Sinä, mustissa työvaatteissa heiluva ihana. Olisitko niin kiltti ja kertoisit jos tykkäät musta, jos ihan aikuisten oikeesti tykkäät.
Sinä mies vastaa mulle!
9
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo totta että vieläkin kyselet😮🙃😕
Tykkään tietenkin!!! Oon aina tykännyt!
Aikuisten oikeesti, miten muutenkaan.
Olisit niin kiltti, että uskoisit ja luottaisit tykkäykseeni🌾 väsy... 😴 - Anonyymi
tiedät että tykkään
- Anonyymi
heh mustissa työvaateissa heiluvia miehiä on ympäri suomee.. yrittäkää tarkentaa edes kaupunki.
- Anonyymi
Tämä ihana saa mut iloiseksi ja surulliseksi vuorotellen. Ihana hymy ja huomiointi, toisinaan en tunnu olevan tärkeä.
Tahtoisin oikeasti tietää, voisin sitten keskittyä unohtamaan.- Anonyymi
Kerro edes kaupunki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro edes kaupunki
Varmaan joku takahikiä kuitenkin.... 🌏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro edes kaupunki
H:lla alkaa kaupunki.
Oon jo aloittanut yrittämään unohtaa.. liian vaikeeta.
Kutsu mustissa työvaatteissa heiluva luoksesi teelle ja ota hänet söpösti vastaan sievässä puserossa ja alaosattomassa, jos haluat olla hänelle oikein ystävällinen. Herttailu menee taatusti perille. 🌹👀
- Anonyymi
Helsingissä heiluu yksi ihana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584