Saaks rumat miehet naisia

Anonyymi

Ottaisitko nainen mielummin ruman köyhän mutta kunnollinen luonne vai miehen joka komea rikas mutta paska luonne narsisti ja määräilee sinua.

21

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kumpaakaan. Joskus meinasin ottaa miehen mut onneks tulin järkiini.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Tarviiko tuollaista edes kysyä. Jokainen vähänkin fiksumpi nainen valitsee sen kunnollisen.

• Anonyymi

Missä ne sellaiset fiksut naiset luuraa kun ei ole koskaan missään näkynyt?

• Anonyymi

Fiksut naiset on ehkä parasta ikinä. Subjektiivinen mielipide.

• Anonyymi

Fiksut naiset on aika harvassa

• Anonyymi

Naiset ei valitse järkevästi miestä vaan sen komean joka on huono luonteinen. On se monesti nähty ei naiset osaa valita.

• Anonyymi

On taas mustavalkoista... Ei ole mitään pelkästään huonoluonteista ja pelkästään hyväluonteista ihmistä. Jokaisessa on viat ja ihanat puolensa.

• Anonyymi

• Miten niin ruma ja köyhä ja "taatusti" kunnollinen...…..

• Ei niitä miehiäkään niin vaan oteta, syyte tulee jos aletaan tuosta vaan ottamaan.

Joten vastaan rehellisesti, olen ottanut mitä olen saanut ja olen jättänyt ottamattakin. Vaikka olisin voinut saadakin.

• Minä otan mielummin köyhän ja hyvä luonteisen.

• Anonyymi

Minä ottaisin sen mun oman tai olisiko hän omittu jos niin voi sanoa :)

• Anonyymi

Monella rumalla miehellä on kaunis nainen. Eiköhän se ole siitä kiinni paljonko mies tienaa. Jussi helkelä seurusteli jenni alexandrovan kanssa vaikka on ruma mies.
      Tuomas enbuske seurustelee 24 v mallin kanssa, 18 v nuorempi se nainen. Raha on kemia saako mies naisia.

• Anonyymi

No nyt sitten olemmekin ratkaisseet tämänkin pulman.
      Ruma mies ei saa naista. Ruma mies jää yksin jos ei ole rahaa ja statusta.
      Olemmeko kaikki nyt tyytyväisiä vai vieläkö tätä pitää vääntää? https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

• Anonyymi

Rumuus ei ole este

• Anonyymi

Nainen ei tarvitse miestä mihinkään, määräiltäväksi voi ottaa koiran ja miehen tärkein osa mahtuu yöpöydän laatikkoon.

• Anonyymi

Tietynlaiset miehet on selvästi jännämiehiä, kyllä sen huomaa käytöksestä miten yrittää heti hallita naista.

• Anonyymi

Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen, mutta haluan parisuhteen vähintään 8/10 miehen kanssa, koska olen saanut 8/10 miehen seksiin, niin saan varmasti myös parisuhteeseenkin, vai mitä? En halua rumaa tasoistani miestä, mutta itse en kuitenkaan ole ruma vaan todella kaunis, vaikka ylipainoa onkin 20kg.

• Anonyymi

Sosiopaatit ja psykopaatit osaa valehdella naisille. Lopussa naiset valehtelee heidän puolest.

• PÖH! Feromoneista se on kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1751
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1676
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1353
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      324
      1325
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1308
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1278
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1225
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1152
    Aihe