Omistan vuodelta 1982 olevan Technics SL-DL 1 tangentiaalivarrella varustetun LP soittimen. Se on toiminut loistavasti kaikki nämä vuodet. Siinä on ollut jos vaikka mitä äänirasiaa, mutta ehdottomasti paras kaikista on ollut Technics P205CMK3 rasia, joka viime vuodet siinä olikin kiinni. Eräs harmaa päivä kävi sitten niin, että neulan varsi väsähti ja katkesi. Voi bergele! No sitten uutta neulaa ostamaan. Kyseisessä soittimessahan on siis T4P kiinnitys. Ja niinhän siinä sitten kävi, ettei kyseiseen rasiaan saa neulaa enää mistään! Olen pyydystellyt sitä vaikka kuinka monesta koti- ja ulkomaisesta kaupasta. No can do. Laitoin kyselyn myös Matsushitan tehtaalle, mutta ei. Kyseistä neulaa ei ole valmistettu enää vuosiin!!
Minulle kelpaisi vähän alkuperäistä vaatimattomampikin neula, kunhan vaan saisin tuon Technicsin upean soundin edes osittain takaisin. Siis pliis, jos jollain on neula kyseiseen rasiaan, tai edes hajua siitä, mistä neulan saisin, niin olisin kiitollinen tiedosta. Jussi
Neula kateissa.
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
laita siihen nuppineula.
- Anonyymi
Oisko noista mitään apua https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=T4P P205CMK3&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=T4P tai https://www.ebay.de/sch/i.html?_osacat=0&_odkw=T4P&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=T4P technics&_sacat=0 Itselläni oli aikoinaan sama soitin mutta minulla oli huonoa tuuria. Levari hajosi muutaman vuoden jälkeen, tangenttiaali ei enää toiminut ja paikallisesta liikkeestä "neuvottiin " että viisainta on unohtaa koko juttu ja hommata uusi levari. Onnittelen että itselläsi se on kestänyt näin kauan.
- Anonyymi
polta se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait883515Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51759Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51512- 291331
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53926Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35862Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774