Merkki viilenemiseen varautumisesta

Mediassakin on pohdittu miksi isoja polttomoottorillisia maastureita tuotetaan ja myydään paljon.
Olisiko syy siinä kun tiedemiehet ovat ennustaneet ilmaston viilenemistä. Jos ilmasto viilenee niin ainakin suomen oloissa maasturit on ne kulkuneuvot joilla ajetaan viimeeksi.
Autoteollisuus ja suuryritykset ovat varmasti tietoisia ilmaston mahdollisesta viilenemisestä ja IPCC ennustusten epäluotettavuudesta, onhan valtioista riippumattoat NIPCC tiedemeihet lähellä kansainvälisiä suuryrityksiä joita autoteollisuuskin edustaa.
On todella järkevää on varautua myös viilenevään ilmastoon, sitä IPCC ei huomioi lainkaan.
Tässä taas huomataan kuinka reaalimaailma toimii, kiittäminen ainoastaan tiedemiehiä ja teollisuutta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole syynä. Taidat itsekin tietää miksi noita ostetaan

• No sen viilenevän ilmaston takia.
        Juurihan se tuossa kerrottiin.

• Anonyymi
        EelisPermanen kirjoitti:

No sen viilenevän ilmaston takia.
        Juurihan se tuossa kerrottiin.

Jaa, eikös tässä ollut tarkoitus olla uskomatta kaikkia hörhöjö, vai vaihdoitko vaan nimimerkkiä

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, eikös tässä ollut tarkoitus olla uskomatta kaikkia hörhöjö, vai vaihdoitko vaan nimimerkkiä

No eihän ilmastohörhöjä olekaan tarkoitus uskoa.

• Anonyymi

Naapurin saamiseksi kateudesta vihreäksi. Myös seura tekee kaltaisekseen.

• Onhan isot maasturit turvallisempia pienempien autojen kanssa esim kolaritilanteessa. Syy miksi teollisuus niitä valmistaa ei voi kuitenkaan olla AGW ilmastonmuutoksen estäminen.
        Autojen käyttöikään nähden on melko mielenkiintoista isojen maastureiden valmistusmäärät, vai varaudutaanko tässä Aurinkotieteilijöiden arvioihin ilmaston viilenemisestä seuraavien kolmenkymmenen vuoden aikana.

• Anonyymi

Pitäisi myös ennakoida fossiilisten polttoaineiden väheneminen ja kallistuminen tulevaisuudessa.
      Viileneminen vaan tehostaa niiden loppumista.
      Biopolttoaineita ja kaasuautoja ainakin tarvitaan nyt. Tuulipropellit ovat marginaalissa Suomessa nyt ja tulevaisuudessa.

• Biopolttoaineet tulee osittain korvaamaan fossiilista. Kuopioon suunitteilla maailman suurin sellu/biopolttoainetehdas. Säköautoilla on oma käyttönsä mutta en usko niiden valta asemaan nykyisellään tekniikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe