Sosiaalisena jännittäjänä Suomesta on täysin mahdotonta

Löytää itselleen naisystävää kun se on muutenkin todella vaikeaa tavismiehelle niin sosiaaliselle jännittäjälle täysin mahdotonta. Masentaa tää tilanne todella paljon ja oon jotenkin täysin lamaantunut kun en voi enää löytää naista itselleni enkä saa seksiä. En tiedä mitä teen kun tekis mieli tappaa itsensä tän takia.

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytän ensi vuonna jo 31 vuotta eikä mulla ole koskaan ollut tyttöystävää. Yksi seksisuhde on ollut vanhemman naisen kanssa mutta sekin loppui ja enää en uskalla lähteä edes treffeille. Tosin eipä siihen tule enää edes tilaisuuksia. :(

• Kaikkia jännittää, kaikkia ahistaa. Et sä ole poikkeus. 👍

• Anonyymi

Joo mutta pieni jännitys on ihan eri asia kuin lamaannuttava pelko ja ahdistus jolloin ihminen menettää toimintakykynsä kokonaan joten haista sä p**ka!

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta pieni jännitys on ihan eri asia kuin lamaannuttava pelko ja ahdistus jolloin ihminen menettää toimintakykynsä kokonaan joten haista sä p**ka!

Taidat olla tämä Allu alias kilttimies 89.

Älä itke iines, ota nortti.

• Eikä niitä poliiseja muuten kiinnosta mun kommentit pätkääkään. Vieläkään ei ole tullut yhteydenottoa virkavallan taholta vaikka sillä yritit mut vaientaa mut ei tule onnistumaan.

• No mutta jos hakattais sut ensin. Jookoskookos, paviaani. Keittämisessä on jo liikaa vaivaa.

• dreamer89 kirjoitti:

Eikä niitä poliiseja muuten kiinnosta mun kommentit pätkääkään. Vieläkään ei ole tullut yhteydenottoa virkavallan taholta vaikka sillä yritit mut vaientaa mut ei tule onnistumaan.

No johan mä päästin sut housuun pissimisestä ja kerroin etten oikeasti mitään yhteyttä poliisiin ottanut.

Voi joku tosin senkin tehdä. Että hypi seinille vaan..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

No mutta jos hakattais sut ensin. Jookoskookos, paviaani. Keittämisessä on jo liikaa vaivaa.

No tuleppa yrittään.

• Wwuwuw kirjoitti:

No johan mä päästin sut housuun pissimisestä ja kerroin etten oikeasti mitään yhteyttä poliisiin ottanut.

Voi joku tosin senkin tehdä. Että hypi seinille vaan..😄

Mä en pissinyt missään vaiheessa housuihini kun tiesin koko ajan ettei mulle täällä kirjoittelemisesta mitään seuraamuksia tule. Naisasialooserikin on jo varmaan 20-vuotta täällä kirjoitellut naisten ruoskimisestä ja elävältä keittämisestä eikä poliiseja kiinnosta.

• Kukas tyyppi tämä sutki muuten on?

• dreamer89 kirjoitti:

Mä en pissinyt missään vaiheessa housuihini kun tiesin koko ajan ettei mulle täällä kirjoittelemisesta mitään seuraamuksia tule. Naisasialooserikin on jo varmaan 20-vuotta täällä kirjoitellut naisten ruoskimisestä ja elävältä keittämisestä eikä poliiseja kiinnosta.

No Allu, ota pilleri.

• Wwuwuw kirjoitti:

No Allu, ota pilleri.

En ole Allu, se on tietääkseni 34-vuotias, mä 30.

• dreamer89 kirjoitti:

En ole Allu, se on tietääkseni 34-vuotias, mä 30.

Kaikkihan täällä totta puhuu.. Uskot vielä tonttuihinkin?

• Ei ole yhtään fiksua ja asiallista tollainen muiden kirjoittajien haukkuminen ja uhkailu, varsinkin kun Wwuw on oikein hyvä tyyppi, eikä koskaan hauku täällä ketään muita millään tavalla.

• Anonyymi

Olet vaan pelkuri. Mies löytää naisen kun juo viinaa ja menee baareihin.

T: viinamies

• Anonyymi

Niin oonkin kyllä mä sen voin myöntää mutta ei mulla viinanjuonti auta siihen mitään että uskaltaisin naisia lähestyä. Baarissakin aina istun yksin nurkkapöydässä ja mietin että kumpa uskaltaisin lähestyä jotain naista mutta en uskalla kun pelkään etten osaa puhua mitään, saan pakit ja mua nöyryytetään lisää. Mulla on varmaan joku synnynnäinen vika aivoissa kun pelkään naisia näin paljon.

T: Aloittaja

• Jonnekin psykoterapiaan hakeudut ja koetat päästä peloistasi.
      Niin ne monet muutkin ihmiset tekee.

• Anonyymi

Oon ollut jo psykoterapiassa ja jopa hypnoositerapiassa mut ei auttanut mitään. Lisäks noihin terapioihin on ainakin vuoden jono enkä tosiaan usko niihin enää ollenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Oon ollut jo psykoterapiassa ja jopa hypnoositerapiassa mut ei auttanut mitään. Lisäks noihin terapioihin on ainakin vuoden jono enkä tosiaan usko niihin enää ollenkaan.

No enpä tiedä ditten mikä auttaisi....

Pitää keskittyä johonkin muuhun elämässä, sellaiseen mikä sujuu paremmin. Harrastukset jne.

• Anonyymi

Kai jännitystiloihin on olemassa lääkkeitäkin? Voipi olla myös masennuksen oire, joten mars lääkärin vastaanotolle!

• Anonyymi

On mulla rauhoittavia ja joku masennuslääke sen ohella mut eipä ne paljo auta kuin että saa nukuttua eikä masenna ihan niin paljoa mut pelkoja ne ei poista, korkeintaa hieman tasaa tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla rauhoittavia ja joku masennuslääke sen ohella mut eipä ne paljo auta kuin että saa nukuttua eikä masenna ihan niin paljoa mut pelkoja ne ei poista, korkeintaa hieman tasaa tilannetta.

No tuskin koskaan pääset oireistasi kokonaan eroon, mutta lääkkeitä tuohon vaivaasi on olemassa erilaisia. Me ihmiset olemme myös erilaisia, joten joku lääke tepsii toiselle ja joku toinen lääke sitten sinulla. Valittamalla et pääse asiassa eteenpäin, mutta hakemalla apua lääkäriltä voit päästäkkin. Kai tollaisiin tiloihin on myös keskusteluryhmiäkin, siellähän voipi olla naisiakin, jotka ovat ehkäpä tavallista ymmärtäväisempiä vaivojesi suhteen! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu. Nyt otat uuden suunnan.

Jätä tuo lääkitseminen vähemmälle, Tässä sulle uus resepti:

Varaa matka thaimaahan. Oli tässä ohjeitakin reissaamiseen ja naisen hakuun palstalla.
        Reissulla ei auta vaikka nököttäisit nurkassa. Siellä naiset tulee jatkuvasti sun luokse ja voit panna vaikka joka päivä jos pystyt.

• Anonyymi

Itseltä mennyt maku pois koko miessukukuntaan tämän takia:
      "en voi enää löytää naista itselleni enkä saa seksiä."
      Mies ei tarvitse naista mihinkään muuhun kuin seksiin. Seksiä seksiä seksiä, hameen alle, sinne pitää päästä. Kuolen jos en pääse!
      Voi vittu miten kyllästyttää kaikki äijät! Pelkkää vonkumista kun ei pääse naimaan! Se on niitten koko maailma, muuta ne ei näe eikä kuule.
      Onhan teillä suurimmalla osalla ainakin kaksi tervettä kättä, käyttäkää niitä! Tai ostakaa joku hemmetin vehje seksikaupasta jota voitte rynkyttää. Ja vieläkö se nukketalo toimii, sinne vaan leikkimään! Mielikuvitusta peliin, jos ei muuta niin omaan sukkaan!
      Ei sitten tarvitse vonkua sosiaalisia rajoittuneisuuttaan. Kai sitä kohta tosissaan aletaan vaatia että sen mystisen YHTEISKUNNAN pitää taata seksinsaanti reppanoille! Yhteiskunnanhan se pitäisi kaikesta muustakin huolehtia, ei omaa vastuuta mistään. Jos et uskalla niin ole ilman.
      Kyllä todella mennyt arvostus joka ikiseen äijään. Missä on miehisyys?? Ei sitä ole.

• Tyypillinen naisen ylimielinen vastaus mutta mitä muuta voi odottaa kun ette te tajua miesten maailmasta mitään. Naisena sinäkin olet todella etuoikeutetussa asemassa joten sinuna pitäisin huomattavasti pienempää suuta! Töykeitä ja paskoja on kaikki ämmät. Mulla on mennyt maku kaikkiin naisiin. Kyllä naisia pitäisi jotenkin jo rangaista ylimielisestä asenteestaan miehiä kohtaan.

• Anonyymi

Tämä!! Olen huomannut, että naiset tosiaan on miehille pelkkiä vitunkantotelineitä. Seksiä pitäisi saada koko ajan ja kaikilta naisilta, ja jos ei tissiposki saa, niin aletaan itkeä itsaria. Maku mennyt myös täysin noihin itsekkäisiin, sitoutumiskyvyttömiin, tunnevammaisiin runkkareihin. Kärsikööt puutteesta, tämä vitunkantoteline ei suostu enää yhdenkään hyväksikäytettäväksi!!

• Anonyymi

Fake it till you make it, vaikken pua-juttuihin yleensä uskokaan niin olen kuitenkin sitä mieltä että ihminen voi jokaista asiaa opetella.

• Ennekuin joku alkaa moralisoimaan siitä että mä täällä uhkailen toisia väkivallalla niin tiedoksi kaikille että mulla on asperger ja kun suutun toisten ylimielisistä ja halveksuvista kommenteistä niin en pysty säätelemään raivonpuuskiani enkä kontrolloimaan yhtään sitä mitä sanon.

• Päässä vaan pimenee silloin kun suutun joten se suotakoon mulle koska mulla on synnynnäinen häiriö jolle en voi mitään.

• dreamer89 kirjoitti:

Päässä vaan pimenee silloin kun suutun joten se suotakoon mulle koska mulla on synnynnäinen häiriö jolle en voi mitään.

Kyllä se sama laki koskee kaikkia kansalaisia, oli niitä sairauksia tai ei. Sulla sitten on vaan näköjään liian huonot sosiaaliset taidot, niin parempi että keskittyisit johonkin muihin asioihin elämässäsi. Ei se sun elämä yhtään paremmaksi muutu, vaikka sä kuinka täällä viattomia naisia haukkuisitkin. Ei ne naiset ole mitenkään syyllisiä sun tilanteeseesi.

• Eikä valmiiksi sairasta miestä tartte enää uhkailla millään poliiseilla!

• Anonyymi

Täysin mahdotonta löytää naista jos istuu kotona kirjoittelemassa ettei naista löydy. Ei poliisit muuten välitä mitä täällä kirjoitetaan. Eivät ne välitä, suomen laki on sen verran löysä että netissä saa uhkailla mielin määrin.

• Anonyymi

No ei se ole helppoo löytää naista muualtakaan, kun jännittää sosiaalisia tilanteita.
        Ei sitä niin vaan aleta jutteleen naiselle, johon vaikka ihastuu.
        Se on suuri kynnys lähestyä naista, kun sosiaaliset tilanteet jännittää.
        Vaikka olis tilanteessa, jossa on ihmisiä koolla, jossa on naisia, niin kun jännität sosiaalisia tilanteita, niin ekaks on vaikee keksiä mitä sanois naiselle.
        Naiset on yleensä sosiaalisesti vähemmän jännittäviä, mut ei ne ala jutteleen miehelle, joka istuu tuppisuuna.
        Mites naiset suhtautus mieheen, joka aloittais puhumaan naiselle: minua jännittää kaikki sosiaalaiset tilanteet, varsikin jutella naiselle.
        Voi mennä liian vaativaksi, kun jo "moi" sanominen naiselle on hirvee vaativa jännittäjälle.
        Naisen pitäs olla aktiivisempi ja jatkaa keskustelua, jos mies kerran sanoo naiselle "moi"
        Naisen pitäs kysellä mieheltä kaikenlaista, niin on helpompi vastata.
        Nainen on kuiteski sukkelampi suustaan ja keksii puhumisen aiheita.
        Naisillahan suu käy useimmiten, kuin ompelukone.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se ole helppoo löytää naista muualtakaan, kun jännittää sosiaalisia tilanteita.
        Ei sitä niin vaan aleta jutteleen naiselle, johon vaikka ihastuu.
        Se on suuri kynnys lähestyä naista, kun sosiaaliset tilanteet jännittää.
        Vaikka olis tilanteessa, jossa on ihmisiä koolla, jossa on naisia, niin kun jännität sosiaalisia tilanteita, niin ekaks on vaikee keksiä mitä sanois naiselle.
        Naiset on yleensä sosiaalisesti vähemmän jännittäviä, mut ei ne ala jutteleen miehelle, joka istuu tuppisuuna.
        Mites naiset suhtautus mieheen, joka aloittais puhumaan naiselle: minua jännittää kaikki sosiaalaiset tilanteet, varsikin jutella naiselle.
        Voi mennä liian vaativaksi, kun jo "moi" sanominen naiselle on hirvee vaativa jännittäjälle.
        Naisen pitäs olla aktiivisempi ja jatkaa keskustelua, jos mies kerran sanoo naiselle "moi"
        Naisen pitäs kysellä mieheltä kaikenlaista, niin on helpompi vastata.
        Nainen on kuiteski sukkelampi suustaan ja keksii puhumisen aiheita.
        Naisillahan suu käy useimmiten, kuin ompelukone.

t. Ätmi toteaa

Naisilta nyt valitettavasti on turha juuri koskaan odottaa tuon kaltaista aktiivisuutta hieman hiljaisemman miehen suuntaan. Naiset on kai niin ylimielisiä/ylpeitä omassa norsunluutornissaan etteivät viitsi vaivautua. Osa taas on yhtä pelkureita tai vielä pahempia pelkureita tehdäkseen minkäänlaista aloitetta keskusteluun.

T: Dreamer89

• Anonyymi

Sun täytyy vaan kehittää itsellesi sopiva alter-ego. Parasta tässä on, että voi piirellä vapaasti, juuri valitsemillasi väreillä expressiivisesti tai harkiten.
      Kelaa mitkä mahdollisuudet, vaik handus oliski pelkkiä kakkosia.
      En avaa detaljeja, mutta voit käyttää mielikuvista ihan vapaasti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe