Ottaako palstan hipsterit ensi kesänä...

16

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

– Yritin tätä ”perineum sunningia”, josta olen kuullut niin paljon. Voin kertoa, ettei kannata tehdä sitä ainakaan niin kauan kuin minä tein. Ryppyreikäni on nyt palanut pahasti. Olin aikeissa lähteä shoppailemaan perheen kanssa koko päiväksi, mutta joudunkin vain hieromaan jäätä, aloe veraa ja palovammavoiteita sinne, koska olen niin kovissa kivuissa. En oikeasti tiedä kuka helvetin idiootti on tämän saatanan typerän paskan keksinyt, mutta haista silti maailman mahtavin vittu. Oikeasti.

Mitäs läksit? Suuta messingille nyt vaan.

• Missäs tähän aikaan vuotta voi perseensä polttaa?

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Missäs tähän aikaan vuotta voi perseensä polttaa?

Josh Brolin asunee Calissa. Juttunsa käryää pr-stuntilta, koska kuvaa ei mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Josh Brolin asunee Calissa. Juttunsa käryää pr-stuntilta, koska kuvaa ei mukana.

No voi v....

Oliko tuo joku äijä? Arvostukseni miessukupuolta kohtaan laskee päivä päivältä.
        Ei kiinnosta enää yhtään tämä ilmiö.

• Heh heh helvatti. 😂

Nyt on hieno trendi siinä rantautumassa... Ensi kesänä on kalliorannat perseitä pystyssä kohti aurinkoa... 🤣

• Kesää odotellessa tässä sitten. Varmaan jotkut vanhemmat herrasmiehet myyneet nuorille naisille tämän(kin) muoti-ilmiön.

Toiset seuraa muotia, toiset nauttii maisemista.

• Thymallus kirjoitti:

Kesää odotellessa tässä sitten. Varmaan jotkut vanhemmat herrasmiehet myyneet nuorille naisille tämän(kin) muoti-ilmiön.

Toiset seuraa muotia, toiset nauttii maisemista.

Tiiä tuosta kuka keksi käryttää ryppyä, mutta erikpiset on huvit heillä. 🙈

• Anonyymi

Auringonottaminen ja muut 80-luvun muoti-ilmiöt taitavat olla enemmän persukkien heiniä.

-flowersreally-

• Minä olen erittäin vastaan anus juttuja.
      Yöks

• Anonyymi

Hahah hyvin tiivistetty, oikeastaan koko poliittinen viikko (ja ne Pisan(kin) tulokset) tähän ja tuohon kuvaan :’D

Mutta tosiaan;, siinä paistaa aurinko sinne, minne ei yleensä hehehe varma UV-osuma :D

Muistaakseni joogassa on aurinkotervehdys, mutta se ei ole tuo :D

• Miettikää miten paljon sais aurinkoa, jos koko suolistonsa sais leviteltyä ottamaan sitä vastaan. Eikös se oo tenniskentän kokonen?

• Anonyymi

Sekoitit ohutsuolen nukkalisäkkeiden pinta-alaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoitit ohutsuolen nukkalisäkkeiden pinta-alaan...

Eikun ne lisääsitä alaa... joo oikeassa olit

• Sanonta "sinne minne päivä ei paista" voidaan siis unohtaa?!?!?!?!

• Joo, kyllä totta turiset. 🤣

• Onko keskustelunaiheista jo näin valtava pula?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe