Muita jotka käyttöö Hot or not palvelua

Anonyymi

Ihan kamala paikka,mietin josko poistas ittensä sieltä ku naiset ei koskaan vastaa mulle?

7

73

Vastaukset

• Minä käytän mut tinderin kautta pääsee näkemään paremmin kun hot or notissa suomimiehellä ei ole arvoa kun naiset himoitsee ulkomaalaisia miehiä.

• Juu sen olen huomannut. Ei viesteihin vastata vaikka kehuu naista kauniiksi, ei ymmärrä.

• Aika urpoa touhua, jos luulee jollain kehumisella saavansa naisilta vastauksia. Kehumisella miehet hakee vain pesää. Vähän itsevarmempi asenne, ja kerrot itsestäsi etkä urpona piipitä että nyyh nyyh kun sä oot niin kaunis, ettet varmaan mulle ees vastaa.

• Mitä olen huomannu täs ku naistenkaa deittaillu ja ei oikein mitään, ei pääse edes tutustumaan naiseen ku eivät vastaa sun muuta.

• Niin turhaa ajankulua,mutku elämäs vain töitä ja yksin nii ei muutakaa ku kaipais haleja sun muuta.

• Aina toki voi miettiä maksullista naista.

• Joo muttakun siinäkään ei aina ole järkeä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1232
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    90
    921
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    22
    475
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    428