Kalju, kaljamahainen, impulsiivinen ja miehiä haukkuva nainen, jonka ÄO on noin 80. Omasta mielestään ei ole ruma. Ikä 34v.
Kelpaisiko miehille?
44
54
Vastaukset
No kertokaas nyt.
Nobody?
Ei edes Allu.Hä?
Partakaweri kirjoitti:
Mistä nuo aloituksen luvut on repäisty?
No mitäs oikein luulit..?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001896765.htmlWwuwuw kirjoitti:
No mitäs oikein luulit..?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001896765.htmlMikä tämän aloituksen pointti on?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mistä nuo aloituksen luvut on repäisty?
Kauppalehden tilastosivuista repäisty sivu irti, ilmiselvästi.
Anonyymi kirjoitti:
Kauppalehden tilastosivuista repäisty sivu irti, ilmiselvästi.
Saa sen lukeakin..
- Anonyymi
Ihana
🤣💝🤡👠🔨 - Anonyymi
Et kelpaa koska en minäkään äö on varmaa 70.
t: Allu - Anonyymi
Pitäs olla tod fiksu uramies, ja komee, salihunksi että kelpais sille rumalle läskille.
- Anonyymi
Ei ainakaan minulle kelpaa koska olen fiksu kunnollinen mies itse.
- Anonyymi
Ei kelpaa tuollainen nainen palstan miehille. Vastaavankaltainen mies kyllä kelpaisi palstan miehille. Olisihan tuollainen mieheksi aikamoinen hunksi.
Riippuu mihin tarkoitukseen? Kyllähän tuollasella ainakin Jehovat pysys loitolla! 🤔😂😂😂😂
Wwuwuw kirjoitti:
No rakkauteen tietysti, hyvä ihminen.
No siinäpähän itse vastasit! ☺️☝️
Hyvä ihminen.... siinäpä se. ☺️👌
Hyvästä ihmisestä ei tuu tuollasta sun mainitsemaa. Ulkonäkö voi olla joskus mitä vaan, mutta hyvä ihminen on hyvä aina. 😊
Mu pitihän mun vähän kujeilla sulle, höpö. 🙃😛☝️
- Anonyymi
Olen kaljuuntunut. Kehitysvammanen ruma ätmi, jolla ei ole rahaa ja 9 tonnk velkaa, saanko edes lihavaa rumaa?
Onko se järkevää taputella miehiä pumpulilla päähän ja antaa vääränlaista kuvaa?
Esim tämä leffa..
https://elisaviihde.fi/ohjelmaopas/ohjelma/7114124?gclid=EAIaIQobChMIxcn53Mnx5QIVgk0YCh2yrQp0EAAYASAAEgIzV_D_BwE
Jossa lyhyt pullero mies ei ymmärrä miksei kaunis ja hoikka nainen rakasta häntä..
Eli klassinen "kaunotar ja hirviö" -asetelma..- Anonyymi
Eli en voi saada edes lihavaa rumaa naista ku oon heikkolahjainen ja lihava isolla mahalla ja kaljuuntunut luuseri? Eli ja pituutta 195 cm mut en voi saada.
Ainakin 90%:lle 34-vuotiaan suominaisen kanssa parisuhteessa elävälle miehelle on kelvannut. Mulle ei ehkä kelpaisi.
- Anonyymi
Jos helposti antais, niin helposti kelpais. Ronkelit runkkaa.
- Anonyymi
Ei kelpaa. Huoralle kelpaa rumaki mies joka maksaa niin kaikki kelpaa.
Itse en ole kalju, kaljamahainen, impulsiivinen ja naisia haukkuva mies. ÄO:ni on ilmeisesti pitkälti yli 100, joten ei ei kelpaisi nainen joka ei omasta mielestään ole ruma ja omaa ÄÖ:n 80. Ikä minulla alkaa hänestä poiketen neljälläkymmenellä. Jostain syystä en ole kiinnostunut hirveästi 30-vuotiasta naisista, vaikka sellaisia on ollut kaverina viime aikoina jonkin verran kavereina. Enemmän kiinnostaa oman ikäiset ja 20-luvullaan olevat, joita tapaa jonkinlaisena ikuisena opiskelijana yliopistolla. 20-vuotiaat ovat nättimpiä kuin 34-vuotiaat ja yli 40-vuotiaat naiset ovat henkisesti kypsempiä kuin 34-vuotiaat. Esimerkin nainen on samalla kertaa liian nuori ja liian vanha minulle.
Wwuwuw kirjoitti:
Noilla aatoksilla hautaan asti..
Veikkaan minä. Ja mikäs siinä.Wwuwuw: "Noilla aatoksilla hautaan asti.. Veikkaan minä. Ja mikäs siinä."
MItä tuolla tarkoitit? On minulla ollut naisystäviä ja oikeastaan on muutaman noin 30-vuotiaan puhelinnumerot. Toinen on syntynyt 1987 ja toinen 1991, mutta ei kiinnosta noin vuonna 1985 syntynyt nainen, joka on kalju. Se kait eniten risoi esimerkissäsi sen 80 äö:n kanssa. Mutsillani taisi äö olla yli 150 ja vastoittain juttelin yhden Mensaan pääseen tuttavani kanssa. He enemmän kiinnostavat kuin ÄÖ80.P.Dinosaurus kirjoitti:
Wwuwuw: "Noilla aatoksilla hautaan asti.. Veikkaan minä. Ja mikäs siinä."
MItä tuolla tarkoitit? On minulla ollut naisystäviä ja oikeastaan on muutaman noin 30-vuotiaan puhelinnumerot. Toinen on syntynyt 1987 ja toinen 1991, mutta ei kiinnosta noin vuonna 1985 syntynyt nainen, joka on kalju. Se kait eniten risoi esimerkissäsi sen 80 äö:n kanssa. Mutsillani taisi äö olla yli 150 ja vastoittain juttelin yhden Mensaan pääseen tuttavani kanssa. He enemmän kiinnostavat kuin ÄÖ80.No, älä ny ittees ota.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Noilla aatoksilla hautaan asti..
Veikkaan minä. Ja mikäs siinä.Eikä - ironista kyllä - ole edes lajinsa viimeinen.
-flowersreally-
- Anonyymi
Hahahha WWWuulwwan suhde menee huonosti ja pian eroavat ja tänne postaa katkeroituneita viestejä
Hohoho pian olet yksin paskaisessa home mökissäsi paskaisten rihkama huonekalujen ympäröimänä hhoOOHOHJHhahahahahHOOHo
OLET PIAN YKSIN WWWWUUUUWWUULLLLLWA HOHOOHOHOOH AHAHHAHHAHAHA MILTÄ TUNTUUUUUUUU!
OLET YKSIN HAHAHHAOHOHOHOHOOHAHAHA MILTÄ TUNTUUUUUUUUUWuppiksen ukkoa on alkanut tuo parransänki häiritsemään, raapii inhottavasti. Tai ehkä niillä on joku tuommoinen vaihdos menossa:
https://pt-media.org/2019/11/16/onnellinen-perhe-aidista-tulee-isapuoli-ja-isasta-aitipuoli-lapsi-ei-ole-poika-eika-tytto-eika-mitaan-silta-valilta/
eipä voi oikein muuta sanoa kuin että kaikenlaisia se maailma elättääkin.Harmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen ukkoa on alkanut tuo parransänki häiritsemään, raapii inhottavasti. Tai ehkä niillä on joku tuommoinen vaihdos menossa:
https://pt-media.org/2019/11/16/onnellinen-perhe-aidista-tulee-isapuoli-ja-isasta-aitipuoli-lapsi-ei-ole-poika-eika-tytto-eika-mitaan-silta-valilta/
eipä voi oikein muuta sanoa kuin että kaikenlaisia se maailma elättääkin.Taas joku persujen natsisivusto..
Harmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen ukkoa on alkanut tuo parransänki häiritsemään, raapii inhottavasti. Tai ehkä niillä on joku tuommoinen vaihdos menossa:
eipä voi oikein muuta sanoa kuin että kaikenlaisia se maailma elättääkin.Allu ja Harmis!
Kuinka sopiva pari..💕
- Anonyymi
Ei tietenkään. Naisen pitää olla lapseton ja hoikka sekä muutenkin mukava. Nainen saa myös vaatia mieheltä timmiyttä jne jos itse on hyvässä kunnossa. Mut esim Iskurissa suurin osa näistä sinkkunaisista kuvailee itseään muodokkaaksi, xl, xxxl, pullukaksi jne ja sitten etsivät tasokasta miestä. Hohhoijaa.
Kuntoilupakko kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872