Käytännössä jokaisessa parisuhteista kertovassa telkkuohjelmassa

Anonyymi

missä ns. alempitasoinen tavoittelee itseään parempaa asia menee perseelleen, on sitten kyseessä keski-ikäinen ukko joka tavoittelee nuorta naista tai sitten vanhempi/läski nainen joka tavoittelee komeaa/nuorempaa miestä.

Kyllä fakta on niin että ihmisten pitäisi tajuta oma tasonsa eikä tavoitella mitään fantasioita, koska ne vaan eivät tule toteutumaan.

117

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa 3/4 miehistä on läskejä..

      Miksi naisten pitäisi sellaiseen tyytyä, kun voisivat saada esim minut?

      • Anonyymi

        Ainakaan itsevarmuutta ei sinulta puutu! ;D


      • Anonyymi

        Sekä naisten että miesten mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla paranisi, jos laittaisivat ulkonäkönsä kuntoon. Eihän se periaatteessa vaadi kuin 6-12kk ja loppuelämän aktiivisen ja liikunnallisen elämäntavan. Helpommin sanottu kuin tehty.


      • Säkö oot nrljäs mies? Vai kahdeksas? 😜


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Säkö oot nrljäs mies? Vai kahdeksas? 😜

        Hän on suukon arvoinen mies! ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on suukon arvoinen mies! ;)

        Kirsikan joutais kuopaista nokkaan! 😝


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kirsikan joutais kuopaista nokkaan! 😝

        Tuon kuvan perusteella on suukon arvoinen! ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kuvan perusteella on suukon arvoinen! ;)

        No saattasit yllättyä! 😜

        Vaikka on wuppiksessa varmaan jotain särmäkkyyttä, vaikka ei fotosoppais kuvaa.... sitä alkuperäistä mäkin saattasin pussata. 😛
        Paitsi ei apinajengi toisiaan pussaile! 🐒💨


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No saattasit yllättyä! 😜

        Vaikka on wuppiksessa varmaan jotain särmäkkyyttä, vaikka ei fotosoppais kuvaa.... sitä alkuperäistä mäkin saattasin pussata. 😛
        Paitsi ei apinajengi toisiaan pussaile! 🐒💨

        Dissekin saatta olla suukon arvoinen mies, jos luopuu niistä tennissukistaan. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dissekin saatta olla suukon arvoinen mies, jos luopuu niistä tennissukistaan. ;)

        Voin mä ottaa pois jaloista, jos niitä haluat pussata? Vähänhän se kieltämättä kuullostaa oudolta, mut hei! Mähän oon suvaitsevainen mies! 😁👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Voin mä ottaa pois jaloista, jos niitä haluat pussata? Vähänhän se kieltämättä kuullostaa oudolta, mut hei! Mähän oon suvaitsevainen mies! 😁👌

        Naurattaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa!

        Ei kai? En mä kutia... mutta voispa olla kokrmus! 😜


      • Anonyymi

        No kyllä naisistakin iso osa on.. Suomi taitaa kuulua lihaviempien Euroopan maiden kärkisijoille...?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuossa on tietysti aina se vaara, että voi jäädä ilman. On silti ihmisen oikeus asettaa ne kriteerit ja ihanteet, vaikka ne ei olisikaan realistiset. Yhtä tärkeää on, että pyrkii olemaan itsestään paras versio, sillä on vaikutusta aika paljon parisuhdemarkkinoilla.

      Epäsuhtia pareja on olemassa. Usein silloin kysymys on siitä, että esim. vanhemmalla tai ei-fyysisesti-viehättävällä miehellä on jotain muuta annettavaa (asema, status, raha) ja nainen tekee kompromissin ja valitsee sitten ulkoisesti vähemmän viehättävän miehen. Tästä on esimerkkejä ympäri maailmaa.

      Kyllä komeiden miestenkin näkee joskus seurustelevan "tavallisennäköisten" naisten kanssa ja silloin siinä voi olla moni asia syynä. Esimerkiksi marginaaliryhmien parisuhdemarkkinoilla syntyy ulkoisesti epäsuhtia pareja, koska ensimmäinen kriteeri voi olla valita saman ryhmän sisältä kumppani. Tällöin mies tai nainen voi olla huomattavasti komeampi tai kauniimpi kuin se toinen puolisko. Silloin se tärkein kriteeri ei ole ulkonäkö vaan esim. samanlainen tausta tai arvomaailma tms. Mitä vähemmän valinnanvaraa, sitä epäsuhdempia pareja voi syntyä ja/tai sitä enemmän ihmisiä voi jäädä sinkuiksi, jos sinkkuus koetaan parempana vaihtoehtona kuin kumppaniehdokas, joka ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Eikö koskaan ikinä rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan ikinä rakkaus?

        Kyllä pitäis helvetti sentään lailla kieltää, että joku kivan näkönen nainen olis yhdessä ei niin viehättävön näkösen miehen kanssa samoin kuin komeiden miesten mahdollisuus olla ei niin kauniiden naisten kanssa. Eikö ihmiset nyt saatana ymmärrä pysyä lokeroissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan ikinä rakkaus?

        Toivottavasti! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäis helvetti sentään lailla kieltää, että joku kivan näkönen nainen olis yhdessä ei niin viehättävön näkösen miehen kanssa samoin kuin komeiden miesten mahdollisuus olla ei niin kauniiden naisten kanssa. Eikö ihmiset nyt saatana ymmärrä pysyä lokeroissaan.

        Ehdota lakialoitusta! Vitsi!


    • Anonyymi

      Et sinä tule tänne kenellekään sanelemaan mistä pitäisi olla kiinnostunut. Naisen pitää olla nuori ja kaunis ja se siitä.

      • Anonyymi

        Miehen tulee olla pitkä, komeakasvoinen ja lihaksikas ja se siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tulee olla pitkä, komeakasvoinen ja lihaksikas ja se siitä!

        Kyllä nam!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nam!

        Siihen pakettiin sisältyy myös pettämistä mutta jos se ei haittaa niin eihän siinä sitten mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tulee olla pitkä, komeakasvoinen ja lihaksikas ja se siitä!

        Naisen tulee olla aina jotta veret vbaluu ensimmäisessä yhdynnässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen pakettiin sisältyy myös pettämistä mutta jos se ei haittaa niin eihän siinä sitten mitään.

        Komea mies ei tarkoita pettävää miestä. Komeita, jotka on myös kunnollisia, on myös olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea mies ei tarkoita pettävää miestä. Komeita, jotka on myös kunnollisia, on myös olemassa.

        Mistä tiedät? Vaikea on vastustaa kiusausta kun naiset flirttailee avoimesti. Kunhan ei jää kiinni niin kaikki on hyvin .


    • Anonyymi

      Mitenkäs sitten:; jos vaikka pyytää pelaamaan tennistä, vaikka ei osaisikaan sitä kovin hyvin mutta silti olisi mukavaa. Samalla tennispalatsissa sitten katsomassa elokuvankin Doctor Sleep.

      • Se olisi todella mahtavaa, suosittelen kovin.
        ollaan miehen kanssa puhuttu monesti tenniksen peluusta Sinne asti ei olla päästy ollaan täysin tässä arjessa. Itsellä
        vain niin ahdistus päällä mutta kyllä se oli vielä menee saan itseni kasaan🤔
        On ollut monta päivää ahdistusta.
        Minä olen vähän noloudessakin kun omat tunteet on ollut nyt erittäin vahvoja että saan pelkoja.
        Pitäisi vaan marssia poliIsille kun tiedän että olen ollut todella kiltti menneisyys näkyy todella pitkälle.

        Ja olen hyvin hyvin rehellinen.
        Minä olen vain hidas koska ketään en halu satuttaa enkä kenenkään kautta. muista se mutta totuus on se, jos en toimi niin ne jatkavat, koska jatkuvasti koettelevat ja uuden uhrin ottavat mutta en ole uhri vaan puolustaudun.

        Tämä vie liikaa minun päivästä murehtia ja olla tunne myllerryksessä onneksi mulla on hyvä mies. Sit se vapauttaa kun on tehnyt ilmoituksen virallisen.. 🥰
        Kyllä poliisi on luotettava, varmasti toimii oikein. Ihmiset muuttuu ja oikenee kun ihmiset saa apua🥰

        Eihän me missään Amerikassa olla.


    • Mööh, minä purnaan... Sillä koen saaneeni itseäni "nätimmän" puolison, ikä ja tietyt piirteet joita komeina pidetään ovat hänen puolellaan. Kun itse olen valjumpi, vanhempi ja pullukampi.

      Silti kumppanille olen mielestään kaunis. Ja tykkää minusta isosti, eikä halua luopua kuulemma koskaan... Että en tiiä miten perseelleen sitten menee. Vielä ei oo mennyt.. On vuosia kestänyt ja minusta on vaan lähennytty koko aika enemmän, jos vielä mahdollista enemmän löhentyä ylipäänsä..

      • Lähentyä mieluummin. 😂


      • Helmiina kirjoitti:

        Lähentyä mieluummin. 😂

        Noo, sää oottii nii lupsakka eukko, ettei ihmekkään, että saisitkin kunnon vötmäkkeen ukon itelles. 😁👌

        Etureki alkaa hahmottumaan muuten jo. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Noo, sää oottii nii lupsakka eukko, ettei ihmekkään, että saisitkin kunnon vötmäkkeen ukon itelles. 😁👌

        Etureki alkaa hahmottumaan muuten jo. 😬👌

        Vötmäke on pakko olla savoa?! 😂


        Rekeä nikkaroinut tämän päivää? Ootko kuvaa laittanu you know where? 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Vötmäke on pakko olla savoa?! 😂


        Rekeä nikkaroinut tämän päivää? Ootko kuvaa laittanu you know where? 😃

        No sitähän se... täällä on vaikka minkälaisia nimikkeitä... 😬

        En itseasiassa ottanut kuvaa siitä tänään. Niin touhuissani kolvasin sitä, että tuli pilkkopimeää ihan. 😬
        Pitää räpsiä huomenna sulle kuvia. Taidan maalata ne vasta ensviikolla, kun muksut on äitillään. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No sitähän se... täällä on vaikka minkälaisia nimikkeitä... 😬

        En itseasiassa ottanut kuvaa siitä tänään. Niin touhuissani kolvasin sitä, että tuli pilkkopimeää ihan. 😬
        Pitää räpsiä huomenna sulle kuvia. Taidan maalata ne vasta ensviikolla, kun muksut on äitillään. 😊

        Mitä se tarkoittaa tuo vötmäke? 🤪

        No jos viittit niin nappaa pari, mä kurkkaan ne muuteki aina mitä oot laitellut. En yhtään utelias, enhän oo!!? 🙄 😂

        Juu, on sitten räväkämpi sävy heti pinnassa.... 😜

        Toivotan hyvää yötä, meni vähän viime yö valvoessa. Lapsen kipujen tähen.. Uni karkas ja nyt se taas löyty.


      • Helmiina kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa tuo vötmäke? 🤪

        No jos viittit niin nappaa pari, mä kurkkaan ne muuteki aina mitä oot laitellut. En yhtään utelias, enhän oo!!? 🙄 😂

        Juu, on sitten räväkämpi sävy heti pinnassa.... 😜

        Toivotan hyvää yötä, meni vähän viime yö valvoessa. Lapsen kipujen tähen.. Uni karkas ja nyt se taas löyty.

        No sellainen vonkale vaan 😁👌

        Pistetään pari kuvaa joo. 😃

        No voi könkkö! 😤 Toivottavasti nyt koko mökki vetelee hirsiä niin, että turina käy. 😆
        Hyviä öitä sinne! 😴


      • Disse kirjoitti:

        No sellainen vonkale vaan 😁👌

        Pistetään pari kuvaa joo. 😃

        No voi könkkö! 😤 Toivottavasti nyt koko mökki vetelee hirsiä niin, että turina käy. 😆
        Hyviä öitä sinne! 😴

        Jaa, JAA sellainen vonkale!!! 🤭

        Tsihhiihii...

        Valvonko taas yöllä? Valvonhan minä, unet karisi nyt silkasti siks kun nukuin jo tarpeeks. Usean tunnin.. Köllöttelen kyllä. Ehkä nukahdan uudestaankin, just kun pitäs jaksaa töihin lähteä.

        Sitten on suu ammollaan ja väsyttää. 🤪


      • Helmiina kirjoitti:

        Jaa, JAA sellainen vonkale!!! 🤭

        Tsihhiihii...

        Valvonko taas yöllä? Valvonhan minä, unet karisi nyt silkasti siks kun nukuin jo tarpeeks. Usean tunnin.. Köllöttelen kyllä. Ehkä nukahdan uudestaankin, just kun pitäs jaksaa töihin lähteä.

        Sitten on suu ammollaan ja väsyttää. 🤪

        No mäkin menin nukkuu aikasemmin, että jaksais herätä paremmin aamulla. No tunnin ehkä nukuin ja sit alko pennut ryskämään kämpässä. Pitäis pitää pieni kurinpalautus, että täälläkin klo 22 jlkeen, ei tartte lompsia ihan miten sattuu...😬

        Pitää vielä vähänaikaa odotella, kunnes tulee parempi valo pihalle, sit ehkä näkeekin hitsailla lisää. Jos sais tänään hitsailut valmiiks. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No mäkin menin nukkuu aikasemmin, että jaksais herätä paremmin aamulla. No tunnin ehkä nukuin ja sit alko pennut ryskämään kämpässä. Pitäis pitää pieni kurinpalautus, että täälläkin klo 22 jlkeen, ei tartte lompsia ihan miten sattuu...😬

        Pitää vielä vähänaikaa odotella, kunnes tulee parempi valo pihalle, sit ehkä näkeekin hitsailla lisää. Jos sais tänään hitsailut valmiiks. 🤔

        Hello. Kotona taas, ruoka tulilla.

        Jokohan mä pääsen näkee kuvia? 😉
        En oo vielä kurkannu, kun piti ensteks touhuta kuoria perunat kiehuu, käydä suihkus ja vaihtaa kamppeet ja pyykit koneeseen ja tyhjensin vielä astianpesukoneenkin.. Ja olin 15.15 kotona. Olin tehokas kesti 30 minsaa kaikki nuo... 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Hello. Kotona taas, ruoka tulilla.

        Jokohan mä pääsen näkee kuvia? 😉
        En oo vielä kurkannu, kun piti ensteks touhuta kuoria perunat kiehuu, käydä suihkus ja vaihtaa kamppeet ja pyykit koneeseen ja tyhjensin vielä astianpesukoneenkin.. Ja olin 15.15 kotona. Olin tehokas kesti 30 minsaa kaikki nuo... 😜

        No mäkin kokkailin tuossa. Lasagne on taputeltu jo. Nyt kanaa js riisiä. 😋

        Joo, kyllä mä sulle nskkasin kuvia. Tänään jotain sain aikaseks, mutta sit mietin vielä vetopäätä.... siihen pitää tehdä sellainen jousihässäkkä, että se joustaa vähän, ennenkuin kiskaisee reen liikkeelle. Ostin kaksi jousta, joitten sisälle työnnän rassit (14 mm) ja sit toisesta päästä rasseja nykästään, niin ne jouset menee kasaan ja vasta sit reki lähtee perään.... tai siis riippuu kuormasta. 😬☝️

        High tecnical, sano ryssä, kun saranan näki! 🤣


      • Disse kirjoitti:

        No mäkin kokkailin tuossa. Lasagne on taputeltu jo. Nyt kanaa js riisiä. 😋

        Joo, kyllä mä sulle nskkasin kuvia. Tänään jotain sain aikaseks, mutta sit mietin vielä vetopäätä.... siihen pitää tehdä sellainen jousihässäkkä, että se joustaa vähän, ennenkuin kiskaisee reen liikkeelle. Ostin kaksi jousta, joitten sisälle työnnän rassit (14 mm) ja sit toisesta päästä rasseja nykästään, niin ne jouset menee kasaan ja vasta sit reki lähtee perään.... tai siis riippuu kuormasta. 😬☝️

        High tecnical, sano ryssä, kun saranan näki! 🤣

        Hahaa, meen kattomaan kuvat!! 😊 👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Hahaa, meen kattomaan kuvat!! 😊 👍

        Niin näytit käyneen! 😃👌

        Mä taas ampaisen tästä hovikuskin hommiin. Poika pelihommista kotiin käytävä...🙄

        Hitsiläinen kun se saa kortin, niin pääsee kuskaamaan siskoaankin! 😆


      • Helmiina kirjoitti:

        Vötmäke on pakko olla savoa?! 😂


        Rekeä nikkaroinut tämän päivää? Ootko kuvaa laittanu you know where? 😃

        Kyllä sulla ottajia valmasti oli, valitsit vaan niistä itelles sopivimman.

        Ulkonäöstäs en tiiä, mut jotenkin täällä juttujas lukeneena vaikkaan, et jokainen mies joka jää sun kanssas juttelemaan, sokaistuu ja rakastuu.


      • Disse kirjoitti:

        Niin näytit käyneen! 😃👌

        Mä taas ampaisen tästä hovikuskin hommiin. Poika pelihommista kotiin käytävä...🙄

        Hitsiläinen kun se saa kortin, niin pääsee kuskaamaan siskoaankin! 😆

        Jahka poikasi saa kortin, pääsee hän iskääkin kyydittämään. 😜

        Tarttisi kyyin tuonne, käydä pitäisi vielä sielläkin ja joo tääkin on vielä käytävä. 😉


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä sulla ottajia valmasti oli, valitsit vaan niistä itelles sopivimman.

        Ulkonäöstäs en tiiä, mut jotenkin täällä juttujas lukeneena vaikkaan, et jokainen mies joka jää sun kanssas juttelemaan, sokaistuu ja rakastuu.

        Ei kyllä ole ollut. Ei ainakaan mun tietoisuuteen ilmoittautuneet. Melkeenpä vois sanoa, että oon ehtinyt olla huolissani, löydänkö koskaan ketään joka kiinnostus minusta ominpäin, ilman mun aloitetta... Valinnanvarasta ei voi puhua, kun pääasiassa itse olen aloitteitakin tehnyt, että yksin en jäis. 😃

        Joko oon ollut pelottava, jotenkin vastenmielinen tai on ollut mielenkiintoisempia tyttöjä tarjolla.

        Irl olen saanut olla todella rauhassa miehien lähestymisiltä.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ei kyllä ole ollut. Ei ainakaan mun tietoisuuteen ilmoittautuneet. Melkeenpä vois sanoa, että oon ehtinyt olla huolissani, löydänkö koskaan ketään joka kiinnostus minusta ominpäin, ilman mun aloitetta... Valinnanvarasta ei voi puhua, kun pääasiassa itse olen aloitteitakin tehnyt, että yksin en jäis. 😃

        Joko oon ollut pelottava, jotenkin vastenmielinen tai on ollut mielenkiintoisempia tyttöjä tarjolla.

        Irl olen saanut olla todella rauhassa miehien lähestymisiltä.

        On mulla poikia ja miehiä ollut aina kaverina ja kaverustun suht helposti mm. työpaikoilla, koulussa jne. miesten kanssa.

        Tulen helposti juttuun. Mikä voi johtua siitä, etten hyljeksi helposti ketään asiallisesti käyttäytyvää ihmistä. Mun seuraan pääsee ja kelpaa helposti, kun tykkään jutella ihmisten kanssa. Vaikka jotenkin en yltiö sosiaalinen muuten olekaan.

        Mut juttelen hymyssä suin pääasiassa kaikille, jotka jutella tykkää.


      • Helmiina kirjoitti:

        Jahka poikasi saa kortin, pääsee hän iskääkin kyydittämään. 😜

        Tarttisi kyyin tuonne, käydä pitäisi vielä sielläkin ja joo tääkin on vielä käytävä. 😉

        No jotrnkin luulen, että käyn kaikki nopeemmin itse. 😁☝️
        Ja joutaa sitä sitten häärimään ja pyörimään vaikka missä, kun noi on maailmalla. Ja pikeesti mietin kerran, että on siinäkin monelle shokki, kun penskat häviää omiin matkoihinsa.... siinä moni sormi suussa katselee omia varpaitaan, että ents nytten? 😳😝


      • Disse kirjoitti:

        No jotrnkin luulen, että käyn kaikki nopeemmin itse. 😁☝️
        Ja joutaa sitä sitten häärimään ja pyörimään vaikka missä, kun noi on maailmalla. Ja pikeesti mietin kerran, että on siinäkin monelle shokki, kun penskat häviää omiin matkoihinsa.... siinä moni sormi suussa katselee omia varpaitaan, että ents nytten? 😳😝

        No mä oon takuulla just sellainen, mihin mun mussukat meni.... Tulkaa takaaaaas!!! 😭

        Tulee olemaan järkyttävää muksujen pesästä lähteminen. En halua ees aatella... ☹️


      • Helmiina kirjoitti:

        No mä oon takuulla just sellainen, mihin mun mussukat meni.... Tulkaa takaaaaas!!! 😭

        Tulee olemaan järkyttävää muksujen pesästä lähteminen. En halua ees aatella... ☹️

        No mutta kyllä sä siitä muututkin kuules niitten touhojen mukana. Mutta muutukin kanssa ja uskalla muuttua. ☺️🙃

        Sitten kun huomaa, miten ne vipottaa omilla asioillaan ja ottavat yökyläilyjä kavereitten kanssa jne. Kyllä sitä alkaa nähdä se halun lähteä lentämään omin siivin. Ja hitusen sitä muistaa itsekin. Ja mihinkäs ne vanhemmat on hävinneet? Tuossahan ne huudeilla. ☺️

        Vähän aikaa poraisit portailla, mut sit jo kun muut lähtee pois, hiippailisit autotalliin ja pukisit kypärän päähän, sit kuuluis muraus. 🤣☝️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No sitähän se... täällä on vaikka minkälaisia nimikkeitä... 😬

        En itseasiassa ottanut kuvaa siitä tänään. Niin touhuissani kolvasin sitä, että tuli pilkkopimeää ihan. 😬
        Pitää räpsiä huomenna sulle kuvia. Taidan maalata ne vasta ensviikolla, kun muksut on äitillään. 😊

        Oletko Savon Saanassa? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Savon Saanassa? ;)

        En, eikä Saana muutenkaan ole meillä käynyt! 😜


      • Disse kirjoitti:

        No mutta kyllä sä siitä muututkin kuules niitten touhojen mukana. Mutta muutukin kanssa ja uskalla muuttua. ☺️🙃

        Sitten kun huomaa, miten ne vipottaa omilla asioillaan ja ottavat yökyläilyjä kavereitten kanssa jne. Kyllä sitä alkaa nähdä se halun lähteä lentämään omin siivin. Ja hitusen sitä muistaa itsekin. Ja mihinkäs ne vanhemmat on hävinneet? Tuossahan ne huudeilla. ☺️

        Vähän aikaa poraisit portailla, mut sit jo kun muut lähtee pois, hiippailisit autotalliin ja pukisit kypärän päähän, sit kuuluis muraus. 🤣☝️

        En uskalla vannoa. Kyllä ne niin äidin muruja on, että haikeeta on...

        Toivottavasti ne ei hirveen kauas lähde, että pääsee kyläilemäänkin.. Oon kyllä oikeesti niin kiintyvä ihminen. Ja omat lapset erityisesti... 😢

        Mutta kait se on pakko kasvaa mukana🙄


      • Helmiina kirjoitti:

        En uskalla vannoa. Kyllä ne niin äidin muruja on, että haikeeta on...

        Toivottavasti ne ei hirveen kauas lähde, että pääsee kyläilemäänkin.. Oon kyllä oikeesti niin kiintyvä ihminen. Ja omat lapset erityisesti... 😢

        Mutta kait se on pakko kasvaa mukana🙄

        No jos ne on äitiinsä tulleet yhtään, niin ne sit naureskellen häätää sut omiin hommiis joskus. Että nyt alat mutsi kalppia jo siitä säätämästä. 😜

        Kyllä sä sit näet ja koet miten toinen niitä on katsoa taas isompina.... trust me! 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        No jos ne on äitiinsä tulleet yhtään, niin ne sit naureskellen häätää sut omiin hommiis joskus. Että nyt alat mutsi kalppia jo siitä säätämästä. 😜

        Kyllä sä sit näet ja koet miten toinen niitä on katsoa taas isompina.... trust me! 😊👌

        Pitää uskoa kokeneempaa konkaria. 😛


      • Helmiina kirjoitti:

        Pitää uskoa kokeneempaa konkaria. 😛

        No sanallasanoen en oikeen meinaa uskoa tuohon tytön kasvamiseen... se ei tajua yhtään mitä mikäkin maksaa ja mitä rahan eteen pitää tehdä... pelkkä ihana olemus ei riitä! 😳

        Että kyllä silti koettelee....😤


      • Helmiina kirjoitti:

        Ei kyllä ole ollut. Ei ainakaan mun tietoisuuteen ilmoittautuneet. Melkeenpä vois sanoa, että oon ehtinyt olla huolissani, löydänkö koskaan ketään joka kiinnostus minusta ominpäin, ilman mun aloitetta... Valinnanvarasta ei voi puhua, kun pääasiassa itse olen aloitteitakin tehnyt, että yksin en jäis. 😃

        Joko oon ollut pelottava, jotenkin vastenmielinen tai on ollut mielenkiintoisempia tyttöjä tarjolla.

        Irl olen saanut olla todella rauhassa miehien lähestymisiltä.

        Tai sit olet vaikuttanut siltä ettei sua kukaan saa, kun et halua olla tyrkyllä.

        Mulle yks kaveri sano, et mä en vaan huomaa ku välillä (ei nyt usein mut silloin tällöin) naiset koittaa herättää huomioni. Enkä kyl ole huomannutkaan.
        Sit tää kaveri vähän ajan päästä ihmettelee, et enkö mä tosiaan huomannut sitäkin, joka kassalla oikein yritti tyrkyttää.
        Olen katellut ihan riittävästi miesten limaisia iskuyrityksiä ja päättänyt ja kauan sitten et vastaavia en ainakaan yritä. No siitä sit monet kai ajattelee ettei mua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        En, eikä Saana muutenkaan ole meillä käynyt! 😜

        Tiedätkö, mikä se on? Luulin, että olet Savon pääkaupungista.


      • Helmiina kirjoitti:

        On mulla poikia ja miehiä ollut aina kaverina ja kaverustun suht helposti mm. työpaikoilla, koulussa jne. miesten kanssa.

        Tulen helposti juttuun. Mikä voi johtua siitä, etten hyljeksi helposti ketään asiallisesti käyttäytyvää ihmistä. Mun seuraan pääsee ja kelpaa helposti, kun tykkään jutella ihmisten kanssa. Vaikka jotenkin en yltiö sosiaalinen muuten olekaan.

        Mut juttelen hymyssä suin pääasiassa kaikille, jotka jutella tykkää.

        Tossa ollaan hyvin samanlaisia.
        Tutustun helposti uusiin ihmisiin, sekä naisiin että miehiin. Mut ei nää suhteet ala silleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, mikä se on? Luulin, että olet Savon pääkaupungista.

        Siis saunahan se...

        En mä sieltä ole. 😊 Pienempi pitäjä, mutta tulee siellä joskus pyörähettyä. 😊 Ens viikonloppuna vois sinakin Ikealla piipahtaa. 😳


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Siis saunahan se...

        En mä sieltä ole. 😊 Pienempi pitäjä, mutta tulee siellä joskus pyörähettyä. 😊 Ens viikonloppuna vois sinakin Ikealla piipahtaa. 😳

        Ok. Kävin Saanan sivuilla. Se on kivalla paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kävin Saanan sivuilla. Se on kivalla paikalla.

        Ai? Tuollasta mä en oo siellä nähnytkään? 🤔
        Sika veikee mesta.... mutta ei Järvärin voittanutta. 😬👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ai? Tuollasta mä en oo siellä nähnytkään? 🤔
        Sika veikee mesta.... mutta ei Järvärin voittanutta. 😬👌

        En tiedä, mitä tuo tarkoittaa. Varmaan sinun paikkakuntaasi liittyvä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mitä tuo tarkoittaa. Varmaan sinun paikkakuntaasi liittyvä?

        Järvisydän niminen mesta. Ihan huigee keskiaikainen luola/uppotukkimökkikylä. On hotellia, mökkiä ja pikkukylpylää. 😊👌


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tai sit olet vaikuttanut siltä ettei sua kukaan saa, kun et halua olla tyrkyllä.

        Mulle yks kaveri sano, et mä en vaan huomaa ku välillä (ei nyt usein mut silloin tällöin) naiset koittaa herättää huomioni. Enkä kyl ole huomannutkaan.
        Sit tää kaveri vähän ajan päästä ihmettelee, et enkö mä tosiaan huomannut sitäkin, joka kassalla oikein yritti tyrkyttää.
        Olen katellut ihan riittävästi miesten limaisia iskuyrityksiä ja päättänyt ja kauan sitten et vastaavia en ainakaan yritä. No siitä sit monet kai ajattelee ettei mua kiinnosta.

        On sekin tietysti aika todennäköinen vaihtoehto, en ole pitänyt melua itsestäni. Enkä pidä vielökään irl, vaikka palstan perusteella ihmiset usein olettaa mun olevan hirmu hösseltäjä myös irl.

        Joka olis suuna päänä pälpättämässä jne. Mutta just päinvastoin, oon mm. työpaikalla, missä vaan se joka enimmäkseen kuuntelee ja katselee. Puhuu kun tarvetta. 😃

        Ja tyrkyttää en ole osannut koskaan. Vaikka sitten rohkaistuneena oon uskaltanut kysyä jotakuta treffeille. 😋

        Sillonkin pala kurkussa, enkä tosiaanka itseriittoisena tai itsevarmana...

        Ehkäpä joo, itekkään en ole huomannut jonku kiinnostuksia. Ja kun kerran olen huomannut, niin olin itse niin ihastunut jo toiseen, etten mitenkään voinut kiinnostua siitä joka omi minusta kiinnostunut. Vasta vuosia mylhemmin kysyin ko. tyyppiä kaffelle, sinkkuna. Josko se viel olis ollut kiinnostunut ja oli... Vaikkei samalla vimmalla, mitä yläasteella. 😛


        Minusta on vähän noloa tyrkyttää itteään, asiallisesti voi toki aina kysyä.


    • Taso löytyy automaattisesti, ajattelemattakin. Sosiologiassa tarkoin tutkittu. Jokainen pyrkii löytämään niin korkealta kuin mahdollista, mutta joutuu tyytymään omantasoiseensa. Parikkien erot ovat todella pienet. Ihan on matemaattinen juttu.

      Kaikkein heikoimmille ei kelpaa kukaan, koska omantasoiset ovat todella kehnoja.

      • "Kaikkein heikoimmille ei kelpaa kukaan, koska omantasoiset ovat todella kehnoja."

        Tarkoittanet tällä palstalla mesovia Kilttejä ja Kunnollisia, eli ns. ätmejä?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        "Kaikkein heikoimmille ei kelpaa kukaan, koska omantasoiset ovat todella kehnoja."

        Tarkoittanet tällä palstalla mesovia Kilttejä ja Kunnollisia, eli ns. ätmejä?

        Ymmärtänet, ettei kannanolot saa olla liian osoittelevia. Siksi mielelläni pysyn biologisessa todennäköisyysmaailmassa.


      • Anonyymi

        Ulkonäöllisesti "eritasoisia" yksilöitä on keskenään parisuhteissa eri syistä. Suurin osa pareista on kuitenkin aika samantasoisia fyysisesti. Jotkut voi olla henkisiltä ominaisuuksiltaan samanasoinen kumppaninsa kanssa, vaikka olisivat ulkonäöltä eritasoisia. On totta, että ihminen ei itse tasoaan määritä, vaan sen tekevät ulkopuoliset.


    • Anonyymi

      Jokaisessa treffi ohjelmassa on asiantuntijana nainen tai kaksi ja ne valitsee sitten rumalle naiselle komeaa pitkää miestä. Siksi ne suhteet menee perseelleen kun nainen ei koskaan ajattele muuta kun sopiiko mies ja nainen ulkonäöllisesti yhteen. Siinä sitten saa nauraa typerää riitelyä koska mies käynyt napakymppi ohjelmassa hakemassa panoseuraa ja nainen siitä raivostuu. Helposti nähtävissä aina sama ilmiö.

    • Anonyymi

      Se on kyllä kumma että täällä aina puolustellaan "vapautta valita" vaikka siitä tässäkään aloituksessa ei ole kyse, vaan siitä että epätasaiset tavoittelut menevät vituiksi.

      • Anonyymi

        Vapaus asettaa kriteerit on eri asia kuin vapaus valita. Kenelläkään ei ole vapaus valita ketä vain, kaksi ihmistä tulee valita aina toisensa. Epäsuhdalle parille voi helposti syntyä paineita ja pelkoja siitä, että toinen lähtee ja jättää, jos löytää "paremman".


    • Anonyymi

      On olemassa tietty balanssi, eli mitä varakkaampi on, sitä huonompi on ihmisen "taso"... eli raha huonontaa ihmisen "tasoa" :)

      • Anonyymi

        En sanoisi noinkaan. Komea, älykäs mies voi olla myös varakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi noinkaan. Komea, älykäs mies voi olla myös varakas.

        Pieni lisäys. Aivan niin kuin kaunis, älykäs nainen voi olla myös varakas.


    • Anonyymi

      Mä en ennen ymmärtänyt kuinka tärkeää on etsiä tasoistaan kumppania. En edes ajatellut ihmisiä eritasoisina. Oli vain ihmisiä josta pidän, en pidä tai siltä väliltä.

      En siten myöskään osannut ajatella omaa tasoani. Se on kyllä ollut paha virhe.

      Vasta kun oma rakas alkoi kertomaan, joka päivä, mun olevan maailman paras mies maailmassa, ymmärsin.
      Hän kun sattuu olemaan mielestäni myöskin paras nainen, jonka olen koskaan tavannut.

      Nyt kun tiedän tasoni, elämä onkin erittäin ihanaa, veroiseni naisen kanssa. No on hän mua tasokkaampi, mut ei kerrota hänelle. Pidetään se meidän välisenä.

      • Anonyymi

        Joku "taso" on aina katsojan silmässä, se on jokaiselle ihmiselle erilainen.

        Joulun aikaan pitäisi ottaa yhteyksiä tuohon peliyhtiöön unibet, kun itselläni on eräs peli-idea ja valmis sovelluskin jollaista en ole ikinä missään vielä nähnyt. Sitten tämä siivousapulaisten operaatiokin, nuoriso kantamaan tyhjiä pantteja pois itseltäni kun en viitsi itse.

        Noista veikkauksen kolikkopeleistä: jotkut pelaavat niitä aivan eläytyen niihin, kaupassa olin, ihmettelin tavaroita pakatessani että mitähän tuo papparainen tuossa puhuu itsekseen, kun pelasi peliä.

        Hän puhui sille pelille: "tule vielä yksi samanlainen kuva..." kaikkea sellaista aivan kuuluvalla äänellä kuin se peli kuulisi mitä sille sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku "taso" on aina katsojan silmässä, se on jokaiselle ihmiselle erilainen.

        Joulun aikaan pitäisi ottaa yhteyksiä tuohon peliyhtiöön unibet, kun itselläni on eräs peli-idea ja valmis sovelluskin jollaista en ole ikinä missään vielä nähnyt. Sitten tämä siivousapulaisten operaatiokin, nuoriso kantamaan tyhjiä pantteja pois itseltäni kun en viitsi itse.

        Noista veikkauksen kolikkopeleistä: jotkut pelaavat niitä aivan eläytyen niihin, kaupassa olin, ihmettelin tavaroita pakatessani että mitähän tuo papparainen tuossa puhuu itsekseen, kun pelasi peliä.

        Hän puhui sille pelille: "tule vielä yksi samanlainen kuva..." kaikkea sellaista aivan kuuluvalla äänellä kuin se peli kuulisi mitä sille sanoo.

        Taso ei ole katsojan silmässä vaan irl. Jos suuri joukko arvioi suuren joukon, saadaan hyvin yhtenäinen arvio toisten tasosta. Poikkeamat ovat pieniä.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Taso ei ole katsojan silmässä vaan irl. Jos suuri joukko arvioi suuren joukon, saadaan hyvin yhtenäinen arvio toisten tasosta. Poikkeamat ovat pieniä.

        Yksilöiden erot voi silti olla hyvin suuria.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Yksilöiden erot voi silti olla hyvin suuria.

        Siinä mielessä, että henkilöt eivät rakastu juuri samoihin henkilöihin, mutta tason arvioinnissa henkilöt ovat sangen yhtenäisiä. Keskipoikkeama on pieni. Tämä tarkoittaa sitä, että jos yksi arvioi tason joksikin, todennäköisesti muutkin arvioivat samoin.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Taso ei ole katsojan silmässä vaan irl. Jos suuri joukko arvioi suuren joukon, saadaan hyvin yhtenäinen arvio toisten tasosta. Poikkeamat ovat pieniä.

        Tuo on ihan totta. Yksilö ei itseään voi arvottaa parisuhdemarkkinoilla vaan sen tekevät muut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan totta. Yksilö ei itseään voi arvottaa parisuhdemarkkinoilla vaan sen tekevät muut.

        Esimerkkeinä löytyy kyllä monia, sekä naisia että miehiä, jotka kuvittelee olevansa jotain arvotavaraa. Sellasiin en koskis edes tikulla.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Esimerkkeinä löytyy kyllä monia, sekä naisia että miehiä, jotka kuvittelee olevansa jotain arvotavaraa. Sellasiin en koskis edes tikulla.

        Kaikilla on sama ihmisarvo mutta ihmiset ovat eri tavalla suosittuja parisuhdemarkkinoilla. Ei pidä sekoittaa ihmisarvoa ja suosiota parisuhdemarkkinoilla eli tasoa toisiinsa. Ne ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on sama ihmisarvo mutta ihmiset ovat eri tavalla suosittuja parisuhdemarkkinoilla. Ei pidä sekoittaa ihmisarvoa ja suosiota parisuhdemarkkinoilla eli tasoa toisiinsa. Ne ovat eri asioita.

        Sitä "paremman tasoisena" ja tavoittelemisen arvoisena ihminen koetaan, mitä enemmän hänellä on yleisesti ottaen myönteisenä pidettäviä ominaisuuksia. Toisilla yksilöillä on enemmän, toisilla vähemmän. Tämän vuoksi yksilöt sijoittuvat eri tavalla parisuhdemarkkinoille; toisilla on enemmän kysyntää kuin toisilla. Tietysti ihmisten ajatukset ihannekumppanista vaihtelee, minkä vuoksi kaikki ei kiinnostu välttämättä samoista positiivisia ominaisuuksia omaavista yksilöistä. Hyvä niin. Yksilölliset erot ratkaisevat siis myös sen kumppanivalinnan mutta siihen liittyy myös käsitys yleisesti positiivisena pidettävistä ominaisuuksista.


    • Anonyymi

      "Käytännössä jokaisessa parisuhteista kertovassa telkkuohjelmassa
      missä ns. alempitasoinen tavoittelee itseään parempaa asia menee perseelleen, on sitten kyseessä keski-ikäinen ukko joka tavoittelee nuorta naista tai sitten vanhempi/läski nainen joka tavoittelee komeaa/nuorempaa miestä.

      Kyllä fakta on niin että ihmisten pitäisi tajuta oma tasonsa eikä tavoitella mitään fantasioita, koska ne vaan eivät tule toteutumaan"

      :D taidat olla niitä jotka eläytyvät Salkkareihin niin että käyvät kadulla roolihenkilöä esittävien kimppuun?
      Tule hyvä ihminen maanpäälle. Elämä tapahtuu täällä, todellisuudessa. Kovassa maailmassa. Telkkariohjelmissa - anna mun kaikki kestää. Sinulle varmaan Rölli-peikkokin on totta ja Ritari Ässä on idolisi ja haluat tulla samanlaiseksi kun kasvat isoksi.

      • Anonyymi

        Mummielest Rölli ja Ritari Ässä on ihan hyvii tyyppii, mut kaiken enämpi mä diggaan ihmissusii, vampyyrii ja Rakuloi. Noon mun niiku idolii. 👻


      • Anonyymi

        Ei kait salkkarit mikään deittiohjelma ole, joo jossain napakympissäkin ihmiset ovat palkattuja näyttelijöitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mites sitte, jos ei löydä ketään ittensä tasoista niin johonkin alempitasoisempaanko pitäisi tyytyä?

      Olen 28v töissäkäyvä nainen, hoikka ja ulkonäkö vastaa länsimaalaisia kauneusihanteita. En kuitenkaan löydä miestä, koska en löydä ketään itseni ikäistä savutonta ja raitista miestä, joka olisi vielä töissäkäyväkin ja liikunnallinen kuten minä. 😑

      Pitäisikö ottaa joku joka polttaa kuin korsteeni ja juo maksansa pilalle vain ja ainoastaan, koska suurinpiirtein minun ikäisillä on tapana tehdä niin?

      • Anonyymi

        Se mitä saa kertoo oman tason, ei se mitä itsestään kuvittelee.


      • Monet ottaa, koska he kuvittelevat parantavansa tämän miehen.


      • Anonyymi

        Paljon naisia on sinkkuina samasta syystä kuin sinä, etenkin suuremmissa yliopistokaupungeissa. Useinhan nainen jää mielummin sinkuksi kuin ottaa alemmantasoisen miehen. Ylläri! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä saa kertoo oman tason, ei se mitä itsestään kuvittelee.

        Ei mene noinkaan. On ihmisiä, jotka eivät ymmärrä omaa tasoaan ja saavat/ottavat ylemmän- tai alemmantasoisen kumppanin, johon tyytyvät, rakastuvat jne. On myös ihmisiä, jotka tietävät oman tasonsa mutta niin ikään saavat/ottavat ylemmän- tai alemmantasoisen kumppanin, johon tyytyvät, rakastuvat jne. On aina myös niitä, jotka tietävät oman tasonsa eivätkä halua alemman tasoista missään suhteessa eli eivät tee kompromissia, vaan joko odottavat niin kauan, että löytävät samantasoisen tai ylemmän tasoisen tai jäävät sinkuksi, jos eivät löydä.


      • "Mites sitte, jos ei löydä ketään ittensä tasoista niin johonkin alempitasoisempaanko pitäisi tyytyä?"

        Niinkö aloittaja mielestäsi kehoitti tekemään?. Minusta hän nimenomaan kehotti hakemaan omantasoista.


      • Anonyymi
        Isotumma kirjoitti:

        "Mites sitte, jos ei löydä ketään ittensä tasoista niin johonkin alempitasoisempaanko pitäisi tyytyä?"

        Niinkö aloittaja mielestäsi kehoitti tekemään?. Minusta hän nimenomaan kehotti hakemaan omantasoista.

        Omantasoisen etsiminen ja löytäminen edellyttää sitä, että tietää ja hyväksyy oman tasonsa ja pitää siitä kiinni. Silti on aina niitä, jotka etsivät tasokkaampaa ja eivät joko ymmärrä tai hyväksy omaa tasoaan. Luulen, että joitakin parisuhdemarkkinoilla voi hämätä esim. netin tuomat mahdollisuudet kumppanin etsintään ja parisuhdemarkkinoiden laajeneminen, vaikka nuo asiat eivät nosta yksittäisen ihmisen tasoa eli sitä, kuinka suosittu ja kuinka paljon kysyntää kullakin yksilöllä on parisuhdemarkkinoilla.

        Jokaisen parisuhdemarkkinoilla olevan ja kumppania etsivät myös tulisi ymmärtää, että parisuhde ei kuulu perusihmisoikeuksiin. Parisuhteen tulee muodostaa aina kaksi henkilöä, jotka ovat vapaudesta käsin toisensa valinneet ja hyväksyneet. Toista ihmistä ei voi koskaan pakottaa tai vaatia parisuhteeseen. Joidenkin ihmisten osana on myös ikisinkkuus. Sinkkuus tai sinkuksi jääminen ei tee kenestäkään ihmisarvoltaan huonompaa. Toiset jäävät sinkuiksi omasta tahdostaan tai pitävät sitä parempana kuin parisuhdetta tai sen vuoksi, etteivät löydä kumppania.


    • Anonyymi

      Mikähän siinä on että yleensä juuri alempitasoiset epätoivoisesti yrittävät nirsoilla. Varmaankin jonkinlaista itsetunnon pönkitystä, ettei haluta ymmärtää todellista omaa tasoaan.

      Saahan sitä haluta mitä vaan mutta yleensä nuo tapaukset sitten eivät saa yhtään mitään, vaan muuttuvat entistä karkerimmiksi ja lopulta peli on menetetty kokonaan.

      • Mikäkö siinä on?
        Halu uhriutua. Ja halu syyttää muita.


      • Anonyymi

        Jokainenhan saa pitää kriteerit ja unelmoida sen tasoisesta kumppanista kuin haluaa, vaikka se jostain toisesta kuulostaisi koomiselta ja epärealistiselta. En sen luulisi olevan silti keneltäkään pois. Unelmoi sinäkin. Onhan se nyt hatun noston paikka, jos joku menee hautaan asti korkeilla kriteillä - sellainen ihminenhän on uskollinen omille kriteereilleen loppuun saakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainenhan saa pitää kriteerit ja unelmoida sen tasoisesta kumppanista kuin haluaa, vaikka se jostain toisesta kuulostaisi koomiselta ja epärealistiselta. En sen luulisi olevan silti keneltäkään pois. Unelmoi sinäkin. Onhan se nyt hatun noston paikka, jos joku menee hautaan asti korkeilla kriteillä - sellainen ihminenhän on uskollinen omille kriteereilleen loppuun saakka!

        Kaikenlaista saa tehdä, voi sitä vaikka kusta ämpäriin keskellä lattiaa jos haluaa. Mutta liika unelmointi ei monesti ole järkevää tai paranna olotilaa, vaan päinvastoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainenhan saa pitää kriteerit ja unelmoida sen tasoisesta kumppanista kuin haluaa, vaikka se jostain toisesta kuulostaisi koomiselta ja epärealistiselta. En sen luulisi olevan silti keneltäkään pois. Unelmoi sinäkin. Onhan se nyt hatun noston paikka, jos joku menee hautaan asti korkeilla kriteillä - sellainen ihminenhän on uskollinen omille kriteereilleen loppuun saakka!

        Kovasti tuo tuollainen näyttää ärsyttävän..Nirsoilijoiksi haukutaan, ainakin jos sattuu nainen olemaan.


    • Televisio-ohjelmatko on ne, joiden perusteella teet päätelmät siitä, millaista on elämä ihan tuolla oman asunnon ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Joo oikeassa elämässä liikoja tavoittelevia ja siinä onnistuvia on 50 tusinassa.


    • Anonyymi

      tuossa pelissä governor of poker 2, niin matkustetaan sitten jonnekin Houston, Texas, kasinoon pelaamaan jotta voi tulla jättisuuria voittojakin sitten :D

    • Anonyymi

      Mitä hatun väliä sillä on parisuhteessa, miten jotkut muut ulkopuoliset arvottavat ihmisiä?

    • Anonyymi

      Noh nainen haluaa aina itseään parempi tasoisen miehen ulkonäöllisesti. Sohvaperuna nainen haluaa timmin urheilija miehen ja sen takii suomessa on satoja tuhansia miehii ilman että saavat koskaan naista. Ohjelmissa naiselle valitaan paljon pitempi mies kun nainen itse on.

    • Anonyymi

      No mun täytyy varmaan pyytää sit anteeksi palstalaisilta.

      Mun naiseni kun on mua paljon varakkaampi. Lisäksi hän on hyvin kaunis, älykäs, korkeasti koulutettu, arvostetussa asemassa, hullun hauska, kiltti ja hyväsydäminen. On myös minua huomattavasti nuorempi. Ei mikään tyttönen kuitenkaan.

      Mikä kauhea vääryys, hän rakastaa minua hyvin intohimoisesti.

      Minä kun en ole komea, enkä rikas. Eikä mulla edes ole alemmuuskompleksia asiasta. Ymmärrän jopa hyvin, miksi hän rakastaa minua.
      Hän saa multa kaipaamaansa rakkautta. Samoin hän saa antaa rakkautta, niin paljon kuin haluaa.
      Ei hän tartte rahaa. Jos haluaa miellyttävää katsottavaa, voi katsoa peiliin. Statustakin on enemmän kuin itse haluaisi. Päteä saa töissäkin.

      Mun kanssa voi itkeä ja nauraa. Olla heikko tai vahva. Voi leikkiä kun pienet lapset tai käpertyä syliini, unohtaa pahat asiat. Tuntea olonsa turvalliseksi. Hän tietää että olemme aina samalla puolella. Ei tartte miettiä onks tää aitoa.

      Jos meidät nähtäisiin yhdessä, varmastikin, itseään atm/n pitävät, ajattelisivat että, mä olisin meistä varakkaampi koska, eihän mun pitäis muuten saada sellaista naista. Eikä edes ymmärtäisi ettei se ulkokuori ole edes se parempi puoli.

      • Anonyymi

        "Jos meidät nähtäisiin yhdessä, varmastikin, itseään atm/n pitävät, ajattelisivat että, mä olisin meistä varakkaampi koska, eihän mun pitäis muuten saada sellaista naista. Eikä edes ymmärtäisi ettei se ulkokuori ole edes se parempi puoli."

        Jos sinä olet poikkeus, ei se muuta mitään. On myös ihmisiä, jotka huonoista elintavoista huolimatta elävät pitkään, vaikka yleisesti tiedetään, että terveelliset elitavat auttamaan saamaan pidemmän elämän.


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon.

        Olet sinäkin varmasti jotain, kun saat suhteenne toimimaan. Ainakin fiksu ja aidosti miehekäs, kun et ala naisen kanssa kilpailemaan, vaan rakastat ja tuet. Siis itsetunto omissa kannattimissa.

        Itselläni useimmiten ollut ongelmana, että mies alkaa puskea mua vastaan, kilpailemaan siitä, kuka on pomo jo alkumetreillä, ihan jopa varmuuden vuoksi ennen kun on minuun edes tutustunut. Sanomattakin selvää, että nämä jäävät väistämättä. Annan tilaisuuden hyvään suhteeseen ja miehelle oman arvonsa. Mutta aina käyvät joko käyttämään tai yrittävät päästä niskan päälle. Todella loukkaavaa ja idioottimaista käytöstä.

        Erityisesti minua loukkaa se, että mies pitää minua idioottina, joka lankeaa hänen kyykytykseen ja temppuiluun, vaikka olen kaiken oman elämäni rakentanut mitä parhaimmiten ja pidän vielä siihen päälle huolta itsestäni ja muista.

        Sitten puhutaan selän takana pahaa, kun on saanut kengän kuvan persiilleen. "Olipa hullu ämmä!", vaikka koko ajan ollut selvä, miten mies yrittää päteä, kyykyttää, tehdä itsensä turhan tärkeäksi leikkimällä vaikeasti saavutettavaa, jne. Varmaan olenkin hullu ämmä, kun en heidän itsetuntoleikkeihinsä lankea.


      • Anonyymi

        Ja silti pitää jossain sinkut-palstalla pyöriä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon.

        Olet sinäkin varmasti jotain, kun saat suhteenne toimimaan. Ainakin fiksu ja aidosti miehekäs, kun et ala naisen kanssa kilpailemaan, vaan rakastat ja tuet. Siis itsetunto omissa kannattimissa.

        Itselläni useimmiten ollut ongelmana, että mies alkaa puskea mua vastaan, kilpailemaan siitä, kuka on pomo jo alkumetreillä, ihan jopa varmuuden vuoksi ennen kun on minuun edes tutustunut. Sanomattakin selvää, että nämä jäävät väistämättä. Annan tilaisuuden hyvään suhteeseen ja miehelle oman arvonsa. Mutta aina käyvät joko käyttämään tai yrittävät päästä niskan päälle. Todella loukkaavaa ja idioottimaista käytöstä.

        Erityisesti minua loukkaa se, että mies pitää minua idioottina, joka lankeaa hänen kyykytykseen ja temppuiluun, vaikka olen kaiken oman elämäni rakentanut mitä parhaimmiten ja pidän vielä siihen päälle huolta itsestäni ja muista.

        Sitten puhutaan selän takana pahaa, kun on saanut kengän kuvan persiilleen. "Olipa hullu ämmä!", vaikka koko ajan ollut selvä, miten mies yrittää päteä, kyykyttää, tehdä itsensä turhan tärkeäksi leikkimällä vaikeasti saavutettavaa, jne. Varmaan olenkin hullu ämmä, kun en heidän itsetuntoleikkeihinsä lankea.

        Suomessa on hyvin tavallista, tällä palstallakin, että se voittaminen on tärkeää. Miehet vastaan naiset. Miehet on sellasia ja naiset tälläsia.

        Mun rakas sanoi suhteen alussa: *Olen aina sinun puolellasi*.
        Se on myös pitänyt. Voimme olla erimieltäkin. Mut ratkaisu on helppo löytää, koska se oikeessa oleminen tai voittaminen ei ole tärkeää.

        Jos sitä kuuluisaa kaapin paikkaa ei löytyisi, me kannettaisiin yhdessä se rotisko ulos. Molemmille pilkkomisvälineet ja hakattaisiin se kaappi päreiksi yhdessä tuumin. Hyvästä osumasta saisi suukon.

        Kumpi sitten on tärkeää, missä joku kaappi on vai rakkaus?
        Mun itsetunto on noussut suhteen myötä. Sitä ei nosteta toisen kustannuksella vaan, toisen kanssa. Ihana nainen rakastaa mua, se ei voi olla vaikuttamatta itsetuntoon.

        Tiedän etten saa sitä kengänkuvaa. Se luo turvallisuutta. Eikä mun tarvitse siksi päteä.
        Kuitenkin se saa minut tekemään parhaani. Se tuntuu minusta oikealta. Edes ajattelematta sitä.

        Tää suhde onnistuu siksi, kun molemmat ajattelevat suhteesta samalla tavalla.

        Tohon kuitenkin olen sinkkupalstalla. Olen suhteet palstalla. lähinnä ikävä ja kaukosuhde kiinnostaa. Mut klikkaan suhteet. Vaikka tämä on sinkkupalsta, tämä ei ole deitti tms seuranhakupalsta.


    • Anonyymi

      Miksi olet tyhmä kuin professori?

    • Koska jos tuo tunnustettaisiin, niin silloin tunnustettaisiin myös tasoteorian paikkansapitävyys. Erityisesti naisilla on tapana ajatella, että rakkaus on jokin ihmeellinen voima, joka muuttaa kaiken.

      • Anonyymi

        Ihan rakkaustutkijatkin ovat todenneet, että inhimillinen rakkaus on mahdollista aina vain tietyissä raameissa. Ennakkoehtojen tai minivaatimusten tulee täyttyä, että rakkaudelle edes annetaan mahdollisuus. Eri asia on sitten ystävyysrakkaus tai rakkauden osoittaminen lähimmäisille. Silloin kun etsitään kumppania, etsitään sellaista henkilöä, joka täyttää ne omat kriteerit ja jonka kriteerit sinä täytät. Inhimillinen rakkaus edellyttää aina hyväksyntää. Rakkaudelle annetaan mahdollisuus, kun kahden henkilön hyväksyntä ja tarpeet kohtaavat. Ihmettelen itsekin, miksi tämä ei ole selvää kaikille aikuisille ihmisille.


    • Anonyymi

      "Kyllä fakta on niin että ihmisten pitäisi tajuta oma tasonsa eikä tavoitella mitään fantasioita, koska ne vaan eivät tule toteutumaan."

      Sori kun duunarina iskin akateemisen naisen. Ensi vuonna juhlitaan pyöreitä.

      --

      • Anonyymi

        Hampi-tahniot ja liiipasisimet kylvyssäkin _D


      • Anonyymi

        Duunareita on erilaisia. Ihmisen koulutustausta ei yksin riitä määrittelemään ihmistä. Tunnen minäkin monia duunareita, joilla on enemmän kouluttautunut nainen. Duunaritaustainen voi olla myös hyvin ansaitseva toimitusjohtaja, sellaisiakin tunnen useamman. Ammatillinen koulutus ei määrittele ihmisen älykkyyttä eikä sydämensivistystä; on olemassa älykkäitä tai vähemmän älykkäitä duunareita, hyvin ja huonosti käyttäytyviä duunareita, rikollisia ja lainkuuliaisia duunareita, komeita ja ei-fyysisesti-viehättäviä duunareita sekä miehissä että naisissa. Ihan sama pätee myös akateemisiin. ;)


      • Anonyymi

        Ei työ sitä tasoa määritä, paitsi jos on julkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työ sitä tasoa määritä, paitsi jos on julkkis.

        Tai koulutus, nykyään on tuhansia "korkeasti" koulutettuja naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työ sitä tasoa määritä, paitsi jos on julkkis.

        Ei määritäkään. Joku voi olla työelämässä menestyvä, hyvin ansaitseva ja arvostetussa ammatissa työskentelevä mutta ei fyysisesti viehättävä eikä naisten tai miesten ihailua herättävä yksilö (ainakaan ulkomuotonsa osalta). Silti joku nainen voi pitää tärkeämpänä sitä, että jollakin on arvostettu ammatti ja hyvät tulot ja kyky elättää puoliso ja perhe, vaikka ei pitäisi miestä erityisesti fyysisesti viehättävänä. Tosin varmasti suurin osa akateemisesti koulutetuistakin ja työelämässä menestyvissä naisista ja miehistä Suomessa on ihan tavallisennäköisiä tai ei erityisen fyysisesti viehättäviä ihmisiä. Suurin osa pareista on myös aika "tasaisia" toisiinsa nähden. Kukapa omille ulkonäkögeeniperimälleen mitään voi. Itsestään kannattaa silti pitää huolta kaikin tavoin. Ei parisuhteen löytäneen ihmisen tarvitse myöskään omaa tai kumppaninkaan tasoa tarvitse lähteä analysoimaan tai parisuhdemarkkinoiden dynamiikkaa, jos kerran on tyytyväinen omassa suhteessaan ja omaan kumppaniinsa. Jotkut ihmisistä ei mieti näitä asioita koskaan, jotkut miettii todella tarkkaan. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe