Anti-greta

On niitä vielä sentään järkeviäkin nuoria olemassa, eikä vain julistajien manipuloimia ja paniikissa ahdistuneita pikku-gretoja.
Hyvä video, kannattaa katsoa.

https://www.youtube.com/watch?v=NxaKn6JYMqc

Jollakin oli jo kova kiire poistella asiallinen aloitus, mutta laitetaanpa uudelleen.

34

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Denialistisedät purkavat ahdistustaan ruotsalaiseen koulutyttöön ettei tarvi itse kantaa vastuuta ilmastosta,läpinäkyvää

      • Ei tuossa videolla yhtään setää näkynyt.
        Oletko sekaisin, kuten alarmistit yleensä?


    • Anonyymi

      Ovako kaikki denialistit sekaisin? Entäs alarmistit?
      Onko ilmastohistoria uskonto? Entäs sen kieltäminen?
      Onko vihreä liike politiikkaa?

    • Anonyymi

      Hieno ja fiksun tuntuinen nuori ihminen joka puhuu asiaa.

      • Anonyymi

        Sellainen Greta on,hieno ja fiksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen Greta on,hieno ja fiksu

        Mistä kohdasta?


      • Anonyymi

        Mikäli Greta olisi sanonut YK kokouksessa "Hyvät maailman johtajat, tehkää rauha, lopettakaa asevarustelu ja hävittäkää aseet ja olkaa esimerkkinä maailman kansoille päästöjen lopettamisessa" niin Gretan kuva olisi nyt seinälläni parhaalla paikalla.


      • Anonyymi

        Denialistisedillä on erikoisia fantasioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Denialistisedillä on erikoisia fantasioita

        Tää on totta. Setäraivoa ja kaillea muuta vastaavaa käytetään jotta Greta pysyisi kritiikin ulottumattomissa. Onhan tuo aivan selvää Gretakaan ei voi olla kritiikin ulkopuolella. Jos hän kovasti haluisi olla esimerkkinä niin pysisi kotonaan ja lähettelisi kiejeitä koska niin on pieni tuo hiilijalnjälki verrattuna purjehtia jollain miljooniem kilpaveneellä..


      • Anonyymi

        Kreetan parhaat jutut on ihan hanurista. Varmaan tuon ikäistä joku voisi kokeillakin.


    • Anonyymi

      Minusta tuo poliittinen kakara voisi saada vähemmän huomiota, koska se on lähinnä naurettavaa politikointia luonnollisilla asioilla.
      Miksi yksittäinen ihminen pitäisi olla jotenkin vastuussa ilmastonmuutoksista?
      Lähinnä tulee mieleen ääripoliittinen ohjelma. Vihreä vaara!

      • Ilmeisesti tähän ei saa vastata, kun joku heti poistelee viestin.
        Laitan kuitenkin uudelleen, että asia etenee jo kovaa kyytiä, ja eu:hun tavoitellaan kiinan kaltaista diktatuuria.
        Kansalaisilta puheoikeudet pois, ja muutkin oikeudet viranomaisten käskytyksellä.

        "Listen to German Chancellor Angela Merkel’s speech on freedom of expression, where she says ” freedom of speech has its limits” and that “we have to take away your freedom of speech, or else society won’t be free.”"

        "Economist Paech, a proponent of a “post-growth economy which calls for a move away from consumerism and further economic growth, told the DPA that a majority society “believes it is climate competent, but lives like ecological vandals.” In other words, free citizens are to be viewed as criminals."

        https://notrickszone.com/2019/12/04/even-faster-more-powerful-than-climate-change-europes-movement-to-ecological-tyranny-emerging-rapidly/

        "Right now, the EU is just waiting patiently for that one opportune moment. We are possibly witnessing a watershed historical event in the making."

        Ja tuota odotellaan, vain jotta saataisiin joukot mobilisoitua.


    • Anonyymi

      Kova on hätä ja ahdistus denialistisedillä kun pitää alkaa syyttämään toisessa valtiossa asuvaa koulutyttöä maailman ongelmista.Tunnetteko itsenne sankareiksi?


    • Anonyymi

      Lyömällä Soros-kortin pöytään denialistit kertovat kaikille kateudensa ja katkeruutensa energisiä ja aikaansaavia ihmisiä kohtaan.Ja on helppo määrittää noiden negatiivisten tunteiden alkulähde:kommunistinen lapsuudenkoti.

      Hieman enemmän kunnioitusta koulutytölle joka on päättänyt pelastaa maailman vaaroja uhmaten.Hän on ansainnut sen
      https://www.youtube.com/watch?v=-WAKb7un6bY

      • Anonyymi

        Tarkennatko vielä, että miltä tuo pikkudemoni yrittää maailmaa pelastaa?
        Lakkoilu, rettelöinti ja väkivalta eivät ole kovin tehokkaita keinoja ilmastoa vastaan.
        Ei taida ANTIFA olla kansainvälisessä maailmanpelastajien listassa kovinkaan korkealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko vielä, että miltä tuo pikkudemoni yrittää maailmaa pelastaa?
        Lakkoilu, rettelöinti ja väkivalta eivät ole kovin tehokkaita keinoja ilmastoa vastaan.
        Ei taida ANTIFA olla kansainvälisessä maailmanpelastajien listassa kovinkaan korkealla.

        Rettelöinti ja väkivalta ovat tunnettuja denialistien vaikutuskeinoja johtuen heidän olemattomista sosiaalisista vuorovaikutustaidoista.Ja nyt denialistit syyttävät koulutyttöjä ,tulevien sukupolvien äitejä,kaikkein suojattomimpia ihmisiä rikoksista joita denut itse tekevät.

        Denialistit on melkoisia nilkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rettelöinti ja väkivalta ovat tunnettuja denialistien vaikutuskeinoja johtuen heidän olemattomista sosiaalisista vuorovaikutustaidoista.Ja nyt denialistit syyttävät koulutyttöjä ,tulevien sukupolvien äitejä,kaikkein suojattomimpia ihmisiä rikoksista joita denut itse tekevät.

        Denialistit on melkoisia nilkkejä

        Mikä kumma henkinen sokeus teillä alarmisteilla on, kun te ette tajua, että te itsehän niitä denialisteja olette. Uskotte vanhaan pseudotieteeseen eli näennäistieteeseen, jonka on toinen tieteenala todistanut harhakuvitelmaksi jo kauan sitten.

        Tunnetko sinä edes sen kasvihuoneteorian perusteita. Useimmat alarmistit ei ilmeisesti tunne. Uskotaan vain katastrofiuutisiin, joita kertoo täysin asiantuntemattomat tyypit. Ei toimittajilla mitään asiantuntemusta ole ilmastosta.

        Leimaatte pöljät tiedettä lukeneita denialiksteiksi, kun he on teidän kanssanne eri mieltä tieteellisin perustein. Kun te ette niitä perusteita ja niiden merkitystä tunne, iskette valheellisesti denialistin leiman.

        Pelkkiä leimaajiahan te olette. Ei teillä ole mitään todellista asiantuntemusta ilmakehän toiminnasta. Kyllä ne vuorovaikutustaidotkin on alarmisteilla hirveän ahdasmieliset. Ei se ole mitään vuorovaikutusta, että ajaa vain omaa ahdasta näkökulmaansa.

        Jos nykymeno jatkuu, ne tulevat sukupolvet on hyvin pienet. Syntvyys on romahtanut kun naiset on peloteltu ja ahdistettu katastrofiuutisilla. Yhä harvempi nainen haluaa sellaiseen maailmaan lapsia synnyttää.

        Ei ne pysty ymmärtämään, että katastrofiuutiset onkin pelkkää valhetta. Mitään todellista uhkaa ei olemassa. Se on vain pääalarmistien katala juoni. Sillä tavoitellaan taloudellista etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rettelöinti ja väkivalta ovat tunnettuja denialistien vaikutuskeinoja johtuen heidän olemattomista sosiaalisista vuorovaikutustaidoista.Ja nyt denialistit syyttävät koulutyttöjä ,tulevien sukupolvien äitejä,kaikkein suojattomimpia ihmisiä rikoksista joita denut itse tekevät.

        Denialistit on melkoisia nilkkejä

        Heh, rauhanjärjestökö tuo xr on? Tai ANTIFA?
        Entäpä nuo normaalin kokouksen estäneet "rauhanturvajoukot"?

        Herää unestasi. Ei tuota roskasakkia voi mitenkään kehua, eikä ilmasto ole heillä se liikkeelle paneva voima. Rahaa vastaan nuo rellestää.

        xr:n taustaa:

        https://ilmastotiede.wordpress.com/2019/03/28/extinction-rebellion-ilmastotempauksissa-ei-ole-kyse-ilmastosta/

        Rahaa rellestämisestä:

        https://climatechangedispatch.com/extinction-rebellion-paid-protests/

        Kokouksen estäminen:

        https://notrickszone.com/2019/11/19/radicals-bully-nh-munich-conference-center-force-cancellation-of-13th-skeptic-climate-conference/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rettelöinti ja väkivalta ovat tunnettuja denialistien vaikutuskeinoja johtuen heidän olemattomista sosiaalisista vuorovaikutustaidoista.Ja nyt denialistit syyttävät koulutyttöjä ,tulevien sukupolvien äitejä,kaikkein suojattomimpia ihmisiä rikoksista joita denut itse tekevät.

        Denialistit on melkoisia nilkkejä

        Heh, oliko näyttö liian vahvaa alarmistille?
        Onko totuus liian kirpeää?
        Etkö pysty muuhun, kuin poistattelemaan viestejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kumma henkinen sokeus teillä alarmisteilla on, kun te ette tajua, että te itsehän niitä denialisteja olette. Uskotte vanhaan pseudotieteeseen eli näennäistieteeseen, jonka on toinen tieteenala todistanut harhakuvitelmaksi jo kauan sitten.

        Tunnetko sinä edes sen kasvihuoneteorian perusteita. Useimmat alarmistit ei ilmeisesti tunne. Uskotaan vain katastrofiuutisiin, joita kertoo täysin asiantuntemattomat tyypit. Ei toimittajilla mitään asiantuntemusta ole ilmastosta.

        Leimaatte pöljät tiedettä lukeneita denialiksteiksi, kun he on teidän kanssanne eri mieltä tieteellisin perustein. Kun te ette niitä perusteita ja niiden merkitystä tunne, iskette valheellisesti denialistin leiman.

        Pelkkiä leimaajiahan te olette. Ei teillä ole mitään todellista asiantuntemusta ilmakehän toiminnasta. Kyllä ne vuorovaikutustaidotkin on alarmisteilla hirveän ahdasmieliset. Ei se ole mitään vuorovaikutusta, että ajaa vain omaa ahdasta näkökulmaansa.

        Jos nykymeno jatkuu, ne tulevat sukupolvet on hyvin pienet. Syntvyys on romahtanut kun naiset on peloteltu ja ahdistettu katastrofiuutisilla. Yhä harvempi nainen haluaa sellaiseen maailmaan lapsia synnyttää.

        Ei ne pysty ymmärtämään, että katastrofiuutiset onkin pelkkää valhetta. Mitään todellista uhkaa ei olemassa. Se on vain pääalarmistien katala juoni. Sillä tavoitellaan taloudellista etua.

        Alarmistit ajavat kommunistista järjestelmää käytäntöön.

        https://notrickszone.com/2019/12/04/even-faster-more-powerful-than-climate-change-europes-movement-to-ecological-tyranny-emerging-rapidly/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kumma henkinen sokeus teillä alarmisteilla on, kun te ette tajua, että te itsehän niitä denialisteja olette. Uskotte vanhaan pseudotieteeseen eli näennäistieteeseen, jonka on toinen tieteenala todistanut harhakuvitelmaksi jo kauan sitten.

        Tunnetko sinä edes sen kasvihuoneteorian perusteita. Useimmat alarmistit ei ilmeisesti tunne. Uskotaan vain katastrofiuutisiin, joita kertoo täysin asiantuntemattomat tyypit. Ei toimittajilla mitään asiantuntemusta ole ilmastosta.

        Leimaatte pöljät tiedettä lukeneita denialiksteiksi, kun he on teidän kanssanne eri mieltä tieteellisin perustein. Kun te ette niitä perusteita ja niiden merkitystä tunne, iskette valheellisesti denialistin leiman.

        Pelkkiä leimaajiahan te olette. Ei teillä ole mitään todellista asiantuntemusta ilmakehän toiminnasta. Kyllä ne vuorovaikutustaidotkin on alarmisteilla hirveän ahdasmieliset. Ei se ole mitään vuorovaikutusta, että ajaa vain omaa ahdasta näkökulmaansa.

        Jos nykymeno jatkuu, ne tulevat sukupolvet on hyvin pienet. Syntvyys on romahtanut kun naiset on peloteltu ja ahdistettu katastrofiuutisilla. Yhä harvempi nainen haluaa sellaiseen maailmaan lapsia synnyttää.

        Ei ne pysty ymmärtämään, että katastrofiuutiset onkin pelkkää valhetta. Mitään todellista uhkaa ei olemassa. Se on vain pääalarmistien katala juoni. Sillä tavoitellaan taloudellista etua.

        Se uhka on kyllä todellinen, mutta se ei liity mitenkään ilmastoon, vaan vihervasemmiston eu:n laajuiseen vallankumoukseen "ilmastokriisin" varjolla.
        Sen takia julistettiin "ilmastohätätila" koko eu:n alueelle.
        Ja nyt vaan odotellaan, että ihmiset alkavat kapinoimaan tuota hiilidioksidihullutusta vastaan, että voidaan panna rankat toimet käyntiin.


    • Anonyymi

      Kyllä pikkuinen Gret on nyt hyvin, hyvin vihainen:
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97d7a6c5-a055-4cf3-8cf3-9957fe86120e

      Greta Thunberg turhautuneena Madridissa: ”Olemme olleet lakossa jo yli vuoden eikä mitään ole tapahtunut”

      Jos on lakossa, niin sehän tarkoittaa sitä, että ei tee mitään. Matkusteleminen toisten siivellä tai purjeveneessä ei todellakaan täytä tekemisen määritelmää.

    • Anonyymi

      Greta Garbon?

    • Anonyymi

      Tämänkin - aloittajan aloittamassa komentoinnissa - persun älyykkyys tulee ilmi. Persu pelkää Gretaa ja ilmastonmuutoksen estämistä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Fiksumpihan tuo on kuin raivogreta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksumpihan tuo on kuin raivogreta.

        No siihen nyt ei paljoa tarvita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tällaisten hölähtysten takia taitaa kreetan loisto hiipua tehokkaasti.


    • Anonyymi

      Mikäs sensuurisantra tänne on pesiytynyt?
      Onko alkanut mielipiteiden sensurointi, vai mistä on kyse?
      Vai eikö pikkugretasta saa enää kirjoittaa edes hänen omia lausumiaan?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe