https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4a283c90-bcaf-4529-89ce-0f2f7b4e6bbb
Väestöliitto ((monikulttuurisuuden asiantuntija Anita Novitsky) on harmissaan Prometeus-liiton kirjoituksista koskien eri ihmisrotujen piirteitä. Väestöliitto on siihen vastannut ja saanut vastaukseksi epäasiallista palautetta palautetta: "...Ehkäpä voisit myös pohtia, miksi sinun työsi pitää ylipäätään kustantaa verovaroista." !!!
Näiden ateistisuvakkien arvostelu ei kohdistukaan vain kirkon olemassaoloon ja sanomaan, vaan myös Väestöliiton humaaniin linjaan.
Samaa epäasiallista linjaa Prometheus-liitto esitti, kun kyseltiin, miksi Prometheusleireillä saunovat ohjaajat ja nuoret samanaikaisesti alastomina, naiset ja miehet yhdessä!
Väestöliiton arvostelua
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Rodut nyt vaan ovat eri näköisiä ja värisiä. Sitä ei subakit voi millään tavalla tieteellisesti kumota.
Pelko rasismin ja seksismin vaanimisesta voi saada vainoharhaisen asteen. Ne näkee silloin vaanimassa joka nurkan takana. Kun on jo näin syvällä, ei ole enää turvassa ja rauhassa missään. Kammottavaa.
Musta iho ja välkkyvät hampaat ovat erittäin kaunis näky, itsekin pidän niistä, vaikka en ole tätä ennen edes tullut ajatelleeksi, miksi.- Anonyymi
#Samaa epäasiallista linjaa Prometheus-liitto esitti, kun kyseltiin, miksi Prometheusleireillä saunovat ohjaajat ja nuoret samanaikaisesti alastomina, naiset ja miehet yhdessä!#
Alaikäisten kanssako siis?
ArtoTTT- Anonyymi
Prometheus-leiriläiset ovat 15 ikäisiä, siis alaikäisiä ja ohjaajat ja vetäjät lähes kaikki täysikäisiä naisia ja miehiä, jotka voivat saunoa yhdessä näiden lasten kanssa alastomina, tosin jos lapsetkin niin haluavat!!!! Asiasta on keskusteltu jo aiemminkin palstalla hae hakusanoilla "suomi24 Prometeusleiri saunominen alaston", niin löytyy "ihan jokunenkin" kirjoitus aiheesta. Ainakin yksi keskustelijoista ja tavan puolustajista on ollut Prometheus-leirillä toimiva henkilökin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477