Onko ilmastohuoli perusteltu ???

Anonyymi

Ei todellakaan ole. Yksi toinen huoli taas on perusteltu. Kansanterveys on yhä pahemmin uhattuna. Mitä aiheuttaa huoli ja pelko. Se aiheuttaa jatkuvan stressitilan, joka on pitkälti alitajuinen, eikä ihminen välttämättä edes tiedosta, mistä stressitila johtuu. Se ahdistaa ja sairastuttaa. Se on elimistölle rasite.

Saatetaan kuvitella, että syynä on stressaava työ tai sisäilma. Ulkona ilma nyt tosin yleensä on raikkaampa kuin sisällä, mutta ei sisäilmassakaan välttämättä muuta vikaa ole ,kuin että talvella se on yleensä liian kuivaa.

Pelottavinta tässä on se, että ne jotka pelottelee ja ahdistaa, ei itse näytä olevan lainkaan huolissaan ja ahdistuneita. Kevyeen keskutelusävyyn lätistään asiasta, jonka väitetään vaarantavan koko tulevien sukupolvien elämän.

Olen miettinyt, minkälaisen reaktion se voi aiheuttaa kuulijassa. Todennäköisesti ahdistunut kuulija kokee olevansa huononmpi ihminen tai jopa täysin kelvoton, kun ei pysty suhtautumaan asiaan yhtä kevyesti. Siitähän ahdistus vain pahenee.

Voimattomuuden ja kelvottomuuden tunne lienee melko yleinen nykyään. Todella paha asia on, jos sen on aiheettomasti synnyttänyt ilmastouutisointi ja keskustelut, Se on ollut kuin Kiinalainen vesikidutus, jossa tippuu yötä päivää vettä päähän.

Sillä jatkuvalla jokapäiväisellä rummutuksella on ihmiset pidetty "hereillä" niin ettei oikein koskaan voi täysin unohtaa sitä uhkaa. Ennenpitkää sellainen johtaa yhdellä sun toisella terveydentilan romahtamiseen.

Tätä toimintaa on sitten kannatettu presidenttiä myöten, Kukaan ymmärtämätön ei ole ymmärtänyt, mihin se johtaa. Seuraukset näkyy kyllä tilastoissa, mutta ymmärtämättömät ei ymmärrä vieläkään, että mikä on seurauksian syy.

Kun ymmärtämättömät valistaa kansaa se on kuin päästäisi norsun lasikauppaan. Ihmismieliä särkyy, ja kuka ja koska pystyy ne korjaamaan. Ihmisellä TÄYTYY OLLA OIKEUS UNOHTAA IKÄVÄT ASIAT. Jos unohtaminen estetään, se on ennenpitkää tuhoisaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi, että kansanterveys romahtaa, kuin ympäristö.

    • Anonyymi

      Ympäristö kuntoon, niin kansanterveyskin voi hyvin.

      • Anonyymi

        Kuinka joku voi olla niin tyhmä ja tietämätön, että kuvittelee Suomessa ympäristön olevan uhattuna. Kyllä täällä ihmiset on uhattuna monellakin tavalla ja kaikista pahiten köyhin neljännes, joka ei pysty lainkaan vastaamaan huutoon.

        Mielipuolista ajattelua tuo, että kansanterveyden romahdus on merkityksetön ja jopa toivottava. Todistaa jo erittäin pahasta persoonallisuushäiriöstä. Vihreissä ja vasemmistoliitossahan tuota esiintyy. Saakoot saman kohtalon, mitä muille aiheuttavat.

        Kyllä minä puolustan ihmisoikeuksia. Nykyään ne on yhä pahemmin uhattuna, kun jotku jumaloi luontoa hulluuteen asti. Minulla on luonto ympärilläni, vaikka asun kaava-alueella.

        Minä en kumminkaan jumaloi luontoa. Minä tykkään siitä, ja naapurin ämmä vihaa sitä. Omalta tontiltaan hän on hävittänyt viimeisen päälle kaiken luonnollisen. ja minä olen hänen mielestään pahantekijä, kun minä en ole hävittänyt.

        Suomessa ympäristö on edes jotenkin uhattuna vain suurimmissa kaupungeissa. ja siellähän ne pahimmat ilmastohysteerikot elää. Kävisivät joskus maaseudulla, niin näkisivät, että ympäristö voi hyvin. Ei tosin taida hysteerikko nähdä sitäkkään.

        Kun ihminen on ilmastopelosta sekaisin, hän näkeekin omia harhakuvitelmiaa eikä todellisuuta.


    • Anonyymi

      Eipä tässä ketjussa kukaan ole sanonut, että kansanterveyden romahdus on merkityksetön ja jopa toivottava.

      • Anonyymi

        Mutta jos elämäntehtävänä on olkiukkojen rakentelu niin onhan joku sanonut niin, onhan?


      • Anonyymi

        Ensimmäisessä kommentissa lukee: Parempi, että kansanterveys romahtaa. kuin ympäristö. Tekkarissa olen kuullut sellaistakin kopmmenttia, että on hyvä, että ihmiset ahdsistuu. Sittenpähän tekevät jotakin.

        Jotku siellä tahallaan pyrkii siihen, että ihmiset ahdistuisivat. Eivät senvertaa ymmärrä ihmistä, että ahdistunut ihminen on todennäköisesti ennenpikää toimintakyvytön.

        Helsingissä näyttää hyvin monelta puuttuvan taju siitä, kuinka todelle rajalliset mahdollisuudet useimmilla ihmisillä on niihin vaadittuihin ilmastotekoihin. Se nimenomaan ahdistaa ihmisiä eniten. He tietävät omat rajalliset mahdollisuudet.

        Nyt on vuosia rummutettu täysin piittaanattomnasti. Mielenterveysongelmat maksaa maalle noin 10 miljardia vuodessa. Tieto tuli tämän syksyn aikana julki. Ei olisi yhtään vara järkyttää sitä ihmisten henkistä hyvinvointia.

        Minä tajusin tilanteen pahenemisen jo kolme vuotta sitten. Olen ollut nostamassa asiaa esille useallekin taholle. 1990 luvulla olin nostamassa esille työpaikkakiusaamista. Nyt ne pahimmat kiusaakan riehuu netissä.

        Onneksi tiedän, että ne on niitä kyvyttömimpiä luusereita. Niinhan se on aina ollut, että luuserit nokkii kyvykkäitä, kun eivät muuhun kykene.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe