Ei tarvitse kuin lähimpään baariin lompsia niin aina löytyy:
https://www.is.fi/perhe/art-2000006312837.html
Ei haittaa vaikka nainen olisi aiemmassa elämässään tehnyt vääriä valintoja, miehet mukautuu aina noihin naisen vääriin valintoihin ja nainen voi löytää uuden onnen ihan kuin itsestään. Varmaan tuosta seikasta johtuu että nainen ei yksinkertaisesti voi ymmärtää k&k miesten asemaa kun se oma tilanne on ihan toisenlainen.
Naisen on naurettavan helppoa löytää kumppani
116
77
Vastaukset 116
Miksi naisten pitäisi ymmärtää jotain k&k miehiä? Ja mitä heistä pitäisi ymmärtää? Että ovat keksineet itselleen satukirjamsisen nimityksen?
Olisi se siinä mielessä hyvä ymmärtää että nythän naisille muodostuu täysin vääristynyt kuva k&k miehistä, pitävät surkeina luusereina jotka ei löydä naista jonkin naisen kuvitteleman ominaisuuden vuoksi. Nainen näkee asian niin että eihän kukaan normaali mies voi olla naiseton ilman omaa syytään koska nainen itse aina on helposti löytänyt miehiä jonoon ovelleen.
Harmaaritari kirjoitti:
Olisi se siinä mielessä hyvä ymmärtää että nythän naisille muodostuu täysin vääristynyt kuva k&k miehistä, pitävät surkeina luusereina jotka ei löydä naista jonkin naisen kuvitteleman ominaisuuden vuoksi. Nainen näkee asian niin että eihän kukaan normaali mies voi olla naiseton ilman omaa syytään koska nainen itse aina on helposti löytänyt miehiä jonoon ovelleen.
No ensinnäkin, en mä usko, että kovin moni nainen edes miettii mitään miehen naisettomuutta tms. Että kyllä se on vaan joku jollaintavoin sosiaalisesti ilmenevä tapa tms. mikä sitten työntää luotaan, tai yksinkertaisesti oma epäilys itsestään yleensä miehellä.
No varmaankaan naiset keskimäärin ei tiedä millaista on olla mies miesten maailmassa, mutta eihän mekään tiedetä mitä on olla nainen.... se että osalle miehistä käy nainen kuin nainen on helpottanut naisien kumppanin saantia kyllä joo, mutta mieti millaisten???
Täällä puhutaan, että on vaikeaa löytää kunnon nainen.... kyllä mä uskon itse, että asia on itseasiassa toisinpäin... kunnon miehistä on pula....- Anonyymi
Naiset eivät yleensä ajattele eivätkä toimi kuten miehet, siinä mielessä ei naisille seuran saaminen ole helpompaa baarista. Ensinnäkin naisille ei sallita samanlaista käytöstä seķsin saamiseksi kuin miehille! Toisekseen miehiin liittyy riski väkivallasta. Nainen joutuu tätä arviomaan aina! Koska miehiä kiinnostaa naisissa eniten ulkonäkö, vain hyvännäköiset naiset saavat helposti seuraa. Seuran saaminen ei ole naisille yhtään helpompaa kuin miehille.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ensinnäkin, en mä usko, että kovin moni nainen edes miettii mitään miehen naisettomuutta tms. Että kyllä se on vaan joku jollaintavoin sosiaalisesti ilmenevä tapa tms. mikä sitten työntää luotaan, tai yksinkertaisesti oma epäilys itsestään yleensä miehellä.
No varmaankaan naiset keskimäärin ei tiedä millaista on olla mies miesten maailmassa, mutta eihän mekään tiedetä mitä on olla nainen.... se että osalle miehistä käy nainen kuin nainen on helpottanut naisien kumppanin saantia kyllä joo, mutta mieti millaisten???
Täällä puhutaan, että on vaikeaa löytää kunnon nainen.... kyllä mä uskon itse, että asia on itseasiassa toisinpäin... kunnon miehistä on pula....Kuinka moni ihminen ylipäänsä miettii toisten ihmisten parisuhteita tai parisuhteettomuutta? Jotenkin outoa märehtiä tuntemattomien asioita.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Täällä puhutaan, että on vaikeaa löytää kunnon nainen.... kyllä mä uskon itse, että asia on itseasiassa toisinpäin... kunnon miehistä on pula....Viimeinen kappale tosi hyvä! Se on noin.
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen kappale tosi hyvä! Se on noin.
No ehkä se on disserilässä päin niin että miehet on surkeita, sensijaan kaikkialla muualla suomessa on runsaasti hyviä miehiä vapaana.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No ehkä se on disserilässä päin niin että miehet on surkeita, sensijaan kaikkialla muualla suomessa on runsaasti hyviä miehiä vapaana.
Mutta Disse pitää naisten puolia...
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni ihminen ylipäänsä miettii toisten ihmisten parisuhteita tai parisuhteettomuutta? Jotenkin outoa märehtiä tuntemattomien asioita.
No mä olenkin täällä koittanut painottaa, ettei oletettaisi asioita. Tämä koliseva palstakamu on ottanut sen taas liki elämäntyökseen. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät yleensä ajattele eivätkä toimi kuten miehet, siinä mielessä ei naisille seuran saaminen ole helpompaa baarista. Ensinnäkin naisille ei sallita samanlaista käytöstä seķsin saamiseksi kuin miehille! Toisekseen miehiin liittyy riski väkivallasta. Nainen joutuu tätä arviomaan aina! Koska miehiä kiinnostaa naisissa eniten ulkonäkö, vain hyvännäköiset naiset saavat helposti seuraa. Seuran saaminen ei ole naisille yhtään helpompaa kuin miehille.
Niin, logiikoita ei voi verrata noin vaan keskenään. 😃
Ehkä miehet vaan matemaattisesti tekee niin.... projisoi omiin kokemuksiin ja havaintoihin.... 🤔Harmaaritari kirjoitti:
No kovin tuntuu heikonlaisesti silti kauppa käyvän? 😬
Ja siis eihän siinä mitään, mutta välillä markkinointikaan ei auta, jos tuote ei vaan ole laadukas. 😂Anonyymi kirjoitti:
Pidän? Mitä pitämistä niissä on? Mä puhelen vaan omista havainnoista...
niin ja mielipiteistä....Harmaaritari kirjoitti:
Disserilä! 😂😂😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pidän? Mitä pitämistä niissä on? Mä puhelen vaan omista havainnoista...
niin ja mielipiteistä....Niin no niillä havainnoilla,
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Disserilä! 😂😂😂
Harmis on selvästi Disserilän suurin fani ole otettu äläkä naura :D
Anonyymi kirjoitti:
Disserilän-kylän miehet kai on jossain vaiheessa omaa surkeuttaan paikatakseen keksineet, että yleinen aisurointi ja naisten myötäily on oiva keino päästä naisten pöksyihin edes joskus. Tai sitten niiden juomavedessä on jotain hermomyrkkyä, ei kai sitä muuten osaa selittää.
Harmaaritari kirjoitti:
Disserilän-kylän miehet kai on jossain vaiheessa omaa surkeuttaan paikatakseen keksineet, että yleinen aisurointi ja naisten myötäily on oiva keino päästä naisten pöksyihin edes joskus. Tai sitten niiden juomavedessä on jotain hermomyrkkyä, ei kai sitä muuten osaa selittää.
Mene ja tiedä? Minä luulen, että niin täällä Disserilässä, kuin muuallakin on miehillä samat metodit...
Tuntuu täällä olevan aikalailla naisista marisevaa sakkia ja uhoilevia kännikaloja, mitä viimekesän terassikatsaus monesti sanoi. Kävin sillointällöin terassilla pyörähtää, kun kävin ajelemassa pyörällä.
Ihan sama epäluulo se vaan näkyy miehistä, olipa ujo tai salskea komistus.... aina pitäisi olla joku.... baareissa kyllä e naiset oli jotenkin surkein osa näkymää....sieltä ei tule vastaan iloista hymyä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mene ja tiedä? Minä luulen, että niin täällä Disserilässä, kuin muuallakin on miehillä samat metodit...
Tuntuu täällä olevan aikalailla naisista marisevaa sakkia ja uhoilevia kännikaloja, mitä viimekesän terassikatsaus monesti sanoi. Kävin sillointällöin terassilla pyörähtää, kun kävin ajelemassa pyörällä.
Ihan sama epäluulo se vaan näkyy miehistä, olipa ujo tai salskea komistus.... aina pitäisi olla joku.... baareissa kyllä e naiset oli jotenkin surkein osa näkymää....sieltä ei tule vastaan iloista hymyä...Älä mene naista baarista etsimään.
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene naista baarista etsimään.
En mä olekaan naista etsinyt kapakoista... tai mistään. En tarvitse naista mihinkään, niin en etsi.
Mutta ihmisiä mä seuraan kyllä.... se on mielenkiintoista. 🤔- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En mä olekaan naista etsinyt kapakoista... tai mistään. En tarvitse naista mihinkään, niin en etsi.
Mutta ihmisiä mä seuraan kyllä.... se on mielenkiintoista. 🤔Missä seuraat?
Anonyymi kirjoitti:
Missä seuraat?
Facebookissa, kaupoissa, kaduilla, teatterissa, kahviloissa, ruokapaikoissa.... ihmisiä näkee vaikka missä. Jopa maalla on jossain naapuri.
Peliporukka, oma perhe, lapset, vanhemmat, kaverit, ystävät...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Facebookissa, kaupoissa, kaduilla, teatterissa, kahviloissa, ruokapaikoissa.... ihmisiä näkee vaikka missä. Jopa maalla on jossain naapuri.
Peliporukka, oma perhe, lapset, vanhemmat, kaverit, ystävät...Autosta?
Disse kirjoitti:
Ihan sama epäluulo se vaan näkyy miehistä, olipa ujo tai salskea komistus.... aina pitäisi olla joku.... baareissa kyllä e naiset oli jotenkin surkein osa näkymää....sieltä ei tule vastaan iloista hymyä..."Ihan sama epäluulo se vaan näkyy miehistä, olipa ujo tai salskea komistus.... aina pitäisi olla joku.... baareissa kyllä e naiset oli jotenkin surkein osa näkymää....sieltä ei tule vastaan iloista hymyä..."
Niin eli itsekin siinä nyt myönnät että baareissa teilläkin päin on komeita miehiä sekä sellaisia joiden ainoa vika on ujous, sensijaan normaaleja naisia niissä ei näy kun ne on käyneet jo sieltä miehensä löytämässä tai jostain muualta löytäneet.Anonyymi kirjoitti:
Autosta?
No en. Sillä liikun vain paikasta toiseen.
Tykkään seurata muuten maailmaa.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en. Sillä liikun vain paikasta toiseen.
Tykkään seurata muuten maailmaa.Kyllä siinäkin on seurattava muita ihmisiä. Ajelet vain huolettomana etkö katsele ympärillesi tai eteesi? Onko sinulla oikeus ajokorttiin?
Harmaaritari kirjoitti:
"Ihan sama epäluulo se vaan näkyy miehistä, olipa ujo tai salskea komistus.... aina pitäisi olla joku.... baareissa kyllä e naiset oli jotenkin surkein osa näkymää....sieltä ei tule vastaan iloista hymyä..."
Niin eli itsekin siinä nyt myönnät että baareissa teilläkin päin on komeita miehiä sekä sellaisia joiden ainoa vika on ujous, sensijaan normaaleja naisia niissä ei näy kun ne on käyneet jo sieltä miehensä löytämässä tai jostain muualta löytäneet.Niin, mitä myöntämistä tuossa on? Ei sellaiset naiset, jotka sopivat sinunkin unelmiisi, ramppaa baareissa. Ne varmaan tapaa miehet muualla.... kenties harrastuksissa tai sitten eivät missään, kun ei tarvitse.
Ja kummatkin miesryhmät löytyy, mutta harvoin normaalia itsetuntoa... joko esitetään kuin kukkopoika tai sitten porataan kengänkärjellä vaan lattiaan reikää, jos joku jotain kysyy...
Ja kummissakin tyypeissä ihan loistavia äijiä... mutta osa menossa joko alkoholistiksi tai sitten muuten luovuttajiksi....Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinäkin on seurattava muita ihmisiä. Ajelet vain huolettomana etkö katsele ympärillesi tai eteesi? Onko sinulla oikeus ajokorttiin?
No joo, kyllä...😜
Mutta en seuraa ihsn mitä he tekee, sanoo tai mikä on ilme... 😆
Just viime kesänä päivitin ajolupaa lisää... ja oli hyvät pisteet muitten huomioimisesta...☺️💪- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No joo, kyllä...😜
Mutta en seuraa ihsn mitä he tekee, sanoo tai mikä on ilme... 😆
Just viime kesänä päivitin ajolupaa lisää... ja oli hyvät pisteet muitten huomioimisesta...☺️💪Selvä, sitten sitä ei ehkä evätä.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, sitten sitä ei ehkä evätä.
Joo, pistäsin kovasti hanttiin. Paitsi jos tötterehdän jotenkin, mutta maltan erityisen tarkasti nyt noudattaa sääntöjä. Moottoripyöräily on huikeaa ja voimassa oleva lisenssi on elinehto nauttia siitä kyydistä. 😁👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle seuran saaminen on helppoa.
Naisen ei tarvitse mennä, kuin yksin pöytään istumaan, niin miehiä tuppautuu naisen pöytäseuraksi vähän väliä.
Jos mies menee pöytään yksin istumaan, niin sellaista miestä pidetään omituisena.
Varsinkin naiset, jotka istuvat lähipöydissä, toteavat nais ystävälleen, että eikö tuo mies ole vähän outo, kun istuu yksin pöydässä. ei se ole normaalia.
Eikä komeat miehet istu koskaan yksin pöydässä, heillä on mieskaveri tai nainen seurana.
Mies saa istua yksin pöydässä vaikka maailman loppuun asti, ei tule naiset miehen seuraksi pöytään, vaan ennemminkin karttavat yksin pöydässä istuvaa miestä.
t. Ätmi toteaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ei tarvitse mennä, kuin yksin pöytään istumaan, niin miehiä tuppautuu naisen pöytäseuraksi vähän väliä.
Jos mies menee pöytään yksin istumaan, niin sellaista miestä pidetään omituisena.
Varsinkin naiset, jotka istuvat lähipöydissä, toteavat nais ystävälleen, että eikö tuo mies ole vähän outo, kun istuu yksin pöydässä. ei se ole normaalia.
Eikä komeat miehet istu koskaan yksin pöydässä, heillä on mieskaveri tai nainen seurana.
Mies saa istua yksin pöydässä vaikka maailman loppuun asti, ei tule naiset miehen seuraksi pöytään, vaan ennemminkin karttavat yksin pöydässä istuvaa miestä.
t. Ätmi toteaaEi ne lähipöytien naiset tai itseasiassa kukaan kapakassa mieti hetkeäkään miksi joku istuu yksin. Seurueet keskittyvät omiin juttuihinsa, eikä niitä kiinnosta syvällisesti pohtia muiden puuhia - niin kauan kuin ne muut eivät heidän menoaan häiritse. Muut yksinistuvat yleensä keskittyvät puhelimeensa tai lehtiin. Ei nekään tuhlaa ajatuksiaan muihin yksin kököttäviin sen suuremmin.
Jokainen toki on oman elämänsä keskipiste, ja jos on kovin epävarma ja itsetietoinen niin kyttää muiden käytöstä ja lukee siihen ihan liikaa. Siinä sitten olettaa että muiden hyväntuulinen nauru omien juttujensa takia onkin kohdistettu Juuri Minuun ja vielä ivalliseen sävyyn. Jokainen vilkaisu tuntuu tarkoitukselliselta, jopa arvioivalta.
Tosiasiassa ihmisiä ei juurikaan kiinnosta muiden touhut sen oman porukan ympärillä. Anonyymi kirjoitti:
Ei ne lähipöytien naiset tai itseasiassa kukaan kapakassa mieti hetkeäkään miksi joku istuu yksin. Seurueet keskittyvät omiin juttuihinsa, eikä niitä kiinnosta syvällisesti pohtia muiden puuhia - niin kauan kuin ne muut eivät heidän menoaan häiritse. Muut yksinistuvat yleensä keskittyvät puhelimeensa tai lehtiin. Ei nekään tuhlaa ajatuksiaan muihin yksin kököttäviin sen suuremmin.
Jokainen toki on oman elämänsä keskipiste, ja jos on kovin epävarma ja itsetietoinen niin kyttää muiden käytöstä ja lukee siihen ihan liikaa. Siinä sitten olettaa että muiden hyväntuulinen nauru omien juttujensa takia onkin kohdistettu Juuri Minuun ja vielä ivalliseen sävyyn. Jokainen vilkaisu tuntuu tarkoitukselliselta, jopa arvioivalta.
Tosiasiassa ihmisiä ei juurikaan kiinnosta muiden touhut sen oman porukan ympärillä.Totta. Tuosta tilasta, jota tuossa kuvailit jonkun yksinään istuvan, kutsutaan jossain eriytymättömäksi tilaksi. Ei osata eritellä omia ja muiden tunteita toisistaan. Omat oletukset ja mielen tuottamat kuvitelmat koetaan muidenkin päihin. Lisäksi havainnot ulkopuolelta ovat jo valmiiksi käsikirjoitettu.
Terapiahommia on noista päästä pois....Harmaaritari kirjoitti:
No ei kai se hyvän kumppanin löytäminen ole naisille yhtään sen helpompaa, vai millä perusteella muka olisi? Onhan sitä paitsi tossakin tapauksessa myös se mies löytänyt sen kumppanin, kun tämän naisen tapasi, että ajatteles asiaa myös niin päin.
Mikä sitten on sulla itselläsi syynä siihen, ettet ole sitä naista löytänyt? Ei kannattaisi turhaan jankata aina täällä niistä jostain "k&k-miehistä", kun monet ovat jo useinkin sanoneet tota sun termiäsi varsin typeräksi.
Ehkä niissä naisettomissa miehissä on sitten vaan itsessään ollut jotain sellaisia ominaisuuksia, joista ne naiset eivät ole miehessä pitäneet tai ainakaan ne naiset, joihin ne miehet ovat yrittäneet tutustua. Ehkä heidän ja niiden naisten arvomaailma ei ole välttämättä ollut ihan samanlainen ja ainakin mun mielestäni se on erittäin hyvä, ellei peräti kaikkein paras syy sen suhteen aloittamatta jättämiselle tai lopettamiselle.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Totta. Tuosta tilasta, jota tuossa kuvailit jonkun yksinään istuvan, kutsutaan jossain eriytymättömäksi tilaksi. Ei osata eritellä omia ja muiden tunteita toisistaan. Omat oletukset ja mielen tuottamat kuvitelmat koetaan muidenkin päihin. Lisäksi havainnot ulkopuolelta ovat jo valmiiksi käsikirjoitettu.
Terapiahommia on noista päästä pois....Kaikkihan me joskus sorrutaan kuvittelemaan, että kaikki tuijottaa tai muita kiinnostaisi meidän puuhat. Olemmehan oman maailmamme napoja.
Vaikka tekisikin jotain silmiinpistävää, vaikka nyt liukastuu talvella tai röyhtäisee ääneen kokouksessa, niin noin 5sec päässä tapahtuneesta muut näkijät ja kuulijat on kyllä sen itseä nolottavan tapauksen jo unohtaneet. Itsehän sitä pyörittelee vielä hyvän tovin päässä että perhana olipa noloa.
Ongelmaksi moinen rupeaa muodostumaan jos tosiaan jatkuvasti kuvittelee tietävänsä mitä muiden päässä liikkuu. Toki varmaan sit jos itse jatkuvalla syötöllä analysoi toisten käytöstä niin kait sinä alkaa uskomaan, että muita kiinnostaa sun puuhat samalla tavalla... Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan me joskus sorrutaan kuvittelemaan, että kaikki tuijottaa tai muita kiinnostaisi meidän puuhat. Olemmehan oman maailmamme napoja.
Vaikka tekisikin jotain silmiinpistävää, vaikka nyt liukastuu talvella tai röyhtäisee ääneen kokouksessa, niin noin 5sec päässä tapahtuneesta muut näkijät ja kuulijat on kyllä sen itseä nolottavan tapauksen jo unohtaneet. Itsehän sitä pyörittelee vielä hyvän tovin päässä että perhana olipa noloa.
Ongelmaksi moinen rupeaa muodostumaan jos tosiaan jatkuvasti kuvittelee tietävänsä mitä muiden päässä liikkuu. Toki varmaan sit jos itse jatkuvalla syötöllä analysoi toisten käytöstä niin kait sinä alkaa uskomaan, että muita kiinnostaa sun puuhat samalla tavalla...Niin ja jatkoksi vielä ulkoistaa noiden tunteiden aiheuttajiksi juuri kaikki muut ihmiset.
Itsensä määritellään jonkun piirteen tai itseä häiritsevän asian mukaan erikoisasemaan (ätmi, ruma, raitis, lyhyt, ujo, tyhmä....) jonka vuoksi tuo vastuutus omien tunteiden negaatiosta on muilla. Mitään ei ole tehtävissä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin ja jatkoksi vielä ulkoistaa noiden tunteiden aiheuttajiksi juuri kaikki muut ihmiset.
Itsensä määritellään jonkun piirteen tai itseä häiritsevän asian mukaan erikoisasemaan (ätmi, ruma, raitis, lyhyt, ujo, tyhmä....) jonka vuoksi tuo vastuutus omien tunteiden negaatiosta on muilla. Mitään ei ole tehtävissä...Jep tähän palstaan tutustuminen on aiheuttanut mulle paljon päänraapimista. En pysty sisäistämään että jotkut haukkuu itseään tauotta, ja samalla pähkäilee mikseivät kelpaa maailmalle. Jos ei itsekään pidä itsestään niin miten muiden olisi mahdollista? Ittensä nimittely alemman tasoiseksi on todella käsittämätöntä. Kait jos sitä tarpeeksi kauan ihtelleen jankkaa että "olen arvoton", siihen rupeaa uskomaan. Ainakin palstan perusteella näin...
Anonyymi kirjoitti:
Jep tähän palstaan tutustuminen on aiheuttanut mulle paljon päänraapimista. En pysty sisäistämään että jotkut haukkuu itseään tauotta, ja samalla pähkäilee mikseivät kelpaa maailmalle. Jos ei itsekään pidä itsestään niin miten muiden olisi mahdollista? Ittensä nimittely alemman tasoiseksi on todella käsittämätöntä. Kait jos sitä tarpeeksi kauan ihtelleen jankkaa että "olen arvoton", siihen rupeaa uskomaan. Ainakin palstan perusteella näin...
No miespuolisihan täällä suurin osa on. Ja minusta syy voisi siihen olla taas ns.toksisen maskuliinisuuden. Miehet keskinäisessä maailmassaan asettavat miehille vaatimuksia ties mistä ja lisäksi jotenkin heikko itsetunto ja sellainen tunteiden käsittelyn vaikeudet seuraa miehiä vielä näissä 20 ikäisissä.
Tytöt otettiin pienenä syliin ja negatiivinrn tunne koettiin turvallisessa läsnäolossa, mutta isot pojat ei itke, niille tyrkättiin vaikka lelu käteen. Katso uusi leluauto! ——> opi välttämään negatiiviset tunteet, ne ei ole hyviä....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No miespuolisihan täällä suurin osa on. Ja minusta syy voisi siihen olla taas ns.toksisen maskuliinisuuden. Miehet keskinäisessä maailmassaan asettavat miehille vaatimuksia ties mistä ja lisäksi jotenkin heikko itsetunto ja sellainen tunteiden käsittelyn vaikeudet seuraa miehiä vielä näissä 20 ikäisissä.
Tytöt otettiin pienenä syliin ja negatiivinrn tunne koettiin turvallisessa läsnäolossa, mutta isot pojat ei itke, niille tyrkättiin vaikka lelu käteen. Katso uusi leluauto! ——> opi välttämään negatiiviset tunteet, ne ei ole hyviä....Tiiä sitten auttaisiko jos miehillä esiintyisi enempikin samanlaisia "piirejä" kuin naisilla. Tytöillä on yleensä pienestä pitäen tapana kimpassa pohtia ja ratkoa ongelmiaan ja puhua tunteista, lohdutella toisiaan jne. Vaikka miehiä kuinka huvittaisi naisten tapa lärpättää iät ajat keskenään akkojen juttuja, niin siinä pälätyksessä voi itää hyvä pointti.
Miesten kesken tuommoisia tunneaiheita ei tunnuta ihan yhtä syvällisesti ruotivan. Itellä jos tulee tarvetta avautua niin soitan paikalle jonkun naispuoleisen kaverin kuuntelemaan. Miesten kanssa ei vaan ole tapana jaksaa jauhaa naisongelmista, perheasioista jne. Työasiat, urheilu sun muun vähän vähemmän diippi puheenaihe kelpaa kyllä ruodittavaksi äijäporukallakin. Avioerot sun muut vaikeat aiheet jotka saattais aiheuttaa tunteenpurkauksia kuitataan veljellisellä olantaputuksella ja jollain "p*ska homma" tyyppisellä latteudella. Anonyymi kirjoitti:
Tiiä sitten auttaisiko jos miehillä esiintyisi enempikin samanlaisia "piirejä" kuin naisilla. Tytöillä on yleensä pienestä pitäen tapana kimpassa pohtia ja ratkoa ongelmiaan ja puhua tunteista, lohdutella toisiaan jne. Vaikka miehiä kuinka huvittaisi naisten tapa lärpättää iät ajat keskenään akkojen juttuja, niin siinä pälätyksessä voi itää hyvä pointti.
Miesten kesken tuommoisia tunneaiheita ei tunnuta ihan yhtä syvällisesti ruotivan. Itellä jos tulee tarvetta avautua niin soitan paikalle jonkun naispuoleisen kaverin kuuntelemaan. Miesten kanssa ei vaan ole tapana jaksaa jauhaa naisongelmista, perheasioista jne. Työasiat, urheilu sun muun vähän vähemmän diippi puheenaihe kelpaa kyllä ruodittavaksi äijäporukallakin. Avioerot sun muut vaikeat aiheet jotka saattais aiheuttaa tunteenpurkauksia kuitataan veljellisellä olantaputuksella ja jollain "p*ska homma" tyyppisellä latteudella.No kyllä tuollainen auttaisi. Se toimii jo nytten, kun seuraavat sukupolvet saa ns. Pehmeämmät arvot ja pojiltakin vaaditaan enemmän.
Kyllä mäkin mielummin naisten kaa turisen, mutta kyllä mulla on jo miespuolisiakin kamuja syvällisempiin asioihin.... itsestä se monesti on kiinni.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No kyllä tuollainen auttaisi. Se toimii jo nytten, kun seuraavat sukupolvet saa ns. Pehmeämmät arvot ja pojiltakin vaaditaan enemmän.
Kyllä mäkin mielummin naisten kaa turisen, mutta kyllä mulla on jo miespuolisiakin kamuja syvällisempiin asioihin.... itsestä se monesti on kiinni.Hyvällä tuurilla siis jo tämä sukupolvi Z ja sen jälkeen tulevat pääsevät kokonaan eroon turhasta "äijäilystä". Pidetään peukkuja että muoti jatkuu sellaisena, että pojillekin suvaitaan tunteiden näyttäminen ja opitaan vielä tekemään se fiksusti. Suunta on ainakin hyvä!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Täällä puhutaan, että on vaikeaa löytää kunnon nainen.... kyllä mä uskon itse, että asia on itseasiassa toisinpäin... kunnon miehistä on pula...."No ensinnäkin, en mä usko, että kovin moni nainen edes miettii mitään miehen naisettomuutta tms."
Lähipiirissäni on 3-sinkkua naista, joiden kanssa entinen "ikisinkku" eli avopuolisoni pitää säännöllisesti yhteyttä. Voin sanoa, että kyllänaiset miettivät miehestä ihan kaiken.
Yksi näistä naisista juuri tapaili yli nelikymppistä miestä, joka ei ollut ikinä ollut vakavassa parisuhteessa, niin kyllä sitäkin asiaa mietittiin oikein porukalla. Anonyymi kirjoitti:
"No ensinnäkin, en mä usko, että kovin moni nainen edes miettii mitään miehen naisettomuutta tms."
Lähipiirissäni on 3-sinkkua naista, joiden kanssa entinen "ikisinkku" eli avopuolisoni pitää säännöllisesti yhteyttä. Voin sanoa, että kyllänaiset miettivät miehestä ihan kaiken.
Yksi näistä naisista juuri tapaili yli nelikymppistä miestä, joka ei ollut ikinä ollut vakavassa parisuhteessa, niin kyllä sitäkin asiaa mietittiin oikein porukalla.No lähinnä kai olikin kyse jos seurue on baarissa ja viereisessä pöydässä istuu yksin joku mies, niin ei sitä siinä paikassa keskenään kovin snalysoida, miksi hän on yksin tms. Tosin poikkeuksiakin varmaan on...
En pidä naisiakaan samanlaisena massana...Anonyymi kirjoitti:
Hyvällä tuurilla siis jo tämä sukupolvi Z ja sen jälkeen tulevat pääsevät kokonaan eroon turhasta "äijäilystä". Pidetään peukkuja että muoti jatkuu sellaisena, että pojillekin suvaitaan tunteiden näyttäminen ja opitaan vielä tekemään se fiksusti. Suunta on ainakin hyvä!
No mun pojalla ainakin on oikeanlaisempi malli, kun mulla. Siihen on itse hyvä rauhotella itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No ensinnäkin, en mä usko, että kovin moni nainen edes miettii mitään miehen naisettomuutta tms."
Yksi näistä naisista juuri tapaili yli nelikymppistä miestä, joka ei ollut ikinä ollut vakavassa parisuhteessa, niin kyllä sitäkin asiaa mietittiin oikein porukalla.Otantasi ei ole järin mittava... Naiset eivät ole kaikki toistensa kopioita, kuten eivät ole miehetkään. Ihan en kolmen, neljän naisen perusteella väittäisi tietäväni kaikkien naisten aivoituksista kaikkea. Itseasiassa tuntuu ettei tuota kauniimpaa sukupuolta taida oppia ikinä ymmärtämään heh.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, mitä myöntämistä tuossa on? Ei sellaiset naiset, jotka sopivat sinunkin unelmiisi, ramppaa baareissa. Ne varmaan tapaa miehet muualla.... kenties harrastuksissa tai sitten eivät missään, kun ei tarvitse.
Ja kummatkin miesryhmät löytyy, mutta harvoin normaalia itsetuntoa... joko esitetään kuin kukkopoika tai sitten porataan kengänkärjellä vaan lattiaan reikää, jos joku jotain kysyy...
Ja kummissakin tyypeissä ihan loistavia äijiä... mutta osa menossa joko alkoholistiksi tai sitten muuten luovuttajiksi....Harmiksen unelmanaiset laitattavat itselleen silikonit ja täyttävät netin pornahtavilla kuvillaan sekä -videoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Ätmi toteaaYksin kapakassa istuvia naisia pidetään yleisesti prostituoituina tai vähintäänkin horoina. Siksi ne äijät siihen pöytään vähän väliä tuppautuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin kapakassa istuvia naisia pidetään yleisesti prostituoituina tai vähintäänkin horoina. Siksi ne äijät siihen pöytään vähän väliä tuppautuvat.
Millä vuosikymmennellä gubbe on viimeks käyny anniskeluravintoloissa?
Silloin ku piti vielä ostaa ruokaa olutta saadakseen, ku piti lainata narikasta skraga, ku naisten piti saapua herraseurassa...?
Sulle taitaa tatskatkin olla merkki linnakundista tai merimiehestä, ja nilkan vilahus daamien alushamekerrosten alta saa sytämmen pamppailemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Ätmi toteaaSe menee tasan tarkkaan juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep tähän palstaan tutustuminen on aiheuttanut mulle paljon päänraapimista. En pysty sisäistämään että jotkut haukkuu itseään tauotta, ja samalla pähkäilee mikseivät kelpaa maailmalle. Jos ei itsekään pidä itsestään niin miten muiden olisi mahdollista? Ittensä nimittely alemman tasoiseksi on todella käsittämätöntä. Kait jos sitä tarpeeksi kauan ihtelleen jankkaa että "olen arvoton", siihen rupeaa uskomaan. Ainakin palstan perusteella näin...
Käsittääkseni nämä tasot, atm ytm ja ktm määritellään nimenomaan siltä pohjalta miten miehellä on menestystä naisten saamisen suhteen. Eli atm- tyypin mieskin voi hyvinkin arvostaa itseään menestyjänä muilla elämän alueilla kuin mitä naisjuttujen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Ätmi toteaa"Naisen ei tarvitse mennä, kuin yksin pöytään istumaan, niin miehiä tuppautuu naisen pöytäseuraksi vähän väliä.
Mies saa istua yksin pöydässä vaikka maailman loppuun asti, ei tule naiset miehen seuraksi pöytään, vaan ennemminkin karttavat yksin pöydässä istuvaa miestä."
Se on tasan tarkkaan juuri näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni nämä tasot, atm ytm ja ktm määritellään nimenomaan siltä pohjalta miten miehellä on menestystä naisten saamisen suhteen. Eli atm- tyypin mieskin voi hyvinkin arvostaa itseään menestyjänä muilla elämän alueilla kuin mitä naisjuttujen suhteen.
Okei, tämä selvensi huomattavasti asiaa, kiitos!
Hämmästyttää silti että älykkäät, keskustelutaitoiset, verbaalisesti lahjakkaat, menestyvät miehet arvottaisivat itseään naisseikkailujen tai niiden puutteen mukaan.
Elämässä on niin paljon muutakin että itsensä leimaaminen alempitasoiseksi vain siksi ettei saa piparia (ainakaan sellaiselta naiselta mikä eniten itteä himottaisi) on jotenkin uskomaton konsepti. Oppia ikä kaikki. Anonyymi kirjoitti:
Okei, tämä selvensi huomattavasti asiaa, kiitos!
Hämmästyttää silti että älykkäät, keskustelutaitoiset, verbaalisesti lahjakkaat, menestyvät miehet arvottaisivat itseään naisseikkailujen tai niiden puutteen mukaan.
Elämässä on niin paljon muutakin että itsensä leimaaminen alempitasoiseksi vain siksi ettei saa piparia (ainakaan sellaiselta naiselta mikä eniten itteä himottaisi) on jotenkin uskomaton konsepti. Oppia ikä kaikki.No sitä tukee se yleinen miesten välinen puhelukin vaikka täällä. Osa täälläkin kirjoittelusta on toisten latistamista. Välttämättä kirjoittaja ei ole edes mikään ätmi mielestään, tai sitten vaan sortaa ätmeiksi itseään kutsuvia.
Miesten välisen maailman selostaminen järjelliseen muotoon on vaikeaa. Se osaa olla veljellistä, mutta toisaalta taas tuntuu perustuvan alistamiseen ja alistumiseen....
Huomaan itse ainakin, että täällä on tyyppejä tuolla puskissa, jotka haluavat alistaa mielellään. Motiivia on vaikea ymmärtää, koska eivät toimi tunnistettavasti, mutta saavat varmaan jotain kiksejä kirjoittelusta. Minusta ainakin on huvittavaa ne kirjoitukset... ihan kuin joku lapsi koittaisi tasajalkaa hyppien saada jotain tahtoansa läpi. 🤣
- Anonyymi
Kumppani löytyy silloin kun ollaan lähikuppilassa juomassa viinaa. Tai sitten yökerhosta jossa mies hurmaa naisen bailaustaidoillaan.
t. viinamies - Anonyymi
En edes halua. Terv sinkku nainen.
- Anonyymi
Joo kyllä saisin. En halua. En luota enää miehiin.
- Anonyymi
Minkähän takia naiset haluavat nekerivauvoja, tuokin kappale, on ihmetys miksi haluaa valkoinen nainen nekruvauvan:
https://www.youtube.com/watch?v=ekSsZl17Abs - Anonyymi
Se on juuri näin. Naiset eivät voi ymmärtää, eivätkä ne haluakaan ymmärtää sitä miten ainakin keskivertomiehille naisen saaminen on äärimmäisen vaikeaa ja monille mahdotontakin. Naisethan saavat miesseuraa mielin määrin, kun tyrkyllä näille on aina äijää riesaksi asti. Tämä siis jos edes vähänkin siedettävän näköinen nainen on.
- Anonyymi
Tuntuu täällä osalla keskustelijoista olevan mahdottomuus ymmärtää sekin, että keskivertonaisella ei pörräile sulhoehdokkaita ympärillä samalla tavalla kuin kaunokaisilla. On hyvinkin todennäköistä etteivät kaunottaret käsitä saati piittaa tuon taivaallista keskivertomiehen naistensaantiongelmista.
Esim me keskivertonaiset noteeraamme sivusilmällä baarissa vierestä, kun miehet parveilevat parhaimman näköisten naisten ympärillä. Sieltä kun tulee pakit, niin siirrytään ulkonäköasteikkoa alaspäin kunnes viimein tullaan meidän kohdalle. Ei siinä kohtaa enää kiinnosta. Ei kukaan halua olla se viimeinen oljenkorsi mihin tartutaan kun ei nyt tänään parempaakaan saatu. Joten jos pilkun pintaan näyttää että keskivertonaisenkin ympärillä käy kuhina, ja ihmetellään miten kehtaavat antaa pakit vaikka kuinka kuuma mies on iskemässä... Olemme tiedostaneet olevamme ne viimeiset vaihtoehdot, näimme kyllä kuinka monen muun naisen kanssa on jo yritetty iskeä juttua. Emme halua olla lohdutuspalkintoja, siksi itsensä tyrkyttäjät saavat jäädä väliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu täällä osalla keskustelijoista olevan mahdottomuus ymmärtää sekin, että keskivertonaisella ei pörräile sulhoehdokkaita ympärillä samalla tavalla kuin kaunokaisilla. On hyvinkin todennäköistä etteivät kaunottaret käsitä saati piittaa tuon taivaallista keskivertomiehen naistensaantiongelmista.
Esim me keskivertonaiset noteeraamme sivusilmällä baarissa vierestä, kun miehet parveilevat parhaimman näköisten naisten ympärillä. Sieltä kun tulee pakit, niin siirrytään ulkonäköasteikkoa alaspäin kunnes viimein tullaan meidän kohdalle. Ei siinä kohtaa enää kiinnosta. Ei kukaan halua olla se viimeinen oljenkorsi mihin tartutaan kun ei nyt tänään parempaakaan saatu. Joten jos pilkun pintaan näyttää että keskivertonaisenkin ympärillä käy kuhina, ja ihmetellään miten kehtaavat antaa pakit vaikka kuinka kuuma mies on iskemässä... Olemme tiedostaneet olevamme ne viimeiset vaihtoehdot, näimme kyllä kuinka monen muun naisen kanssa on jo yritetty iskeä juttua. Emme halua olla lohdutuspalkintoja, siksi itsensä tyrkyttäjät saavat jäädä väliin.Se on juuri näin kuin mitä kerrot. Ne kaikkein rumimmatkin naiset tulevat miesten piirittämiksi jos vaivautuvat vääntymään baariin, eikä heidän siis tarvitse siellä baarissa muuta kuin istua perseellään ja valita heitä piirittävistä äijistä mieluisin. Puhumattakaan siitä minkälaista vientiä on jo keskiverron näköisillä naisilla, baarissa ja ihan missä tahansakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin kuin mitä kerrot. Ne kaikkein rumimmatkin naiset tulevat miesten piirittämiksi jos vaivautuvat vääntymään baariin, eikä heidän siis tarvitse siellä baarissa muuta kuin istua perseellään ja valita heitä piirittävistä äijistä mieluisin. Puhumattakaan siitä minkälaista vientiä on jo keskiverron näköisillä naisilla, baarissa ja ihan missä tahansakin.
Noh varmasti on naisia jotka lähtevät piirittäjien matkaan, vaikka olisivat nähneet näiden käyvän baarin kaikki muut naiset läpi ennen kuin osuivat kohdalle.
Keskimäärin naiset eivät halua miestä, jonka ovat juuri todistaneet liehittelevän muita naaraita. Useimmat meistä haluaa tuntea olonsa spessuksi.
On luonnollista että mies yrittää ensin kauneinta, ja siirtyy sitten seuraavaan, vähemmän kauniiseen. Yhtä luonnollista on, että kun nainen näkee kauniinpien kilpasiskojen antavan pakit miehelle, ei se keskivertonainenkaan sitten sitä hylkiötä enää halua.
Tämä valitettavasti luo tilanteen ettei kukaan lähde kenenkään kanssa jatkoille. Ja syntyvyys senkun laskee vaan :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh varmasti on naisia jotka lähtevät piirittäjien matkaan, vaikka olisivat nähneet näiden käyvän baarin kaikki muut naiset läpi ennen kuin osuivat kohdalle.
Keskimäärin naiset eivät halua miestä, jonka ovat juuri todistaneet liehittelevän muita naaraita. Useimmat meistä haluaa tuntea olonsa spessuksi.
On luonnollista että mies yrittää ensin kauneinta, ja siirtyy sitten seuraavaan, vähemmän kauniiseen. Yhtä luonnollista on, että kun nainen näkee kauniinpien kilpasiskojen antavan pakit miehelle, ei se keskivertonainenkaan sitten sitä hylkiötä enää halua.
Tämä valitettavasti luo tilanteen ettei kukaan lähde kenenkään kanssa jatkoille. Ja syntyvyys senkun laskee vaan :)Osin se ehkä tuonkaltaiseenkin tulemaan johtanee. Mutta ennen muuta se johtaa siihen tulemaan että kaikki naiset, jopa ne kaikkein rumimmatkin(siedettävän tai paremman näköisistä naisista puhumattakaan) eivät kelpuuta muita kuin mitä niitä samoja naisten kanssa pelailemaan tottuneita naistenmiehiä.
- Anonyymi
Ihan yhtä helppoa se noille miehille on.
- Anonyymi
Mistä tiedät kuinka paljon heillä on yritystä taustalla ennen kuin tärppäsi? Naisen ei tarvitse yrittää - odottelee vain ja yleensä ei edes tarvitse kauaa odotella jos vähänkään tuo itseään esille.
Ensinnäkään seuran löytäminen ei ole kumppanin löytämistä. Nainen joka hyväksyy kumppanikseen kenet tahansa seuraan tuppaantuneen, tulee ainoastaan hyväksikäytetyksi. Myöskään kukaan itseään kunnioittava mies ei hyväksy kumppanikseen naista, joka hyväksyy kumppanikseen kenet tahansa. Tämä siksi, että nainen luultavasti jatkaa tapaansa, jossa hyväksyy kumppanikseen kenet tahansa, vaikka olisikin jo jonkun miehen kumppani.
Baareista ja yökerhoista löytynee seuraa kohtalaisen helposti kullekin siiderivalaalle, mutta kunnollista kumppania tuskin. Asia taitaa olla jopa sillä tavalla, että mitä kauniimpi nainen on, sitä enemmän häntä tavoittelevat juuri narsistiset hyväksikäyttäjät, jolloin hänen on oltava entistäkin tarkempi jo seuran valintansa suhteen.- Anonyymi
Hyvä pointti. Jos tosiaan ihan kaikki kelpaa niin eipä ole liiaksi takeita siitä että olisi erityisen pysyvä partneri kyseessä. En mäkään haluaisi miestä joka olisi niin höveli että huolisi kenet vaan kainaloonsa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta v.ttuakaan jonkun k&k miehen elämä. Ihan sama.
- Anonyymi
Nohnoh..
- Anonyymi
Miitä mitä. Ihanko totta että mies ja nainen löysivät toisensa baarista. Vain viinaa juomalla ja baareissa käymällä löytyy kumppani. Baarit suosituin paikka löytää kumppani
T: Viinamies - Anonyymi
"Yh-äiti Jenna, 30, rakastui yllättäen lähikuppilan ”ärsyttävään tyyppiin”: ”Sovimme ettei ihastuta, eikä ainakaan ikinä seurustella”"
Hyvä esimerkk aiheesta älä koskaan usko sanaakaan mitä naisen suusta tulee. - Anonyymi
Älkää menkö niihin baareihin! Joudutte vielä uusioperhehelvettiin!!!
- Anonyymi
Toisaalta yksinhuoltajaäidit ei ole minulta pois, vaikka toki tässä luodaan uutta normaalia. Miehet jakaantuvat siitosoreihin, elättäjä isäpuoliin ja sitten omia polkujaan kulkeviin, jotka eivät siittele saati elättele muiden poikasia. Jokaiselle löytyy oma ekologinen lokeronsa.
Seksikumppani ainakin
- Anonyymi
Eivät onneksi sellaista väärää valintaa tee että ottaisivat tuollaisen ruikuttajan kuin sinä.
- Anonyymi
Harmis ei ole ruikuttaja...
Hän saattaa olla palstan söpöin otus.
Luulen, että ilman harmista et pärjäisi sinäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis ei ole ruikuttaja...
Hän saattaa olla palstan söpöin otus.
Luulen, että ilman harmista et pärjäisi sinäkään.Olet säälittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet säälittävä.
Harmis pitää sinutkin ruodussa. Hän on kuitenkin mies eikö housunkannatin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis pitää sinutkin ruodussa. Hän on kuitenkin mies eikö housunkannatin.
Olet säälittävä.
- Anonyymi
Niin baaristako mies löysi naisen, miksette mene baariin.
- Anonyymi
Se olisi kumminkin joku yh tai jakoämpäri. Suomi on ämpärimaa, koska miehet ottavat vaimoikseen jakoämpäreitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kumminkin joku yh tai jakoämpäri. Suomi on ämpärimaa, koska miehet ottavat vaimoikseen jakoämpäreitä.
Eräät jopa jonottavat niitä.
- Anonyymi
Tietystikin noin huono tasoisen kuin Jenni Haukio löytää jokaisesta katuojasta, mutta jos laadukkaampiin mennään...
- Anonyymi
Minkä takia isäsi ja melkein koko sukusi ovat epänormaaleja eli lesboja ja homoja, voitko selittää syyn siihen?
Noista esimerkeistä ensimmäinen oli vuoden sinkkuna, toinen muutaman kuukauden ja viimeinen viisi vuotta. Että en minä nyt noiden aikojen perusteella osaa johtopäätöksiä vetää kumppanin helppouden löytämisestä.
Olen muuten joskus miettinyt tuota että jos olisin nainen ja jäänyt lasten kanssa niin olisiko joku tullut sanomaan että teit väärän valinnan ja hyvä että pääsit eroon. Nyt kun miehenä olen lasten kanssa niin kukaan ei ole koskaan uskaltanut tulla minulle sanomaan että tein aikanaan väärän valinnan.
Mutta tuosta mukautumisesta olen kyllä samaa mieltä. Joskus on saunoessa puhuttu että sodassa ja rakkaudessa on myös se yhteinen piirre että suunnitelmat ei kestä sitä toista osapuolta. Ensi kohtaamisen jälkeen suunnitelmat roskiin ja luovimaan tilanteen vaatimalla tavalla.
Se on sitä miehisyyden "ammattiylpeyttä".valtakunta kirjoitti:
ouh ,minkäikäiset lapset sinulla on?
Sen ikäisiä että nuorinkin jo suunnittelee autokouluun lähtöä ja sen jälkeen on talo tyhjä seuraavasta sukupolvesta kun vanhempi on jo mailmalla.
M184 kirjoitti:
Sen ikäisiä että nuorinkin jo suunnittelee autokouluun lähtöä ja sen jälkeen on talo tyhjä seuraavasta sukupolvesta kun vanhempi on jo mailmalla.
Nonii sit sun pitää tehdä kodista mukava.
Alkaa suunnittelee lapsien lapsille leikkihuonetta🥰lapset on parasta elämässä.valtakunta kirjoitti:
Nonii sit sun pitää tehdä kodista mukava.
Alkaa suunnittelee lapsien lapsille leikkihuonetta🥰lapset on parasta elämässä.Siinä on seuraavaa projektia.
- Anonyymi
Kyllähän naiset petiseuraa saa miestä helpommin milloin vaan. Kumppanuus sitten onkin eri juttu. Lähipiirin naisten tuskailua asian tiimoilta seuranneena, ei niitä käypiä kumppaniehdokkaita ihan joka oksalla istu poimimista odottamassa naisillekaan.
Ja palstan ätmit ei kuulu kenenkään naisen potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin.
Nuorempana kaikki naisystävät löytyi ravintolailtojen tiimellyksessä. Yleensä nämä oli niitä jotka eivät heti lähteneet yökylään mukaan, vaan joiden kanssa sovittiin treffit toiselle päivälle. En tiedä minkälaisissa ravintoloissa oman ikäluokan naiset nyt käy, senverran pitkään ollut juhlakuvioista ulkona. Nuorena oli helppoa kun joka kuppilassa pörräsi saman ikäisiä tyttöjä.- Anonyymi
Juu, ätmit on naisille pelkkää ilmaa. Vaikka ätmi tekisi mitä siinä hetkessä, kun naisia on ympärillä ja jopa yksi hyvinkin tuttu ja eronut yh nainen kyselee ätmin kuulumisia ja jopa koskettaa ätmiä olkapäähän todeten, että sinua ollaan kaivattu, kun sinua ei ole näkynyt pitkään ainaan.
Silti ätmillä ei ole osaa eikä arpaa tähänkään naiseen, eikä nainen lähtisi kahville, jos ätmi sellaista ehdottaisi, vaan sanoisi ätmille, että olen juuri juonut kahvia, enkä näin myöhään illalla enää kahvia juo, mutta kiitos kutsusta.
Se tarkoittaa, että ätmin ei kannata kysyä naista kahville, kun ei nainen halua ätmin kanssa kahville, sen viestin nainen antoi.
Jos nainen haluaisi kahville, niin nainen olisi sanonut, että joku toinen kerta sitten.
t. Ätmi toteaa
Minusta tuntuu kyllä siltä että nainen /mies löytyy jokaiselle mutta on sitten niin, että se oikea on todella harvassa.🤔
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä valtakunnan kanssa että: ei se etsimällä löydy se rakkaus.
hmm nooh ei ole tullut vielä kiikareita, omat järjestelmänsä ja postilakot sun muut, mutta sentään ostin jotta ehtivät ennen joulua nuo.
Elokuvakarkkeja: imeskeltäviä lakritsasalmiakkeja: Fazer turkinpippuri Original. Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä valtakunnan kanssa että: ei se etsimällä löydy se rakkaus.
hmm nooh ei ole tullut vielä kiikareita, omat järjestelmänsä ja postilakot sun muut, mutta sentään ostin jotta ehtivät ennen joulua nuo.
Elokuvakarkkeja: imeskeltäviä lakritsasalmiakkeja: Fazer turkinpippuri Original.Täh??kyllä se etsimällä löytyy varmasti mutta esim pitää osata etsiä luonteen perusteella, missä sellainen olisi ja mitä harrastaisi.
Pitää osata hahmottaa mistä pitää sellainen siis todellakin löytyy, niiden paikkojen läheltä mitä halajaa neitokainen olevan.
Tahdotko sinä minkälaista naista, jos saisit valita minun erikoiskarkki / kukka valikoinnista?
Lihansyöjä taitaa olla liian hyökkäävä pistetään pois.Anonyymi kirjoitti:
Elokuvakarkkeja: imeskeltäviä lakritsasalmiakkeja: Fazer turkinpippuri Original.Oon itsekin salmiakin ystävä ja turkinpippurin näiden värikkäiden.
Anonyymi kirjoitti:
Elokuvakarkkeja: imeskeltäviä lakritsasalmiakkeja: Fazer turkinpippuri Original.Miten ihmeessä ajattelin minun seuraavan askeleeni sanoa jotain noin toivotonta? Kuin latistaakseen toisen itsetunnon.
Minä uskon niin paljon mahdollisuuksiin kuule minttupersikkaiseni maailmassa o. Ihmisiä ja paljon mAahdollisuukia kuin myön missikin sanoi ei ne kotoa osaa hakea vaikka taas äitini mukaan ne tulee puhelin lankaa pitkin mutta pitää sit se kuvakin olla netissä ja yhteystietojen mahdollisuus hakea niitä.
- Anonyymi
Ja miehenä ei löydä mitään seuraa. Ei saa edes seksiseuraa.
- Anonyymi
Naiset saa aina seksiä tai löytää miehen se on semmosta. Vähä rintoja esittelee nii miehet muna pystys panemas:)..
- Anonyymi
Kilttejä ja kunnollisia aisurielättäjämiehiä ei siis tarvita, koska seuraa löytyy kaikille taviksistakin. Tais maailma romahtaa. Ätmien aika ei tule koskaan.
- Anonyymi
Lesboille on helpoa löyttää kumppani, ei väliä onko mies vai nainen kun hiuksistakaan erota onko joku mikähän se on nainen se on joten kun miehellä on påitkät hiukset joten lepso-seksiä sitten :D
- Anonyymi
Tasan ei käy onnen lahjat. - Jos se nyt jotain onnea sitten on jos kapakassa epätoivoiset vonkaajat piirittävät eivätkä jätä rauhaan. Minusta se olisi sangen vastenmielistä.
Kyllä kai sitä seuraa saisi sormia napsauttamalla, mutta minkälaista seuraa!
Itsekritiikkiä peliin nyt. Jos itse olet omasta mielestäsi Unelmien Prinssa et sitä välttämättä ole kenenkään muun silmissä. Katse omaan itseen, olemukseen, puheisiin, käytökseen jne. Olisiko korjaamista?
Jo tuo epätoivoinen metsästys onsuuri miinus. Epätoivollanne paljastatte vain sen että haette vain seksiä ja sitäkin loppuillasta kenen tahansa kanssa. Nainen jolla on itsekunnioitus tallella ei ala kenenkään patjaksi.
Minä en itse käy kapakoissa enkä juo, ja seurani löytänyt aina ihan muualta. Olen naimisissa ja neljän hengen perheen äiti, mieheni tavannut yhteisen tuttavan luona ja yhdessä oltu 9 vuotta. Epätoivoisiin vonkaajiin en ole koskaan edes vilkaissut.- Anonyymi
Voihan mies olla rakkaudenkin suhteen epätoivoinen, ei aina ole seksistä kyse.
- Anonyymi
Mitä helkattiä sitten täällä, jossain sinkku-palstalla, selittelet.
- Anonyymi
Ja miehen pitää edelleen tehdä kaikki työ siinä asiassa vaikka eletään jo ties mitä lukua ja vuotta. Se touhu on kaukana sukupuolineutraalista.
- Anonyymi
Minä en olekaan mikään sukupuolineutraali-intoilija, vaan vanhanaikainen, vaikka nuori olenkin. Ja siihen mielestäni kuuluu se, että miehet tekevät aloitteet.
- Anonyymi
....voi ristuksen tähden... yritä nyt selittää näille.
Olkaa ja tehkää mitä lystäätte. Ei vois vähemmän kiinnostaa. Seurani haen ihan toiselta tasolta.- Anonyymi
Ei sinun tarvitse edes hakea mies seuraa, kun miehiä pyrkii seuraasi jatkuvalla syötöllä.
Eikä sinulle edes kelpaisi ruma mies, eikä ätmi, vaan komea laadukas top-10 mies.
Mitä enemmän naisille on mies seuraa tarjolla, niin sitä krantumpia naisista tulee.
Suomalaisista naisista on tullut kranttuja, kun mies seuraa on niin paljon saatavilla ja miehet tunkevat joka puolelta naisen seuraan.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun tarvitse edes hakea mies seuraa, kun miehiä pyrkii seuraasi jatkuvalla syötöllä.
Eikä sinulle edes kelpaisi ruma mies, eikä ätmi, vaan komea laadukas top-10 mies.
Mitä enemmän naisille on mies seuraa tarjolla, niin sitä krantumpia naisista tulee.
Suomalaisista naisista on tullut kranttuja, kun mies seuraa on niin paljon saatavilla ja miehet tunkevat joka puolelta naisen seuraan.
t. Ruma miesSilloinhan sitä on varaa olla kranttu jos tarjokkaita tunkee ovista ja ikkunoista. Jos sulla hyppii kalat veneeseen niin että meinaa paatti upota, niin tietenkin pidät vaan sun mielestä parhaat ja nakkaat roskakalat ja sintit takaisin jorpakkoon.
Yhtä lailla komeat miehet hylkää tarjolla olevista naisista ne mitkä ei miellytä. Vaikka tarjokkaiden joukossa olisi miten mukavia, älykkäitä, menestyviä ja kivoja naisia, niin useimmiten valinta osuu ulkonäköpohjalta siihen herkuimpaan daamiin.
Ei voi syyllistää vain toista sukupuolta nirsoilusta kun itse tekisi aivan samat "virheet" mikäli vallitseva tilanne kääntyisi päälaelleen.
Toki ainahan se meitä "roskakaloja" harmittaa kun päädymme kerta toisensa jälkeen takaisin jokeen. Mutta eipä kohtalonsa voivottelu asiaa miksikään muuta. Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan sitä on varaa olla kranttu jos tarjokkaita tunkee ovista ja ikkunoista. Jos sulla hyppii kalat veneeseen niin että meinaa paatti upota, niin tietenkin pidät vaan sun mielestä parhaat ja nakkaat roskakalat ja sintit takaisin jorpakkoon.
Yhtä lailla komeat miehet hylkää tarjolla olevista naisista ne mitkä ei miellytä. Vaikka tarjokkaiden joukossa olisi miten mukavia, älykkäitä, menestyviä ja kivoja naisia, niin useimmiten valinta osuu ulkonäköpohjalta siihen herkuimpaan daamiin.
Ei voi syyllistää vain toista sukupuolta nirsoilusta kun itse tekisi aivan samat "virheet" mikäli vallitseva tilanne kääntyisi päälaelleen.
Toki ainahan se meitä "roskakaloja" harmittaa kun päädymme kerta toisensa jälkeen takaisin jokeen. Mutta eipä kohtalonsa voivottelu asiaa miksikään muuta.Tuollainen kalasaalis koskee hyvin harvoja kalastajia.
Edelleen pätee se yksinkertainen sääntö, eli aina kun heteronainen menee suhteeseen, niin niin menee myös heteromies.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan sitä on varaa olla kranttu jos tarjokkaita tunkee ovista ja ikkunoista. Jos sulla hyppii kalat veneeseen niin että meinaa paatti upota, niin tietenkin pidät vaan sun mielestä parhaat ja nakkaat roskakalat ja sintit takaisin jorpakkoon.
Toki ainahan se meitä "roskakaloja" harmittaa kun päädymme kerta toisensa jälkeen takaisin jokeen. Mutta eipä kohtalonsa voivottelu asiaa miksikään muuta."Ei voi syyllistää vain toista sukupuolta nirsoilusta kun itse tekisi aivan samat "virheet" mikäli vallitseva tilanne kääntyisi päälaelleen."
Tää onkin hyvä huomio. Jospa se menisikin kulttuurissa niin päin, että naiset jahtaisivat miehiä niin kuin nyt miehet jahtaavat naisia. Kyllä siinä miehenä valitsisi kauneimmat, eikä rumilla olisi paljonkaan mahdollisuutta . Baareissakin silloin olisi aina paljon naisia, ja vastaavasti miehistä olisi pulaa. Tasokkaimpiin baareihin tai yökerhoihin ovimikot eivät päästäisi kuin vain paremman näköisiä naisia. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuollainen kalasaalis koskee hyvin harvoja kalastajia.
Edelleen pätee se yksinkertainen sääntö, eli aina kun heteronainen menee suhteeseen, niin niin menee myös heteromies.Tosin palstan mukaan silloin suhteeseen menee vääränlainen heteromies ;)
- Anonyymi
Varmaan tuo nainen anto miehelle pilluu heti ekana yönä. Baaristä kuitenkin nainen haki miehen itselleen. Kolme kertaa oon seurustellut ja kaikki naiset löysin baarista plus ne kymmenet yhden yön jutut Valitatte ettei löydy mutta ette edes käy missään missä naisen voisi tavata.
Harmiksenkin on täällä oikein selityksiä täytynyt keksimällä keksiä miksei naisseura kelpaa..
Pääasia onkin ulina itsessään.- Anonyymi
No joo, kyllä mä tuon uskon --> jos ei pidä mitään kriteeriä; mitä mukaansa kaappaa!
Joka räkälästäkin varmaan löytyy joku "pultsari", mutt ihan tavallista työteliästä tai suhteellisen raitista työtöntäkään miestä... löytyykö; se onkin jo eri juttu.
Kyllä meillä naisilla on tosiaankin hieman korkeammat kriteerit mitä äijillä, jotka
ovat aina valmiita heiluttamaan peittoa tilaisuuden tullen.... tiedetään kyllä.
Samat saakelin probleemat meillä naisilla on kuin miehilläkin; sen kumppanin on mielytettävä jollain asteikolla... juuri meitä itseämme. Meillä kaikilla on omat kriteerimme ja ne ovat erilaisia, kuten me kaikki ihmisetkin.
Ei sullekaan Ritsku ylipainoinen nainen kelpaa... omien sanojesi mukaan. Joku toinen taas hakemalla hakee vähän tukevampaa naista, jota voi kouria! =))
Hyvää yötä, kaikille palstan lukijoille.
trollikka - Anonyymi
Tässä jo alkaa oleen epätoivonen ku ei kelpaa millää naisille.
- Anonyymi
Mä käyn monissaki paikoissa. Muttakun baareistakaan ei saa naisia ja missään naiset ei lähesty. Kauhee kiire vain ja kytätään puhelinta.
- Anonyymi
Jos mihellä on kauluspaia sekä solmio, on aina luuserin merkki kuin luuseri-erkki :D
Hattupää-nainen jostain elokuvasta kuten ... noniiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540