Jospa tähän joitain myönteisin ajatuksia silloin tällöin.
Harvinaisen myönteisen näköinen ihminen tämä Aarto, siis Paltassa. En tunne enkä tiedä neuvottelutapaansa, mutta vaikutelma silti hyvä.
Mitä kaikkea myönteistä juolahtaakaan mieleenne, purkakaa se tähän.
Jotain myönteistä nyt
19
52
Vastaukset
Minulle pyyntösi on helppo.
Minulla on aito musiikki-aloitus.
H.- Anonyymi
Niih, elämäsihän on täällä palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Niih, elämäsihän on täällä palstalla.
"Anonyymi"
Niinpä.
Kohta 70v.
Sinunkin tulevaisuutesi.
Huomaat elämäsi käyvän tarpeettomaksi.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Niinpä.
Kohta 70v.
Sinunkin tulevaisuutesi.
Huomaat elämäsi käyvän tarpeettomaksi.
H.Jos on lapsenlapsia tulee tarpeettomaksi vasta kuoltuaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on lapsenlapsia tulee tarpeettomaksi vasta kuoltuaan.
"Anonyymi"
Onneksi minulla ei ole lapsen-lapsia.
Kuollessani saan murehtia ainoastaan itsestäni.
Miettiä: Tarvitaankohan minua siellä?
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Onneksi minulla ei ole lapsen-lapsia.
Kuollessani saan murehtia ainoastaan itsestäni.
Miettiä: Tarvitaankohan minua siellä?
H.Joo joo, noin pitää sanoa ettei pinnan alle näy.
- Anonyymi
Yritän löytää joka asiasta jotain myönteistä, kun joku kaivelee vain epäkohtia niin silloin olisi hyvä todeta hänelle " aatteles asiat voisi olla vieläkin huonomin " tai " ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin "
- Anonyymi
ja kaks karvaa, musta ja harmaa.
musta kylki kummallakin.
ei yksi pääsky kesää tee.
itku pitkästä ilosta.
aurinko laskee länteen.
Myönteistä! Marraskuussa! Keskellä kuolemaa ja avioeroja!
- Anonyymi
Tulin tunti sitten aromaterapiasta elämäni ensimmäistä kertaa. Kokeilin kun oli halvalla tarjouksessa. Laitettiin lihasta rentouttavaa tuoksu-öljyä hieronnassa ja viimeksi pari tippaa piristävää öljyä dekolteen alueelle. On aika hyvä olo. Mietiskelen tässä illan aikana, onko tuoksuissa taikaa vai ajaako normaali urheiluhieronta saman asian.
- Anonyymi
Muistithan terapian päätteeksi ripotella yllesi aroma- suolaa? Aromasuola kruunaa kaikki terapiat. Sitä ripotellaan ensin hiuksiin josta se puistellaan koko vartalolle.
Mikäli on kalju, aromasuolan käyttöä ei suositella, ellei käytä pohjustusvoidetta.
- Anonyymi
Aartohan on hyvin palkattu bulvaani, troian hevonen jolla ei ole mitään omaa tahtoa tai mieltä vaan sanelut tulee ylemmiltä tahoilta.
Vastanmielisen näköinen hiippari, oikea tyrannien renki.
Yhtä sympaattisen näköinen kuin supikoirasta tehty karvahattu diivan naisen nutturan koristeena.- Anonyymi
Siis minä (aloittaja) olen ehdottomasti postilaisten puolella. Siitä huolimatta pidän Aartoa myönteisen olemuksen omaavana. En tunne, kuten sanoin. Ehkä ulkonäkö hämää. Silmät kuitenkin usein paljastavat luonnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis minä (aloittaja) olen ehdottomasti postilaisten puolella. Siitä huolimatta pidän Aartoa myönteisen olemuksen omaavana. En tunne, kuten sanoin. Ehkä ulkonäkö hämää. Silmät kuitenkin usein paljastavat luonnetta.
Niin minäkin olen postilaisten puolella. Siksi vastaukseni klo 16.10 edusti positiivisuutta.
- Anonyymi
Ensimmäinen kuumeeton päivä.
- Anonyymi
Kauanko kuumat aallot kesti? Noin niin kuin vitsinä ilmaisten.
- Anonyymi
On toisinaa sitä, että vällii on kylymä, vällii kuuma. Että kuuluuko se ikkää se?
Äitillän ol sama.- Anonyymi
Aika kiva versio 'huomenta Suomi, hyvin pyyhkii' kappaleesta erään mainoksen yhteydessä. Aamu-uinti oli mukavaa. Symppiksiä ihmisiä hallilla. Leuto sää kävellä oli mukavaa.
Onkin ramaissut pitkin päivää. Ehkä olisi pitänyt ottaa nokkaunet.
Beng
- Anonyymi
Minulle on ollut huippukivaa, kun nuorin poikani tuli perjantaina mun luo.
Kovin harvoin hän luonani käy. Vein hänet juna-asemalle tänään vähän ennen, kun työni alkoi.
Eilen illalla ja toissapäivänäkin pystytimme pelikorttipöydän pitkästä aikaa.
Kortit kourissamme heittelimme huultemme välistä mainioita kommentteja, riippuen kuka oli voitolla ja sitä rataa. Nautin satasella meidän peleistä ja ennenkaikkea niistä jutteluista. On pitkä aika siitä, kun olen niin kovaa nauranut. Ääneen silleen pulputtavasti ja ihan-ihan mahan pohjasta asti.
Minulla ja nuorimmalla pojalla on aika omituinen huumori, mutta se mikä on parasta, niin se että huumorimme on niin samanlaista. Teimme myös yhteisen aforismikirjasuunnitelman. Mietimme mitä kirjoituksia siihen sopisi. Hitto en kehtaa ees kertoa :)
Miten mukavaa on, kun jos olen täällä yläkerrassa ja alakerrasta kuuluu kolinaa tai kilinää tai vaikkapa vessanpöntön vetämisääntä. Kaikkea tommosta.
Semmosia kivoja ääniä, joita ei ikuna kuule, jos yksin kotona olleskelee.
Kotoista noi äänet. Niitä joskus kaipaan. Nyt sain niistäkin äänistä nauttia.
Minulla oli astianpesuaine loppu, kun en muistanut niitä ostaa aikaisemmin. Nyt tiskipöytäni on kerrassaan loistavan täynnä likaisia astioita. Hyi huh, mutta kun töistä tänään pääsin, niin kiiruhdin kovaa Tokmanniin. Varttia vaille yheksän olin siellä ja ehdin kaapasta tiskiainetta, linnuille pähkinöitä ja yhen pussin kuorittuja auringonkukansiemeniä.
En jaksanut konetta pistää päälle, kun yhdeksän jälkeen kotiuduin. Kiiruhdin ripottelemaan työvaatteet veks ja pujottauduin yöpaidan sisälle. Niin kotoista, niin kotoista. Puoli tuntia sitten soitin pojalle, että onkos jo päässyt perille Helsinkiin. Just oli päässyt. Puoliso oli hakenut ja istuivat autossa.
Työpäivänikin sujui tavallista hauskemmin.
Tästä päivästä en voi valittaa.
Heikunkeikku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965