Ottaako palstan hipsterit ensi kesänä...

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      – Yritin tätä ”perineum sunningia”, josta olen kuullut niin paljon. Voin kertoa, ettei kannata tehdä sitä ainakaan niin kauan kuin minä tein. Ryppyreikäni on nyt palanut pahasti. Olin aikeissa lähteä shoppailemaan perheen kanssa koko päiväksi, mutta joudunkin vain hieromaan jäätä, aloe veraa ja palovammavoiteita sinne, koska olen niin kovissa kivuissa. En oikeasti tiedä kuka helvetin idiootti on tämän saatanan typerän paskan keksinyt, mutta haista silti maailman mahtavin vittu. Oikeasti.

      Mitäs läksit? Suuta messingille nyt vaan.

      • Missäs tähän aikaan vuotta voi perseensä polttaa?


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Missäs tähän aikaan vuotta voi perseensä polttaa?

        Josh Brolin asunee Calissa. Juttunsa käryää pr-stuntilta, koska kuvaa ei mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Josh Brolin asunee Calissa. Juttunsa käryää pr-stuntilta, koska kuvaa ei mukana.

        No voi v....

        Oliko tuo joku äijä? Arvostukseni miessukupuolta kohtaan laskee päivä päivältä.
        Ei kiinnosta enää yhtään tämä ilmiö.


    • Heh heh helvatti. 😂

      Nyt on hieno trendi siinä rantautumassa... Ensi kesänä on kalliorannat perseitä pystyssä kohti aurinkoa... 🤣

      • Kesää odotellessa tässä sitten. Varmaan jotkut vanhemmat herrasmiehet myyneet nuorille naisille tämän(kin) muoti-ilmiön.

        Toiset seuraa muotia, toiset nauttii maisemista.


      • Thymallus kirjoitti:

        Kesää odotellessa tässä sitten. Varmaan jotkut vanhemmat herrasmiehet myyneet nuorille naisille tämän(kin) muoti-ilmiön.

        Toiset seuraa muotia, toiset nauttii maisemista.

        Tiiä tuosta kuka keksi käryttää ryppyä, mutta erikpiset on huvit heillä. 🙈


    • Anonyymi

      Auringonottaminen ja muut 80-luvun muoti-ilmiöt taitavat olla enemmän persukkien heiniä.

      -flowersreally-

    • Minä olen erittäin vastaan anus juttuja.
      Yöks

    • Anonyymi

      Hahah hyvin tiivistetty, oikeastaan koko poliittinen viikko (ja ne Pisan(kin) tulokset) tähän ja tuohon kuvaan :’D

      Mutta tosiaan;, siinä paistaa aurinko sinne, minne ei yleensä hehehe varma UV-osuma :D

      Muistaakseni joogassa on aurinkotervehdys, mutta se ei ole tuo :D

    • Miettikää miten paljon sais aurinkoa, jos koko suolistonsa sais leviteltyä ottamaan sitä vastaan. Eikös se oo tenniskentän kokonen?

      • Anonyymi

        Sekoitit ohutsuolen nukkalisäkkeiden pinta-alaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitit ohutsuolen nukkalisäkkeiden pinta-alaan...

        Eikun ne lisääsitä alaa... joo oikeassa olit


    • Sanonta "sinne minne päivä ei paista" voidaan siis unohtaa?!?!?!?!

      • Joo, kyllä totta turiset. 🤣


    • Onko keskustelunaiheista jo näin valtava pula?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe