Saaks rumat miehet naisia

Anonyymi

Ottaisitko nainen mielummin ruman köyhän mutta kunnollinen luonne vai miehen joka komea rikas mutta paska luonne narsisti ja määräilee sinua.

21

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kumpaakaan. Joskus meinasin ottaa miehen mut onneks tulin järkiini.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Tarviiko tuollaista edes kysyä. Jokainen vähänkin fiksumpi nainen valitsee sen kunnollisen.

• Anonyymi

Missä ne sellaiset fiksut naiset luuraa kun ei ole koskaan missään näkynyt?

• Anonyymi

Fiksut naiset on ehkä parasta ikinä. Subjektiivinen mielipide.

• Anonyymi

Fiksut naiset on aika harvassa

• Anonyymi

Naiset ei valitse järkevästi miestä vaan sen komean joka on huono luonteinen. On se monesti nähty ei naiset osaa valita.

• Anonyymi

On taas mustavalkoista... Ei ole mitään pelkästään huonoluonteista ja pelkästään hyväluonteista ihmistä. Jokaisessa on viat ja ihanat puolensa.

• Anonyymi

• Miten niin ruma ja köyhä ja "taatusti" kunnollinen...…..

• Ei niitä miehiäkään niin vaan oteta, syyte tulee jos aletaan tuosta vaan ottamaan.

Joten vastaan rehellisesti, olen ottanut mitä olen saanut ja olen jättänyt ottamattakin. Vaikka olisin voinut saadakin.

• Minä otan mielummin köyhän ja hyvä luonteisen.

• Anonyymi

Minä ottaisin sen mun oman tai olisiko hän omittu jos niin voi sanoa :)

• Anonyymi

Monella rumalla miehellä on kaunis nainen. Eiköhän se ole siitä kiinni paljonko mies tienaa. Jussi helkelä seurusteli jenni alexandrovan kanssa vaikka on ruma mies.
      Tuomas enbuske seurustelee 24 v mallin kanssa, 18 v nuorempi se nainen. Raha on kemia saako mies naisia.

• Anonyymi

No nyt sitten olemmekin ratkaisseet tämänkin pulman.
      Ruma mies ei saa naista. Ruma mies jää yksin jos ei ole rahaa ja statusta.
      Olemmeko kaikki nyt tyytyväisiä vai vieläkö tätä pitää vääntää? https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

• Anonyymi

Rumuus ei ole este

• Anonyymi

Nainen ei tarvitse miestä mihinkään, määräiltäväksi voi ottaa koiran ja miehen tärkein osa mahtuu yöpöydän laatikkoon.

• Anonyymi

Tietynlaiset miehet on selvästi jännämiehiä, kyllä sen huomaa käytöksestä miten yrittää heti hallita naista.

• Anonyymi

Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen, mutta haluan parisuhteen vähintään 8/10 miehen kanssa, koska olen saanut 8/10 miehen seksiin, niin saan varmasti myös parisuhteeseenkin, vai mitä? En halua rumaa tasoistani miestä, mutta itse en kuitenkaan ole ruma vaan todella kaunis, vaikka ylipainoa onkin 20kg.

• Anonyymi

Sosiopaatit ja psykopaatit osaa valehdella naisille. Lopussa naiset valehtelee heidän puolest.

• PÖH! Feromoneista se on kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe