Parta rumentaa miestä

Anonyymi

Ajakaa miehet karvat pois naamasta niin voitte saada naistakin joskus. Nainen pyysi minua ajamaan parran pois, ei muuten tykkää minusta.

101

1079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvelin jo että ajaisin, mutta nyt en ainakaan aja!

• Anonyymi

Tsupi tsupi.

• Ajan milloin ajan... joskus pieni junttiparta on kiva piristys itselle, välillä taas ketuttaa se kutitus....

Parta on mahdollisuus! Tietäkää se! 😜👌

• Anonyymi

Paremmin se sopii miehelle kuin naiselle. Se on vain naisten kateutta miehisyyttä kohtaan. Ei parta pahalle kasva. Joten paha on kateellinen hyvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremmin se sopii miehelle kuin naiselle. Se on vain naisten kateutta miehisyyttä kohtaan. Ei parta pahalle kasva. Joten paha on kateellinen hyvälle.

Ei naisten, vaan parrattomien miesten kateutta. Onhan se nyt vähän noloa, jos miehen kasvot näyttää vauvan pyllyltä.....pedareitako ne on?

• Anonyymi

Kovastipa suomi naiset on näiden tuuheapartaisten Arabimiesten perään kuolaamassa.
      Eivät naiset kelpuuta parratonta miestä, vaan pakkeja antavat, vaikkei ole partaa.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Ei olla! Viikinki pitää olla.

• Anonyymi

Noo kun mies täyttää 40 sen jälkeen ei enää partaa, koska se vanhentaa. Mies on nuorekkaampi ilman sitä.

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Vain aidolla pukilla on parta.

• Anonyymi

No oishan pukeilla töitä ei vaan yks pukki vaan useita ei korvatunturilla . Huhuu ku ois mukavaa

• Anonyymi

Mut voisihan siitä olla mukava vähän rapsuttaa jos sellainen joskus vahingossa on ilmaantunut? Antavatko miehet värjätä sitä?

• Anonyymi

Parta on ällöttävä.
      En ikinä huolisi miestä jolla on parta!

• Anonyymi

Siskoseni parta voi olla välivaihekin, ei kai se muuten hyvää miestä pilaa? Ei pidä olla kohtuuton :)

• Anonyymi kirjoitti:

Siskoseni parta voi olla välivaihekin, ei kai se muuten hyvää miestä pilaa? Ei pidä olla kohtuuton :)

Näin on parta ei pilaa hyvää miestä, ei vaatteet eikä moni muukaan lähinnä rekvisiitaksi laskettava. Hyvä mies on hyvä mies karvoineen kaikkineen, vaikka juuttisäkissä. 😃

• Seis, seis, SEUS!! STOP tykkänään. Parta on must, parta on ihana. Parta 🧔saa olla, parta on miehelle luontainen juttu. 😃 👍

• Anonyymi

Ei ole partaa, ajan kullikarvatkin aina pois. Naiset ajaa posliiniksi ja se on hyvä asia.

• Turpajouhistani en luovu, eikä muutoinkaan enää tällä ikää jaksa muiden pillien mukaan hyppiä.

• Oikein, Harri puhuu asiaa! Ei ole akkojen asia määräillä miehen parrasta eikä karvoista, eikä vaatteistakaan. Leikkiköön nukeilla. 😂

• Helmiina kirjoitti:

Oikein, Harri puhuu asiaa! Ei ole akkojen asia määräillä miehen parrasta eikä karvoista, eikä vaatteistakaan. Leikkiköön nukeilla. 😂

Ei mutta oikeesti. Olen ihan oikeestikin sitä mieltä, ettei ole naisen asia tosiaan päättää miehen karvoista, vaatteista tms.

Oma habitus on naisillekin henkilökohtainen asia, miksi se ei saisi olla sitä miehellekin. Moniko nainen antaa miehen määräillä onko hiukset mimmoiset, meikit, vaatteet yms? Niinpä.

• Anonyymi

Onko muuallakin karvoitusta? Entäs hiukset, pitkät, lyhyet, kalju?? Veikkaisin, että olet blondi.

😜

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Ei mutta oikeesti. Olen ihan oikeestikin sitä mieltä, ettei ole naisen asia tosiaan päättää miehen karvoista, vaatteista tms.

Oma habitus on naisillekin henkilökohtainen asia, miksi se ei saisi olla sitä miehellekin. Moniko nainen antaa miehen määräillä onko hiukset mimmoiset, meikit, vaatteet yms? Niinpä.

On se, jos miehet olettavat sheivattua naista niin hyi hitto nämä karvapellet. Pois teltäkin turhat karvat, kaksilahkeiset.

• Periaatteessa samaa mieltä, eli mieluummin parraton mies. Mutta kun miettii seksipartnereitani, aika isollakin osalla heistä on ollut parta - joten muut elementit ovat enemmänkin ratkaisevia kuin se parrakkuus tai parrattomuus. Varsinaisilla seurustelukumppaneilla ei ollut kummallakaan, mutta se oli vain sattumaa.

• Anonyymi

Parta on nykyään muotia, mikä on hyvä syy ajaa se pois, ettei ole mikään muotipelle.

• Anonyymi

Naiset on kieroja. Luulee ettet enää kiinnostais muita parrattomanaa, tai oikeastaan tietää että oot vetävä parrassasi.

• Anonyymi

Ei missään nimessä. Tää vanha nainen rakastaa partoja (kunhan kasvaa hyvin). 😘

• Miehen parta voi olla tosi tyylikäs, jos se on kunnolla huoliteltu ja hoidettu. Ei mikään joulupukki parta, eikä pitkä risuparta, vaan sellainen komea, lyhyt ja rajattu. Joka sopii miehelle ja hänen tyyliinsä.

• Anonyymi

Naisellekkin sopii silikonitissit ja törröhuulet.

Siliokonitissit eivät saa olla mitään meijerityyliä vaan silleen niinku kämmeneen sopivat. Törröhuulet taasen olisi hyvä pumpata n*****i tyyliseen malliin, joita on mukava kielellä lipitellä.

Mut silleen niinku ihan hyvä on miehen omata homoparta ja naisen lutkatyylin.

• Anonyymi

Totta puhut👌

Tosin tiedän, että vaatii jatkuvaa trimmausta, melkeimpä vaan nuo arabimiehet vaivautuu moiseen ruljanssiin ja mitä olen tarkkaillut, niin antavat kasvun räjähtää kun ovat akan saaneet itselleen. Allahu akbar ja kohta ei naamasta näy kun silmät ja huulet😂😂😂🙋

(Tämä ei ollut rasismia, nuoret arabimiehet ovat oikein kivoja silmäniloksi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisellekkin sopii silikonitissit ja törröhuulet.

Siliokonitissit eivät saa olla mitään meijerityyliä vaan silleen niinku kämmeneen sopivat. Törröhuulet taasen olisi hyvä pumpata n*****i tyyliseen malliin, joita on mukava kielellä lipitellä.

Mut silleen niinku ihan hyvä on miehen omata homoparta ja naisen lutkatyylin.

Tätä face minulle ehdottelee..voisihan se olla hyvä sijoitus, alkaisi aina päivä positiivisesti kun räjähtää nauruun joka aamu kun näkee pärstänsä paskahuusin peilistä😂👌

https://aijaa.com/crTJbv

• Sanon eukolle että tuossa on ovi.

Parta pysyy.. :D

• Anonyymi

Pitäähän se tuuhea parta olla, siitä näkee viikon ruokalaistan....

• Tämmönen pikkuparta kuin mulla on ihan jees. Risuparrat on sitten erikseen.

• Anonyymi

Rumia miehiä parrat rumentaa entisestään ja ei-niin-komeaa miehstää, ellei rumenna, ja tietty komeaa parta komistaa entisestään, jopa syötävän komeaksi.

• Anonyymi

Jos on parta niin kuuluu Osama Bin Ladenin kavereihin.

Jos on pitkät hiukset kuuluu sateenkaari-jengiin.

• Anonyymi

Viitaten kommentteihin miehistä, jotka tykkäävät posliinista naisilla.

Parrattomista miehistä tykkäävät naiset on pedofiilisiä.

Pikkupojat ovat luonnostaan parrattomia.

• Anonyymi

Vain naiset ja lapset ovat parrattomia. Parta kasvaa vain miehille ja se on upea maskuliinisuuden merkki.

• Anonyymi

Parta on varattomuuden merkki.

Menen kohta kauppaan jonka kuva on netissä, siis sen myymäläpäällikön kuva on netissä, tunnistan hyvin kuvasta, olen asioinut tuon kanssa monta kertaa. Ei ole partaa, eikä pitkiä hiuksia.

Kaupan kuvaa siis ei ole netissä, mutta tuon ukon kuva on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parta on varattomuuden merkki.

Menen kohta kauppaan jonka kuva on netissä, siis sen myymäläpäällikön kuva on netissä, tunnistan hyvin kuvasta, olen asioinut tuon kanssa monta kertaa. Ei ole partaa, eikä pitkiä hiuksia.

Kaupan kuvaa siis ei ole netissä, mutta tuon ukon kuva on.

EI sanoin väärin, ei ole varaton jos on parta, parta lasketaan omaisuudeksi, omistaa siis parran.

• Anonyymi

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. (Kalevala)

• Anonyymi

Onneton luuseri oot tossun alla ku partas ajoit.

• Anonyymi

Mies, jolla ei ole partaa on yhtä seksikäs kuin nainen jolla on parta.

• Anonyymi

Parta ei rumenna, mutta sen hoitamattomuus kyllä. Sitäpaitsi kaikille parta ei kasva tasaisesti, vaan näitä "risupartoja" näkee useinkin. Väri ja sen tasaisuus ratkaisee myös, sopiiko vai ei.

• Anonyymi

Niin siellä parran sisässä pesii kaikkia luteita, täitä ja kirppujakin piileskelee parrassa.

• Anonyymi

Parta on kammottava! Ruma ja kaiken lisäksi haisee todella pahalle. Partaista miestä oksettaa suudella.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pillukarvat pois, muuten en tykkää naisesta. En tykkää omasta parrasta se kasvaa liian nopeesti ja pitää ajella lähes joka päivä perkelee.

• Olenko mä ainoa, joka lukee tuon otsikon..Palsta rumentaa miestä?

( sen se kyllä tekeekin).

• Anonyymi

En minäkään partaa halua kasvattaa, mutta annan kyllä viikoittain kasvaa sellaisen melko vahvan sängen, ja ajan vain kerran viikossa parran. Sänki tekee minut omasta mielestäni hieman miehekkäämmän näköiseksi, mutta pari päivää viikossa naama on sitten aivan silpas ajon jäljiltä.

Täysparta ei minunkaan mielestäni kyllä yhdenkään miehen ulkonäköä paranna, toisaalta sillä voi sitten peittää ruman mallista leukaa tms.

• Anonyymi

En ole aina G.I. Joe -tyylinen, kyllä minäkin joskus huvikseni kasvatan viiksiä ja pientä leukapartaa, aivan vain omaksi huviksi ja vaihteluksi.

• Anonyymi

nuoret miehet omaksuneet tämän taleban muodin.

• Anonyymi

Parta on kiva ja sopii monelle miehelle. Naiselta tämä.

• Anonyymi

Palsta rumentaa miestä, ei parta:)

AV

• Anonyymi

Ei parta miestä pahenna, eikä ole ruma. 🐱 osa kissoista huumaantuu kissanmintusta. Saman ilmiön kohtaa osa naisista kun mies parran ajaa pois 😊

• Anonyymi

Parraton mies on nössömies

• Anonyymi

Entäs jos parran alla on palanut käppyrä iho ja et tykkääkkää siitä . Et sää halluu leukaa vaa nuolla

• Eiks ois parree karvato mies nii ei sitte kutittele ku koskettelet .

• Partaan murinoista tai pärinöistä en luovu, kuuluu perusoikeuksiin 🙂

• Anonyymi

Joo, nykyään pitää olla muodinmukainen homoparta. Hyi yöks. Ilmeisesti homoparta on kiva kun ottaa makkaran poskeen. saa säpinää kiv.. makkarapusseihin. YÖKS

• Anonyymi

Kyllä parta ja viikset voivat naistakin rumentaa, ei pelkästään miestä.

• Niin paljon näkyy parrakkaita miehiä nuorissakin nykyään, että tuo ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Laiskuudenmerkki jos ei viitsi ajaa partaansa....

Jäin miettimään että mikästäs tämä näyttelijä olikaan tuttu: Melissa Joan Hart.... piti tarkistaa, alkuperäinen Sabrina teininoita jooh tuossa sarjassa missä paljon hyviä näyttelijöitä Law & Order -Special Victims Unit...eräässä jaksossa.

• Anonyymi

Olisiko seksikästä jos naisilla olisi oikein hobittimaisen karvaiset jalat kuin golrillalla?

• Kyllä jokaisella miehellä on oikeus partaansa.. se vain, että jokaisella naisella on oikeus olla tykkäämättä siitä.

• Anonyymi

Ei miehellä ole velvollisuutta ajaa partaansa, kun ei ilman partaakaan nainen kelpuuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei miehellä ole velvollisuutta ajaa partaansa, kun ei ilman partaakaan nainen kelpuuta.

Ei ole. Ei ole velvollisuutta ajaa partaa jos ei halua.

• Anonyymi

Minusta parta on ihan okei. Sen vain pitää olla trimmattu eikä mitään lehtiä siinä.
      Vilma

• Anonyymi

Lehtiä -> p.o. lettiä

• Anonyymi

Oon tuntenut mun ystävän 18 vuotta ja mä en ole ikinä nähnyt häntä ilman partaa. En ole koskaan käskenyt ajaa pois.

• Anonyymi

Ajoin jo. Mulla oli mahtava kesäparta. Se vähän haittasi, kun näytin 60 vuotiaalta ätmiltä.
      Nyt on sellainen sänki ja näytän oman ikäiseltä ytmiltä.

En ole kumpaakaan, mutta kyllä ulkonäkö vaikuttaa mielipiteisiin.

>simiti<

• Anonyymi

Samaa mieltä, ääliöt olette muodin takia sellaisia puskia pitäneet. Muistakaa myös alapää, jos haluatte seksiä. One blade käyttöön!

• Enpä taida ajaa. Jos naisen mielestä se olisi ainoa este. Niin ei mahda sitten mitään.

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin parrasta. Kyllä siisti parta joillekin sopii. Noin yleisellä tasolla tosin pidän itsekin enemmän parrattomista miehen kasvoista. 🙂

• Ai sulla on parta, jotenkin luulin että ei. Kun mä yleensä kaikista keskustelijoista alitajusesti luon kuvan, kun mulle tärkeetä että nään kelle puhun. Ite oon aina parran pois ajanut ja vaikka partaa pidetään vähän sellasena vanhan miehen merkkinä, niin toi ajo vimma on mulla vaan kiihtynyt, että joka päivä nykyisin ajan.

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihan täysin parrasta. Kyllä siisti parta joillekin sopii. Noin yleisellä tasolla tosin pidän itsekin enemmän parrattomista miehen kasvoista. 🙂

Mulle sopii parta ennemmin kuin parrattomuus. Tai no. Ainakin omasta mielestä. Se on semmoinen lyhyt. Viikon, kahden, metsäparta. Siistitty myös välissä. Kyllä se välillä tulee ajettua kokonaankin pois. Kerran kaksi vuodessa. Tulee aika fresh silloin.

• Varjoperuna kirjoitti:

Mulle sopii parta ennemmin kuin parrattomuus. Tai no. Ainakin omasta mielestä. Se on semmoinen lyhyt. Viikon, kahden, metsäparta. Siistitty myös välissä. Kyllä se välillä tulee ajettua kokonaankin pois. Kerran kaksi vuodessa. Tulee aika fresh silloin.

Mutta sopii se mulle ulkonäöllisestiaä tai ei. Itse tykkään siitä, ja sen tunnusta.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Mutta sopii se mulle ulkonäöllisestiaä tai ei. Itse tykkään siitä, ja sen tunnusta.

Itseäni monien miesten parta häiritsee ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä, vaikka ei se ulkonäkökään aina mieltä ylennä.

Mä en mahda sille mitään, että sellaisen vähänkään pidemmän parran kanssa tulee mieleen, että mitenhän puhdas se mahtaa olla. Kuinka moni mies, jolla on pidempi parta, pesee sen joka päivä. Varman aika harva ja se ajatus on etova.

Lyhyemmissäkin parroissa on sitten se ongelma, että koen ne raapiviksi ja ikäviksi lähemmässä kanssakäymisessä. Sehän tietenkin on ongelma vain, jos kyseessä on joku sen tyylin tarjokas. Satunnaisen vastaantulijan tai vaikka työkaverin parta on siinä mielessä yhdentekevä. Mahdollisen kumppanin kohdalla on kuitenkin melko ikävää, jos en parran epämukavuuden takia halua yhtään läheisempää kanssakäymistä hänen kanssaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseäni monien miesten parta häiritsee ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä, vaikka ei se ulkonäkökään aina mieltä ylennä.

Mä en mahda sille mitään, että sellaisen vähänkään pidemmän parran kanssa tulee mieleen, että mitenhän puhdas se mahtaa olla. Kuinka moni mies, jolla on pidempi parta, pesee sen joka päivä. Varman aika harva ja se ajatus on etova.

Lyhyemmissäkin parroissa on sitten se ongelma, että koen ne raapiviksi ja ikäviksi lähemmässä kanssakäymisessä. Sehän tietenkin on ongelma vain, jos kyseessä on joku sen tyylin tarjokas. Satunnaisen vastaantulijan tai vaikka työkaverin parta on siinä mielessä yhdentekevä. Mahdollisen kumppanin kohdalla on kuitenkin melko ikävää, jos en parran epämukavuuden takia halua yhtään läheisempää kanssakäymistä hänen kanssaan.

Tuosta parran pituudesta ja sen puhtaudesta, itselleni tulee mieleen rastat. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa kenellä sellaiset on. Kovahkot karvaiset lonkerot suussa lusikka-asennossa. Mielikuva sellaisesta ei oikein hekumaa herätä.

Mutta onneksi meitä on monta erilaista ihmettelijää. Voi valita haluaako parrattoman / rastattoman tai minkälaisen tahansa ihmisen iholle kiehnäämään.

• JeroP kirjoitti:

Ai sulla on parta, jotenkin luulin että ei. Kun mä yleensä kaikista keskustelijoista alitajusesti luon kuvan, kun mulle tärkeetä että nään kelle puhun. Ite oon aina parran pois ajanut ja vaikka partaa pidetään vähän sellasena vanhan miehen merkkinä, niin toi ajo vimma on mulla vaan kiihtynyt, että joka päivä nykyisin ajan.

Juuh. Löytyy parta, silmälasitkin. Stetsoni ja farkut. Ainoa paita on T-paita, ympäri vuoden. Pitkähihaista käytän jos menee yli 30 pakkasasteen. Sisällä viihdyn kollareissa tai shortseissa, ja villasukissa.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Tuosta parran pituudesta ja sen puhtaudesta, itselleni tulee mieleen rastat. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa kenellä sellaiset on. Kovahkot karvaiset lonkerot suussa lusikka-asennossa. Mielikuva sellaisesta ei oikein hekumaa herätä.

Mutta onneksi meitä on monta erilaista ihmettelijää. Voi valita haluaako parrattoman / rastattoman tai minkälaisen tahansa ihmisen iholle kiehnäämään.

En minäkään rastoista pitäisi, mutta eb ihan ymmärrä miksi niiden pitäisi olla kenenkään suussa 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään rastoista pitäisi, mutta eb ihan ymmärrä miksi niiden pitäisi olla kenenkään suussa 😀

Ja siis eivät toisen hiukset suussa viehätä mua ajatuksena noin ylipäänsä. Mä itse tosin pistän hiukseni kiinni, joten ehkä olen sitten poikkeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvin pitkälle sama näkemys, joka mullakin on parroista. Ulkonäkö on loppupeleissä paljon epäoleellisempi asia, mun mielestäni. Ulkonäöllisesti joillekin sopii ja toisille ei ja mä ymmärrän myös sen, että toisilla parta kasvaa tosi nopeasti. Tiedän miehiä, joiden pitäisi ajaa parta kahdesti päivässä, jotta ei ole näkyvää sänkeä. Onhan se nyt jo hitonmoinen riesa. Itse varmasti tuossa kohtaa jo sokeroisin koko naamakarvat, mutta tokko ne tuollaisella kasvulla silti pysyisivät kauaa poissa.

Suurin ongelma mullekin on se, että en usko kenekään miehen pitävän partaa kovin hygienisesti ja lyhytkin parta on liikaa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Se raapii ihon rikki jopa pussaillessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ymmärrät, jos joskus olet isolusikka. Tai panet jotakuta takaapäin. Tai vaikka ihan halatessa takaata. Väkisinkin niitä hiuksia välillä menee suuhun. Varsinkin jos oikein kiivaasti temmeltää.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Ehkä ymmärrät, jos joskus olet isolusikka. Tai panet jotakuta takaapäin. Tai vaikka ihan halatessa takaata. Väkisinkin niitä hiuksia välillä menee suuhun. Varsinkin jos oikein kiivaasti temmeltää.

En ymmärtäisi, koska en edes ryhtyisi moiseen. Yhdelläkään miehellä ei koskaan ollut kanssani moisia ongelmia, vaikka minulla on aina ollut hyvinkin pitkät hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtäisi, koska en edes ryhtyisi moiseen. Yhdelläkään miehellä ei koskaan ollut kanssani moisia ongelmia, vaikka minulla on aina ollut hyvinkin pitkät hiukset.

Sama täällä. Liekö tähän sitten syynä, että osa meistä naisista osaa (ja haluaa) laittaa hiuksensa kiinni tuossa kohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Liekö tähän sitten syynä, että osa meistä naisista osaa (ja haluaa) laittaa hiuksensa kiinni tuossa kohtaa?

Voi hyvin olla. Ainakin myös minä laitan hiukseni kiinni, kuten tossa aiemmin jo sanoin. Pitkät hiukset avoimina ja hyvä seksi on mahdoton yhdistelmä. Ne ovat aina jossain tiellä, naamalla, käden alla, selän alla, liimautuvat niskaan, liimautuvat selkään, kutittavat, repivät. Puhumattakaan siitä helvetillisestä takkusotkusta, mitä ne hiukset ovat sen peuhamisen jälkeen. Harva mies varmaan tosin on sitten sen paksujen pitkien hiusten jälkiselvittelyn kanssa enää tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin olla. Ainakin myös minä laitan hiukseni kiinni, kuten tossa aiemmin jo sanoin. Pitkät hiukset avoimina ja hyvä seksi on mahdoton yhdistelmä. Ne ovat aina jossain tiellä, naamalla, käden alla, selän alla, liimautuvat niskaan, liimautuvat selkään, kutittavat, repivät. Puhumattakaan siitä helvetillisestä takkusotkusta, mitä ne hiukset ovat sen peuhamisen jälkeen. Harva mies varmaan tosin on sitten sen paksujen pitkien hiusten jälkiselvittelyn kanssa enää tekemisissä.

Noinhan se pitkälti on. Toi on taas yksi sellanen ig vs reality tyyppinen juttu tai pornoleffat vs todellisuus. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Se riippuu miehestä. Itse kyllä autan hiusten selvittelyssä ja harjaankin tarvittaessa. Eikä pitkät hiukset haittaa jos suuhun joutuvat. Puhuin rastoista, ne jos joutuisivat suuhun, niin pelkkä se mielikuva tuottaa kakomisreaktiota

Pitkät hiukset taitavat pysyä paremmin myös kiinni kuin lyhyehköt. Yleensä, mitä kokemusta on ollut, niin lyhyet hiukset aina aukeavat jossain kohtaa sessiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvin pitkälle sama näkemys, joka mullakin on parroista. Ulkonäkö on loppupeleissä paljon epäoleellisempi asia, mun mielestäni. Ulkonäöllisesti joillekin sopii ja toisille ei ja mä ymmärrän myös sen, että toisilla parta kasvaa tosi nopeasti. Tiedän miehiä, joiden pitäisi ajaa parta kahdesti päivässä, jotta ei ole näkyvää sänkeä. Onhan se nyt jo hitonmoinen riesa. Itse varmasti tuossa kohtaa jo sokeroisin koko naamakarvat, mutta tokko ne tuollaisella kasvulla silti pysyisivät kauaa poissa.

Suurin ongelma mullekin on se, että en usko kenekään miehen pitävän partaa kovin hygienisesti ja lyhytkin parta on liikaa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Se raapii ihon rikki jopa pussaillessa.

"Suurin ongelma mullekin on se, että en usko kenekään miehen pitävän partaa kovin hygienisesti"

On aika kiivas uskomus. "Kenenkään pitävän partaansa hygienisesti?" Nykypäivänä osa miehistä taitaa hoitaa partaansa paremmin kuin naiset hiuksiaan tai kasvojaan. Itse pesen sen siinä samalla kun käyn suihkussa, ja aamu sekä iltapesulla. Kuinka usein sinä peset hiuksesi?

Mutta onhan niitä varmasti miehiä jotka ei varmaan pese sitä laisinkaan.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Niin. Se riippuu miehestä. Itse kyllä autan hiusten selvittelyssä ja harjaankin tarvittaessa. Eikä pitkät hiukset haittaa jos suuhun joutuvat. Puhuin rastoista, ne jos joutuisivat suuhun, niin pelkkä se mielikuva tuottaa kakomisreaktiota

Pitkät hiukset taitavat pysyä paremmin myös kiinni kuin lyhyehköt. Yleensä, mitä kokemusta on ollut, niin lyhyet hiukset aina aukeavat jossain kohtaa sessiota.

Ratsat nyt paiavat niin paljon, että niiden samantyyppisestä suuhunjoutumisesta ei juuri riskiä ole. Ne käyttäytyvät ihan eri tavalla kuin yksittäiset hiukset. Se ei tietenkään mitenkään poista ratsojen etovuutta, vaikkeivät ne käyttäydykään yhtään yksittäisten hiusten tavoin.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

"Suurin ongelma mullekin on se, että en usko kenekään miehen pitävän partaa kovin hygienisesti"

On aika kiivas uskomus. "Kenenkään pitävän partaansa hygienisesti?" Nykypäivänä osa miehistä taitaa hoitaa partaansa paremmin kuin naiset hiuksiaan tai kasvojaan. Itse pesen sen siinä samalla kun käyn suihkussa, ja aamu sekä iltapesulla. Kuinka usein sinä peset hiuksesi?

Mutta onhan niitä varmasti miehiä jotka ei varmaan pese sitä laisinkaan.

Tuosta unohtui sana pitkää. Eli siis en usko, että kukaan pitää PITKÄÄ partaa kovin hygienisesti. Lyhyt nyt tietysti puhdistuu siinä sanalla, kun pesee kasvot, jos pesee kasvot hyvin. Pitkä parta sen sijaan ei. Mä en tosiaan usko hetkeäkään, että kukaan pesee pitkän partansa hyvin edes päivittäin, saati sitten jokaisen ruokailun jälkeen.

Hiuksissa ja parrassa on sellainen selkeä ero, että toisessa monet karvat sijaitsevat naamalla, suoraan suun vieressä ja toisessa pään takana. Se on tietysti mulle ihan yhdentekevää mitä itse kukanenkin oman suunsa ympärillä kasvattaa. Minä en kuitenkaan halua olla sellaisen kasvuston kanssa lähemmin tekemisissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ratsat nyt paiavat niin paljon, että niiden samantyyppisestä suuhunjoutumisesta ei juuri riskiä ole. Ne käyttäytyvät ihan eri tavalla kuin yksittäiset hiukset. Se ei tietenkään mitenkään poista ratsojen etovuutta, vaikkeivät ne käyttäydykään yhtään yksittäisten hiusten tavoin.

Juuh sano. Kaverilla oli aikoinaan rastat. Ne hänelle mielestäni sopivat ja hän niistä tykkäsi. Mutta henkilökohtaisesti... Eiköhän se keskustelu ole käyty. Kukin tyylillään, ei se minulta ole pois loppujen lopuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuosta unohtui sana pitkää. Eli siis en usko, että kukaan pitää PITKÄÄ partaa kovin hygienisesti. Lyhyt nyt tietysti puhdistuu siinä sanalla, kun pesee kasvot, jos pesee kasvot hyvin. Pitkä parta sen sijaan ei. Mä en tosiaan usko hetkeäkään, että kukaan pesee pitkän partansa hyvin edes päivittäin, saati sitten jokaisen ruokailun jälkeen.

Hiuksissa ja parrassa on sellainen selkeä ero, että toisessa monet karvat sijaitsevat naamalla, suoraan suun vieressä ja toisessa pään takana. Se on tietysti mulle ihan yhdentekevää mitä itse kukanenkin oman suunsa ympärillä kasvattaa. Minä en kuitenkaan halua olla sellaisen kasvuston kanssa lähemmin tekemisissä.

Pitkästä ja risuisesta parrasta olen kyllä samaa mieltä. Tiedä mitä kaikkea se sisältääkään. Mutta eiköhän jotkut miehet niitäkin hyvin huolla. Ihmisen yleinen habitus ja siisteys paljastaa aika hyvin huoltaako partaansa. Jos taas kaveri näyttää semmoiselta HK-Sinisen makkaran suurmässääjältä... niin... epäilen.

• Varjoperuna kirjoitti:

Pitkästä ja risuisesta parrasta olen kyllä samaa mieltä. Tiedä mitä kaikkea se sisältääkään. Mutta eiköhän jotkut miehet niitäkin hyvin huolla. Ihmisen yleinen habitus ja siisteys paljastaa aika hyvin huoltaako partaansa. Jos taas kaveri näyttää semmoiselta HK-Sinisen makkaran suurmässääjältä... niin... epäilen.

Mutta parta- / rastakeskustelu saa riittää tältä erää. Toivotan mukavaa keskiviikon jatkoa. Voices of the Void uusi versio on ilmestynyt. Taidankin tsekata sen.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Eivät taatusti pese riittävästi. En ole koskaan kuullut miehestä, joka pesisi partansa jokaisen kahvikupillisenkin jälkeen. Ihan riittävän usein olen kuitenkin nähnyt mitä sen kahvikupillisenkin juominen sellaisen parran kanssa on. Yök!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät taatusti pese riittävästi. En ole koskaan kuullut miehestä, joka pesisi partansa jokaisen kahvikupillisenkin jälkeen. Ihan riittävän usein olen kuitenkin nähnyt mitä sen kahvikupillisenkin juominen sellaisen parran kanssa on. Yök!

Ja puhunbsiis muulta habitukseltaan siiteistö miehistä. Vain se pitkä parta on se yökötys. Onhan niitä tutkittukin, että ovat melkoisia bakteeripesiä ja niistä voi moista pussailemaan erehtyvä saada infektioita naamaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut mieleenkään, etteivät miehet pesisi partaansa ainakin päivittäin. Tosin törmäsin vasta Youtubessa useampaan videoon siitä, että miehet eivät pese peppuaan suihkussa. Siis eivät edes suihkuttele pakaroiden välistä. Sitä oli ihan heiltä kyselty. Oli taas sellainen heureka-hetki, että siitä siis johtunee se haisu.. Aina oppii uutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut mieleenkään, etteivät miehet pesisi partaansa ainakin päivittäin. Tosin törmäsin vasta Youtubessa useampaan videoon siitä, että miehet eivät pese peppuaan suihkussa. Siis eivät edes suihkuttele pakaroiden välistä. Sitä oli ihan heiltä kyselty. Oli taas sellainen heureka-hetki, että siitä siis johtunee se haisu.. Aina oppii uutta.

No hyi helv..... Mikäköhän homman idea siinäkin on. Itse ainakin rassaan anaalin saippualla. Tietty niitä foobikkoja on, että ei vaan vahingossakaan mikään pitkulainen asia koske heidän anaaliaan ja näin heikentäisi heidän "miehisyyttään".

• Anonyymi

Jos parran ajaminen merkitsee miehelle sitä että hän ei oikeasti haluaisi ajaa partaansa ja kuitenkin ajaa sen, niin se tarkoittaa sitä että mies on ätmi. Alistuu naisen edessä saadakseen s3xiä naiselta, koska ei muuten saisi. Eli jos toinen ei riitä toiselle omana itsenään niin pitäköön tunkkinsa. Itseään ei kannata muuttaa vain toisten mieliksi. Jos parrattomuus tai sen pitäminen on sen sijaan tyyliin hällä väliä miehelle, niin sen ajamisen ymmärtää.

• Anonyymi

Mies ilman partaa näyttää pikkupojalle.

• Mielestäni monelle miehelle sopii upeasti parta. Toki sillä on merkitystä, millainen parta on, mutta monet miehet ovat todella komeita parran kanssa. Parta tuo miehen olemukseen miehekkyyttä, mikä nimenomaan lisää miehen vetovoimaa monen naisen silmissä.

Mieltymyksiä on lukuisia ja mies päättää tietenkin itse, pitääkö partaa vai ei. Ei siihen muilla nokan kopauttamista ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3959
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1690
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      440
      1512
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1242
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      429
      1198
    Aihe