Olen 17v poika ja kävin tossa jonkun aikaa sit tunnustamas ihastukselle että olen ihastunut häneen. Itsetunnollisista syistä johtuen olin muotoillut asian niin että en oleta että tyttö olisi kiinnostunut minusta. Tyttö totesi tähän että ei ole ajatellut asiaa näin eli Suomeksi sanottuna ei ollut oikein kiinnostunut mutta sen jälkeen juttelimme vielä vähän aikaan kun mentiin osittain samaa matkaa kotiinpäin, sen verta mitä meillä oli samaan suuntaan menemistä. Käsitin tytön puheista että ihan kaveri mieles saattais ehkä olla kiinnostunut juttelee ja tätä teoriaa vahvistaa sitä että tää tyttö ennen tuli aina silloin tällöin puhumaan minulle jotain. Joskus jopa ihan puun takaa kehaissu jotain ulkoista piirrettäni vaikka en aloittanut keskusteluja tän tytön kaa melkeen ikinä. Sen takia minulle tuli sellainen olo että voisiko tämä tyttö olla vähän kiinnostunut minusta varsinkin kun hänen katsekontaktit oli välillä huomattavasti pidempiä kuin muiden tyttöjen kanssa.
No homman nimi on se että olen omasta mielestäni ja luultavasti suurimman osan tytöjen mielestä sen verta epäviehättävä ulkonäöltä että en edes usko että näin kaunis ja luonteeltaan ihana tyttö haluaisi olla minun kanssa missään sellasissa tekemisissä. No nyt kun minulla on samoja tunteja kyseisen tytön kanssa ja välitunneilla olisi teoriassa mahdollista mennä puhumaan jotakin nii kannattaako mennä vaikka tyttö ei ilmeisesti ole kiinnostunut? En haluaisi ahdistella tätä tyttöä yhtään nii sen jälkeen kun tunnustin tunteeni nii en ole puhunut hänen kanssaan oikein mitään ku ajattelen että jos menen puhumaan hänelle nii hän kokee sen ahdisteluksi kun tietää että olen ihastunut häneen. Tosin enhän minä ennenkään oikein pystynyt aloittamaan keskustelua tämän tytön kaa. Tekis ihan mieli vaan senki takia jutella tän tytön kaa kun tää tyttö on nii kiva käytökseltään. '' Torjuikin '' minut niin ihanasti että tohon tyttöön ei tuu varmaan koko seuraavan puolentoista vuoden lukioajan aikana kuoleman tunteet ollenkaan ja joudun olemaan kuitenkin samoilla tunneilla hänen kanssaan nii en tiiä mitä pitäisi tehdä? Sanoi kuitenkin että olen aika kiva joka tarkoittaa että ei se minua kuitenkaan inhottavana vissiin pidä ellei se ollut vain minun mielen parantamistani siitä ku itsekkin tein tytölle ilmeisesti hyvän mielen kun kerroin että olen ihastunut häneen.
Joillakin kuten minulla se rakkaus ei oikein suju molemminpuolisesti. Varsinkin jos kaikki ihastumiset on kestänyt ja tulee kestämään vähintään sen vuoden eikä sillon pysty kiinnostumaan muista tytöistä kun on tunteita tätä yhtä tyttöä kohtaan.
Pitäisikö yrittää puhua ihastukselle?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904