tietoa YLE:n näyttämästä dokumentista, jossa Amerikkalaiset tutki ilmakehää ilmalaivasta. Siinä kerrottiin, että hurrikaaneja oli voimistanut ilmansaasteinen vähenenminen. Hiilidioksidia siinä ei edes mainittu.

        Ne totesi, että kun ilmansaasteet oli vähentyneet, syntyi Meksikonlahdelle vähemmän pilviä, josta seurasi enemmän auringonpaistetta, joka voimisti hurrikaaneja. Siinäkin asiasta kertonut tutkija oli nainen.

        Pyysin dokumentin uusintaa, mutta ei tullut, vaikka kaikenlaista hömppää kyllä uusitaan vaikka 10 kertaa. Sensijaan propaganda kävi kyllä ylikierroksilla. Kansaa on aivopesty todella rankasti, mutta ilmatieteen laitos ei juurikaan ole siihen osallistunut.

        Suomen ilmastotieteen nykyinen asiallinen kanta näyttää olevan, että jotain harmia voi olla tulossa. mutta katastrofi on peruttu. Sitähän on tullut Taalakseltakin. Professori Korhola varoitteli ylilyönneistä jo 2013 vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut loistavasta, oivaltavasta työstäsi Ilmatieteenlaitoksen apuna.

        Jos tuo oli tarkoitettu todeksi eikä pilkakjsi niin kiitoksia vaan. Yhteistyötä minä nimenomaan olen tehnyt ilmatieteenlaitoksen kanssa. Olen käyttänyt heidän sivustoaan, ja raportoinut havainnoista ja johtopäätöksistä.

        Olen myös olettanut, että siellä seurataan tätä sivustoa. Täällä olen noussut nimenomaan ilmastotieeteen ulkopuolisia ilmastotieteen väärinkäyttäjiä vastaan. Ilmastotiede tekee työtään, joka on tärkeää. Väärinkäyttäjät tässä on ollut koko ajan ongelma.

        Poliitokot on väärinkäyttäneet. Luontoihmiset on väärinkäyttäneet. Media on väärinkäyttänyt. Muiden alojen tutkijat on väärinkäyttäneet. Ilmastotieteen piikkiin on pantu vailla mitä, mikä ei sinne kuulu.

        Väärinkäytön on mahdollistaneet vanhat teoreettisen fysiikan teoriat, jotka olisi pitänyt panna uusiksi jo kauan sitten. Uudempaa tietoa on olemassa. On ollut jo kauan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe