Käynnissä on sukupuolten välinen sota

Anonyymi

En nyt puhu tässä alfa-uroiden puolesta, vaan meidän b-miesten puolesta, jotka saavat pyöriä deittifoorumeilla vaikka 10 vuotta, jona aikana he eivät saa edes 3:lta naiselta vastausta.

Voin kertoa, että sellainen turhauttaa miehiä kuin miehiä sen verran, että he alkavat helposti luulemaan, että heissä on jokin vialla.

Kun tämä feministinen parisuhdekuttuuri suosii sinkkuuta ja sinkkuja... Naiset haluavat olla sinkkuja, mutta samalla täytyy löytää aina se unelmien prinssi, jonka vaatimuslista on suoraan kopioitu Cosmopolittanista.

Tällainen aikaansaa sitten tuon Laasasen Henrynkin monesti kuvaileman epätasa-arvon parisuhdemarkkinoille, joissa suurin osa miehistä tulee jäämään ilman naisia.

Mutta naisilla... Heillä tulee aina olemaan valinnanvaraa, että kenet he kelpuuttavat parittelukumppanikseen. Mutta suurin osa naisistakin tulee jäämään ikisinkuiksi, koska COSMONAUTTI naisten miesmaku on suoraan Cosmopolitan lehdestä ja tällaisia menestyviä alfa-uroita ei löydy kuin Hollywood elokuvista. Joten sitten surkutellaan, että kaikki miehet on sikoja ja sekä miehet, että naiset jäävät yksin.

Tämä on valitettava totuus nykyajan deittailukulttuurista länsimaalaisessa rapistuvan moraalin yhteiskunnassamme.

Käynnissä on sukupuoltenvälinen sota miesten ja naisten välillä, jossa feminismi on eliitin ase sortaa miesten ja naisten välinen tasa-arvo ja siinä siinä he ovat onnistuneet pirullisen hyvin tähän mennessä, ellemme me tee tähän muutosta.

2

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääset helpommalla kun annat olla etkä etsi naista. Kyllä ne sitten iskee kiinni kun niille sopii.
      Eri foorumeille haun laitto ei hyvä, ei saa liian epätoivoisesti hakea siitä ei tule mitään muuta kun paha mieli. Armahda itsesi.

• Sukupuolien sota on nykyaikainen, ja johtuu uudesta ideologiasta ja ympäristön huomattavasta muutoksesta, mutta biologisesti katsoen se on erehdys.

Menneenä aikana suurin osa miehistä jäi ilman seksiä, eikä syynä ollut sukupuolien sota, vaan evoluution mukanaan tuoma parinvalinnan mekanismi, naisten kranttuus. Kivikaudella mies saattoi raskaaksi keskimäärin 17 naista. Valtaosa miehistä jäi ilman seksiä. Voidaan laskea säilyneiden kromosomien ja mitokondrioiden mies- ja naislinjoista.

Nykyinen kulttuuri, joka suosii yksiavioisuuttta, on nostanut seksiä saaneitten miesten määrän lähes naisten tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe