Olen huomannut

Anonyymi

ihastuksesi minua kohtaan loppuneen. Se sattuu paljon enemmän kuin koskaan aion sinulle myöntää. Ja vielä enemmän se sattuu mitä kauemmin aiot salata asian.

150

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tekee yleensä tehtävät ihastuksissa, vastasin huvikseni vaikka ei kosketa.

    • Anonyymi

      Ei ole loppunut ja tämä n>m
      Se vaan ON ja PYSYY (paitsi että ihastus on liian lievä sana kuvaamaan tätä tunnetta.😊)

    • Anonyymi

      Hyvä jos olet päässyt irti.

      • Anonyymi

        Oletko v?


      • Anonyymi

        Olenko niin väittänyt jossain lauseessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko v?

        Mä haluun sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sua!

        En ymmärrä näitä, mutta niin mäkin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sua!

        Niin mäkin sua! 😈Ajattelitko palata elämääni joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin sua! 😈Ajattelitko palata elämääni joskus?

        En nyt enää jaksaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin sua! 😈Ajattelitko palata elämääni joskus?

        Ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin.

        Milloin? Tosi kova ikävä. 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt enää jaksaisi.

        Oletko 11.59?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin? Tosi kova ikävä. 🙁

        Toivottavasti pian. On mullakin ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pian. On mullakin ikävä.

        Miksi et vain ota yhteyttä? Mikä hidastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vain ota yhteyttä? Mikä hidastaa?

        On esteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On esteitä.

        Joku nainenko on se este?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On esteitä.

        Vai onko niin, ettei ole mitään esteitä. Että sä vaan kiusaat mua. Väität aikovasi palata ja väität haluavasi jotain, mutta tarkoituksesi on vain kostoksi aiheuttaa mulle paskaa mieltä? Seuraavaksi taas haukutkin mut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko niin, ettei ole mitään esteitä. Että sä vaan kiusaat mua. Väität aikovasi palata ja väität haluavasi jotain, mutta tarkoituksesi on vain kostoksi aiheuttaa mulle paskaa mieltä? Seuraavaksi taas haukutkin mut?

        Ei se ole noin. Enkä koskaan haukkuisi sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole noin. Enkä koskaan haukkuisi sua.

        Täällä on ollut haukkumisviestejä, jotka mahdolliseti olivat sinulta. Pidän sitä oikeastaan aika todennäköisenä. Hyvä jos ei ole tarkoitus kostaa. Se menisi pahasti yli, jos niin tekisit.
        Mutta se este on siis joku nainen? Miksi on niin vaikeaa laittaa poikki suhdetta/jotain juttua? Et vain taida tietää kumman haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt enää jaksaisi.

        Miksi sun pitää sitten kirjoitella tänne, jos et halua edes olla yhteyksissä!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ollut haukkumisviestejä, jotka mahdolliseti olivat sinulta. Pidän sitä oikeastaan aika todennäköisenä. Hyvä jos ei ole tarkoitus kostaa. Se menisi pahasti yli, jos niin tekisit.
        Mutta se este on siis joku nainen? Miksi on niin vaikeaa laittaa poikki suhdetta/jotain juttua? Et vain taida tietää kumman haluat.

        En ole kirjoitellut haukkumaviestejä, ei mulla ole mitään syytä sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoitellut haukkumaviestejä, ei mulla ole mitään syytä sellaiseen.

        Oletko sen ”haluun sua!” -kommentin kirjoittaja vai joku sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoitellut haukkumaviestejä, ei mulla ole mitään syytä sellaiseen.

        Miksi et muuten vastaa mitään kysymyksiini siitä naisesta? Ymmärsin jo, että sellainen on. Muuten olisit vastannut ettei ole kyse sellaisesta. Haluaisin tietää, miksi on niin vaikeaa pistää poikki sen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoitellut haukkumaviestejä, ei mulla ole mitään syytä sellaiseen.

        Miten sulla ei oo pokkaa edes palstalla myöntää, että sulla on joku!?
        Ymmärrätkö yhtään, että elämäni menee todella huonosti. Olen pitkään halunnut vain kuolla. Elän vain siksi, etten halua aiheuttaa läheisilleni pahaa oloa. Ja sitten siihen kaiken muun paskan päälle sä leikit mun tunteilla.
        Epäilen edelleen, että saatat loukata ihan tahallasi. Ja vaikkei se olisikaan tahallista niin saisit lopettaa jo. Jos oikeasti kaipaat mua niin sulle ei pitäisi olla mikään ongelma heivata sitä toista. Mutta selvähän se on kenestä välität. Mä oon palstakirjoittelun arvoinen ja se toinen kaiken oikean.
        Jos kaikki tämä on vain tietoista kostoa, niin se on todella kohtuutonta siihen nähden mitä olen tehnyt. Siinä tapauksessa et ole terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoitellut haukkumaviestejä, ei mulla ole mitään syytä sellaiseen.

        Eikä sua taida kiinnostaa yhtään se kuinka paljon pahaa oloa aiheutat mulle tolla sun leikkimisellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sua taida kiinnostaa yhtään se kuinka paljon pahaa oloa aiheutat mulle tolla sun leikkimisellä!

        Ei mulla ole mitään naista, siksi en noteerannut sitä oletustasi. Taidat luulla minua joksikin toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään naista, siksi en noteerannut sitä oletustasi. Taidat luulla minua joksikin toiseksi.

        En minä tiedä onko hänellä joku nainen vai ei. Kerroit että on esteitä, joiden vuoksi et ota yhteyttä. Ensimmäinen mahdollinen este mikä tuli mieleen vain oli se, että sulla on joku nainen.
        Anteeksi turha suuttuminen.


    • Anonyymi

      Olen j-mies. Olet kaunotar

      • Anonyymi

        Ihastus J-mieheen ei ole minulta loppunut, mutta yritän unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastus J-mieheen ei ole minulta loppunut, mutta yritän unohtaa.

        Sama juttu M-naiseen


      • Anonyymi

        Jos olet Hän, ei todellakaan ole loppunut. Kestää hautaan saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu M-naiseen

        Oletko J-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastus J-mieheen ei ole minulta loppunut, mutta yritän unohtaa.

        Mutta sitten ett voikkaan unohtaa kun se tyttöilee niin ihanasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko J-mies?

        Olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen

        Kyllä se Sari susta tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Sari susta tykkää.

        Niin kuulemma tekee, mutta sinä et?


    • Anonyymi

      Ei ole loppunut. Katselin sua ja tykkäsin siitä sun hame-asusta. Sopi hyvin sulle, olet kaunis

      • Anonyymi

        Millä kirjaimella alkavalle naiselle viestisi oli?


      • Anonyymi

        Laita naisesta vihje. Laita vaikka vihje hänelle kännyyn.


      • Anonyymi

        Kiitos 😍 Pukeuduin siihen sinua varten. Toivoin että sen sileä pinta olisi mukavan tuntuinen halatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkavalle naiselle viestisi oli?

        Tuo hame juttu. Voi nainenkin laittaa vihjeen. Kirjaimen kysyjälle.
        Ei halattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita naisesta vihje. Laita vaikka vihje hänelle kännyyn.

        Että laittaisin naiselle hänestä vihjeen hänen kännykkään? Ehkä tähän mieluummin, jos nainenkin laittaa vihjeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että laittaisin naiselle hänestä vihjeen hänen kännykkään? Ehkä tähän mieluummin, jos nainenkin laittaa vihjeen

        Toisaalta laitoin jo vihjeen naisesta, joten naisen vuoro antaa vähintään yhtä hyvä vihje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta laitoin jo vihjeen naisesta, joten naisen vuoro antaa vähintään yhtä hyvä vihje

        Ei naiset tänne vihjeitä laita! Vaativat vaan miehiltä niitä! Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta laitoin jo vihjeen naisesta, joten naisen vuoro antaa vähintään yhtä hyvä vihje

        En ole aiemmin vastannut tähän ketjuun mutta tuun sivusta...
        Onko naisella tummat hiukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiemmin vastannut tähän ketjuun mutta tuun sivusta...
        Onko naisella tummat hiukset?

        Laitoin jo vihjeen naisesta joten en vastaa ennenkuin saan itsekin vihjeen mikä taas minulle merkitsee edes vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiemmin vastannut tähän ketjuun mutta tuun sivusta...
        Onko naisella tummat hiukset?

        Kuten sanoin, ei naiset tänne vihjeitä laita. Tässä hyvä malli, antavat sinulle kirjoittaessaan vähemmän kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiemmin vastannut tähän ketjuun mutta tuun sivusta...
        Onko naisella tummat hiukset?

        On. Muttei hame ollut kyseessä. Sivusta kanssa, samat sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin jo vihjeen naisesta joten en vastaa ennenkuin saan itsekin vihjeen mikä taas minulle merkitsee edes vähän.

        Ok, vihje on ikäero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, vihje on ikäero.

        Ei mielestäni vihjeen arvoinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, vihje on ikäero.

        Vihjeellä liian vähäinen merkitseväisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hame juttu. Voi nainenkin laittaa vihjeen. Kirjaimen kysyjälle.
        Ei halattu.

        Meitä oli paikalla kaksi kaunista naista mekossa, en ole ihan varma kumpaa tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielestäni vihjeen arvoinen asia.

        Ok, sitten saa olla... Et varmaan ole hän kuitenkaan, koska en usko että hän vastaisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sitten saa olla... Et varmaan ole hän kuitenkaan, koska en usko että hän vastaisi noin.

        Eikä hän vastaisi vihjeellä mikä on noin huono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä oli paikalla kaksi kaunista naista mekossa, en ole ihan varma kumpaa tarkoitat?

        Millaista miestä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, vihje on ikäero.

        Kumpi on vanhempi/nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, vihje on ikäero.

        Alle 10v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 10v.

        Tuo ei nyt kummoinen vihje oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä oli paikalla kaksi kaunista naista mekossa, en ole ihan varma kumpaa tarkoitat?

        Millaista miestä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sitten saa olla... Et varmaan ole hän kuitenkaan, koska en usko että hän vastaisi noin.

        Eikä hän vastaisi siten, ettei vastaa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista miestä tarkoitat?

        Sellaista kivaa ja kivannäköistä miestä, joka pitää kahvista mutta ilmeisesti ei niinkään työpaikan bileistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kivaa ja kivannäköistä miestä, joka pitää kahvista mutta ilmeisesti ei niinkään työpaikan bileistä.

        Tuo vihje hameessa olevalta naiselta? Vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vihje hameessa olevalta naiselta? Vai?

        Kyllä, tämä oli hamenaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämä oli hamenaiselta.

        Miksi olisimme samoissa bileissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kivaa ja kivannäköistä miestä, joka pitää kahvista mutta ilmeisesti ei niinkään työpaikan bileistä.

        Ja tämä loistava vihjekö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämä oli hamenaiselta.

        Eikä kun naiselta ilman hametta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kun naiselta ilman hametta.

        Joko kahdelta vihjeitä tai sitten en ymmärrä lukemaani. Joten edellytän parempia vihjeitä, että ymmärrys palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko kahdelta vihjeitä tai sitten en ymmärrä lukemaani. Joten edellytän parempia vihjeitä, että ymmärrys palaa.

        Kuten sanoin ei naiset sinulle vihjeitä anna, sellaisia saat mistä et saa mitään tolkkua,ei vihjeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämä oli hamenaiselta.

        Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisit se nainen joka viime aikoina on usein ollut ajatuksissani, mutta viimeeksi kun nähtiin niin sinulla oli hame ja hymyilit taas niin herttaisesti. Jo etukäteen ajattelin, että mahdatko tulla paikalle. Omaksi häpeäkseni en minkäänlaista aloitetta saanut aikaiseksi. Siellä missä yleensä olemme nähneet, ei sinusta ole näkynyt viime aikoina vilaustakaan. Työpaikalla olemme tavanneet. Sinä olet minua aika paljon puheliaampi, itse olen aika introvertti.

        Haluaisin kyllä sinuun paremmin tutustua ja toivoisin näkeväni sinua lähiaikoina. En vain oikein tiedä, että nähdäänkö me vasta joskus ensi vuoden puolella? Toivottavasti edes silloin. Viime kertaiset pippalot jäi itseltäni väliin. En vain jaksanut osallistua, kun oli aika pitkä viikko takana. Kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole vähentynyt yhtään. En ole kirjoittanut yhtäkään edellisistä viesteistä. Mieheltä naiselle menee tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisit se nainen joka viime aikoina on usein ollut ajatuksissani, mutta viimeeksi kun nähtiin niin sinulla oli hame ja hymyilit taas niin herttaisesti. Jo etukäteen ajattelin, että mahdatko tulla paikalle. Omaksi häpeäkseni en minkäänlaista aloitetta saanut aikaiseksi. Siellä missä yleensä olemme nähneet, ei sinusta ole näkynyt viime aikoina vilaustakaan. Työpaikalla olemme tavanneet. Sinä olet minua aika paljon puheliaampi, itse olen aika introvertti.

        Haluaisin kyllä sinuun paremmin tutustua ja toivoisin näkeväni sinua lähiaikoina. En vain oikein tiedä, että nähdäänkö me vasta joskus ensi vuoden puolella? Toivottavasti edes silloin. Viime kertaiset pippalot jäi itseltäni väliin. En vain jaksanut osallistua, kun oli aika pitkä viikko takana. Kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole vähentynyt yhtään. En ole kirjoittanut yhtäkään edellisistä viesteistä. Mieheltä naiselle menee tämä.

        Ei 12.31:ltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisit se nainen joka viime aikoina on usein ollut ajatuksissani, mutta viimeeksi kun nähtiin niin sinulla oli hame ja hymyilit taas niin herttaisesti. Jo etukäteen ajattelin, että mahdatko tulla paikalle. Omaksi häpeäkseni en minkäänlaista aloitetta saanut aikaiseksi. Siellä missä yleensä olemme nähneet, ei sinusta ole näkynyt viime aikoina vilaustakaan. Työpaikalla olemme tavanneet. Sinä olet minua aika paljon puheliaampi, itse olen aika introvertti.

        Haluaisin kyllä sinuun paremmin tutustua ja toivoisin näkeväni sinua lähiaikoina. En vain oikein tiedä, että nähdäänkö me vasta joskus ensi vuoden puolella? Toivottavasti edes silloin. Viime kertaiset pippalot jäi itseltäni väliin. En vain jaksanut osallistua, kun oli aika pitkä viikko takana. Kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole vähentynyt yhtään. En ole kirjoittanut yhtäkään edellisistä viesteistä. Mieheltä naiselle menee tämä.

        Ei ollut sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisit se nainen joka viime aikoina on usein ollut ajatuksissani, mutta viimeeksi kun nähtiin niin sinulla oli hame ja hymyilit taas niin herttaisesti. Jo etukäteen ajattelin, että mahdatko tulla paikalle. Omaksi häpeäkseni en minkäänlaista aloitetta saanut aikaiseksi. Siellä missä yleensä olemme nähneet, ei sinusta ole näkynyt viime aikoina vilaustakaan. Työpaikalla olemme tavanneet. Sinä olet minua aika paljon puheliaampi, itse olen aika introvertti.

        Haluaisin kyllä sinuun paremmin tutustua ja toivoisin näkeväni sinua lähiaikoina. En vain oikein tiedä, että nähdäänkö me vasta joskus ensi vuoden puolella? Toivottavasti edes silloin. Viime kertaiset pippalot jäi itseltäni väliin. En vain jaksanut osallistua, kun oli aika pitkä viikko takana. Kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole vähentynyt yhtään. En ole kirjoittanut yhtäkään edellisistä viesteistä. Mieheltä naiselle menee tämä.

        Ihana viesti, mutta ei osu naiseen joka kirjoitti viestit eilen 21.55 ja tänään 10.27 ja 11.18.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämä oli hamenaiselta.

        Millainen hame? Nimesi alkukirjain. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä oli paikalla kaksi kaunista naista mekossa, en ole ihan varma kumpaa tarkoitat?

        Kerro lisää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana viesti, mutta ei osu naiseen joka kirjoitti viestit eilen 21.55 ja tänään 10.27 ja 11.18.

        Millainen hame? Milloin? Kerro itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää....

        Kerropa ensin itsestäsi edes jotain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa ensin itsestäsi edes jotain :)

        Hyvän näköinen naisellinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän näköinen naisellinen nainen.

        Sorry. Itsestäni. Pitkä, raamikas, itsevarma mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Itsestäni. Pitkä, raamikas, itsevarma mies.

        Mies jota ajattelin on kyllä raamikas, mutta ei erityisen pitkä. Eikä ehkä aina niin itsevarmakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies jota ajattelin on kyllä raamikas, mutta ei erityisen pitkä. Eikä ehkä aina niin itsevarmakaan.

        No sinä kerrot nyt itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies jota ajattelin on kyllä raamikas, mutta ei erityisen pitkä. Eikä ehkä aina niin itsevarmakaan.

        Pitkä 180-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kun naiselta ilman hametta.

        Nainen shortsit 💓sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä kerrot nyt itsestäsi

        Ei naiset tänne mitään kerro. Kärttävät vaan vihjeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä kerrot nyt itsestäsi

        Antamistasi tuntomerkeistä päätellen et ole tuntemani mies, joten turha kertoa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antamistasi tuntomerkeistä päätellen et ole tuntemani mies, joten turha kertoa enempää.

        Onneksi en laittanut oikeita tuntomerkkejä, koska täällä tuo toimintatapana, kysellään vastaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies jota ajattelin on kyllä raamikas, mutta ei erityisen pitkä. Eikä ehkä aina niin itsevarmakaan.

        Ei sinun vieressä kenelläkään ole itsevarmuutta. Itsevarmuus valuu pois kuin vesi hanhen selästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en laittanut oikeita tuntomerkkejä, koska täällä tuo toimintatapana, kysellään vastaamatta.

        Aika erikoinen ajatus, että naisen pitäisi kertoa itsestään tarkkaan ja rehellisesti, kun tässäkään ketjussa kukaan mies ei ole kertonut itsestään oikeastaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen ajatus, että naisen pitäisi kertoa itsestään tarkkaan ja rehellisesti, kun tässäkään ketjussa kukaan mies ei ole kertonut itsestään oikeastaan mitään.

        Ei vieläkään saman arvoista vihjettä miehelle kun miehen sanoma naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen ajatus, että naisen pitäisi kertoa itsestään tarkkaan ja rehellisesti, kun tässäkään ketjussa kukaan mies ei ole kertonut itsestään oikeastaan mitään.

        Tässä ketjussa vastasi kaksi naista miehelle tuossa keskemmällä. Toinen ei edes osunut tuohon hame juttuun, mutta silti kiinnostui jostain syystä tuosta miehestä, joten ei kai ihme jos mies haluaa vähän enemmänkin kuin tyhjän vastauksen. kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa vastasi kaksi naista miehelle tuossa keskemmällä. Toinen ei edes osunut tuohon hame juttuun, mutta silti kiinnostui jostain syystä tuosta miehestä, joten ei kai ihme jos mies haluaa vähän enemmänkin kuin tyhjän vastauksen. kommentti.

        Luultavasti viestejä on ainakin kolmelta naiselta :) Joku oli tummahiuksinen ja ilman hametta, joku halusi halailla sileässä hameessa ja sitten vielä joku, jolla oli hame (tai mekko oikeastaan) ja paikalla toinenkin kaunis nainen.

        Kiinnostaisi tietää, onko tämä mies sama kuin J-mies tuossa ylempänä, joka kaipaili M-naista? Ja erottaako mies mekon ja hame-asun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti viestejä on ainakin kolmelta naiselta :) Joku oli tummahiuksinen ja ilman hametta, joku halusi halailla sileässä hameessa ja sitten vielä joku, jolla oli hame (tai mekko oikeastaan) ja paikalla toinenkin kaunis nainen.

        Kiinnostaisi tietää, onko tämä mies sama kuin J-mies tuossa ylempänä, joka kaipaili M-naista? Ja erottaako mies mekon ja hame-asun?

        Koska sekavaa, en ala enempää laittaa ennenkuin joku juttu selkeästi enemmän kuin tyhjällä lause pisteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti viestejä on ainakin kolmelta naiselta :) Joku oli tummahiuksinen ja ilman hametta, joku halusi halailla sileässä hameessa ja sitten vielä joku, jolla oli hame (tai mekko oikeastaan) ja paikalla toinenkin kaunis nainen.

        Kiinnostaisi tietää, onko tämä mies sama kuin J-mies tuossa ylempänä, joka kaipaili M-naista? Ja erottaako mies mekon ja hame-asun?

        miksi kiinnostaa tietää. muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä oli paikalla kaksi kaunista naista mekossa, en ole ihan varma kumpaa tarkoitat?

        Tarkoitan kauniissa kukallisessa asussa ollutta kaunista naista. Itselläni ruskeat hiukset, sekä silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan kauniissa kukallisessa asussa ollutta kaunista naista. Itselläni ruskeat hiukset, sekä silmät.

        Ei eilinen 07.23 sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti viestejä on ainakin kolmelta naiselta :) Joku oli tummahiuksinen ja ilman hametta, joku halusi halailla sileässä hameessa ja sitten vielä joku, jolla oli hame (tai mekko oikeastaan) ja paikalla toinenkin kaunis nainen.

        Kiinnostaisi tietää, onko tämä mies sama kuin J-mies tuossa ylempänä, joka kaipaili M-naista? Ja erottaako mies mekon ja hame-asun?

        Ei ole. Käsittääkseni kyllä erotan.

        J-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Käsittääkseni kyllä erotan.

        J-mies

        M, S, J,, kauniita naisia moniakin, erottaahan ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan kauniissa kukallisessa asussa ollutta kaunista naista. Itselläni ruskeat hiukset, sekä silmät.

        Tämä kyllä osuisi, mutta onko sulla tosiaan ruskeat silmät :) En taida kehdata tuijottaa niin tiiviisti, että erottaisin silmien värin :

        Ja viime perjantaina on toisaalta tainnut olla liikkeellä aika paljon kauniita naisia kukallisissa asuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M, S, J,, kauniita naisia moniakin, erottaahan ne.

        Kaikki naiset on kauniita, mutta M on ylivertainen mekossaan

        J-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan kauniissa kukallisessa asussa ollutta kaunista naista. Itselläni ruskeat hiukset, sekä silmät.

        Musta hame, sukkahousut, viikon sisällä, haluttava nainen. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset on kauniita, mutta M on ylivertainen mekossaan

        J-mies

        M, uimapuku, kuuma. Joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kyllä osuisi, mutta onko sulla tosiaan ruskeat silmät :) En taida kehdata tuijottaa niin tiiviisti, että erottaisin silmien värin :

        Ja viime perjantaina on toisaalta tainnut olla liikkeellä aika paljon kauniita naisia kukallisissa asuissa.

        Ei kukkamekkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M, uimapuku, kuuma. Joskus

        Ei valitettavasti ole ollut. Ehkä tulevaisuudessa. Toivossa on hyvä elää

        J-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti ole ollut. Ehkä tulevaisuudessa. Toivossa on hyvä elää

        J-mies

        Tämä miehen sanoma, joten miksi kommentoit, ei kuulu sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta hame, sukkahousut, viikon sisällä, haluttava nainen. sivusta

        Sanothan vielä jonkun tunnisteen paikasta, jossa näimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M, uimapuku, kuuma. Joskus

        Nami. Joo passaa

        yks j-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanothan vielä jonkun tunnisteen paikasta, jossa näimme?

        Sinun vuoro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa vastasi kaksi naista miehelle tuossa keskemmällä. Toinen ei edes osunut tuohon hame juttuun, mutta silti kiinnostui jostain syystä tuosta miehestä, joten ei kai ihme jos mies haluaa vähän enemmänkin kuin tyhjän vastauksen. kommentti.

        Kyllä "hamemies" on tainmut keskustella ihan keskenään virtuaaliteatterissaan, kuten joku tyttöilystä kuittasikin.
        Mestarin papereilla tämän voi lukea, lapsellisen jännäjännämindsetin narrin papereilla ei.
        Mutta kukin kykyjensä ja valmiustensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti viestejä on ainakin kolmelta naiselta :) Joku oli tummahiuksinen ja ilman hametta, joku halusi halailla sileässä hameessa ja sitten vielä joku, jolla oli hame (tai mekko oikeastaan) ja paikalla toinenkin kaunis nainen.

        Kiinnostaisi tietää, onko tämä mies sama kuin J-mies tuossa ylempänä, joka kaipaili M-naista? Ja erottaako mies mekon ja hame-asun?

        Minä erotan vain yhden pervon äijän rättifetisismin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä erotan vain yhden pervon äijän rättifetisismin..

        itsensä helposti huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä "hamemies" on tainmut keskustella ihan keskenään virtuaaliteatterissaan, kuten joku tyttöilystä kuittasikin.
        Mestarin papereilla tämän voi lukea, lapsellisen jännäjännämindsetin narrin papereilla ei.
        Mutta kukin kykyjensä ja valmiustensa mukaan

        olet se jota hävettää täällä olevat normaalia seksuaalisutta käsittelevät asiat kaikkien pitäisi olla kaapu päällä että olisivat sinulle mieliksi miksi et hyväksy naisten pukeutumista vaan vaadit heille kaapuja


    • Anonyymi

      Eipä sitä viitsi täysin turhaan kenestäkään kiinni pitää ja olla ihastunut, kun ei mitään takaisin päin saa.

      • Anonyymi

        Yksipuolisuus syö ihastuksen pois, itsellä ainakin kävi näin. Siksikin kannattaa tehdä aloitteita, eikä jäädä roikkumaan haaveisiinsa, ettei roiku vain oletuksen varassa. Pääsee helpommin yli ihastuksesta, kun tilanne selkiytyy myös itselle lopulta.

        Oma aika kaiken käsittelyyn tottakai menee, mut ymmärrys yksipuolisuudesta helpottaa tilanteen käsittelyä omassa pääkopassa ainakin ja siitä hyvä kiittää myös toista, jos on mahdollista. Roikkuminen opettanut paljon.


      • Anonyymi

        Tässä osut naulankantaan. En minäkään jaksa olla yksipuolinen. Silloin koko ihastuminen kuihtuu aika hyvin. T: J

        M->N


    • Anonyymi

      Juha ja Minna jaksaa kutee täällä vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Ja sä


    • Anonyymi

      Taisin vain tajuta sen että oikea rakkaus ei satuta tällä tavoin.

      • Anonyymi

        Sattuuhan se, jos ei satu itte kuolemaan ensin. Sellaista se elämä on, siitäkin huolimatta.


    • Anonyymi

      Sinä se välkky olet.

    • Anonyymi

      Syy irtipääsyyn voi olla mikä tahansa, ei ihastuksen sammuminen. Ei vaan jaksa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Töissäkin ihmiset väsyy.


    • Anonyymi

      Turha mun on ketään yksipuolisesti ajatella ja toisaalta ajan myötä hänestä paljastui ei niin mukavia puolia. Anyway kun hän ei kiinnostunut musta, niin turha mun on hänen peräänsä haikailla, kun en kiinnosta häntä niin en kiinnosta ja se siitä.

      • Anonyymi

        Täsmälleen samat sanat lukuunottamatta mitään puolisuuksia paljastui kuitenkin. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Miksi te selvitätte ja puhutte asioistanne täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen samat sanat lukuunottamatta mitään puolisuuksia paljastui kuitenkin. Ei jatkoon.

        Ehkä tilanteet muuttuivat lopulta niin, et molemmat tunsivat samoin?


    • Anonyymi

      Olisipa päässyt halaamaan ja suukottamaan eilen ihanaa m naista ihonmyötäisessä hameessa ;)

      • Anonyymi

        Oliko nainen mekossa rannalla.
        Taisit ottaa bikinikuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nainen mekossa rannalla.
        Taisit ottaa bikinikuvia.

        Ei ollut. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Sivusta

        Sinäkö se olit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se olit?

        En ole nainen. Sivusta.


    • Anonyymi

      Jos tämä olisi mieheltä, joka on ollut ihastukseni jo kauan..
      Eivät tunteeni ole kadonneet. Olen vain yrittänyt pitää ne sivussa, ajatella kaikkea muuta.
      Ja luulen että sun tunteesi mua kohtaan ovat jäähtyneet. Siksi annan olla.

      • Anonyymi

        Trollausta tai sotkeentumista. Joka tapauksessa väärin


      • Anonyymi

        Ei ole. Jatkuu ja jatkuu edelleen.


      • Anonyymi

        Sohva?


    • Anonyymi

      Minkä salata... sinähän tiedät sen jo kun käyt ratsaamassa tietsikkaa jatkuvasti. Ei ole jäänyt huomaamatta asia.

    • Anonyymi

      Ei ole loppunut.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      En ole mitään vailla. Osoitetiedot hukassa. Lähetä joulukortti puh. numerolla.
      Lupaan selvittää sen minkä tiedän.

      T: ruutumekko

      • Anonyymi

        Joulukortti taitaa tarvita postimerkin vai kulkeeko se pelkällä puhelinnumerolla? 🤔 🙂


    • Anonyymi

      Ei kai se loppunut. Olet kaunis nainen. Seksikäs hame muu...(seksikkyys tulee sinusta, ei vaatteista)

      • Anonyymi

        No kyllä joku osuus on pukeutumisellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä joku osuus on pukeutumisellakin.

        On, mutta naisen vartalo, plus muutkin naisesta tulevat asiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta naisen vartalo, plus muutkin naisesta tulevat asiat

        Aivan totta. Jos puhutaan samasta naisesta, niin on aika herkku ja todennäköisesti tietää sen itsekin.

        J-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Jos puhutaan samasta naisesta, niin on aika herkku ja todennäköisesti tietää sen itsekin.

        J-mies

        Emme puhu samasta naisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Jos puhutaan samasta naisesta, niin on aika herkku ja todennäköisesti tietää sen itsekin.

        J-mies

        Älytön ajatus.


    • Jos ei ole postimerkkiä, niin kerro toinen tapa saada yhteys. Kiusaako teet.

      T ruutumekko

      • Anonyymi

        Musta hameinen 🔥🔥🔥


      • Anonyymi

        Se oli vitsin yritelmä se, sori. En ole häntä nähnyt ruutumekossa.


    • Anonyymi

      Kaikki ihastumiset on loppuneet vuosia sitten! Ei ole mitään tarvetta jakaa elämäänsä hetkenkään vertaa kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Onko tämä m-n, n-m, androgyyni-androgyyni vai mistä on kyse?

      • Anonyymi

        Arvelen että tämä koskee kaikkia. Työ on ykköasia ja alkuvuodesta töihin ja toivomus on ettei siellä ole uusia työkavereita. Siitä riippuu jo aika paljon miten tulevaisuudessa tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe