Moi! Oon siis 14 - vuotias poika ja oon käyny salilla ny t muutaman kuukauden. Oon luonnollisesti lueskellut aika paljon mun ikäsen saliharjoittelusta ja aina mainitaan se, että "pitäisi pysyä pienemmissä painoissa". Mitä tää käytännön tasolla tarkottaa? Mitkä sit olis ne hyvät painot eri liikkeisiin? Tietysti riippuu aina ihmisestä, mutta kuitenkin.
14 - vuotiaan saliharjoittelusta
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaan normitangon perusharjoitteiden tekniikkojen perusteellinen opettelu ja treenit omalla painolla.
Kun tekniikat ja motoriikka on kunnossa niin luuston kasvupäätteiden kuvaus ja sen perusteella lausunto ortopediltä.
Jatko sen mukaan.eidän äijän kasvupäätteet olivat sulkeutuneet 15v iässä joten tekniikoiden opettelun jälkeen panostimme olympianostoihin. Kavereiden vuoksi oli ensin trenattava penkkiä. 6:n viikon treenin jälkeen pienellä pompulla 120kg ja sen jälkeen järkevät treenit. Yhden talven treenin jälkeen syväkyykystä 150kg ja vuoden kuluttua poikien painonnoston SM kisoihin. Olematon kisakokemus kostautui tuloksissa. Junnu jäi aloitusrautoihin. Esimerkiksi tempauksessa veti "ylikierroksilla" raakana yli 80kg jonka sitten kolannella pysäytti. Työntöä en muista.
Ps. Sitä lihastakin alkoi kertymään sen verran, että sarjan nousu oli väistämätön.
Paljon riippuu aikaisemmasta liikuntaharrastuksesta.- Anonyymi
Niivarmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237