olisi tarkoitus paistaa kunnon pihvit brassi sisukasta mutta hyvä punkkukastikeohje uupuu. Oisko vinkkejä, ei ole aikaa keitellä alusta asti luineen.
punaviinikastike
5
2915
Vastaukset
- mami
osta valmis pussi kastike, todella maukasta ollut
- osta
erehdyin ostamaan knorrin punkkukastikepaketin, enkä enää ikinä.
Suvussa on kokki, joka on pariin otteeseen keitellyt ihan oikaen punkkusoossin. Se oli aivan älyttömän hyvää, vaikken punkusta diggaakaan. Siitä innostuneena ostin ja kuvittelin "pussikeitosta" tulevan jotain hyvää, mutta ei... käy se sentään teollisuuslihapullille...
'norria 2 pussia jäljellä, enkä tiedä mitä tekis...
einekset on herneestä, sano mun sanoneen... - Väsähtänyt kokki
osta kirjoitti:
erehdyin ostamaan knorrin punkkukastikepaketin, enkä enää ikinä.
Suvussa on kokki, joka on pariin otteeseen keitellyt ihan oikaen punkkusoossin. Se oli aivan älyttömän hyvää, vaikken punkusta diggaakaan. Siitä innostuneena ostin ja kuvittelin "pussikeitosta" tulevan jotain hyvää, mutta ei... käy se sentään teollisuuslihapullille...
'norria 2 pussia jäljellä, enkä tiedä mitä tekis...
einekset on herneestä, sano mun sanoneen...Jos minä laittaisin nyt pääsiäislampaalleni punaviinikastiketta, niin ostaisin ehkä purkissa VIA-punaviinikastiketta ja parantelisin sitä hieman: Paahtaisin lampaan kanssa yhtäaikaa kokonaisen valkosipulin. Keittäisin kattilassa (10-15 min.) kypsinä lohkoistaan puristettuja valkosipulin kynsiä, ruokalusikallisen sokeria ja desin vettä kastikepohjan ( 1 purkki) kanssa. Siivilöisin ja lämmittäisin uudelleen. Juuri ennen tarjoilua vatkaisin joukkoon pari ruokalusikallista voita.
Voithan kokeilla tätä myös pussikastikkeistasi, etteivät jää käyttämättä. Minä teen (ehkä) soosin lampaalle tälläkin kertaa toisella tavalla. Siihen ei tule punaviiniä vaan mm. kahvia. - Väsähtänyt kokki
Väsähtänyt kokki kirjoitti:
Jos minä laittaisin nyt pääsiäislampaalleni punaviinikastiketta, niin ostaisin ehkä purkissa VIA-punaviinikastiketta ja parantelisin sitä hieman: Paahtaisin lampaan kanssa yhtäaikaa kokonaisen valkosipulin. Keittäisin kattilassa (10-15 min.) kypsinä lohkoistaan puristettuja valkosipulin kynsiä, ruokalusikallisen sokeria ja desin vettä kastikepohjan ( 1 purkki) kanssa. Siivilöisin ja lämmittäisin uudelleen. Juuri ennen tarjoilua vatkaisin joukkoon pari ruokalusikallista voita.
Voithan kokeilla tätä myös pussikastikkeistasi, etteivät jää käyttämättä. Minä teen (ehkä) soosin lampaalle tälläkin kertaa toisella tavalla. Siihen ei tule punaviiniä vaan mm. kahvia.Tuo lampaalle ja valkosipulin ystäville sopiva resepti on muuten muuten Jyrki Sukulan käsialaa ja löytyi Hesarista jonkun kaupan mainoksesta. En ole kokeillut, mutta epäilemättä se on hyvää.
Selailin tässä ruokalehtiä ja sattuipa silmääni toinenkin helppo resepti, jota voisi kokeilla riistan ja lintujen kanssa. Löytyy netistäkin Culinary-punaviinisiirapin resepteistä.
http://www.dansukker.com - Eve
Väsähtänyt kokki kirjoitti:
Tuo lampaalle ja valkosipulin ystäville sopiva resepti on muuten muuten Jyrki Sukulan käsialaa ja löytyi Hesarista jonkun kaupan mainoksesta. En ole kokeillut, mutta epäilemättä se on hyvää.
Selailin tässä ruokalehtiä ja sattuipa silmääni toinenkin helppo resepti, jota voisi kokeilla riistan ja lintujen kanssa. Löytyy netistäkin Culinary-punaviinisiirapin resepteistä.
http://www.dansukker.comTee perus ruskeakastike ja korvaa (enin) osa vedestä punkulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733