Ottaisitko nainen mielummin ruman köyhän mutta kunnollinen luonne vai miehen joka komea rikas mutta paska luonne narsisti ja määräilee sinua.
Saaks rumat miehet naisia
21
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kumpaakaan. Joskus meinasin ottaa miehen mut onneks tulin järkiini.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Tarviiko tuollaista edes kysyä. Jokainen vähänkin fiksumpi nainen valitsee sen kunnollisen.
- Anonyymi
Missä ne sellaiset fiksut naiset luuraa kun ei ole koskaan missään näkynyt?
- Anonyymi
Fiksut naiset on ehkä parasta ikinä. Subjektiivinen mielipide.
- Anonyymi
Fiksut naiset on aika harvassa
- Anonyymi
Naiset ei valitse järkevästi miestä vaan sen komean joka on huono luonteinen. On se monesti nähty ei naiset osaa valita.
- Anonyymi
On taas mustavalkoista... Ei ole mitään pelkästään huonoluonteista ja pelkästään hyväluonteista ihmistä. Jokaisessa on viat ja ihanat puolensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas mustavalkoista... Ei ole mitään pelkästään huonoluonteista ja pelkästään hyväluonteista ihmistä. Jokaisessa on viat ja ihanat puolensa.
Tässä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/12483cbd-b787-4596-8be5-3448394f66a4 esimerkki siitä, miten nainen valitsee. Oliko fiksu vai komea?
Niinpä.
Miten niin ruma ja köyhä ja "taatusti" kunnollinen...…..
Ei niitä miehiäkään niin vaan oteta, syyte tulee jos aletaan tuosta vaan ottamaan.
Joten vastaan rehellisesti, olen ottanut mitä olen saanut ja olen jättänyt ottamattakin. Vaikka olisin voinut saadakin.Minä otan mielummin köyhän ja hyvä luonteisen.
- Anonyymi
Minä ottaisin sen mun oman tai olisiko hän omittu jos niin voi sanoa :)
- Anonyymi
Monella rumalla miehellä on kaunis nainen. Eiköhän se ole siitä kiinni paljonko mies tienaa. Jussi helkelä seurusteli jenni alexandrovan kanssa vaikka on ruma mies.
Tuomas enbuske seurustelee 24 v mallin kanssa, 18 v nuorempi se nainen. Raha on kemia saako mies naisia. - Anonyymi
No nyt sitten olemmekin ratkaisseet tämänkin pulman.
Ruma mies ei saa naista. Ruma mies jää yksin jos ei ole rahaa ja statusta.
Olemmeko kaikki nyt tyytyväisiä vai vieläkö tätä pitää vääntää? https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc - Anonyymi
Rumuus ei ole este
- Anonyymi
Nainen ei tarvitse miestä mihinkään, määräiltäväksi voi ottaa koiran ja miehen tärkein osa mahtuu yöpöydän laatikkoon.
- Anonyymi
Tietynlaiset miehet on selvästi jännämiehiä, kyllä sen huomaa käytöksestä miten yrittää heti hallita naista.
- Anonyymi
Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen, mutta haluan parisuhteen vähintään 8/10 miehen kanssa, koska olen saanut 8/10 miehen seksiin, niin saan varmasti myös parisuhteeseenkin, vai mitä? En halua rumaa tasoistani miestä, mutta itse en kuitenkaan ole ruma vaan todella kaunis, vaikka ylipainoa onkin 20kg.
- Anonyymi
Sosiopaatit ja psykopaatit osaa valehdella naisille. Lopussa naiset valehtelee heidän puolest.
PÖH! Feromoneista se on kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729