Ilmasto politiikka

Anonyymi

Onko kenellekään enää epäselvää? AGW ilmastonmuutos=politiikkaa.
Jolla ennennäkemättömät vaikutukset ja vaikutusmahdollisuudet.


https://yle.fi/uutiset/3-11069489

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selväähän tuo on ollut alusta saakka.
      Pyritään luomaan perusteeton hysteria ja paniikki, jotta vähempilahjaiset itse vaatisivat "ilmastotoimia" vailla mitään todellisuutta.

    • Jos halutaan kumota tieteellinen käsitys ilmastonmuutoksesta, vaatisi se jonkinmoisia perusteluja.

      • Anonyymi

        Akuankkalinkkiä ilmastotieteeseen odotellaan jönsiltä, mutta tuskinpa sellaista ilmastonlämpenemisuskovaiselta tulee.


      • Anonyymi

        AGW ilmastonmuutos on epätieteellistä, miten sitä pitäisi perustella muuten kun kieltämällä koko hömppä.
        Valitettavasti suurin osa maapallon väestöstä elää vielä todellisuudessa joka vastaa muumilaaksoa. Onneksi valistuneimman reaalimaailman joukko kasvaa koko ajan.


      • Anonyymi

        Kuinkahan isona "tieteellistä käsitettä" tässä voisi pitää. Hölmölän ilmastonmuutos on ennustanut tähän mennessä lämpeneiset täysin pieleen. Pitäisikö vielä vaan uskoa ja toivoa että joku ilmastomalli onnistuu kohdalleen. Johan tämä että ilmastomalleja on kymmeniä kertoo että kysymyksessä on enemmän videopelit kuin tiede.


    • Anonyymi

      Älkää kursailko, tieteellisen käsityksen kumoajalle on luvassa Nobelin palkinto ja paljon rahaa.

      • Anonyymi

        Se epätiede jota nimität tieteeksi on tälläkin palstalla kumotto varmaan tuhansia kertoja mutta eihän sitä tyhmät, tietämättömät ja ymmärtämättömät ymmärrä, kun eivät kunnolla osaa edes lukea.

        Tuskin kukaan voi siitä Nobellia ja rahaa saada. kun alunperin sen 1800 luvulla keksityn epätietteen on TODELLINEN TIEDE kumonnut jo 90 vuotta sitten. Te muutaman rivin jankuttajat vaan kieltäydytte sitä uskomasta.

        Ilmeisesti lukemisessa lahjakkuus on yhtä vaatimaton kuin kirjoittamisessakin, joten ei kannata todistelua toistaa. Siihen selitykseen kun tarvitaan sanoja hurjan paljon enemmän kuin 12 kpl.

        Sitten täytyisi jukijan vielä ymmärtääkkin se selitys, ja se näyttää kaiken aikaa olevan ylivoimaista. Ei täällä sitäpaitsi ole ketään, joka voisi antaa Nobellin, eikä myöskään ketään joka voisi kieltää sen antamisen.

        Kyllä sen AGW teorian kumoaminen on ollut erittäin helppoa aikanaan ja se on kumottu jo ennenkuin se syntyi. Tiedän sen tutkimusmenetelmän. Tieto eri tieteenalojen välillä ei vaan kulje. Teorian on kumonnut käytännön fyysikot tutkimuksessaan.


      • Anonyymi

        Ei Noebeleita jaeta epätieteellisten asioiden kumoamisista joista ei ole todisteita. Haloo. Miksi kukaan ei ole saanut Noebelia AGW ilmastonmuutoksen löytymisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Noebeleita jaeta epätieteellisten asioiden kumoamisista joista ei ole todisteita. Haloo. Miksi kukaan ei ole saanut Noebelia AGW ilmastonmuutoksen löytymisestä?

        Ehkä sitä Nobellia ei ole tullut AGW porukalle sen takia, että ennustehaarukka on aivan liian suuri, ollakseen tieteellinen totuus. Yleensä tieteen Nobelleja jaetaan sellaisille, jotka on antaneet uutta täsmällistä tietoa, joka läpäisee sen oikean tieteellisen vertaisarvioinnin.

        Minä olen omat löytöni lähettänyt asiantuntijoille jo lähes 2 vuotta sitten. Kyllä sitä asiaa ilmeisesti tutkitaan. Aika näyttää, koska tutkijat päätyy samalle kannalle kuin minä. Se löytö on kyllä useankin Nobellin arvoinen, mutta tuskinpa sitä maallikolle annetaan.

        Minulla on kuitenkin koneellani runsaasti todisteita, koska tein aloitteen. Vanhalla koneella on todisteet yhdestä aloitteesta, joka kelpasi maailmalle. ja hyllyssä on nippu kopioita kirjeistä, joissa oli useita aloitteita, jotka on toteutuneet.

        Minulle voisi jakaa useankin alan Nobellin. Asiat jotka on mennet läpi, on todella merkittäviä. mutta eihän Nobellia koskaan maallikko saa. Turha sellaisesta on haaveilla. Nobelli menee aloitteeni välittäneelle tai jollekin tutkijalle.

        Yksi sellainen, joka uskoi asiaani, on jo Nobellin saanut. Varmasti hän ei edes tiedä, että aloite tuli minulta vuosikymmeniä sitten. Se asia on mennyt niin monen mutkan kautta. En siis ole ensimmästä kertaa asialla.

        Koska minun aloitteestani on Suomessa ja maailmalla mennyt isojakin muutoksia läpi, ei minua tyhjänräkyttäjät saa vaikenemaan. Kaikesta muustakin, mitä olen kertonut, on todisteet. Kaikenlaista syntyy, kun on aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä Nobellia ei ole tullut AGW porukalle sen takia, että ennustehaarukka on aivan liian suuri, ollakseen tieteellinen totuus. Yleensä tieteen Nobelleja jaetaan sellaisille, jotka on antaneet uutta täsmällistä tietoa, joka läpäisee sen oikean tieteellisen vertaisarvioinnin.

        Minä olen omat löytöni lähettänyt asiantuntijoille jo lähes 2 vuotta sitten. Kyllä sitä asiaa ilmeisesti tutkitaan. Aika näyttää, koska tutkijat päätyy samalle kannalle kuin minä. Se löytö on kyllä useankin Nobellin arvoinen, mutta tuskinpa sitä maallikolle annetaan.

        Minulla on kuitenkin koneellani runsaasti todisteita, koska tein aloitteen. Vanhalla koneella on todisteet yhdestä aloitteesta, joka kelpasi maailmalle. ja hyllyssä on nippu kopioita kirjeistä, joissa oli useita aloitteita, jotka on toteutuneet.

        Minulle voisi jakaa useankin alan Nobellin. Asiat jotka on mennet läpi, on todella merkittäviä. mutta eihän Nobellia koskaan maallikko saa. Turha sellaisesta on haaveilla. Nobelli menee aloitteeni välittäneelle tai jollekin tutkijalle.

        Yksi sellainen, joka uskoi asiaani, on jo Nobellin saanut. Varmasti hän ei edes tiedä, että aloite tuli minulta vuosikymmeniä sitten. Se asia on mennyt niin monen mutkan kautta. En siis ole ensimmästä kertaa asialla.

        Koska minun aloitteestani on Suomessa ja maailmalla mennyt isojakin muutoksia läpi, ei minua tyhjänräkyttäjät saa vaikenemaan. Kaikesta muustakin, mitä olen kertonut, on todisteet. Kaikenlaista syntyy, kun on aktiivinen.

        Minkä kaikkien alojen Nobeleita sinulle mielestäsi kuuluisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kaikkien alojen Nobeleita sinulle mielestäsi kuuluisi?

        Lääketieteen,metallipuolen,ilmastotieteen,sorvaustieteen,hoitotieteen,psykoositieteen,tietokonetieteen,taloudellisenajotieteen,kirjojenkeräämistieteen,ylivertaisuustieteen, ja sokerina pohjalla..paskanjauhamistieteen nobelit.Ensialkuun.Lisää tulee kunhan nimimerkkini ei vaihtuisi niin usein.Olin unohtaa..,kaasutieteen.Ja ambulanssitieteen.

        Tätä ei helsinkiläiset ymmärrä..eikä kukaan muukaan..


      • Anonyymi

        Olisivat vain antaneet olla niinkuin asiat oli ennen ilmastohurahdusta.
        Suomessa olisi kaikki hyvin, arabit kotimaissaan ja rikostilastot ennallaan.


      • Anonyymi

        Ilmastonmuutos (AGW) tulee tuhoamaan politiikan, politiikot ja valtiot. Kansainväliset suuryritykset jotka maailmantaloutta muutenkin jo hallitsee hallitsee sitten kaikkea muutakin talouteen ja yhteiskuntaan liittyvää. Kuluttajat tietenkin maksaa mutta välistävetäjien määrä pienenee ratkaisevasti, Sitähän ei voi tietää onko maailma sitten parempi ja tasaarvoisempi mutta sinne tie vie hölmölän ilmastonmuutoksella.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe