AJATUSTENLUKU - MITÄ TIEDÄT ASIASTA, MITÄ MIELTÄ OLET

Anonyymi

Mikä on nykytilanne, mikä lähitulevaisuus.

214

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On laaja aihe.

      Ajatusten voimalla saa proteesin toimimaan.

      Kyllä, aivojen sähköistä toimintaa pystytään muuttamaan kuultavaksi puheeksi. Joskus vielä apua puhekyvyn menettäneille.

      Pitkään on tiedetty, että implantin avulla kurkunpään värähtelyjä voidaan lähettää laitteeseen, joka tulkitsee ne puheeksi/ajatukseksi. - Keille tästä on hyötyä, stalkkereille tietenkin.

      Google lukee ajatukset algoritmeistä. Mihinkä kaikkeen tietoa käyttää, mille tahoille myy.

      Facebook on ilmoittanut rupeavansa lukemaan ajatukset ja tunteetkin muulla tekniikalla.

      Ihmisten hallintaan voidaan käyttää. Ruvetaanko syyttämään ajatusrikoksista.

      • Anonyymi

        Ajatustenlukijatelepaatit on kiinnostavampi juttu.


      • Anonyymi

        Googlea ja facebookkia vastaan, samoin tiettyjä hallintoja vastaan, voisi hyvinkin nostaa joukkokanteen eri tavoin toteutetusta ajatustenluvusta.

        Vertauksena: automaattinen nopeudenvalvonta 0.1km/h toleranssilla siten, että kuljettajalla ei ole minkäänlaisia apuvälineitä, ei edes nopeuden määrittelevää liikennemerkkiä, jonka perusteella hänet määritetään tuomoittavaksi tai ei.


      • Anonyymi

        Josko vaik ihmiset enstee opettelis iha oikiast ajattelee muutakin kun ihteää tai muutoin jotakin jonnin joutavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko vaik ihmiset enstee opettelis iha oikiast ajattelee muutakin kun ihteää tai muutoin jotakin jonnin joutavaa

        kyllähän ne ajattelee, miten saisi kiusattua, vainottua ja tuhottua toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllähän ne ajattelee, miten saisi kiusattua, vainottua ja tuhottua toisen.

        Miten saisi mustamaalattua, vietyä uskottavuuden, leimattua hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saisi mustamaalattua, vietyä uskottavuuden, leimattua hulluksi.

        onneksi ei tarvitse nähdä, mitä eliittu ajattelee


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ollaan menossa noissa AI algoritmeissä jo suuntaan jossa on yhdentekevää luettiinko ajatuksia vai ei kun ennustetaan mitä yksilö todennäköisimmin seuraavana tekee.

      Tässä auttaa se että yksilöä, ja etenkin suurta laumaa yksilöitä seurataan tauotta älypuhelimilla jne.

      Kun riittävän suurta joukkoa on seurattu voidaan tätä dataa soveltaa yksilöön.

    • Anonyymi

      Tänne suoleen ei pysty kirjoittamaan linkkejä lähteisiin, joissa on "kunnon" tietoa eli sellaista oikeaa, joka tiedetään , mutta pyritään salaamaan taviksilta.

      Tänä vuonna Hesarissa on ollut tiedeartikkeli, jssa kerrottiin ajatuksenluvun teknologian kehittämisestä ja missä nyt ainakin ollaan, ihan virallisestikin. Siellä oli mm. juuri tuosta aivojen sähköisen toiminnan muuttamisesta ajatukseksi, kuultavaksi puheeksi.

      • Anonyymi

        Olen lukenut venäläisen artikkelin aiheesta. Kuvassa on pää täynnä piuhoja. Eli annetaan vielä kuva, että laboratorio- olosuhteissa hoituu jo.

        Mutta entäs etänä? Aivosähkökäyriä pysytään rekisteröimään ohi kulkevasta ihmisestäkin. Lähde: eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan raportti.

        Entäs TI:n tai muun tarkkailunkohteen kotona. -Itse olen jumittunut asumaan stalkkereita täynnä olevaan taloon. (Remonttien takia taloyhtiön laina niin suuri, etteivät asunnot mene kaupaksi.) Kotiini on ehditty tehdä vaikka mitkä asennukset ja liitännät stalkkereiden tietokoneisiin. - Ei olisi yllättävää, jos EEG:kin ottaminen sujuisi ilman piuhoja päässä.

        Kun olen TI, se näkökulma kiinnostaa, mutta laajempikin visio salaliittona ihmisiä kohtaan kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut venäläisen artikkelin aiheesta. Kuvassa on pää täynnä piuhoja. Eli annetaan vielä kuva, että laboratorio- olosuhteissa hoituu jo.

        Mutta entäs etänä? Aivosähkökäyriä pysytään rekisteröimään ohi kulkevasta ihmisestäkin. Lähde: eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan raportti.

        Entäs TI:n tai muun tarkkailunkohteen kotona. -Itse olen jumittunut asumaan stalkkereita täynnä olevaan taloon. (Remonttien takia taloyhtiön laina niin suuri, etteivät asunnot mene kaupaksi.) Kotiini on ehditty tehdä vaikka mitkä asennukset ja liitännät stalkkereiden tietokoneisiin. - Ei olisi yllättävää, jos EEG:kin ottaminen sujuisi ilman piuhoja päässä.

        Kun olen TI, se näkökulma kiinnostaa, mutta laajempikin visio salaliittona ihmisiä kohtaan kiinnostaa.

        Tässä linkki siihen venäläiseen artikkeliin. Katsotaan, annetaanko olla.

        https://www.rt.com/news/450100-thought-speech-translation-al/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oikea tieto olisi faktaa arvailuja on paljon kun ihminen on siitä hieno että jokainen ihminen on yksilö joka tarkoittaa taas sitä että jokainen meistä toimii eritavalla ja tämä on myöskin se syy miksi ihmistä on niin vaikea tutkia jotta voitaisiin edes saada fakta tietoa otetaan keskiarvo jostakin ihmisryhmästä ja oletetaan oletus on siitä huono että se on sama kuin luulo ja luulo ei ole koskaan tiedon väärti


    • Anonyymi

      Tuossa touko-kesäkuussa 2019 Suomen joukkovainotut ry lähetti jokaiselle kansanedustajalle kirjeen tietolinkkeineen. Vähän huono ajankohta, kun 1/3 edustajista oli uusi juuri työnsä alkaneita.

      Noin muistivaraisesti: kirjeen lopussa edustajilta kysytään, miltö tuntuu ajatus, että heidänkin ajatukset voidaan lähitulevaisuudessa lukea.

      • Anonyymi

        Onnea yritykselle jos luulevat että se on niin yksinkertaista


    • Anonyymi

      Kun avasin tämän ketjun, toivoin, että syntyisi salaliittoteoria-keskustelua aiheesta.

      Tarkoitus on myös neutraloida sanaa ajatuksenluku. Sen mainitseminen ei ole skitsofrenian oire.

      Ja saada taviksille tietoa, että se on jo nykypäivää ja varsinkin tulevaisuutta.

      Ketkä sitä pääsee käyttämään ja ketkä joutuvat kohteeksi.

      (Oikeastaan ketkä sitä jo käyttävät ja ketkä ovat kohteita.)

      • Anonyymi

        Ajatusten lukemisesta puhuminen ei ole tosiaan skitsofrenian oire.

        Se että uskoo naapurinsa näin tekevän on.

        Huomaat varmaan eron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatusten lukemisesta puhuminen ei ole tosiaan skitsofrenian oire.

        Se että uskoo naapurinsa näin tekevän on.

        Huomaat varmaan eron?

        Todellakaan naapuri ei siihen pysty. Siihen tarvitaan erityisteknologiaa, jota on vielä suht.harvojen käytettävissä, mutta kuitenkin on.

        Jos tuntuu sille, että naapuri lukee ajatukset, kannattaa siirtyä mielenterveyspalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatusten lukemisesta puhuminen ei ole tosiaan skitsofrenian oire.

        Se että uskoo naapurinsa näin tekevän on.

        Huomaat varmaan eron?

        Sua taitaa pelottaa ajatus, kun yrität kieltää todellisuuden.
        Periaatteessa skitsofrenia ja erilaiset psykoottiset oireet ovat defenssimekanismeja, joita yhdistää todellisuuden kieltäminen.


      • Anonyymi

        No kerroppa si kuinka se tapahtuu jos se kerran on nykypäivää ja niin yksinkertaista ja milläkö näytät todisteet että se on mahdollista luuletko ettei tutkijat maksa testeissä niille joiden ajatuksia muka ovat onnistuneet lukemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakaan naapuri ei siihen pysty. Siihen tarvitaan erityisteknologiaa, jota on vielä suht.harvojen käytettävissä, mutta kuitenkin on.

        Jos tuntuu sille, että naapuri lukee ajatukset, kannattaa siirtyä mielenterveyspalstalle.

        Teknologia ei ikävä kylätiellä koskaan lukemaan ajatuksia se voi toki lukea niitä aivojen sähkökäyriä se taas ei kerro yhtään mitään kyseisen ihmisen ajatuksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknologia ei ikävä kylätiellä koskaan lukemaan ajatuksia se voi toki lukea niitä aivojen sähkökäyriä se taas ei kerro yhtään mitään kyseisen ihmisen ajatuksista

        Saatanan, siis esim satanistien ja henkimaailman juttu perustuu siihen että Saatana tai muu pahahenki laittaa tuon ajatuksen mieleesi- ja sitten esim ilmoittaa s en jollekin muulle- esim satanisti-taikurien näytöksissä homma toimii noin.

        hienoa että tiede-uskovaiset tutkii ja uskoo ja tiedottaa nykyhetken tutkimustulokset ja on aktivisteja- tollanen on tärkeää-

        mutta tekniikka on aina illuminaattien valtapiireillä jo 50 vuotta edellä siitä mitä julkisesti virallisesti tiedotetaan-

        eli mahdollisesti tekniikka on olemassa- vaatii ehkä nano (äärimmäisen pieni mitta- esim miljoonasosa millimetriä)- tai vielä pienempiä tekniikoita havaitsemiseen- ja homma ei tapahdu oikeastaan ruumiillisella eli kehon alueilla, vaan toisaalla ihmismielen-ihmisolennon osa-alueella, joista tiedemaailma ei tiedä- tai ainakan ilmoita vielä julkisesti-virallisesti.


    • Anonyymi

      AJATUSTEN LUKEMINEN ON SALALIITTO

      kauhea rikos yksityisyyttä vastaan

      • Anonyymi

        Vinoutunutta. Ajatuspoliisin harhaoppia.


      • Anonyymi

        Kuinka niin opettelee puhumaan totta niin ei tarvitse pelätä et ajatuksia pystyttää lukemaan mitä en henkilö kohtaisesti usko että niitä koskaan opitaan lukemaan tarpeeksi iso tila jonne riittävän paljon ihmisiä ni kyllä arvaus usei osuu kohdalle ku lavalla kyselee yleisiä nimiä ni joku yleisössä ain ajattelee jotakuta


    • Anonyymi

      Jos on TI, johon nyt kohdistetaan monenlaista rikollista tai ainakin epäeettistä toimintaa, mistä hän voisi ruveta epäilemään, että ajatuksia luetaan. Miten voi tarkistella, pitääkö paikkansa.

      • Anonyymi

        GS teemat tulevat ajatuksista. Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka esittävät mimiikalla ja ihan vain ohi kulkemalla mitä olet ajatellut. Periaatteella näet mitä olet ajatellut. NMOA.
        Esim. illalla mietiskelet ex tyttöystävääsi, aamulla häntä muistuttavia daameja tulee vastaan. Daamit on lähettänyt taho, joka lukee ajatukset. Istut kahvilaan ja kahvilaan pelmahtaa exän kaksoisolento.

        Ajatustenluku on yksi juttu, ajatusten sijoittaminen on toinen.
        Kuvitelkaa lainsäätäjiä. Heidän pitäisi olla autonomisia puolueiden edustajia. Nykytekniikalla heille voidaan istuttaa ajatuksia koskematta heihin tai asentamatta mitään ylimääräistä.

        https://youtu.be/iQMMz56MA74


      • Anonyymi

        Ei juurikaan mitenkään koehenkilöille kun usei maksetaan et saadaan tietynlainen tulos


    • Anonyymi

      Kirjoitan esimerkiksi tilanteen, joka pakotti miettimään, mistä "noi" tietää, mitä olen ajatellut/suunnitellut. ostaa .
      (On varmaan ihan tavallinen tilanne, että A sanoo: olen aikonut ostaa X:n ja B siihen: itse asiassa niin minäkin.)
      Mutta tässä tilanteessa rouvat B ja C eivät ihan varmasti aikoneet ostaa sitä X_ää, ei olisi ollut heille käyttöä. Silti sirkuttivat, että he kanssa ailoivat ostaa X:n niin kuin minäkin. Jne.
      En ensimmäiseksi selitykseksi ottanut ajatuksen lukua, vaan viimeiseksi. Selitys 1., olin saattanut marketissa liikkuessani katsoa pitkään hyllyä, jossa x:ää oli, ehkä ihan pysähtynyt. Olisihan se kyttäämistä ollut.

      Jotakin erilaista tässä tilanteessa oli. Tämän jälkeen tuli harvakseltaan tilanteita, joissa jouduin miettimään, miten toi voi tietää. En ole puhunut kenellekään asiasta. Olen nimenomaan halunnut pitää omana tietonani.

      Kun tätä aivojumppaa oli ollut pidemmän aikaa, löysin yhden yhteisen piirteen. Kaikki ne asiat, joita jouduin kuulemaan, vaikka en mielestäni ollut puhunut kenellekään, olivat sellaista voimallisempaa pohdiskelua, jota voi nimittää SISÄISEKSI PUHEEKSI ja jota oli saattanut tapahtua useammin kuin kerran.

      Kun sitten sain tietoa kurkunpään värinöitten rekisteröinnistä, tämä sopi siihen.

      Ja tämä alkoi erään tähystystoimenpiteen jälkeen. Joko silloin tapahtui ylimääräistä tai stalkkerit haluavat minun luulevan niin.

      Eli "uskon" siihen kurkunpään käyttöön.

      • Anonyymi

        Nykyään olen alistunut tilanteeseen, että stalkkerit tietävät kaiken, Joku stalkkerin tuttu sanoi, että ne tietävät sinusta enemmän kuin itse tiedät. - Näin voi olla, mutta aivarmasti salkkerit haluavat minun ajattelevan niin.

        Mikä minun ajatuksissa muka niin kiinnostaisi. Ei mikään. Heitä kiinnostaa sen teknologian toimiminen, jolla tämä on mahdollista. Olen koehenkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään olen alistunut tilanteeseen, että stalkkerit tietävät kaiken, Joku stalkkerin tuttu sanoi, että ne tietävät sinusta enemmän kuin itse tiedät. - Näin voi olla, mutta aivarmasti salkkerit haluavat minun ajattelevan niin.

        Mikä minun ajatuksissa muka niin kiinnostaisi. Ei mikään. Heitä kiinnostaa sen teknologian toimiminen, jolla tämä on mahdollista. Olen koehenkilö.

        Todellinen kiinnostus niillä, jotka stalkkereille teknologiaa antavat ( vai antavatko vain tiedon, mitä olen ajatellut?), on minun käyttö koe-eläimenä kehittämiselle.

        Stalkkereille tiedosta on hyötyä muun stalkkauksen suunnitteluun.

        Mutta niitä ajatuksia halutaan lukea myös tärkeiltä ihmisiltä. He eivät kirjoittele tänne. Onneksi netistä löytyy heidänkin kokemuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen kiinnostus niillä, jotka stalkkereille teknologiaa antavat ( vai antavatko vain tiedon, mitä olen ajatellut?), on minun käyttö koe-eläimenä kehittämiselle.

        Stalkkereille tiedosta on hyötyä muun stalkkauksen suunnitteluun.

        Mutta niitä ajatuksia halutaan lukea myös tärkeiltä ihmisiltä. He eivät kirjoittele tänne. Onneksi netistä löytyy heidänkin kokemuksiaan.

        Vallantunne, se on tärkeää stalkkereille.


    • Anonyymi

      Vähän googlailin ajatuksenlukua. Tuli vastaan suomi24keskustelu aiheesta tiede ja teknologia forumilla.

      En anna linkkiä siihen. Alkaa jo v.2008 ja jatkuu vuoteen 2018. On semmoista tunnekuohun täyttämää tekstiä, jossa aihe usein pitää hakea kaikenlaisen elektronisen häirinnän kidutuskuvausten keskeltä.

      Lähempänä tätä päivää muuttuu asiallisemmaksi. On jo paremmin ollut tutkimustietoa saatavilla.

      Googlaamalla ei hyviä linkkejä löydy. Ne täytyy hakea muualta.

      • Anonyymi

        Tiedossa on myös että Jumala tietää kaikki ajatuksesi.
        - viite: Raamattu


    • Anonyymi

      SUNNUNTAI-ILLAN PÄHKINÄ

      Miten stalkkerit tekivät tämän leikkikalulleen.

      Oli markkinat. Menin torille pullakahville. Istuin samaan pöytään vieraan naisen kanssa. AJATTELIN, että "ehkä pitäisi olla sosiaalinen ja puhua jotakin. Jospa sanon vaikka: jonkun omaperäisen huumorihuulen torikahveista "(jota en enää muista.) Söin suun tyhjäksi ja aioin juuri kääntyä naiseen päin, kun hänelle tuli puhelimeen viesti. Hän rupesi lukemaan sitä. Sitten puhelinta katsoen sanoi minulle: ehkä pitäisi olla olla sosiaalinen ja puhua jotakin. Jospa sanon vaikka: sitten se huumorihuuli.

      Oho, huhuh. Jotenkin sain siemaistua kahvin loput ja häivyin.

      Muutaman vuoden ihmettelyn jälkeen en ole keksinyt muuta selitystä kuin, että kahvilateltan tiskin takana on ollut mentalisti, joka luki naamastani, mitä ajattelen. Lähetti sen samantien viestinä pöytäkaverin puhelimeen.

      Olisiko parempaa selitystä.

      • Anonyymi

        AI = keinoälysovellus, joka ensinnäkin ohjaa stalkkerit oikeisiin paikkoihin ja antaaa heille tarvittavan ohjeistuksen. Yleensä kännyköiden avustuksella, joskus TI - voi tietämättään olla ja toimia stalkkerina. Yhteistä edellisille on, että vain kohde näkee kaiken. Stalkkerit tekevät eleitä, joista muodostuu haluttu illuusio.


      • Anonyymi

        Sinulla on implantti, joka mahdollistaa ajatuksiesi lukemisen.


      • Anonyymi

        Sinulla oli alkava psykoosi. Et pystynyt erottamaan harhaa todellisuudesta.


    • Anonyymi

      MITKÄ KRITEERIT PITÄÄ TÄYTTYÄ, ETTÄ VOI VÄITTÄÄ AJATUKSIAAN LUETTAVAN

      tai epäillä sellaista.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohessa lista, jos kaikki kolmen pääalueen osa-alueet osuu, voit olettaa toimintaasi tarkkailtavan sellaisella tasolla, että vähintäänkin tulee tunne, että ajatuksiasi luetaan

        http://i2.wp.com/www.skewsme.com/img/organized_stalking_electronic_harassment_620x.jpg

        Jassoo tuo klassikko. Olen TI ja minulle tehdään paljon muutakin. Yritin erottaa ajatuksen luvun erikseen, kun se sitä on.

        Minä olen pitänyt kriteerin siinä, että joku ihminen sanoo minulle sanatarkasti, mitä olen ajatellut. kun palaute tulee päivän parin viiveellä. Silloin vielä itse muistan ja muistan nimenomaan voimakkaamman sisäisen puheen. - En tiedä, pystytäänkö vain sellaista lukemaan vai pystynkö minä tarkasti muistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo tuo klassikko. Olen TI ja minulle tehdään paljon muutakin. Yritin erottaa ajatuksen luvun erikseen, kun se sitä on.

        Minä olen pitänyt kriteerin siinä, että joku ihminen sanoo minulle sanatarkasti, mitä olen ajatellut. kun palaute tulee päivän parin viiveellä. Silloin vielä itse muistan ja muistan nimenomaan voimakkaamman sisäisen puheen. - En tiedä, pystytäänkö vain sellaista lukemaan vai pystynkö minä tarkasti muistamaan.

        itse olen miettinyt tuota tarvemanipulaation ja suggestion kautta
        edellisillä, vähän kuin google addsit, voidaan syöttää ajatuksia ja ideoita, joita lähdet kovalla todennäköisyydellä ja vielä todennäköisesti tiettyyn aikaan toteuttamaan.. jos toiminta on 24/7- luontoista, helposti tulee tunne, että ne pirut lukee mun ajatuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen miettinyt tuota tarvemanipulaation ja suggestion kautta
        edellisillä, vähän kuin google addsit, voidaan syöttää ajatuksia ja ideoita, joita lähdet kovalla todennäköisyydellä ja vielä todennäköisesti tiettyyn aikaan toteuttamaan.. jos toiminta on 24/7- luontoista, helposti tulee tunne, että ne pirut lukee mun ajatuksia

        itse olen syötettyjen ideoiden ja ajatusten kannalla, tuolloin ennustettavuuskin on parempi, jolloin itse stalkkauksen kautta välitettävä kupla on todellisempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen syötettyjen ideoiden ja ajatusten kannalla, tuolloin ennustettavuuskin on parempi, jolloin itse stalkkauksen kautta välitettävä kupla on todellisempi

        Kyllä minulle tuotakin tapahtuu- Minulla ostatettiin tämä tietokone tuolla systeemillä. Minut saa lähtemään jonnekin mind controllilla tietyin ehdoin. Esim. Palaan kotiin. Olen vähän väsynyt käynnistä vaikka Hesassa enkä ole ehtinyt syödä. Alkuun tunsin voimakkaan työnnön selässä. Nykyään en. Minä vain sujahdan vauhdikkaasti liikkeelle.

        Tietokoneen osto oli käynyt mielessä jo pidemmän aikaa. Nyt kotiin palattuani ehdin lämmittää eineksiä ja istua pöytään. Siitä kesken kaiken lohen pala poskessa syöksyin autolle ja yritin ylinopeutta ajaessani saada nieltyä suuta tyhjäksi. Pöllähdin liikkeeseen.- Ei ole ihan hyvä firma minulle, - Pulmia tuli. Kun valittelin niistä vertaiselle, minulle sanottiin, miksi menit sinne. - En viitsinyt vastata, etten ainakaan oman vapaa valinnan tuloksena. - Kyllä mielessä kävi, luettiinko ajatukseni, mutta ei välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle tuotakin tapahtuu- Minulla ostatettiin tämä tietokone tuolla systeemillä. Minut saa lähtemään jonnekin mind controllilla tietyin ehdoin. Esim. Palaan kotiin. Olen vähän väsynyt käynnistä vaikka Hesassa enkä ole ehtinyt syödä. Alkuun tunsin voimakkaan työnnön selässä. Nykyään en. Minä vain sujahdan vauhdikkaasti liikkeelle.

        Tietokoneen osto oli käynyt mielessä jo pidemmän aikaa. Nyt kotiin palattuani ehdin lämmittää eineksiä ja istua pöytään. Siitä kesken kaiken lohen pala poskessa syöksyin autolle ja yritin ylinopeutta ajaessani saada nieltyä suuta tyhjäksi. Pöllähdin liikkeeseen.- Ei ole ihan hyvä firma minulle, - Pulmia tuli. Kun valittelin niistä vertaiselle, minulle sanottiin, miksi menit sinne. - En viitsinyt vastata, etten ainakaan oman vapaa valinnan tuloksena. - Kyllä mielessä kävi, luettiinko ajatukseni, mutta ei välttämättä.

        Minulla on tältä syksyltä kokemuksia sanartarkasta ajatusten toistamisesta. En uskalla kertoa niistä, kostettaisiin.

        Yksi esimerkki. Käytin yhtä palvelua. Illalla kotona mietin, että haluaisin vähän pidemmän tauon ennen seuravaa kertaa. Mietin oikein kunnolla, voikohan sinne varata ajan kuukauden päähän vai onko liian pitkä väli. - Kun sitten seuraavana päivänä tein lähtöä palvelusta, sanoin, että otan seuraavan ajan 2 viikon päähän. Ko. ammattihenkilö naurua pidätellen silmät välkähtäen katsoi minuun ja sanoi: Ai eikö sinne kuukauden päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tältä syksyltä kokemuksia sanartarkasta ajatusten toistamisesta. En uskalla kertoa niistä, kostettaisiin.

        Yksi esimerkki. Käytin yhtä palvelua. Illalla kotona mietin, että haluaisin vähän pidemmän tauon ennen seuravaa kertaa. Mietin oikein kunnolla, voikohan sinne varata ajan kuukauden päähän vai onko liian pitkä väli. - Kun sitten seuraavana päivänä tein lähtöä palvelusta, sanoin, että otan seuraavan ajan 2 viikon päähän. Ko. ammattihenkilö naurua pidätellen silmät välkähtäen katsoi minuun ja sanoi: Ai eikö sinne kuukauden päähän.

        Tiesin ko.henkilön stalkkeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin ko.henkilön stalkkeriksi.

        Nina Kraus Breaking the wall to neuroeducation 2015

        Julkista tietoa ajatusten lukemisesta ja muuttamisesta tietokoneella käsiteltävään muotoon. Niitä voidaan jakaa ja toistaa - kuin musiikkia konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina Kraus Breaking the wall to neuroeducation 2015

        Julkista tietoa ajatusten lukemisesta ja muuttamisesta tietokoneella käsiteltävään muotoon. Niitä voidaan jakaa ja toistaa - kuin musiikkia konsanaan.

        näytti olevan vain kolme elektrodia ... riittäiskö yksi, jos se on kallossa kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näytti olevan vain kolme elektrodia ... riittäiskö yksi, jos se on kallossa kiinni?

        mikä olisi käytännöllisin teknologia korvata elektrodien johdot?
        todellinen telepatia tapahtuu langattomasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina Kraus Breaking the wall to neuroeducation 2015

        Julkista tietoa ajatusten lukemisesta ja muuttamisesta tietokoneella käsiteltävään muotoon. Niitä voidaan jakaa ja toistaa - kuin musiikkia konsanaan.

        tämän kommentin ja viitteen jälkeen ketään ei enää voi diskreditoida ajatustenlukuajatuksella - se on todellista, suorastaan arkipäivää ja lapsemme tulevat elämään maailmassa, jossa ajatuksen voimalla voidaan ohjata koneita ja laitteita, kommunikoida suoraan toisillemme aivan eri tasoilla kuin nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämän kommentin ja viitteen jälkeen ketään ei enää voi diskreditoida ajatustenlukuajatuksella - se on todellista, suorastaan arkipäivää ja lapsemme tulevat elämään maailmassa, jossa ajatuksen voimalla voidaan ohjata koneita ja laitteita, kommunikoida suoraan toisillemme aivan eri tasoilla kuin nyt

        Ehkä tavisten, lainsuojaamien ihmisten elämä on silloinkin siedettävää.

        TI:t varmaan turvautuvat itsariin pian sen jälkeen, kun heille on selvinnyt. että ovat vainon kohteita. - Kun nytkin jo elämän on robotin elämää sairasmielisten rikollisten kynsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tavisten, lainsuojaamien ihmisten elämä on silloinkin siedettävää.

        TI:t varmaan turvautuvat itsariin pian sen jälkeen, kun heille on selvinnyt. että ovat vainon kohteita. - Kun nytkin jo elämän on robotin elämää sairasmielisten rikollisten kynsissä.

        stalkkaajien toiveajattelua ... kun vaino saa nimen ja keinot selviävät, kuinka vaino toteutetaan, itsarifiilikset yleensä häviävät ... ihminen ymmärtää pahoinpitelyn syvyyden ja valheellisuuden

        ajatusten, unien jne lukeminen helpottaa vainon organisointia sekä ennakointia, mutta se edellyttää tahtoa silti - loppuu kun vainon organisoinut taho hajoaa esim. DDR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        stalkkaajien toiveajattelua ... kun vaino saa nimen ja keinot selviävät, kuinka vaino toteutetaan, itsarifiilikset yleensä häviävät ... ihminen ymmärtää pahoinpitelyn syvyyden ja valheellisuuden

        ajatusten, unien jne lukeminen helpottaa vainon organisointia sekä ennakointia, mutta se edellyttää tahtoa silti - loppuu kun vainon organisoinut taho hajoaa esim. DDR

        Ja Zerzetung.


      • Anonyymi

        Luultavammin se nykyisellään tulkittaisiin mielisairaudeksi


    • Anonyymi

      MIKÄHÄN ON HOMMAN NIMI

      Kirjoittelin ja otin kopioita. Näytölle ilmestyi lappu, jossa oli mustetasot. Näin, että värillinen on miltei loppu ja musta kutakuinkin loppu. AJATTELIN. TÄYTYY OSTAA VÄRIKASETTI. (En ajatellut mustasta mitään, kun minulla saattoi pöytälaatikossa olla kasetti.)

      Hetken kukuttua katsoin sähköpostini. Siellä mustefirman mainos: osta meiltä värikasetti, saat sen ilman toimituskuluja.

      Tarkistin pöytälaatikon. Ei ollut mustaa kasettia. Tilasin molemmat, toisesta, vakifirmastani.

      Siis kasettieni mustetaso on voinut näkyä vaikka minne koneeni kautta. Mutta miksi minulle mainostettiin vain värikasettia. - Kyllä nousee mieleen kysymys, luettiinko ajatukseni. Vai mitä tehtiin.

      • Anonyymi

        Lisäys: saatoin katsoa värikasetin kuvaa pidempään. Mitä johtopäätöksiä siitävoi vetää. Ja näkyykö naamani, silmäni jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: saatoin katsoa värikasetin kuvaa pidempään. Mitä johtopäätöksiä siitävoi vetää. Ja näkyykö naamani, silmäni jonnekin.

        Hp:lla ainakin on musteohjelma, joka tarjoaa automaattisesti täydennyksiä, kun tasot laskee. Ei liity ajatustenlukemiseen.

        Googleta ton Nina Krausin tutkimukset. Tais olla Coloradon yliopisto. Ne osaa lukea ajatuksia aikuisten oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hp:lla ainakin on musteohjelma, joka tarjoaa automaattisesti täydennyksiä, kun tasot laskee. Ei liity ajatustenlukemiseen.

        Googleta ton Nina Krausin tutkimukset. Tais olla Coloradon yliopisto. Ne osaa lukea ajatuksia aikuisten oikeasti.

        Tämä "tilaa värikasetti meiltä-"----- firman kanssa olen ollut vuosia sitten tekemisissä, heillä on e-mailini. Lähettävät kyllä mainoksia- Olen toisen firman vakituinen asiakas. Lähettää myös mainoksia.

        Ehkä tämä oli vain sattuma.


      • Anonyymi

        Tuota, mä saan päivittäin joskus useamman mustekasetti-emailin. Ennen noita tuli paljon, nykyisin vähemmän.

        En ole KOSKAAN omistanut mustekirjoitinta.

        Oletko kuullut roskapostista?

        Yhdistät mielessäsi kaksi asiaa joilla todellisuudessa ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Katsos sitä mailiboksiasi, siellä pitäisi olla ties mitä roskapostia, lääkkeitä, finanssineuvontaa, huoria yms. sen mustekasetin lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, mä saan päivittäin joskus useamman mustekasetti-emailin. Ennen noita tuli paljon, nykyisin vähemmän.

        En ole KOSKAAN omistanut mustekirjoitinta.

        Oletko kuullut roskapostista?

        Yhdistät mielessäsi kaksi asiaa joilla todellisuudessa ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Katsos sitä mailiboksiasi, siellä pitäisi olla ties mitä roskapostia, lääkkeitä, finanssineuvontaa, huoria yms. sen mustekasetin lisäksi.

        Vaikka olen seniori, en ole ääliö.

        Minähän kysyin, mikä on homman nimi? Tuolla aikaisemmin kerron, että minulla on tiukat kriteerit sille, mitä nimitän kohdallani ajatuksen luvuksi: jonkun ihmisen pitää sanatarkasti toistaa lauseita, joita itse hyvin muistan ja tiedän ajatelleeni päivä pari sitten.

        Kerroin esimerkin siitä, kuinka voi tulla mojova yhteensattuma, jonka selitys on joku muu. Kysyin sitä muuta selitystä.


    • Anonyymi

      Minua kyllä kiinnostavat massojen ajatusten lukemiset, Googlet ja Facebookit ja se, miten suuresti ihmiset ovat digiaikana manipuloinnin kohteena ja kohta kaikki heidänkin asiat tiedetään. - On sellainen tasa-arvoisempi olo niiltä osin.

      • Anonyymi

        cookiet on niitä, joilla esim. google ads kohdentaa markkinointiaan
        tulevaisuudessa älypuhelin ja vaikkapa wlan voivat yhdessä toimia yksilöivänä tekijänä, jolloin selaushistorian perusteella yksilöidyt ulkomainokset toimivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        cookiet on niitä, joilla esim. google ads kohdentaa markkinointiaan
        tulevaisuudessa älypuhelin ja vaikkapa wlan voivat yhdessä toimia yksilöivänä tekijänä, jolloin selaushistorian perusteella yksilöidyt ulkomainokset toimivat

        Kannattaa miettiä kahdesti ennen kuin hankkii puhelimen jossa on Googlen spyware käyttöjärjestelmä.

        Be evil.

        Selaimista, oikeisiin selaimiin nykyisellään saa seurannanestoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa miettiä kahdesti ennen kuin hankkii puhelimen jossa on Googlen spyware käyttöjärjestelmä.

        Be evil.

        Selaimista, oikeisiin selaimiin nykyisellään saa seurannanestoja.

        Minulla on freedome. Yli 7000 estoa kolmen kuukauden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        cookiet on niitä, joilla esim. google ads kohdentaa markkinointiaan
        tulevaisuudessa älypuhelin ja vaikkapa wlan voivat yhdessä toimia yksilöivänä tekijänä, jolloin selaushistorian perusteella yksilöidyt ulkomainokset toimivat

        Minulla on freedome. Ei pitäisi selaushistorian näkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on freedome. Ei pitäisi selaushistorian näkyä.

        Aivan sama mitä applikaatiota ajat, kun se spyware on käyttöjärjestelmän tasolla.

        Android lähettää suunnattomat määrät dataa suoraan Googlelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä applikaatiota ajat, kun se spyware on käyttöjärjestelmän tasolla.

        Android lähettää suunnattomat määrät dataa suoraan Googlelle.

        OLen TI. En voi käyttää älypuhelinta muuten kuin, että otan viestejä vastaan, nekään eivät henkilökohtaisia. Paitsi tietenkin, että henkilöautonne huolto on valmis. Sen voi hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on freedome. Yli 7000 estoa kolmen kuukauden aikana.

        L-opeta ja vpn rulez


    • Anonyymi

      Ajatuksen luvun erottaminen kaikesta muusta, minkä kohteena on, on nykymaailmassa vaikeaa taviksellakin.

      TI on sen lisäksi melkoisen vainopyörityksen kohteena mindcontrollin osalta, että erottaminen on vieläkin vaikeampaa.

      • Anonyymi

        mind control äärimmilleen vietynä sattaa antaa vaikutelman siitä, että ajatuksia voidaan lukea... se tulee käänteisesti suggeroinnin kautta, käyttäydyt kuten sinun ennakoidaankin käyttäytyvän, jos et, tulee raippaa

        todellinen ajatustenluku on vanha innovaatio, sille ei vain vielä ole keksitty järjellistä käyttöä, ellei sitten gs:ää lasketa sellaiseksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mind control äärimmilleen vietynä sattaa antaa vaikutelman siitä, että ajatuksia voidaan lukea... se tulee käänteisesti suggeroinnin kautta, käyttäydyt kuten sinun ennakoidaankin käyttäytyvän, jos et, tulee raippaa

        todellinen ajatustenluku on vanha innovaatio, sille ei vain vielä ole keksitty järjellistä käyttöä, ellei sitten gs:ää lasketa sellaiseksi ?

        mitä itsenäisemmin ja normaalimmin käyttäydyt, sitä enemmän erilaisia kiputiloja aiheutetaan, osa elektronisesti, osa sosiaalisessa ympäristössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä itsenäisemmin ja normaalimmin käyttäydyt, sitä enemmän erilaisia kiputiloja aiheutetaan, osa elektronisesti, osa sosiaalisessa ympäristössä

        tavoite on yksinkertainen: kohteen kuolema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tavoite on yksinkertainen: kohteen kuolema

        Ja mistähän sinä tämän kaiken tiedät. Oletko stalkkeri Vai oletko stalkkeri, joka haluaa minun uskovan asioiden olevan noin.

        Minä innokkaana odotan tieteen ja teknologian saavutuksia thought to speech -tavoitteessa ja mitä teknologiaa Facebook rupeaa käyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sinä tämän kaiken tiedät. Oletko stalkkeri Vai oletko stalkkeri, joka haluaa minun uskovan asioiden olevan noin.

        Minä innokkaana odotan tieteen ja teknologian saavutuksia thought to speech -tavoitteessa ja mitä teknologiaa Facebook rupeaa käyttämään.

        olen kohde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kohde

        kokemusperäistä tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kohde

        Olen myös ja myös minä olen tajunnut että ne haluaa tappaa meidät. Tai ainakin ajaa mielisairaalaan ja saada diagnoosi jonka jälkeen meidät voidaan hävittää koska tulevaisuudessa hävitetään kaikki vammaiset, mielisairaat jne. Vaino hälveni paljon skitsofrenia diagnoosin saatuani vaikka edelleen Voice of god ja GS ovat elämässäni vahvasti, mut ei todellakaan nii kiduttavaa kuin ennen diagnoosia. Älkää vain hankkiko sitä niinku minä tein , enää en voi voittaa! He voittivat mutta usko pois, että Jumala kostaa. Enkä usko sattumiin


    • Anonyymi

      Lähettäkää paikkakunnan kahdelle tai kolmelle suurimalle puolueelle vaatimus lopettaa luvaton tekninen tai muu tarkkailu oikeudellisten toimenpiteiden uhalla.

    • Anonyymi

      George Orwell 1984 ja ajatuspoliisit. :D

    • Anonyymi

      Nythän sen keksin. Thought to speech sujuu helposti, kun pannaan TI:t ajattelemaan ääneen.
      Minä jo hiljakseen höpöttelen linnuille, joskus annan toimintaohjeita itselleni. Ei muuta kuin tehostetaan.

      • Anonyymi

        yksi itsekseen höpöttelijämon hullu, kymmenen itsekseen höpöttelijää on yhdistystoimintaa, sosiaalisesti hyväksyttävää


    • Anonyymi

      Minä koen että ajatuksiani luetaan koko ajan. Voi olla että niitä lukee tekoäly ja ne talennetaan jonnekkin kovalevylle. Ajatuksiini myös reagoidaan.

      Voi olla että tulevaisuus on sellainen attä kaikkien ihmisten ajatukset tallentuvat jonnekkin ja tekoälysovellus analysoi niitä ja tekee ihmisistä johtopäätelmiä.
      Jos ne eivät järjestelmän ylläpitäjää miellytä tekoäly voi rankaista ajattelijaa tunkeutuen hänen hermostoon ja antaen kipuärsykkeitä, jolla sitten pyrkii vaikuttamaan ajattelijaan.

      • Anonyymi

        Tietyssä mielisairaudessa, ja en siis koita viitata että sinä olisit mielisairas vaan esitän vain mitä on havaittu.

        Eli siis, yksinkertaistettuna tietyssä mielisairaudessa aivojen viestinväitys häiriintyy niin että yksilö kokee muodostamansa ajatuksen ulkoa tulleeksi koska aivojen kyky ymmärtää aikaa on häiriintynyt.


      • Anonyymi

        Tai sitten meidät liitetään aivoimplantein yhteistietoisuuteen kuin borgit konsanaan, ja sitä tietoisuuspilveä hallitsee ja ohjaa tekoäly.


      • Anonyymi

        Uskoon kans tähän, me olemme siis TI:t , olemme koekaniineja tässä ajatuksen luvussa


    • Anonyymi

      Minä luen ajatuksesi.
      Aloittaja on mies ja vähän yli 30v.
      Kotoisin Tampereelta.
      Onko oikein?

      • Anonyymi

        Ajatteletko persepanoa useinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko persepanoa useinkin?

        Voitte lopettaa tämän trollifantasioinnin. Aloittaja on reilusti yli 70 vuotias mummu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko persepanoa useinkin?

        Siis hetkinen, vihjailetko tietäväsi mitä joku toinen ajattelee? Meinaan et on melko random-ajatus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen, vihjailetko tietäväsi mitä joku toinen ajattelee? Meinaan et on melko random-ajatus...

        Runous on vapaaehtoinen tapa lähettää ajatuksia toisille. Runoutta lukiessa, voidaan puhua ajatusten lukemisesta. Se on yksi keino muiden joukossa.


      • Anonyymi

        Minäkin olen kuullut tästä miehestä ja olen myös kuullut, että hän muutti takaisin maalle Tampereelta. Siellä ei sitten enää kuulemma kaikki mennytkään suunnitelmien mukaan.


    • Anonyymi

      Kirjoitellaan nyt kevyempää uusia teknologiauutisia odotellessa.

      Mun alatason stalkkerimuijat kipitti luekseni ja kysyivät: mitä sä oikein tarkoitit, kun AJATTELIT, että et jaksa enää nähdä nälkää. Me ei millään keksitty -Taisin vastata, etten jaksa nähdä nälkäisiä lintuja, kun niillä aina vaan on nälkä. -Olin käynyt syöttelemässä sorsia.

      Näihin aikoihin otti pattiin tuo ajatustenluku, jota ei edes salattu. Ajattelin, että annanpa nyt oikein kunnollista luettavaa. -Kirjoitin listan kielteisiä arviointeja ja haukkumasanoja, joita kohdistin stalkkereihin. Luin ja AJATTELIN oikein selkeästi joka kohtaa.
      Muutaman kerran tein tätä. Varmaan kostivat. kun kostavat aina kaiken.

    • Anonyymi

      1990- luvulla kävin NLP-kursseja. Peruskurssilla jo opittiin, mitä silmänliikkeistä voi päätellä ihmisen ajattelusta: ajatteleeko mennyttä vai tulevaa, visuaalista vai auditiivista, jne. Seuraavilla kursseilla sitten lisää. Oliko se nyt vasemman suupielen pikkilihaksen värähdys, joka kertoo valehteleeko ihminen

      Joskus loppupuolella guru kysyi haluasinko kuulla, mitä juuri ajattelin. Minä:Juu.
      Sitten hän kertoi ajatukseni miltei sanatarkkaan. Olin ajatellut jotakin ihan sen tilanteen ulkopuolista juttua.

      Mentalistit ovat antaneet melkoisia näyttöjä.

      Tekoälylle ei olisi mikään homma opetella kaikki nämä naaman ja silmien merkit ja nopeasti soveltaa niitä. Vaikka joku NLP-guru ne myy, vaikkapa Facebookille.
      Kyllä niiden muutamien ihmisen perustunteiden tunnistus siinä samalla sujuu.

      Facebookilta vaikka Kiina mielellään ostaa ohjelman. Voi tarkistaa, ovati uiguurien ajatukset ihan muuttuneet leirillä.

      • Anonyymi

        Minulla oli tänä syksynä sellaisia ajatuksenlukukokemuksia, että selittyisivät sillä, että illalla luettu naamalta, seuraavana päivänä sitten kerrottiin.

        OLen TI. Ja olen sen takia 24/7 seurannassa kotonani pikkukameroiden, ehkä nykyään nano. avulla. Naamaa tallennettu ja asian osaava stalkkeri sitten tulkinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli tänä syksynä sellaisia ajatuksenlukukokemuksia, että selittyisivät sillä, että illalla luettu naamalta, seuraavana päivänä sitten kerrottiin.

        OLen TI. Ja olen sen takia 24/7 seurannassa kotonani pikkukameroiden, ehkä nykyään nano. avulla. Naamaa tallennettu ja asian osaava stalkkeri sitten tulkinnut.

        Jokaisen TI:n kannattaisi kotona käyttää jotakin osittain kasvot, varsinkin etuosan, peittävää, vaikka mukavaa huntua.

        Missä muualla kenen tahansa kasvot tulevat videona kuvatuiksi? Valvontakamerat eivät tee tarpeeksi tarkkaa kuvaa. Voihan niitä kehittää vaikka kaupoissa, Tieto kelpaisi kaupanteon tehostamiseen, mutta ei oikeudessa todistusaineistoksi,

        Satelliitti pystyy ottamaan tarkkoja kuvia.

        Miettikää itse, mitkä monenlaiset sovellutukset olisivat mahdollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli tänä syksynä sellaisia ajatuksenlukukokemuksia, että selittyisivät sillä, että illalla luettu naamalta, seuraavana päivänä sitten kerrottiin.

        OLen TI. Ja olen sen takia 24/7 seurannassa kotonani pikkukameroiden, ehkä nykyään nano. avulla. Naamaa tallennettu ja asian osaava stalkkeri sitten tulkinnut.

        Nano nano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen TI:n kannattaisi kotona käyttää jotakin osittain kasvot, varsinkin etuosan, peittävää, vaikka mukavaa huntua.

        Missä muualla kenen tahansa kasvot tulevat videona kuvatuiksi? Valvontakamerat eivät tee tarpeeksi tarkkaa kuvaa. Voihan niitä kehittää vaikka kaupoissa, Tieto kelpaisi kaupanteon tehostamiseen, mutta ei oikeudessa todistusaineistoksi,

        Satelliitti pystyy ottamaan tarkkoja kuvia.

        Miettikää itse, mitkä monenlaiset sovellutukset olisivat mahdollisia.

        Jokaisen TI:n kannattaisi kotona käyttää jotakin osittain kasvot, varsinkin etuosan, peittävää, vaikka mukavaa huntua.
        Tätä stalkkereiden pakonomaista tarvetta nähdä kasvoni koko ajan en ole ymmärtänyt voitko selventää miksi he haluavat että näin.
        Ovat sanoneet tahdon nähdä kasvosi jotta niinkuin puhuttelen sinua suoraan siitäkö se johtuu että he kuvittelevat sairaissa päissään kuulustelevansa minua kun ovat kasvoyhteydessä minuun? Samoin autossa haluavat nähdä kasvoni koko ajan arvatkaapa ahdistaako, oksettaako, kuvottaako, vituttaako, tapattaako kyllä kaikkea näitä. Nää siat tunkeutuu niin reviirille niin reviirille että. Liittyykö tää jotenkin siihen kiinalaiseen kasvojen tunnistuslaitteeseen vai tekevätkö jotain omaa showtaan vai olenko hoitoneuvottelussa kokoa ajan vai mitä en ymmärrä. On myös sanottu että eräs vammainen ämmä haluaa matkia kasvoni ilmeitä ja että minua kloonataan en tiedä pitääkö tämäkään paikkaansa. Kertokaa viisaat jos tiedätte...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen TI:n kannattaisi kotona käyttää jotakin osittain kasvot, varsinkin etuosan, peittävää, vaikka mukavaa huntua.
        Tätä stalkkereiden pakonomaista tarvetta nähdä kasvoni koko ajan en ole ymmärtänyt voitko selventää miksi he haluavat että näin.
        Ovat sanoneet tahdon nähdä kasvosi jotta niinkuin puhuttelen sinua suoraan siitäkö se johtuu että he kuvittelevat sairaissa päissään kuulustelevansa minua kun ovat kasvoyhteydessä minuun? Samoin autossa haluavat nähdä kasvoni koko ajan arvatkaapa ahdistaako, oksettaako, kuvottaako, vituttaako, tapattaako kyllä kaikkea näitä. Nää siat tunkeutuu niin reviirille niin reviirille että. Liittyykö tää jotenkin siihen kiinalaiseen kasvojen tunnistuslaitteeseen vai tekevätkö jotain omaa showtaan vai olenko hoitoneuvottelussa kokoa ajan vai mitä en ymmärrä. On myös sanottu että eräs vammainen ämmä haluaa matkia kasvoni ilmeitä ja että minua kloonataan en tiedä pitääkö tämäkään paikkaansa. Kertokaa viisaat jos tiedätte...

        TÄMÄN VUODATUKSEN YLÄPUOLELLA ON IHAN MIELENKIINTOISTA TEKSTIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄN VUODATUKSEN YLÄPUOLELLA ON IHAN MIELENKIINTOISTA TEKSTIÄ.

        TÄMÄN VUODATUKSEN YLÄPUOLELLA ON IHAN MIELENKIINTOISTA TEKSTIÄ.

        vaikka oletkin ns. parempaa väkeä ei se sua oikeuta kytätä ketään kotona, autossa, tai missään muuallakaan olet sairas kun teet niin. On olemassa yksityisyydensuoja joka on ihmisella rotuun väriin tai muuhun katsomatta. Sulla tai kellään muullakaan ei ole oikeutta tunkeutua kenenkään elämään millään tavalla. Myöskin on olemassa laki kiduttamisesta ja se kuuluu rikoslakiin jos olet valmis oikeuteen sinne mennään vaan mutta älä helvetissä jatka jos haluat vapaana elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄN VUODATUKSEN YLÄPUOLELLA ON IHAN MIELENKIINTOISTA TEKSTIÄ.

        vaikka oletkin ns. parempaa väkeä ei se sua oikeuta kytätä ketään kotona, autossa, tai missään muuallakaan olet sairas kun teet niin. On olemassa yksityisyydensuoja joka on ihmisella rotuun väriin tai muuhun katsomatta. Sulla tai kellään muullakaan ei ole oikeutta tunkeutua kenenkään elämään millään tavalla. Myöskin on olemassa laki kiduttamisesta ja se kuuluu rikoslakiin jos olet valmis oikeuteen sinne mennään vaan mutta älä helvetissä jatka jos haluat vapaana elää.

        Nyt melkein arvaan, että Marjut vuodattaa vihaisena.

        Minä, joka kirjoitin ajatusten luvusta kasvoista olen tuttusi, TI. Minä en kyttää ketään, minua kytätään.

        Tässä vaan taisin keksiä, miten minun ajatuksia on mm. tänä syksynä luettu. Ja kun tiedän, että ihmisiä, jotka pystyy kasvoista lukemaan, tuli mieleen, joku heistä voisi myydä tietonsa Facebookille tai on jo myynyt. Sitten tekoäly hoitelee homman.

        Vähän on kuin trollaisit piiloon tuonne aikaisemmin kirjoittamaani. Jonkun pyynnöstä, ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen TI:n kannattaisi kotona käyttää jotakin osittain kasvot, varsinkin etuosan, peittävää, vaikka mukavaa huntua.
        Tätä stalkkereiden pakonomaista tarvetta nähdä kasvoni koko ajan en ole ymmärtänyt voitko selventää miksi he haluavat että näin.
        Ovat sanoneet tahdon nähdä kasvosi jotta niinkuin puhuttelen sinua suoraan siitäkö se johtuu että he kuvittelevat sairaissa päissään kuulustelevansa minua kun ovat kasvoyhteydessä minuun? Samoin autossa haluavat nähdä kasvoni koko ajan arvatkaapa ahdistaako, oksettaako, kuvottaako, vituttaako, tapattaako kyllä kaikkea näitä. Nää siat tunkeutuu niin reviirille niin reviirille että. Liittyykö tää jotenkin siihen kiinalaiseen kasvojen tunnistuslaitteeseen vai tekevätkö jotain omaa showtaan vai olenko hoitoneuvottelussa kokoa ajan vai mitä en ymmärrä. On myös sanottu että eräs vammainen ämmä haluaa matkia kasvoni ilmeitä ja että minua kloonataan en tiedä pitääkö tämäkään paikkaansa. Kertokaa viisaat jos tiedätte...

        Oletko muuten käynyt Kiinassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuten käynyt Kiinassa?

        Kävin Kiinassa v 1980. So what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Kiinassa v 1980. So what?

        Näiden viestien kirjoittamisen jälkeen on kFacebook myynyt miljoonien jäseniensä tietoja Kiinalle. Toivottavasti ei saanut ideaa minulta,


    • Anonyymi

      Googlaa:

      AJATUSTEN LUKEMINEN KASVOISTA

      AJATUSTEN LUKEMINEN KASVOISTA NLP:N AVULLA

      Kummallakin haulla löytyy mielenkiintoisia otsikoita

      • Anonyymi

        Googleta myös "lehmä lentää" tai "pigs fly".

        Noillakin löytyy mielenkiintoisia otsikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googleta myös "lehmä lentää" tai "pigs fly".

        Noillakin löytyy mielenkiintoisia otsikoita.

        Googlasin, on vertauskuva höttöiselle tiedolle.

        Googlaamalla löytyy tietoa, tiedon lähteitä. epävarmaa tietoa ja tahallista disinfoa. Senhan tietää jokainen.

        So what.


    • Anonyymi

      Osaan lukea ainakin omia ajatuksia, melkein!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        sorry, täällä tulee vastaus, että acces forbidden

        tuolla eräässä naamakirjassa sivulle pääsee


    • Anonyymi

      Kuuhun osattiin mennä jo 50 v sitten, mutta se ei merkitse, että tyypit, jotka väittävät että heidät pakkokyydittiin kuunun ja takaisin, olisivat ihan terveitä.

      Tutkimuslabroissa tutkitaan ja testaillaan ajatusten lukua monin eri menetelmin.
      Se ei merkitse, että sinun ajatuksiasi etäluetaan koko ajan.

      Sinulle siis tapahtuu kaiken aikaa kaikkea, mikä on tieteelle ja tekniikalle isoissa projekteissa jossain määrin tietyin edellytyksin mahdollista?

      Oleks tervekkä?

      • Anonyymi

        Keneltä kysyt?


    • Anonyymi

      Ajatustenluku on sitä että ihminen hypnotisoidaan siten että silloin kun luulee hiljaa ajattelevansa niin oikeasti suu aukeaa ja puhetta tulee muiden kuultavaksi.

    • Anonyymi

      Minä olen "osannut lukea ajatuksia jo 7-vuotiaana.

      Sain käsiini taikatemppukirjan. Siinä oli ohje, miten järjestää potukalle ajatuksenluku tilaisuus.

      Menin naapuriin. Porukkaa tuli. Vedin yhden tyypin sivuun ja kerroin, että kohta pyydän ihmisiä ajattelemaan jotakin sanaa ja sitten kirjoittamaan sanan antamalleni lapulle. Pyysin, että mies kirjoittaisi sanan abc.

      Annoin ohjeen ja keräsin laput taitettuina. Panin yhden lapun otsalleni. sitten sanoin siinä olevan sanan abc. Otin lapun ja "luin" siitä ääneen: abc, mutta oikeasti vaiti luin siinä olevan sanan xyö. Kysyin onko kenenkään lapussa sanaa abc, käsi ylös. No oli toki.
      Sitten panin uuden lapun otsalle ja "luin", tässä on sana xyö, kirjoittiko kukaan sellaista. Käsi nousi.- Samalla olin lukenut, mikä sana siinä oli. JNe.

      Täydestä meni. Vain yksi ihminen epäili, että oli jotakin vilunkia.

      Minulle tästä ei seurannut mitään hyvää.

      Minun ympärillä hyörivillä stalkkereilla onollut monia mahdollisuuksia saada minusta tietoja, joista voi arvella, mitä jostakin asiasta saattaisin ajatella. Tällaista "ajatuksenlukua " hyväksi käyttäen ovat pyrkineet saamaan minulle aikaan vaikutelman, että pystyvät lukemaan ajatukseni. - Mutta kaikki kokemani ei selity näin.

      • Anonyymi

        Loppuosaa viestistä on muutettu. Minä kerroin, että stalkkereilla on paljon tietoa minusta tietokoneella.
        Olisi helppo juttu antaa tekoälylle tiedot ja pyytää vastausta, mitä tod.näk. ajattelen seuraavista asioista ......


    • Anonyymi

      Minä usein kirjoitan ajatukset paperille - mahdollista myöhempää tarvetta varten.

    • Anonyymi

      Ajatusten luku on niin edellistä vuosituhatta.

      Ajatusten kirjoitus se on joka määrää.

      Huomasitko minkä ajatuksen minä tänään kirjoitin päähäsi?

      • Anonyymi

        Miten se kirjoittaminen tapahtuu?

        Ymmärrän, jos lukemalla kirjoitusta lukemalla sa ajatuksia päähän, mutta miten voi kirjoittaa suoraan aivoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kirjoittaminen tapahtuu?

        Ymmärrän, jos lukemalla kirjoitusta lukemalla sa ajatuksia päähän, mutta miten voi kirjoittaa suoraan aivoihin

        Sitähän sinä mietit myös ensi yönä nukkumisen sijaan.

        Juuri kuten järjestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinä mietit myös ensi yönä nukkumisen sijaan.

        Juuri kuten järjestin.

        En tiedä, mitä sinä tarkoitat kirjoittamisella. Se, että vivauduttaisiin lukemaan yhen ihmisen ajatuksia, on pian vanhanaikaista. Tulossa on massojen hallinta teknologian keinoin-


    • Anonyymi

      Olisiko jotakin uutta kerrottavaa tähän ketjuun.

      • On.

        Ei tämän aihepiirin omaavaa paskaa jaksa kukaan lukea saati mitään omaksua.

        Aihe on täysin absurdi ja kummeksun aloituksen saamaa huomiota.


    • Anonyymi

      Kristillisestä näkökulmasta ei ole mahdollista eikä sallittua mikään ajatuksenluku tai telepatia. Toki muutenkin kannattaa suhtautua varauksella koko käsitteeseen. Kenelläkään ei ole kykyä vapaasti lukea toisen ajatuksia - missään kontekstissa. Joka tällaista väittää, sillä on liian suuret luulot itsestään ja voi yrittää saada väärää kunniaa ja auktoriteettiä itselleen. Vain Jumala tietää kaikkien ihmisten ajatukset ja teot. Ajatukset kuuluvat vain ihmiselle itselleen, Jumalalle ja niille, joille se ihminen haluaa ne jakaa sanallisesti.

      Tämä tällainen puhe ajatuksenluvusta liittyy usein selvänäköön (eli okkultismiin) ja siellä erityisesti tietäjähenkiin. Kenelläkään ihmisellä ei ole minkäänlaista yliluonnollista kykyä tai "lahjaa" ilman sidosta henkimaailmaan. Siinäkin tapauksessa, että tällaista uskotaan voivan tapahtua, ajatellaan, että se tietäjähenkisidos on oltava molemmilla puolilla. En silti puhuisi ajatuksenluvusta tuollaisessakaan yhteydessä.

      Lääketieteen mielestä ajatuksenlukua ei esiinny. Osa ihmisistä, jotka noista asioista puhuu, voi olla sairaitakin. Mystiikkaa esiintyy silti kaikissa uskonnoissa, muissakin kuin kristinuskossa. Lähde on kuitenkin eri. Kannattaa tutustua siihen kristinuskon Jumalaan ja Hänen tarjoamiin lahjoihin. Ne on turvallisia ja ihmistä rakentavia. Jumalan sanaa eli Raamattua lukemalla ihminen rakentaa itseään ja hoitaa suhdetta Jumalaan. Rukousta ei pidä unohtaa Raamatun luvun ohella.

    • Anonyymi

      Ihan oikein, kenelläkään ihmisellä ei ole kykyä lukea toisten ajatuksia. Siihenn tarvitaan aia pirun kehittynyttä teknologiaa. Sitä kyllä jo on. Ehkä 20 - 50 vuoden kuluttua asia paljastetaan julkisuuteen.

    • Anonyymi

      Naamasta näkyy kaikenlaista.

      Live-tilanteessa face to face joskus naamasta näkyy paljonkin. Joillakin on niin hyvä pokerinaama, ettei näy, paitsi silmistä, Niitä on vaikea kontrolloida. Siksi vähintään silmälasit, mielellään aurinkolasit päähän.

      Livetilanteessa toisen ihmisen tajuaminen tapahtuu suurimmaksi osaksi koko kehon kielen kautta. Mutta se ei ole varsinaista ajatuksenlukua.

    • Anonyymi

      Matkimisketjuun kirjoittelin, että pitää matkia, jos ei päässä omaa tuotantoa.

      Pitää kai sitten lukea toisen ihmisen ajatuksia, kun ei ole itsellä ajattelukykyä. Näin täällä alemmalla tasolla.

      Isommilla roistoilla on aikeena vallankäyttö. Määrätään. mitä pitää ajatella.

      Minä kävinn äsken urakalla läpi DNA-sukututkimusraportteja läpi- Piruuttanikin. Ajattelin, että siinähän paskat yritätte pysyä perässä. -Huomenna voi sitten vaikka ukkeli huudella, mitä olen ajatellut.

      Nyt ajattelen, että haistakaa paska.Jos ei tullut perille, voitte lukea tästä.

    • Anonyymi

      Jos gs stalking sosiopaattipelle sanoo että se on totta niin kyllä se silloin on ja SE nimenomaan omaa ne kyvyt, ei kukaan muu ja että sä olet nyt kusessa.

    • Anonyymi

      TI - minkälaiset tilanteet saivat sinut epäilemään, että ajatuksiasi luetaan/on luettu?

      TI- mikä on saanut vakuuttumaan, että kyllä niitä luetaan, muuten ei ----

      • Anonyymi

        Minut sai epäilemään, kun ihmiset tiesivät/puhuivat minulle asioita, joita omasta mielestäni olin vain ajatellut. Jätin auki mahdollisuuden, että ehkä olin lipsauttanut huomaattani asian jossakin tai sen oli saattanut muuten päätellä Kun näitä tilanteita oli ruvennut tapahtumaan usein, arvelin, että stalkkerit ainakin haluavat minun epäilevän ajatuksenlukua.

        Mutta siis ihmiset PUHUIVAT minulle "ajatuksiani"/ajatuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut sai epäilemään, kun ihmiset tiesivät/puhuivat minulle asioita, joita omasta mielestäni olin vain ajatellut. Jätin auki mahdollisuuden, että ehkä olin lipsauttanut huomaattani asian jossakin tai sen oli saattanut muuten päätellä Kun näitä tilanteita oli ruvennut tapahtumaan usein, arvelin, että stalkkerit ainakin haluavat minun epäilevän ajatuksenlukua.

        Mutta siis ihmiset PUHUIVAT minulle "ajatuksiani"/ajatuksiani.

        Olisit kyllä eilen voinut jättää ne rivot ajatukset tekemättä, pahaa teki lueskella niitä.

        Eikös se ole ihan laitontakin?

        Poliisin pitäisi varmaan käydä tutkimassa tietokoneesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kyllä eilen voinut jättää ne rivot ajatukset tekemättä, pahaa teki lueskella niitä.

        Eikös se ole ihan laitontakin?

        Poliisin pitäisi varmaan käydä tutkimassa tietokoneesi.

        Kiitos ymmärryksestä. Minunkin käsityksen mukaan on ollut laitonta ja pervosadismia. Ikävä kyllä mieleeni palautui mikroaaltoraiskailuuni liittyviä tekoja. Nehän pääosin tulivat täältä A-talon päädystä ja B-talon päädystä sivuikkunan kautta.

        Kyllä poliisin pitäisi tutkia näiden tekijöiden tietokoneet. Pääsisivät varmaan jonkun pervosadistien rinkiin käsiksii.

        Nimin.Hellariystäväsi on jo ollut kuulusteluissa, mutta tuskin on tietokoneita tutkittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ymmärryksestä. Minunkin käsityksen mukaan on ollut laitonta ja pervosadismia. Ikävä kyllä mieleeni palautui mikroaaltoraiskailuuni liittyviä tekoja. Nehän pääosin tulivat täältä A-talon päädystä ja B-talon päädystä sivuikkunan kautta.

        Kyllä poliisin pitäisi tutkia näiden tekijöiden tietokoneet. Pääsisivät varmaan jonkun pervosadistien rinkiin käsiksii.

        Nimin.Hellariystäväsi on jo ollut kuulusteluissa, mutta tuskin on tietokoneita tutkittu.

        Vielä kerran KIITOS mielipiteistäsi. Et taida olla ihan kauhea stalkkeri, enemmän kai tekniikan mies, joka hoitelee ajatuksenlukua.

        Todellakin, se, mitä joudun muistamaan on ollut myös sairaan kauheaa kokea. Ja LAITONTA:

        Ennustan, että joudut lukemaan lisää vastenmielisyyttä herättäviä juttuja. Järjestelen muistiinpanojani ja vaikka en lue kuin väli/otsikot, asioita palautuu mieleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran KIITOS mielipiteistäsi. Et taida olla ihan kauhea stalkkeri, enemmän kai tekniikan mies, joka hoitelee ajatuksenlukua.

        Todellakin, se, mitä joudun muistamaan on ollut myös sairaan kauheaa kokea. Ja LAITONTA:

        Ennustan, että joudut lukemaan lisää vastenmielisyyttä herättäviä juttuja. Järjestelen muistiinpanojani ja vaikka en lue kuin väli/otsikot, asioita palautuu mieleeni.

        HUOM! stalkkeri tunnustaa lukeneensa ajatuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOM! stalkkeri tunnustaa lukeneensa ajatuksiani.

        Pyydänpä vielä ajattelemaan. "Teki pahaa lueskella niitä". Siis muutamaan mieleeni pulpahtanutta ajatusmuistoa, Kuinkahan pahalle minusta on tuntunut kokea ne rikosen kohteena. Jatkui yhteen menoon kuukausikaupalla, eikä siihen loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydänpä vielä ajattelemaan. "Teki pahaa lueskella niitä". Siis muutamaan mieleeni pulpahtanutta ajatusmuistoa, Kuinkahan pahalle minusta on tuntunut kokea ne rikosen kohteena. Jatkui yhteen menoon kuukausikaupalla, eikä siihen loppunut.

        Puhuin niistä laittomista fantasioista joita taas eilen mietit.

        Se ei ole tervettä, ja kuten sanottua, myöskään laillista jos alat mielteitäsi toteuttamaan.

        Poliisi on jo ovella.


    • Anonyymi

      STALKKERIT, ovatko ajatukseni tulleet perille, osasitteko lukea. Olen tässä pitkin päivää jauhanut muutamaa määritelmää teistä.

      • Anonyymi

        olette SADISTEJA VAHINGONILOISIA

        Tykkäätte POTKIA MAASSA MAKAAVAA ja LYÖDÄ LYÖTYÄ

        no, luitteko oikein aivotoimintaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olette SADISTEJA VAHINGONILOISIA

        Tykkäätte POTKIA MAASSA MAKAAVAA ja LYÖDÄ LYÖTYÄ

        no, luitteko oikein aivotoimintaani

        Tänään uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään uudestaan?

        Mitä tänään uudestaan? Tuollä yläpuolella on lueteltu teidän kesto-ominaisuuksia. Ne ovat jatkuvia.

        Olen tänään selannut raportteja ja tietystä aihepiiristä ottanut kopioita. Voi tulla inhottavia ajatuksia mieleeni.Senkun sitten luette niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tänään uudestaan? Tuollä yläpuolella on lueteltu teidän kesto-ominaisuuksia. Ne ovat jatkuvia.

        Olen tänään selannut raportteja ja tietystä aihepiiristä ottanut kopioita. Voi tulla inhottavia ajatuksia mieleeni.Senkun sitten luette niitä.

        Muista että lapsista fantasiointi, vaikka koet sen inhottavana, on silti laitonta.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen aihe.

      Itse en usko tuohon ajatusten lukuun?
      Google ja face eivät lue ajatuksia ne vaan tutkivat ihmisten
      käyttäytymis malleja.
      Joitten mukaan ne jakavat ihmiset lahkoihin, joihin kohdistetaan henkilökohtaista
      mediamainontaa.

      Nykyää teknologian on aina vaan vaikeampaa ns "lukea ihmisten ajatuksia"
      koska nykyään ihmiset ajattelevat joka minuutti vähempi.
      Heidän ei tarvitse ajatella koska teknologia on riistänyt heiltä sen taidon ?

      Kehonkieli on olemassa. Sitä on tutkittu ja sen olemassa olo on hyväksytty.

      Tulevaisuudessa kun kaikkiin ihmisiin asennetaa siru, meidän liikkumista voidaan
      seurata mutta mielestäni ajatuksiin se ei voi puuttua?

      Yksi huomioni on se että: Miten voidaan lukea ihmisen ajatuksia
      mikäli heillä on Sivupersoona?

      • Anonyymi

        Sivupersoonista yksi on vallassa, toinen tai muut on dissosioituneina sivussa.


      • Anonyymi

        oletko töisä fbillä hähää ,,kukaan ei usko sinua Ajatuksia luet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei ihmiset, vielä kerkii taivaan karkeloihin, se vaatii uskoa Jeesukseen, syntien tunnustamista, katumista, anteeksipyyntöä ja parannuksen tekoa. Herra on armollinen ja hyvä. Älkää ottako pedon merkkiä, seuratkaa Jeesusta. Googlaa pelastusrukous, siitä se lähtee. Nähdään taivaissa toivottavasti. Siunausta vaan kaikille tasapuolisesti.

    • Anonyymi

      Miten muut, jotka olette joutuneet myöntämään, että ajatuksianne luetaan, oletteko huomanneet onko niitä luettu ulkona vai kotona ja kotona tietokoneen lähellä.

      Kirjoitan myöhemmin omia kokemuksia.

      • Anonyymi

        Kiitos, että vihdoin alatte avautumaan kokemuksistanne.
        Tätä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, että vihdoin alatte avautumaan kokemuksistanne.
        Tätä lisää.

        Kerron esimerkkejä siitä, miten tietokone tai aen kautta luetaan ajatuksiani. Kerron muutaman erilaisen esimerkin. Ne eivät ole yksittäisiä.

        Kun mieleeni on tullut joku asia, josta hyvin tomerasti, ehkä vähän hyökkäävästi ajattelen, että KIRJOITAN KYLLÄ SIITÄ TÄNNE ( ja asia on stalkkaus)
        - auki olevan tietokoneen näyttö jähmettyy paikoilleen, sitten kone sammuu eikä sitä saa uudelleen käyntiin ennen kuin joskus (tapahtunut useita kertoja)
        - tietokone on kiinni ja olen tulossa käyttämään sitä, tuollaisen ajatuksen jälkeen on pimeä ja pysyy pimeänä hyvän aikaa (Tapahtunut useita kertoja Tänään ajattelin tomerasti, että nosta kyllä sen ketjun ylös, pimeä ja pysyi kotvan)

        Täytynee tutkia asiaa kokeellisilla tomerilla ajatuksilla.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron esimerkkejä siitä, miten tietokone tai aen kautta luetaan ajatuksiani. Kerron muutaman erilaisen esimerkin. Ne eivät ole yksittäisiä.

        Kun mieleeni on tullut joku asia, josta hyvin tomerasti, ehkä vähän hyökkäävästi ajattelen, että KIRJOITAN KYLLÄ SIITÄ TÄNNE ( ja asia on stalkkaus)
        - auki olevan tietokoneen näyttö jähmettyy paikoilleen, sitten kone sammuu eikä sitä saa uudelleen käyntiin ennen kuin joskus (tapahtunut useita kertoja)
        - tietokone on kiinni ja olen tulossa käyttämään sitä, tuollaisen ajatuksen jälkeen on pimeä ja pysyy pimeänä hyvän aikaa (Tapahtunut useita kertoja Tänään ajattelin tomerasti, että nosta kyllä sen ketjun ylös, pimeä ja pysyi kotvan)

        Täytynee tutkia asiaa kokeellisilla tomerilla ajatuksilla.)

        Mitähän stalkkerit tykkäävät, kun saivat mainosta.


    • Alimpia tarpeitamme voidaan lukea. Menee pikkuaivo-osastolle, perustarpeisiin. Ihminen syö, juo ja ulostaa tietyssä keskimääräisessä rytmissä. Jne.
      Normaalia elämää elävä ihminen on taipuvainen rutiineihin. Ne tuottavat elämänhallinnantunteen. Torstaina bilistä.

      Lista on pitkä, mutta edellisenkaltaisia, seurannan kautta hankittuja tietoja käyttäen, yksilölle voidaan luoda profiili, jonka avulla hänet voidaan manipuloida kuvittelemaan, että hänen ajatuksiaan luetaan. Mitä tarkempi profiili, sen vakuuttavampi illuusio on.

      • Olen linkannut täti-Ninan videon aikaisemminkin, mutta se kiehtoo edelleen, teknomaagi, ajatustenlukija, työryhmänsä kanssa - eettistä tutkimustyötä.

        https://youtu.be/YYw17xCTPTI


      • temppuilija kirjoitti:

        Olen linkannut täti-Ninan videon aikaisemminkin, mutta se kiehtoo edelleen, teknomaagi, ajatustenlukija, työryhmänsä kanssa - eettistä tutkimustyötä.

        https://youtu.be/YYw17xCTPTI

        Täti-Ninan tutkimusryhmä kykenee lukemaan aivokäyriä millisekunnin tarkkuudella, joista kykenevät erottamaan ääniaallot ja toistamaan ne. Oivallus on, että aivot eivät muuta ääniaaltoja, vaan käsittelevät ne sähköisessä muodossa 'kryptaamatta' niitä.
        Ääniaalto ja aivosähkövaste on 1-1. Helppoa ajatustenlukua.


      • temppuilija kirjoitti:

        Täti-Ninan tutkimusryhmä kykenee lukemaan aivokäyriä millisekunnin tarkkuudella, joista kykenevät erottamaan ääniaallot ja toistamaan ne. Oivallus on, että aivot eivät muuta ääniaaltoja, vaan käsittelevät ne sähköisessä muodossa 'kryptaamatta' niitä.
        Ääniaalto ja aivosähkövaste on 1-1. Helppoa ajatustenlukua.

        Silmien näköhermojen tiedonkäsittely on monimutkaisempaa, sen vuoksi reagoimme nopeammin ääneen kuin kuloon.


      • temppuilija kirjoitti:

        Silmien näköhermojen tiedonkäsittely on monimutkaisempaa, sen vuoksi reagoimme nopeammin ääneen kuin kuloon.

        Mä jatkan dokaamista. vdu
        Näköön perustuvat reaktiot ovat hitaampia, kuin kuuloon perustuvat.


    • Anonyymi

      Tutkikaa tämän ketjun linkkejä.

    • Anonyymi

      OLen joutunut kuulemaan, mitä olen edellisenä ajatellut. En osaa sanoa, miten saavat tietoonsa. Tuskin aivojen sähköistä toimintaa tutkimalla.

      • Anonyymi

        Pitäisi seurata luetaanko ajatuksia tietokoneella ollessa, yleensä kotona tai laisinkaan ulkona ajateltuja.


      • Anonyymi

        Kaikki jotka uskovat ajatuksenlukuun elää psykoosissa harhojen kera.


    • Anonyymi

      Olenko ajatellut mielenkiintoisia juttuja vai ihan samoja kliseita kuin muutkin.

    • Anonyymi

      Pitää vieläkin kysyä, miksi halutaan lukea ihmisten ajatuksia/ajatukset?

      Miksi Google lukee niitä algoritmeja käyttäen, mihin niitä tietoja käyttää, mille tahoille on myynyt tietoa?

      Facebook aikoo lukea ajatukset ja tuntee jollakin muulla tekniikalla. On nyt jo myynyt muita ihmisten tietoja miljoonia.

      Ketkä kaikki muut rupeavat käyttämään tietoa ajatuksista ja mihin käyttötarkoitukseen.

      Mihin stalkkerit käyttävät jo nyt jollakin tekniikalla hankkimiaan tietoja?

      • Anonyymi

        Kai se on niin, että ihminen halutaan orjuuttaa. Siitä sitten eliitti hyötyy. Ovathan ne iilimatoja jo nyt.

        No stalkkeripaskiaiset, Onko nyt ollut mielenkiintoisia ajatuksia. Ihan kunnon rumba on päässä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se on niin, että ihminen halutaan orjuuttaa. Siitä sitten eliitti hyötyy. Ovathan ne iilimatoja jo nyt.

        No stalkkeripaskiaiset, Onko nyt ollut mielenkiintoisia ajatuksia. Ihan kunnon rumba on päässä ollut.

        Globalisti eliitit voittavat joka tapauksesta! New World Order!


    • Anonyymi

      Tässä olisi hyvä aihe salaliittoteoreetikoilla. Nostan ylös, lähemmäksi sitä ketjua.

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi kertoa minulle mitä ajattelen asiasta.

      Eikös niin?

      • Anonyymi

        Aloittaja vain aloitti ketjun, jotta jotka ovat tutustuneet aiheeseen, voisivat kirjoittaa. Yllättävän aktiivisesti ruvettiin viestejä julkaisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja vain aloitti ketjun, jotta jotka ovat tutustuneet aiheeseen, voisivat kirjoittaa. Yllättävän aktiivisesti ruvettiin viestejä julkaisemaan.

        Mutta aloittajan ajatuksia kylläkin stalkkerit pystyvät lukemaan.

        Käyttävät niitä hyväksi stalkkaukseen ja huvikseen panevat käskyläisensä niitä minulle toistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloittajan ajatuksia kylläkin stalkkerit pystyvät lukemaan.

        Käyttävät niitä hyväksi stalkkaukseen ja huvikseen panevat käskyläisensä niitä minulle toistamaan.

        Nyt on annettu julkisuuteen uutta (siis jo vanhaa) tietoa ajatusten lukemisesta. Kunteknologia ei ole minun alaani, saisi joku muu kirjoitella.


    • Anonyymi

      Mitenkäs on ajatuksenluku hoolinnassa?

      • Anonyymi

        MITENKÄS ON AJATUSTENLUKUTILANNE SUOMESSA JA MUUALLA MAAILMASSA ?

        Aiemmin tuolla ketjussa on mainintoja, ettei 20 vuoteen ajatuksia kyetä lukemaan. Kyllä niitä yhden ihmisen päästä kerrallaan pystytään lukemaan jo nyt.


    • Anonyymi

      Tämä on niin pitkä ja rönsyilevä ketju, että pitäisikö aloittaa uusi, jossa tiukasti pysyttäisiin asiassa.
      Mitä tietoa on saatavilla nykyosaamisesta laboratoriololosuhteissa. (Siis mitä kerrotaan, paljon salataan.)

      Cybertorturen tutkimus on aloitettu: teknologia ja tekniikka, kerätään uhreilta kokemustietoa. Tuleeko tietoa mahdollisesta ajatustenluvustakin. Nils Melzer on uuden YK:n alaisen EU-coalition Against Cybertorture organisaation johtaja, samoin työryhmänsä. Esitteesä mainitaan "Reading and Broadcasting of thoughts"
      Lue lisää https://cyber- torture.com/

      • Anonyymi

        Cybertorture-projektiin kuuluu suunnitella henkilökohtainen suojaus mittareineen kaikkien kohteiden saataville.- Pitäisikö kehittää suojain ajatustelukua vastaan?

        Jos lukeminen tapahtuu aivojen sähköisen toiminnan pohjalta, minkälainen suojaus auttaisi?

        Jos taas kurkunpään värinöiden rekisteröinnin avulla, ei kai auta muu kuin löytää kehosta laite, joka välittää värinät muualle tulkittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cybertorture-projektiin kuuluu suunnitella henkilökohtainen suojaus mittareineen kaikkien kohteiden saataville.- Pitäisikö kehittää suojain ajatustelukua vastaan?

        Jos lukeminen tapahtuu aivojen sähköisen toiminnan pohjalta, minkälainen suojaus auttaisi?

        Jos taas kurkunpään värinöiden rekisteröinnin avulla, ei kai auta muu kuin löytää kehosta laite, joka välittää värinät muualle tulkittavaksi.

        on se kumma, kun ei YK:n virallista linkkiä saa kirjoittaa

        https://www.cyber-torture.com/


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kannattaa selata alusta alkaen ja lukea asiapitoisimmat viestit tai ihan miten haluat.

      VOITAISIIN TEHDÄ TÄSTÄ LOPUSTA PÄIVITYS.

    • Anonyymi

      Skitso, mene hoitoon!

      • Anonyymi

        kun rupeaa ilmaantumaan tätä lajia, suosittelen linkkien antamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun rupeaa ilmaantumaan tätä lajia, suosittelen linkkien antamista

        Siinä on vaan se pulma, ettei täällä juurikaan saa julkaista linkkejä.

        Olen pyytänyt, että Yhdistyksen pj ja naamakirjan yksi ylläpitäjä Martti Koski julkaisi siellä ryppään ajatuksenlukuun liittyvää uusinta tietoa, Siellä linkitkin toimii. Voisin ottaa muistiin julkaisujen ajankohdat ja kertoa täällä. Löytyisivät sitten helposti.

        naamakirjan nimi, pitää googlaamalla hakea
        NWO:n vainon kohteiden verkko (targeted individuaalien)

        Omasta mielestäni on kauhea naamakirja. Vilkaisen vain ja joskus tutustun tarkemmin, jos julkaisu liittyy vainoasioihin. Rohkeasti vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vaan se pulma, ettei täällä juurikaan saa julkaista linkkejä.

        Olen pyytänyt, että Yhdistyksen pj ja naamakirjan yksi ylläpitäjä Martti Koski julkaisi siellä ryppään ajatuksenlukuun liittyvää uusinta tietoa, Siellä linkitkin toimii. Voisin ottaa muistiin julkaisujen ajankohdat ja kertoa täällä. Löytyisivät sitten helposti.

        naamakirjan nimi, pitää googlaamalla hakea
        NWO:n vainon kohteiden verkko (targeted individuaalien)

        Omasta mielestäni on kauhea naamakirja. Vilkaisen vain ja joskus tutustun tarkemmin, jos julkaisu liittyy vainoasioihin. Rohkeasti vaan.

        Vielä odotellen käyn naamakirjaa katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä odotellen käyn naamakirjaa katsomassa.

        Antaa olla. Yritin vielä kerran, voisiko naamakirjaa käyttää hyödyksi tavisten valistamisessa. En haukkunut sitä, vaan kirjoitin varotukseksi, mitä siellä vastassa on. Ja että itse katson vain otsikot, en paneudu maailman kaikenlaisiin kauheuksiin. Luen vain vainoon liittyviä juttuja. Siellä on ollut hyödyllisiä linkkejä.

        Olensuositellut naamakirjaa ja saanut aika pahaa palautetta. Lopetin jo suosittelun enkä enää tämän jälkeen suosittele. En mainitse yhdistystä enkä sen puheenjohtajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. Yritin vielä kerran, voisiko naamakirjaa käyttää hyödyksi tavisten valistamisessa. En haukkunut sitä, vaan kirjoitin varotukseksi, mitä siellä vastassa on. Ja että itse katson vain otsikot, en paneudu maailman kaikenlaisiin kauheuksiin. Luen vain vainoon liittyviä juttuja. Siellä on ollut hyödyllisiä linkkejä.

        Olensuositellut naamakirjaa ja saanut aika pahaa palautetta. Lopetin jo suosittelun enkä enää tämän jälkeen suosittele. En mainitse yhdistystä enkä sen puheenjohtajaa.

        no, voi, ihan unohdin tuon päätöksen ja taas olen suositellut


    • Anonyymi

      Käykää lukemassa peacepinkin Suomi-ryhmässä Ei tarvitse olla jäsen. Siellä on nyt linkkejä.

    • Anonyymi

      Ehkä ne pitäisi numeroida näin digipetoksen aikana.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Et voi tietää sitä mistään.

        Sitäkään et voi tietää kirjoitetaanko ajatuksesi vai ovatko omiasi.


    • Anonyymi

      naamakirjassa on alkanyt cybertorturen esittely. Se tulee olemaan Nils Meltzerin puheenvuoron aihe lokakuussa YK:n yleiskokouksessa.

      naamakirjan linkki löytyy vaikka, kun googlaa Suomen joukkovainotut

    • Anonyymi

      Mitäs ajatuksia sun päähän tänään kirjoitettaisiin?

      Onko toiveita?

    • Anonyymi

      Quorassa tuli vastaan pitkä tieteellinen artikkeli ajatusyen luvusta ja telepatiasta. Kerrotaan kokeesta, jossa 3 ihmistä siirtää ajatuksiaan toistensa päähän näiden pystyessä lukemaa ne, jne.

      Poimin artikkelista jotakin mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        En poimi, kun annan hyvän hakusanan. Se on: BrainNet

        sillä löytyy sivullinen otsikoita, https: linkkejä ja niin edelleen

        että SINNE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En poimi, kun annan hyvän hakusanan. Se on: BrainNet

        sillä löytyy sivullinen otsikoita, https: linkkejä ja niin edelleen

        että SINNE

        jos löydätte mielenkiintoista, voisihan siitä kirjoittaa tännekin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiedä sen että joku lukee minun ajatuksia. Tiedä myös ihmisiä, jotka kokevat samalla tavalla. Elämme aikakautta, jossa ihmisen hermostoa pystytään hakkeroimaan ja siihen etänä myös vaikuttamaan. Yksityisyyttä ei siinä mielessä enää ole.

      • Anonyymi

        Me myös kirjoitetaan sun ajatuksia.

        Mitään et voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me myös kirjoitetaan sun ajatuksia.

        Mitään et voi.

        Kekä me??? Siis kirjoitatte aivoihini? Vai kirjoitatte ajatuksiani nettiin???

        Onko Cybert torturesta kyse,???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekä me??? Siis kirjoitatte aivoihini? Vai kirjoitatte ajatuksiani nettiin???

        Onko Cybert torturesta kyse,???

        Tarkoitin sitä mitä kirjoitin.

        Ajatusten luku on eilispäivää, tänään tietoa osataan liikuttaa myös toiseen suuntaan, "kirjoittaa" ajatuksia suoraan sun päähän.

        Oletko varma että se mitä juuri ajattelet on omasta mielestä lähtöisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä mitä kirjoitin.

        Ajatusten luku on eilispäivää, tänään tietoa osataan liikuttaa myös toiseen suuntaan, "kirjoittaa" ajatuksia suoraan sun päähän.

        Oletko varma että se mitä juuri ajattelet on omasta mielestä lähtöisin?

        cybertorturella voidaan "kirjoittaa" ajatuksia ihmisen päähän pitkän matkankin päästä. .TIEDETÄÄN:.

        Lokakuussa on YK:n yleiskokous, jossa "kidutus"komissaari kertoo cybertorture-tutkimuksen nykyvaiheesta. Tarkoitus on tutkia mitä elektromagneettisen spektrin alueita käytetään ja minkälaisilla välineillä, ketkä ja mistä käsin. Uhreilta kerätään tietoa vaikutuksista. Tavoitteena laatia laki, jolla toiminta kriminalisoidaan sekä kehittää ja antaa kohteille henkilökohtaiset suojaimet.

        Kokouksen jälkeen menee jonkin aikaa ennenkuin hänen puheensa on netissä luettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        cybertorturella voidaan "kirjoittaa" ajatuksia ihmisen päähän pitkän matkankin päästä. .TIEDETÄÄN:.

        Lokakuussa on YK:n yleiskokous, jossa "kidutus"komissaari kertoo cybertorture-tutkimuksen nykyvaiheesta. Tarkoitus on tutkia mitä elektromagneettisen spektrin alueita käytetään ja minkälaisilla välineillä, ketkä ja mistä käsin. Uhreilta kerätään tietoa vaikutuksista. Tavoitteena laatia laki, jolla toiminta kriminalisoidaan sekä kehittää ja antaa kohteille henkilökohtaiset suojaimet.

        Kokouksen jälkeen menee jonkin aikaa ennenkuin hänen puheensa on netissä luettavissa.

        Ei se mitään torturea ole, kunhan on mukavaa laittaa sun tylsien käteenveto ajatusten tilalle jotain luovempaa.

        Tuota ylläolevaa et olisi ilman meitä koskaan kirjoittanut.

        Ketkä "me"?

        No sitä varmaan mietit taas seuraavat yöt; ja miettiessä mietit onko mietintä oma ajatus, vai laitetaanko me sut myös miettimään sitä?

        Eikös ole mukavaa? Koskaan et tiedä koska ajatus ei ole omasi.


    • Anonyymi

      NYT ON LUKEMISTA VÄHÄKSI AIKAA

      pj. ja ylläpitäjä Martti on julkaissut useita artikkeleita synteettisestä telepatiasta ja ajatuksenluvusta naamakirjassa.

      Naamakirjan linkin löydät, kun googlaat Suomen joukkovainotut. Tulee esille naamakirjaotsikko ja linkki.

      KIITOS

      • Anonyymi

        naamakirja NewWorldOrder:in vainon kohteiden verkko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naamakirja NewWorldOrder:in vainon kohteiden verkko

        Martille ja sille ylläpitäjälle tiedoksi: huono vitsi julkaista venäjänkielistä tekstiä. En tässä itseäni mainosta, vaan yritin saada levitykseen tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martille ja sille ylläpitäjälle tiedoksi: huono vitsi julkaista venäjänkielistä tekstiä. En tässä itseäni mainosta, vaan yritin saada levitykseen tietoa.

        Nyt ei enää tulee venäjää. Aikaisemmin ylläpitäjän lisämä oli venäjänkielisiä sivuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei enää tulee venäjää. Aikaisemmin ylläpitäjän lisämä oli venäjänkielisiä sivuja.

        Kyllä sieltä nämä ajatuksenlukuviestitkinlöytyy, vaikka edelle ovat tulleet elektroniset etäraiskaukset tunnevöryineen ja muutakin.


    • Anonyymi

      ASETELMA:

      ME PYSTYTÄÄN LUKEMAAN AJATUKSESI - ME PANNAAN PÄÄHÄSI AJATUKSIA

      1. Minulle on annettu palautetta, josta olen joutunut päättelemään, että omikseni tunnistamani ajatukset on luettu.

      2. On kokemuksia. joissa on tuntunut, että päähäni tungettiin vieraita ajatuksia.

      VOISIKO TAPAHTUA NIIN, ETTÄ päähän tungetaan ajatuksia, joita kohde luulee omikseen. Sitten stalkkeri tarjoaa näitä tunkemiaan ajatuksia ajatuksina, jotka on lukenut kohteen päästä.

      Gang stalkingin varhaisempina aikoina,jolloin kyttääminen/seuranta oli vaivalloisempaa kuin nykyisellä teknologialla, pyrittiin antamaan vaikutelma kokoaikaisesta seuraamisesta/kyttäämisestä.
      Haluttaisiinko nykyään antaa vaikutelma ajatusten luvusta, vaikka sitä ei tapahtuisikaan.

    • Anonyymi

      RATKESIKO MUUTAMAN VUODEN VANHA ARVOITUS?

      Torilla oli markkinat. Menin kahville rauhallisella paikalla olevalle teltalle. Istuin pöytään ,jossa oli jo asiakas. Päässäni oli ajatuksia: Pitäisiköhän olla sosiaalinen ja sanoa jotakin. Vaikka että------sitten älykäs omaperäinen huomautus. (Silloin vähän ihmetteli, oho, mistäs tuommoisen keksin.) En ehtinyt sanoa, kun naapurin puhelin hälytti, luki viestin ,kääntyi minuun päin ja luki näytöltä äskeiset ajatukseni: pitäisiköhän-----
      Lähdin pois ällistyneenä. Kysekin somessa pidemmän aikaa selitystystä.Ei tullut.

      Voisiko olla, että cyberillä (?) pantiin ajatukset päähäni ja lähetettiin ne naapurin puhelimeen, vai olivatko siellä jo valmiiksi.

      • Anonyymi

        Mietit tuota varmaan myös tänä iltana nukkumaan mennessä?

        Tai, kenties et mieti, vaan me laitetaan se että mietit sun päähäsi.

        Eikös ole mukavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietit tuota varmaan myös tänä iltana nukkumaan mennessä?

        Tai, kenties et mieti, vaan me laitetaan se että mietit sun päähäsi.

        Eikös ole mukavaa?

        En mieti. Tapahtui jo muutama vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mieti. Tapahtui jo muutama vuosi sitten.

        Kyllä mietit, me laitetaan sut miettimään.

        Et voi estää ajatusten kirjoitusta.


    • Anonyymi

      minua estellään nyt kovasti käymästä ajatus- ja mindcontrol-ketjuissa. Vai onko yleinen vika, että tulee bad gateway vähän väliä

    • Anonyymi

      FT: USA syyttää Kiinaa ”aivonhallinta-aseiden” kehittämisestä
      https://tekniikanmaailma.fi/ft-usa-syyttaa-kiinaa-aivonhallinta-aseiden-kehittamisesta/
      "Yhdysvallat syytti torstaina Kiinaa siitä, että sen armeija kehittää ”aivonhallinta-aseita”, kirjoittaa Financial Times.

      Lehden mukaan Yhdysvallat on asettanut Kiinan sotilaslääketieteellisen akatemian ja yksitoista siihen liittyvää biotekniikan tutkimuslaitosta vientikieltoon, koska niiden väitetään auttavan Kiinan armeijaa kehittämään ”aivonhallinta-aseita”.

      Yhdysvaltain kauppaministeriö asetti torstaina tutkimuslaitokset mustalle listalle, joka estää yhdysvaltalaisia ​​yrityksiä viemästä Yhdysvalloista peräisin olevaa teknologiaa kyseisille kiinalaisille instituutioille.

      ”Kiina on päättänyt käyttää näitä tekniikoita hallitakseen kansaansa ja tukahduttaakseen etnisten ja uskonnollisten vähemmistöryhmien jäseniä”, sanoi torstaina Yhdysvaltain kauppaministeri Gina Raimondo.

      Eräs nimettömänä pysyttelevä yhdysvaltalainen korkea-arvoinen virkamies sanoi FT:n mukaan, että Kiina kehittää bioteknologian avulla armeijalle sovelluksia, jotka liittyvät ”geenien muokkaukseen, ihmisen suorituskyvyn parantamiseen [ja] aivo-tietokoneiden rajapintoihin”."

      Artikkeli ei määrittele tarkemmin, mitä kaikkea tällä teknologialla käytännössä tarkoitetaan."


      Huawein esimerkin tapaan Yhdysvallat ei halua jakaa "aivonhallinta-tegnologiaansa muille", varsinkaan nyt kun se ruiskutetaan maailman väestöön ja ohjataan 5G teknologialla. Ei ihme että sähkön hinta nousee tämän IoT:n tuoman massiivisen tiedonsiirron lisääntymisen myötä.

      Tekoäly seuloo aivodataa ja manipuloi mieliä:

      Tekoäly, joka osaa lukea ajatuksiasi – Japanilaisten tutkijoiden tekoäly piirtää hyytävän tarkasti kuvan ihmisen ajatuksista
      https://tekniikanmaailma.fi/tekoaly-joka-osaa-lukea-ajatuksiasi-japanilaisten-tutkijoiden-tekoaly-piirtaa-hyytavan-tarkasti-kuvan-ihmisen-ajatuksista/

      "Japanilaistutkijat ovat kehittäneet tekoälyn, joka pystyy luomaan kuvan siitä, mitä ihminen näkee tai ajattelee.

      Neuroverkko seuraa toiminnalliseen magneettikuvauslaitteeseen (grafeenivahvistimeen) yhdistetyn kohdehenkilön aivojen aktiivisuutta ja muodostaa sen perusteella kuvan siitä, mitä koehenkilö ajattelee.

      Japanilaisen Kioton yliopiston tutkijoiden mukaan teknologiaa voidaan teoriassa käyttää haavekuvien ”tulostamiseksi ihmisen aivoista”."


      Hakkeri voisi varastaa PIN-koodisi ”lukemalla ajatuksia” – Tarvittava tekniikka on jo olemassa ja käytössä tietokonepeleissä
      https://tekniikanmaailma.fi/hakkeri-voisi-varastaa-pin-koodisi-lukemalla-ajatuksia-tarvittava-tekniikka-jo-olemassa-ja-kaytossa-tietokonepeleissa/

      • Anonyymi

        Jossakin uutisissa kuulin , että Kiina suunnittelee sellaista, että ajatukset tietämällä voisi ehkäistä rikoksia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe