Tämä ärsyttävä päivä muistuttaa meitä ätmejä siitä, ettei meistä koskaan tule isejä emmekä tule saamaan koskaan naista. Vuoden paskamaisin päivä, jolloin tekee mieli vain kieriskellä itsesäälissä.
Vuoden vittumaisin päivä
25
<50
Vastaukset
Sinäänsä on persiistä, että jotkut ovat vanhempia, vaikka eivät edes haluaisi olla...
Jaksuja ja uskoa että vielä se isyys ja vanhemmuus olisi totta. 😊- Anonyymi
Minäkin olin tänään sellaisilla isänpäiväjuhlilla ja kun lopussa sanottiin, että isät saavat istua, kun äidit, naiset, lapset laulavat onnittelulaulun isälle, niin minä olin ainoa mies, joka seisoi.
Enhän minä nyt voinut istua ja teeskennellä olevani isä, kun en ole.
Eihän sitä kukaan olisi uskonut, että tuoko on muka isä.
Varmana olisi saanut kuulla, että ihanko todella olet isä, tuota on kyllä vähän vaikea uskoa.
No isänpäiväkakkua sentään sai syödä kunnolla.
t. Ruma mies- Anonyymi
Siis kaikki seisoivat lopussa ja isät saivat istua....
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kaikki seisoivat lopussa ja isät saivat istua....
t. Ruma miesMiksi sä ylipäänsä sinne isänpäiväjuhliin menit, kun et kerran ole isä?
- Anonyymi
Kyllä olet oikeassa. Paska päivä ja siksi olenkin juonut kaljaa koko päivän koska vituttaa että aina naiset haluaa jännämiesten kanssa tehdä lapsia . Kunnollinen ätmi ei pääse isäksi koskaan vaikka ei jois viinaa koskaan.
Taas tätä samaa ätmien mielipahaa ja naisten syyllistämistä tämäkin keskustelu. Sun mielestäsi varmaan se isänpäivän viettokin pitäisi lopettaa sen takia, kun se loukkaa teitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, eli ätmejä:)
Mun mielestä se isänpäivä on ainakin yksi ehdottomasti vuoden parhaita päiviä, kun saa ostaa lahjan isälle ja viettää aikaa yhdessä isän ja veljen kanssa.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Taas tätä samaa ätmien mielipahaa ja naisten syyllistämistä tämäkin keskustelu. Sun mielestäsi varmaan se isänpäivän viettokin pitäisi lopettaa sen takia, kun se loukkaa teitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, eli ätmejä:)
Mun mielestä se isänpäivä on ainakin yksi ehdottomasti vuoden parhaita päiviä, kun saa ostaa lahjan isälle ja viettää aikaa yhdessä isän ja veljen kanssa.Mutta sinusta ei itsestäsi isää tule, koska siihen vaadittaisiin sukupuoliyhdyntä naisen kanssa.
- Anonyymi
Olet aika värikäs persoona ihan ilman hiustenvärjäystäkin.
- Anonyymi
Teidän täytyy alkaa pedata kuten itse olen alkanut elämääni petailla. Lähtö pois Suomesta. Itse lähden Amerikkaan jos ottavat vastaan. Mutta naisenhakijoille voisi olla Thaimaa varma valinta.
Itse lähden muista syistä kuin naisten takia. En halua jäädä maksamaan ilmaista elatusta maahantunkeutuneille jotka maksattavat vastuuttoman lapsentekonsa kantasuomalaisten työn ja verotuksen kautta.
En halua olla maksaja loisille. Ja tämä maksuhaluttomuus ei ole samaa kuin ihonväriin pohjautuva syrjiminen, jollaiseksi maksuhaluttomuus ja totuus halutaan yleisesti vääntää. - Anonyymi
Voisitte edes omille isillenne soittaa tänään ja onnitella. Kai teilläkin sellainen on..?
- Anonyymi
Isä on ollut haudassa jo noin 12 vuotta. Laitoin kännykän mukaan arkkuun jotta voidaan soitella, mutta siltä on mennyt akku tyhjäksi kun ei ole sitä pistorasiaa siellä kuopassa.
- Anonyymi
Mä oon kyl ollu isän luona kylässä ja tuli eilen leivottuakin isälle kääretorttu. Mulla on ollut aina hyvät välit isän kanssa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kyl ollu isän luona kylässä ja tuli eilen leivottuakin isälle kääretorttu. Mulla on ollut aina hyvät välit isän kanssa.
KilttiMies89Se oli tosi kiltisti tehty. Tässä sekopää maailmassa voisi joskus pysähtyä ja miettiä vanhempiammekin,välittää..Ei niilläkään helppoa ole tässä uudessa ajassa. Mun isä on ollut vainaa jo vuosia mutta silti toivotan hyvää isänpäivää joka vuosi:)
Ei kannata aloittajan turhaan vaipua epätoivoon ja masentua siitä, jos sulla ei itselläsi niitä lapsia ole. Ehdit kyllä varmasti vielä joskus niitä lapsia hankkimaan, jos se kerran sulle on niin tärkeätä.
Sitä kun voi aina mies elää oikein hyvää ja onnellista elämää lapsettomanakin. Varsinkin näin isänpäivänä kaikkien kannattaisi nauttia siitä yhdessäolosta isän kanssa, jos kenellä isä on, eikä vaipua tollaiseen itsesääliin ja alkaa sitä isänpäivääkin inhota sen oman katkeruutensa takia.- Anonyymi
Tämä päivä muistuttaa vain siitä kuinka onnellinen voi olla siitä ettei joudu koskaan ottamaan isän vastuuta harteilleen. On meinaan munkin vanhemmilla ollut sietämistä mun kanssa ja paljon. Usein myös toivon että mua ei olisi tehty lainkaan kärsimään tähän paskaan maailmaan joka on ihan perseestä.
KilttiMies89- Anonyymi
Enpä itse edes haluaisi mitään yöllä itkuun herättävää sinappikonetta, arvostan niin paljon omaa aikaa ja rauhaa. Mulle onnelliseen elämään riittäis kun saa seksiä edes silloin tällöin.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä itse edes haluaisi mitään yöllä itkuun herättävää sinappikonetta, arvostan niin paljon omaa aikaa ja rauhaa. Mulle onnelliseen elämään riittäis kun saa seksiä edes silloin tällöin.
KilttiMies89Mutta sehän tässä ongelma onkin kun ei oikein saa enää.
KilttiMies89 Ei kannata sentään vaipua tollaiseen itsesääliin, sillä tuskin se sun elämäsi niin kurjaa edes voi mitenkään olla. Sitä kun voi mies aina elää oikein onnellista ja hyvää elämää lapsettomanakin, että ei se isänä oleminen suinkaan ole välttämättä mikään onnellisuuden tae.
Säkin oot vielä nuori mies, niin sulla kuitenkin on kaikki mahdollisuudet onnelliseen ja hyvään elämään.
- Anonyymi
Toivottavasti mun kaltainen ihminen ei koskaan vahingossakaan tule isäksi. :-=S
KilttiMies89 Tietkö tuon sanominen sattuu muhun,
En usko sinua.Miesten tasa-arvon kannalta erittäin tärkeä päivä, mutta kyllähän nuo ihmisten somepäivitykset ja perhepotretit hieman ärsyttivät, kun isää ei ole koskaan ollut elämässä ja äiti on tällä hetkellä elävien kirjoissa mutta ei ihan tässä maailmassa. Noh, RDR2 pelasti päivän joten olipahan edes rosvokopla mihin kuulua :)
Niin onhan se isänpäivä varmasti tärkeä ja hieno päivä kaikille niille, jotka just ovat lapsensa/lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eilen tulikin mieleen, että vietettinköhän siellä Timpan perheessä isänpäivän sijasta sitä läheisenpäivää:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Muistan kun joku vuosi sitten se Timppa kertoi vieneensä silloin isänpäivänä perheensä syömään ABC:n ravintolaan, kun sieltähän saa myös sitä S-bonusta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Varmaan vaan jäänyt Timpalta ne isänpäiväkortit ja lahjat saamatta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sen sijaan varmasti Bicky, Näädän Markku ja Pääskyvuoren Jorma ovat viettäneet ihan sitä oikeaa isänpäivää yhdessä lastensa kanssa.
- Anonyymi
Joo sukatkin otetettaan pois jaloista ennen nukkumaan menoa, Banaalia toimintaa, kuin banaania.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784