Omistan vuodelta 1982 olevan Technics SL-DL 1 tangentiaalivarrella varustetun LP soittimen. Se on toiminut loistavasti kaikki nämä vuodet. Siinä on ollut jos vaikka mitä äänirasiaa, mutta ehdottomasti paras kaikista on ollut Technics P205CMK3 rasia, joka viime vuodet siinä olikin kiinni. Eräs harmaa päivä kävi sitten niin, että neulan varsi väsähti ja katkesi. Voi bergele! No sitten uutta neulaa ostamaan. Kyseisessä soittimessahan on siis T4P kiinnitys. Ja niinhän siinä sitten kävi, ettei kyseiseen rasiaan saa neulaa enää mistään! Olen pyydystellyt sitä vaikka kuinka monesta koti- ja ulkomaisesta kaupasta. No can do. Laitoin kyselyn myös Matsushitan tehtaalle, mutta ei. Kyseistä neulaa ei ole valmistettu enää vuosiin!!
Minulle kelpaisi vähän alkuperäistä vaatimattomampikin neula, kunhan vaan saisin tuon Technicsin upean soundin edes osittain takaisin. Siis pliis, jos jollain on neula kyseiseen rasiaan, tai edes hajua siitä, mistä neulan saisin, niin olisin kiitollinen tiedosta. Jussi
Neula kateissa.
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
laita siihen nuppineula.
- Anonyymi
Oisko noista mitään apua https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=T4P P205CMK3&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=T4P tai https://www.ebay.de/sch/i.html?_osacat=0&_odkw=T4P&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=T4P technics&_sacat=0 Itselläni oli aikoinaan sama soitin mutta minulla oli huonoa tuuria. Levari hajosi muutaman vuoden jälkeen, tangenttiaali ei enää toiminut ja paikallisesta liikkeestä "neuvottiin " että viisainta on unohtaa koko juttu ja hommata uusi levari. Onnittelen että itselläsi se on kestänyt näin kauan.
- Anonyymi
polta se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818