Saaks rumat miehet naisia

Anonyymi

Ottaisitko nainen mielummin ruman köyhän mutta kunnollinen luonne vai miehen joka komea rikas mutta paska luonne narsisti ja määräilee sinua.

21

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kumpaakaan. Joskus meinasin ottaa miehen mut onneks tulin järkiini.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Tarviiko tuollaista edes kysyä. Jokainen vähänkin fiksumpi nainen valitsee sen kunnollisen.

• Anonyymi

Missä ne sellaiset fiksut naiset luuraa kun ei ole koskaan missään näkynyt?

• Anonyymi

Fiksut naiset on ehkä parasta ikinä. Subjektiivinen mielipide.

• Anonyymi

Fiksut naiset on aika harvassa

• Anonyymi

Naiset ei valitse järkevästi miestä vaan sen komean joka on huono luonteinen. On se monesti nähty ei naiset osaa valita.

• Anonyymi

On taas mustavalkoista... Ei ole mitään pelkästään huonoluonteista ja pelkästään hyväluonteista ihmistä. Jokaisessa on viat ja ihanat puolensa.

• Anonyymi

• Miten niin ruma ja köyhä ja "taatusti" kunnollinen...…..

• Ei niitä miehiäkään niin vaan oteta, syyte tulee jos aletaan tuosta vaan ottamaan.

Joten vastaan rehellisesti, olen ottanut mitä olen saanut ja olen jättänyt ottamattakin. Vaikka olisin voinut saadakin.

• Minä otan mielummin köyhän ja hyvä luonteisen.

• Anonyymi

Minä ottaisin sen mun oman tai olisiko hän omittu jos niin voi sanoa :)

• Anonyymi

Monella rumalla miehellä on kaunis nainen. Eiköhän se ole siitä kiinni paljonko mies tienaa. Jussi helkelä seurusteli jenni alexandrovan kanssa vaikka on ruma mies.
      Tuomas enbuske seurustelee 24 v mallin kanssa, 18 v nuorempi se nainen. Raha on kemia saako mies naisia.

• Anonyymi

No nyt sitten olemmekin ratkaisseet tämänkin pulman.
      Ruma mies ei saa naista. Ruma mies jää yksin jos ei ole rahaa ja statusta.
      Olemmeko kaikki nyt tyytyväisiä vai vieläkö tätä pitää vääntää? https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

• Anonyymi

Rumuus ei ole este

• Anonyymi

Nainen ei tarvitse miestä mihinkään, määräiltäväksi voi ottaa koiran ja miehen tärkein osa mahtuu yöpöydän laatikkoon.

• Anonyymi

Tietynlaiset miehet on selvästi jännämiehiä, kyllä sen huomaa käytöksestä miten yrittää heti hallita naista.

• Anonyymi

Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen, mutta haluan parisuhteen vähintään 8/10 miehen kanssa, koska olen saanut 8/10 miehen seksiin, niin saan varmasti myös parisuhteeseenkin, vai mitä? En halua rumaa tasoistani miestä, mutta itse en kuitenkaan ole ruma vaan todella kaunis, vaikka ylipainoa onkin 20kg.

• Anonyymi

Sosiopaatit ja psykopaatit osaa valehdella naisille. Lopussa naiset valehtelee heidän puolest.

• PÖH! Feromoneista se on kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      356
      2561
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2509
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      113
      1412
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1144
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      75
      932
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      841
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      118
      770
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      739
    Aihe