Ovatko lyhyet...

...ihmiset epäuskottavia? Jos henkilö on alle 160 cm, joutuuko pätevyyttään, vakavastiotettavuuttaan tai aikuisuuttaan todistelemaan?

Päivän lehdissä oli asiasta juttua. En nyt saa linkkiä tähän.

53

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomuksen Petteri Orpolla on yllättävän hyvä ryhti ja enpä pitäisi mahdottomana vaikka hän tavan takaa nousisi varpaisilleen pituutta korostaakseen. Ääntäänkin hän ilmeisesti madalluttaa korostaakseen uskottavuuttaan. Joten kyllä miehen pituudella on väliä.

• Anonyymi

Miten pitkä Orpo on?

• Anonyymi

Ei auta ryhti jos on väärällä tiellä.
        Kannattais kokoomuksen jo luovuttaa siellä
        Matka on köyhälle kivinen
        annetaan vaikka kenkää
        otan sulta nahatkin selkään
        ja puolet sun palkastasi kannan
        sätkit vielä liikaa niin
        älä anna uskoasi ihmisiin
        vielä lisätään taakkaa murheisiin.

Jottei kellään olis orpo olo
        Tarvis enemmän duoo ku sooloo
        Tää menee niille jotka yksin kulkee
        Koti siellä missä sydän
        Ei tarvii ketään pois sulkee

Tää menee mulle mulle ja mulle
        Ja omistettuna koko koksulle
        Joillain menee välit
        Jotkut lisää siihen tää
        Neuvojenne takii on suuntaa karikolle
        Pete mutis skoijaa köyhempää
        nöyryyttää aina pystyy jaksaa
        Ne opetti et kukaan ei oo suurempi sua
        Kaikki samoi petterii
        Tsiigaa samaa teatteria
        Ja mitä näitä ajatuksia kätkeä
        Kun ei huolenpito toisist vaadi toimenpidettä
        Ei sen kummempaa
        Me oltiin vaan kokkaria
        Eli peace and one love
        Eiks nii

Koti siellä missä sydän
        Ei tarvii ketään pois sulkee

• Jos uskaltaa esiintyä rohkeasti niin ei ole epäuskottava eikä tarvitse todistella mitään.
      Danny De Vito on pärjännyt hyvin elokuva-alalla samoin kuin monet muut lyhyet miehet.
      Naisen pituus ei merkitse mitään ellei sitten naisten keskuudessa.

• Naisten pituus merkitsee, valitettavasti. Työelämässä näkyy. Näkyy uutisen mukaan myös yöelämässä.

• Anonyymi

no ei naisella pituus merkkaa mitään oli pitkä tai lyhyt niin yhtä hankalia osaavat olla ja pirttihirmuja eli on talossa se boss ja vaikka on lyhyt niin on voittamaton tappelussa tai riideltäessä ja jos ei hänen tahtonsa ukaan mennä niin itse kärsii eli naiset on kovia tätejä

• Hahah ok...

Mutta kyllä se oikeasti merkkaa, lyhyttä pidetään virallisissa tilaisuuksissa vähäpätöisenä. Puhutaan monesti kuin pienen lapsen ohi.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Hahah ok...

Mutta kyllä se oikeasti merkkaa, lyhyttä pidetään virallisissa tilaisuuksissa vähäpätöisenä. Puhutaan monesti kuin pienen lapsen ohi.

no mikä on virallinen tilaisuus mutta se kenellä on valta niin muut pyrkyrit nuolee sen persettä

• Anonyymi kirjoitti:

no mikä on virallinen tilaisuus mutta se kenellä on valta niin muut pyrkyrit nuolee sen persettä

No niitä nuolijoita on kyllä liikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Virallinen tilaisuus on vaikka just työ.

• Anonyymi

poistitko vastaukseni mutta virallisin tilaisuus on koti ja perheen kanssa keskustelu tai kun mies ja vaimo juttelee niin muut tilaisuudet on hölynpölyä

• Anonyymi kirjoitti:

poistitko vastaukseni mutta virallisin tilaisuus on koti ja perheen kanssa keskustelu tai kun mies ja vaimo juttelee niin muut tilaisuudet on hölynpölyä

Elä nyt naurata taas siellä kun irtoo jäsenet :D
        Ai miehen kanssa on niinku kokous vai :D

• Anonyymi

Elä nyt naurata taas siellä kun irtoo jäsenet :D
        Ai miehen kanssa on niinku kokous vai :D

no voihan sitä kokoukseksikin sanoa kun kotona koti asioita puhutaan tai suunnittelee huomisen päivän kulun yhdessä ja siinä kokouksessa saa pussailla no kuka ketkä sinulle on tärkeämpiä kuin miehesi ja lapsesi ja kotisi niin eikö se ole se ja sama jos työpaikan mirja tai esko sanoo leuhkien osti uuden mazdan niin mitä sitten ja teko hymyä ja tekisi mieli jos jankkaa että ajaa sen mzdan sen perseeseen ja kun työpäivä loppuu niin mirja tai esko ei halua edes tervehtiä ja kaupassa pakoilee hyllyjen välissä ettei tarvi tervehtiä

• Anonyymi kirjoitti:

Elä sinä bannaa minua taas ;)

• Anonyymi

tai oletko itse pomojen polvella istuja niin älä ihmettele jos ei työntekijät halua jutella kanssasi kun kaiken kerrot pomolle sanasta sanaan

• Anonyymi kirjoitti:

no voihan sitä kokoukseksikin sanoa kun kotona koti asioita puhutaan tai suunnittelee huomisen päivän kulun yhdessä ja siinä kokouksessa saa pussailla no kuka ketkä sinulle on tärkeämpiä kuin miehesi ja lapsesi ja kotisi niin eikö se ole se ja sama jos työpaikan mirja tai esko sanoo leuhkien osti uuden mazdan niin mitä sitten ja teko hymyä ja tekisi mieli jos jankkaa että ajaa sen mzdan sen perseeseen ja kun työpäivä loppuu niin mirja tai esko ei halua edes tervehtiä ja kaupassa pakoilee hyllyjen välissä ettei tarvi tervehtiä

Niin mutta eihän kotona ollakaan virallisesti, siellä ollaan ilman nokkimisjärjestystä :)

• Anonyymi kirjoitti:

tai oletko itse pomojen polvella istuja niin älä ihmettele jos ei työntekijät halua jutella kanssasi kun kaiken kerrot pomolle sanasta sanaan

No en, kuin niin? :)

En mä juurikaan pomolle edes juttele, huomenta ja heippa voin sanoa.

• Anonyymi

Niin mutta eihän kotona ollakaan virallisesti, siellä ollaan ilman nokkimisjärjestystä :)

no sinkulla ei ole mutta varatulla on kotona päällikkö ja ilman päällikön lupaa ei tehdä mitään mutta sitä päällikköä haluaa pitää hyvänä mutta työpaikan pomoa ei kaipaa muutakun sanoo esim tapettia seinään ja sitten pomo saiskin lähteä lätkimään mutta kotona olevaa päällikköä kaipaa ja sitä on ikäväkin

• Anonyymi kirjoitti:

no sinkulla ei ole mutta varatulla on kotona päällikkö ja ilman päällikön lupaa ei tehdä mitään mutta sitä päällikköä haluaa pitää hyvänä mutta työpaikan pomoa ei kaipaa muutakun sanoo esim tapettia seinään ja sitten pomo saiskin lähteä lätkimään mutta kotona olevaa päällikköä kaipaa ja sitä on ikäväkin

Onko Väliksellä oma kultainen kotipäällikkö? :D tsihii...hips..

• Anonyymi

Onko Väliksellä oma kultainen kotipäällikkö? :D tsihii...hips..

ei ole sinkku olen mutta tuleva naiseni on kapteeni jopa kapteeniluutnantti ja 1 mäinen perämies ja minä komentajakapteeni eli laivan kapteeni eli kapteeni ohjaa 1 mäistä perämiestä

• Anonyymi kirjoitti:

ei ole sinkku olen mutta tuleva naiseni on kapteeni jopa kapteeniluutnantti ja 1 mäinen perämies ja minä komentajakapteeni eli laivan kapteeni eli kapteeni ohjaa 1 mäistä perämiestä

Voi taivas sinua. Mä lähen nyt ottamaan jonkun kipulääkkeen ay ay sir, jatkakaa :D *naurua*

• Anonyymi

Voi taivas sinua. Mä lähen nyt ottamaan jonkun kipulääkkeen ay ay sir, jatkakaa :D *naurua*

ja itse kauppaan toivottavasti särkylääkkeet auttaa moikka

• Anonyymi

Keijuluokkaan tömpsähtää automaattisesti tuon kokoiset naeset.

• Mutta pituuden kautta ei saisi määrittää kenenkään älyä tai osaamista tai vaikka asemaa työssä.

• Anonyymi

Mutta pituuden kautta ei saisi määrittää kenenkään älyä tai osaamista tai vaikka asemaa työssä.

no nyt on sinun ihan omaa juttuasi tai kuvitelmaa eli mistä nyt kenkä puristaa

• Anonyymi kirjoitti:

no nyt on sinun ihan omaa juttuasi tai kuvitelmaa eli mistä nyt kenkä puristaa

No jalasta puristaa muttei tämä asia. Satuin vaan lukemaan asiasta uutisen jota en nyt enää löydä.

• Anonyymi

No jalasta puristaa muttei tämä asia. Satuin vaan lukemaan asiasta uutisen jota en nyt enää löydä.

ok tuli vaan mieleen että olet apea jostakin ja hellyyden kipeä eli suukkoja ja haleja vailla ja empatiaa vailla

• Anonyymi kirjoitti:

ok tuli vaan mieleen että olet apea jostakin ja hellyyden kipeä eli suukkoja ja haleja vailla ja empatiaa vailla

Hassuhöpsö no en oo mutta ei kai sitä vastaankaan laittaisi, mut ei mun jalkakipu tähän aiheeseen tosiaan liity. Tuli vaan muuten mieleen pituus :D

• Anonyymi

Hassuhöpsö no en oo mutta ei kai sitä vastaankaan laittaisi, mut ei mun jalkakipu tähän aiheeseen tosiaan liity. Tuli vaan muuten mieleen pituus :D

mistä jalasta sinä puhut tai pituudesta eli puhutko keskijalan pituudesta ja sinulle ei käy alle 18.0 cm eli 16.0 on liian lyhyt no en osaa ottaa oikein tuohon kantaa niin sekö sinulla onkin vaan mielessä

• Anonyymi kirjoitti:

mistä jalasta sinä puhut tai pituudesta eli puhutko keskijalan pituudesta ja sinulle ei käy alle 18.0 cm eli 16.0 on liian lyhyt no en osaa ottaa oikein tuohon kantaa niin sekö sinulla onkin vaan mielessä

No tietenkin siitä eihän ihmisessä muuta pituutta ole, oo nyt jo kunnolla.

• Siis varmasti kaikenlaiset ääripään tapaukset jossainmäärin kärsii uskottavuusongelmista. Ihmisillä on uskomattomia stereotyyppisiä ajatelmia ihmisistä.

Esimerkiksi jos on vaikka nahkapukuun sonnustautunut tatuoitu bodarimies, ois varmaan tosi vaikeaa saada jossain yhteydessä oikeanlaista välitöntä huomiota, vaan se huomio tarttuisi siihen oletukseen, että kyse on vaarallisestä tyypistä....

Ehkä noissa tapauksissa se jää sen ihmisen itsensä asiaksi hoitaa se, että tulee kuulluksi oikeasti. Sekin on oma taitonsa muuten...🤔☝️

• Joo, se jää just sille henkilölle itselleen ja minusta siinä tarvii joskus suhteettomankin paljon meteliä.

• Luulin että esimerkin henkilö on homo.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joo, se jää just sille henkilölle itselleen ja minusta siinä tarvii joskus suhteettomankin paljon meteliä.

No ei välttämättä. Joskus se huomaamattomuus on oma tunnetilakin. 🤔
        Mä oon itse tälläinen ”suunapäänätoitottaja ja höpöhöpöhöpöttäjä”, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö muutkin saisi puhua ja tulla esiin..😊
        Saa minulle tulla sanomaan huitoen siihen eteen, että voisitko pitää taukoa, minullakin on asiaa. 😬
        Ei se ole väärin. 😊

• Partakaweri kirjoitti:

Luulin että esimerkin henkilö on homo.

No siis mitä väliä silläkään on? Ja kaikesta jokatapauksessa ihmiset vetää otse omat kuvitelmansa, eli oletukset.... totuus voi olla ihan mitä vaan, joten oletuksilla ei ole mitään arvoa....

• Anonyymi

Ääripää kuin partajeesus moottoripyörällä, tai profiloija poninhäntä niskassaan, ellei peräti kiinteistösuunnittelija tai joku muu NEITI.

Miehen hiukset ovat miehen hiukset, eivät saa olla liian neitimäisen pitkiä :D
        - Voi erehtyä luulemaan naiseksi, mutta tuotahan nämä pitkätukkaiset miehet tietysti haluavat kun ovat synnynnäisiä homoja itsekin :D

• Disse kirjoitti:

No ei välttämättä. Joskus se huomaamattomuus on oma tunnetilakin. 🤔
        Mä oon itse tälläinen ”suunapäänätoitottaja ja höpöhöpöhöpöttäjä”, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö muutkin saisi puhua ja tulla esiin..😊
        Saa minulle tulla sanomaan huitoen siihen eteen, että voisitko pitää taukoa, minullakin on asiaa. 😬
        Ei se ole väärin. 😊

Mie en monesti mee...

• Anonyymi kirjoitti:

Ääripää kuin partajeesus moottoripyörällä, tai profiloija poninhäntä niskassaan, ellei peräti kiinteistösuunnittelija tai joku muu NEITI.

- Voi erehtyä luulemaan naiseksi, mutta tuotahan nämä pitkätukkaiset miehet tietysti haluavat kun ovat synnynnäisiä homoja itsekin :D

No juuri tuollaista stereotypiaa parhaimmillaan....

Minä taas saan sinusta kuvan, että olet kommari joka kokkaa kaikki kumipitssoista teeveteen samassa kattilassa, asut vuokralla kämpässä, jossa kaapinovet ovat vielä 70 luvun vihreät, käytät terryleenihousuja ja vihreää vanhaa toppatakkia, baskeri päässä.

https://youtu.be/YYubWP2_jEY

Itseasiassa Heikki Kinnunen osaa tulkita tässä minun fiilikset sinusta...

Mie en monesti mee...

Mutta oikeasti saisit mennä. 😊
        Ihan samanmoinen ihminen olet kuin kuka tahaansa. 😊👌
        Paitsi, että ootpalstalla usein se hauska höpsöilijä ja sirkuttelija, mikä on huikea juttu. Saat Elluis Kettuisenkin hyppelemään. 😃☝️

• Disse kirjoitti:

Mutta oikeasti saisit mennä. 😊
        Ihan samanmoinen ihminen olet kuin kuka tahaansa. 😊👌
        Paitsi, että ootpalstalla usein se hauska höpsöilijä ja sirkuttelija, mikä on huikea juttu. Saat Elluis Kettuisenkin hyppelemään. 😃☝️

Se unohtuu monelta jos ei halua tuoda itseään esiin. Hyvin kyllä kirjoitit, ite kai sitä itsensä sitten alentaa ja pitää kaikkia muita tärkeämpinä. Joo, se on huono juttu. Mistä lie tullu...

• Partakaweri kirjoitti:

Luulin että esimerkin henkilö on homo.

Mullakin tuli Tom of Finland mieleen, ei vaarallinen.. 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Pitkä tukka miehellä voi olla aivan upeakin. 😛

Se unohtuu monelta jos ei halua tuoda itseään esiin. Hyvin kyllä kirjoitit, ite kai sitä itsensä sitten alentaa ja pitää kaikkia muita tärkeämpinä. Joo, se on huono juttu. Mistä lie tullu...

No nämä syksyt ja kaikenlainen väsymyskin osaa latistaa monet alamaihin.... ei siihen paljoa tarvitse.... sitten rupeaa keljuttamaan vaikka mikä. 🙄

Mutta pitäis hyvällä muistaa itsensä, ennenkuin alkaa hihat savuta. 😜☝️

• Anonyymi

Onhan ne koomisia.

• No sillä lailla.

• Anonyymi

Pïtkähiuksiset miehet ovat aina joko valehtelijoita tai neitsytnaisia :D
      ... muutenkin naisia ei ole miesten hiukset pitkät, ovat naisille vain.

• Anonyymi

Mun rakas, tuleva vaimoni, on 156cm. Hänen ei ainakaan tarvitse kenellekään todistella mitään. Luontainen johtaja. Ei pomota, mut saa ihmiset innostumaan ja kaikki tuntemaan tarpeellisiksi. Luontaista auktoriteettiä hänessä on, jota ei voi opiskella.

Tosin kasvatuksella on varmasti osansa asiaan

• Anonyymi

Kyllä pieniä syrjitään, se on selvää!

• Anonyymi

Kyllä lyhyet naiset voivat olla mukavia ja heitä pitää kunnioittaakin oman kauneutensa vuoksikin.

Mutta minua ei tarvitse kunnioittaa lainkaan, koska hallussani saattaa olla niin paljon valtaa jotta varallisuutesikin koko suvultasikin poistuu vain sormea napsauttamalla, ja jälkiä jättämättä :D

• "Jos henkilö on alle 160 cm, joutuuko pätevyyttään, vakavastiotettavuuttaan tai aikuisuuttaan todistelemaan?"

No enpä usko, sensijaanj itseasiassa luulen että semmoinen joka kokee vähemmyyttä vaikkapa nyt sitten pituuteensa vuoksi ja kovin pontevasti yrittää sitten alkaa "todistelemaan" voi juuri sen todistelun kautta menettää uskottavuuttaan. Kerronpa esimerkin, yksi kaverini toisinaan aina tuntuu tuskastuvan kun häntä ei uskota, kun sen jollekin merkitykselle alkaa naureskelemaan se saattaa suuttua että "mikä ihme siinä on että kun kaikki ovat häntä vastaan?" No siinä on se ihme että kun on väärässä, ja sitten kun vielä yrittää runtata sitä väärässäolevaa merkitystään väkisin läpi niin se sitten vähän huvittaa ja runttaajasta tuntuu että häntä nyt ihan tahallaan vähätellään sen vuoksi kun on hän eikä sen asian vuoksi. Luulen että lyhyillä(kin) ihmisillä voi monesti olla noin, ne vain kuvittelee sen lyhyden sitten olevan syy jonka vuoksi ei oteta vakavasti.

• Anonyymi

Alle 160 cm ovat pygmejä...tai mitattu istuessa

• Naisilla lyhyys ei haittaa. Ehkä toiset naiset katsovat kieroon (?), mutta miehet eivät välitä.

• Anonyymi

Lyhyt nainen on minusta parempi. Tykkään kun kaikki on käden ulottuvilla, etenkin loikoillessa.
        Pitkät naiset on jotenkin romuluisia.
        Mut tämähän on vain mun mielipide, jokaiselle varmaan löytyy omat ihailijansa.
        Makuasioita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe