Jos joku saa tinderissä tuhansia osumia...

Anonyymi

...niin sehän tarkoittaa että hän itse pyyhkii oikealle tuhansia tarjokkaita, suunnilleen kaikki. Mikä on idioottimaista touhua. Ei edes tutustua profiileihin, ei oikeasti kiinnosta, ei muuta kuin juujuu, ihan hyvä, kelpaa, tämä oikealle heti, tämäkin kelpaa, oikealle vain, ja tämä...
Tällainen ihminen, oli mies tai nainen, on tyhmä. Jos osumia on tuhansia, niiden tutkiminen n ihan mahdoton tehtävä. Miten niitä ehtii ruveta kunnolla katselemaan. Ei mitenkään. Vuorokaudessa on vain 24 tuntia, ja syödä ja nukkuakin pitää, käydä töissä ja kaupassa jne. Yhteydenotoista ja vastaamisesta puhumattakaan.

Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia, ts. että naiset pyyhkivät tuhansia miehiä oikealle. Toisaalta miehet väittävät että naiset ovat kronkeleita ja pyyhkivät oikealle vain joka kymmenennen. Sekin on kuulemma väärin tehty. Se on osoitus ylimielisyydestä. Naiset tekevät siis joka tapauksessa aina väärin. Nainen ei voi toimia oikein.

26

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole vieläkään ymmärtänyt. Naiset pitää profiiliaan kauan, jopa vuoden tai kaksi lataamatta sitä missään vaiheessa uudelleen ja niillä on jo muutaman kuukauden jälkeen satoja tai tuhansia mätsejä vaikka antaisivatkin tykkäyksiä vain harvoille, riippuu tottakai miten nainen swaippailee, jos joka päivä, niin varmasti on, koska 80% miehistä on painanut naiselle sydäntä eli nainen tietää, että todennäköisesti tämänkin profiilin takana on tykkäys, ellei mies sitten ole komea ja pidä edes jonkunlaista tasoa. Ymmärrätkö, että tinderissä kaikki tykkäykset nostaa suosiota ja jos saat mätsin komistuksen kanssa, niin se nostaa profiilisi näkyvyyttä ja sitä kautta mätsien määrää?

      Miehet taas turhautuu kun hyvän alun jälkeen mätsejä ei tule kuin harvoin ja miehet lataavat profiilin tyyliin joka viikko uudelleen, että saavat sen näkyvyyden pariksi päiväksi mikä uusilla käyttäjillä aina on. Olen mies ja kun lataan profiilin viikonloppuisin uudelleen, niin saan noin 30-40 mätsiä viikonlopun aikana, mutta sekään ei riitä. Viikonlopun jälkeen olen pakan pohjilla ja saan seuraavien viikkojen aikana 3-6 mätsiä viikossa. Mätsien määrä vähenee viikko viikolta.

      Mikä siinä on niin vaikee ymmärtää?

      • Anonyymi

        Ei kai KAIKKI miehet ole niin tyhmiä että painaisivat sydäntä 80%:lle naisista? Sehän on ihan idioottimaista! Ei voi olla että niin että 80% tarjokkaita kelpaa miehelle kuin miehelle! Kai tekin jotain tasoa vaaditte? Vai ettekö itse tiedä mitä etsitte? Aivan naurettavaa olla noin tietämätön omista toiveistaan ja noin vailla itsekunnioitusta! Hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai KAIKKI miehet ole niin tyhmiä että painaisivat sydäntä 80%:lle naisista? Sehän on ihan idioottimaista! Ei voi olla että niin että 80% tarjokkaita kelpaa miehelle kuin miehelle! Kai tekin jotain tasoa vaaditte? Vai ettekö itse tiedä mitä etsitte? Aivan naurettavaa olla noin tietämätön omista toiveistaan ja noin vailla itsekunnioitusta! Hävetkää!

        Ei KAIKKI miehet, mutta suurin osa miehistä painaa sydäntä naiselle kuin naiselle kun eivät ole hakemassa tinderissä parisuhdetta vaan pelkkää seksiseuraa. Nainen voi olla reilusti alempitasoinen kuin mies ja silti mieheltä lähtee tykkäys. Vastapuoli taas (naiset) jakaa tykkäyksiä harvoille, koska voivat ja syynä on juuri tämä miesten alempitasoisten naisten paneminen. Naiset ovat muutenkin pinnallisempia ja sitten naiset puhuvat parisuhteista eli haaveena on löytää tinderistä se tasokkaampi kumppani, mutta nuo 9/10 ja 10/10 kelpaavat naiselle vaikka pelkäksi panoksi, koska ulkonäköä on.

        Nyt luulis pöljänkin ymmärtävän.


      • Anonyymi

        Selitäs nyt vielä tyhmälle naiselle...

        Miksi sä siis haluat kymmeniä, satoja, tuhansia mätsejä? Ihan vaan siks että voit sanoa että sait mätsejä? Teetkö jotain tutkimusta vai etsitkö oikeasti seuraa?

        Itteä kiinnostaa jutella niiden mahdollisten mätsien kanssa, onneksi niitä ei ole montaa niin ehtii rauhassa jokaisen kanssa viestitellä ja tutustua.

        Ihmettelen että käytätkö Tinderiä vain mätsien keräilyyn, vai haluatko oikeasti tutustuakin sitä kautta johonkuhun? Tulee kuva että olet Tinderissä vain mätsejä keräilläksesi. Eihän sekään väärin ole, mutta en ihan ymmärrä miksi sitten valitat? 30-50 mätsiä viikossa on hirmuisen iso määrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitäs nyt vielä tyhmälle naiselle...

        Miksi sä siis haluat kymmeniä, satoja, tuhansia mätsejä? Ihan vaan siks että voit sanoa että sait mätsejä? Teetkö jotain tutkimusta vai etsitkö oikeasti seuraa?

        Itteä kiinnostaa jutella niiden mahdollisten mätsien kanssa, onneksi niitä ei ole montaa niin ehtii rauhassa jokaisen kanssa viestitellä ja tutustua.

        Ihmettelen että käytätkö Tinderiä vain mätsien keräilyyn, vai haluatko oikeasti tutustuakin sitä kautta johonkuhun? Tulee kuva että olet Tinderissä vain mätsejä keräilläksesi. Eihän sekään väärin ole, mutta en ihan ymmärrä miksi sitten valitat? 30-50 mätsiä viikossa on hirmuisen iso määrä!

        Miten niin muka haluan tuhansia mätsejä? En ole sanonut missään niin. Haluan enemmän mätsejä, että olisi sitä VALINNANVARAA mitä naisilla, mutta en tuhansia mätsejä ja jos laitan kaikille 40:lle naiselle viestiä, niin niistä ehkä puolet vastaa ja miehillä treffeille pääseminen on paljon vaikeempaa ku naisilla. Kuvittelet, että mun 40 mätsiä johtaa tapaamisiin yhtä helposti kuin naisilla? Kova duuni saada nainen treffeille kun kymmenen muuta miestä pommittaa samaa naista.

        Itse aloitit tämän ketjun ja sanoit "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia, ts. että naiset pyyhkivät tuhansia miehiä oikealle." ja nyt käännät keskustelun ihan muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka haluan tuhansia mätsejä? En ole sanonut missään niin. Haluan enemmän mätsejä, että olisi sitä VALINNANVARAA mitä naisilla, mutta en tuhansia mätsejä ja jos laitan kaikille 40:lle naiselle viestiä, niin niistä ehkä puolet vastaa ja miehillä treffeille pääseminen on paljon vaikeempaa ku naisilla. Kuvittelet, että mun 40 mätsiä johtaa tapaamisiin yhtä helposti kuin naisilla? Kova duuni saada nainen treffeille kun kymmenen muuta miestä pommittaa samaa naista.

        Itse aloitit tämän ketjun ja sanoit "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia, ts. että naiset pyyhkivät tuhansia miehiä oikealle." ja nyt käännät keskustelun ihan muuhun.

        Minä tuo 19:07

        En ole ketjun aloittaja, päädyin lueskelemaan ja hämmennyin noista sun 40 mätsiä per viikko jutuista. Itse ollut reilun viikon Tinderissä eikä mätsejä ole tullut kymmentä enempää. Yhtään tapaamista ei ole vielä ollut, kun tutustuminen viesteitse on yhä kesken. Siinähän sitä arvioidaan kulkeeko juttu - suotta tuhlaa aikaa kahvitteluun ellei keskustelu kulje edes viesteillä.

        Kummastelen vaan tota sun polttavaa tarvetta saada kymmeniä mätsejä. Jos kahdenkymmenen naisen kanssa viikossa viestittelet, niin ehditkö/ jaksatko todella keskittyä heihin tutustumiseen? Kuulostaa todella uuvuttavalta!

        Mutta taidan olla sitten harvinainen nainen kun en kaipaa kuin muutaman hyvän vaihtoehdon keihin tutustua - valtaisaa mätsi-katalogia en ole keräämässä, vain yhtä mukavaa miestä toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuo 19:07

        En ole ketjun aloittaja, päädyin lueskelemaan ja hämmennyin noista sun 40 mätsiä per viikko jutuista. Itse ollut reilun viikon Tinderissä eikä mätsejä ole tullut kymmentä enempää. Yhtään tapaamista ei ole vielä ollut, kun tutustuminen viesteitse on yhä kesken. Siinähän sitä arvioidaan kulkeeko juttu - suotta tuhlaa aikaa kahvitteluun ellei keskustelu kulje edes viesteillä.

        Kummastelen vaan tota sun polttavaa tarvetta saada kymmeniä mätsejä. Jos kahdenkymmenen naisen kanssa viikossa viestittelet, niin ehditkö/ jaksatko todella keskittyä heihin tutustumiseen? Kuulostaa todella uuvuttavalta!

        Mutta taidan olla sitten harvinainen nainen kun en kaipaa kuin muutaman hyvän vaihtoehdon keihin tutustua - valtaisaa mätsi-katalogia en ole keräämässä, vain yhtä mukavaa miestä toivon.

        Ok. Jos noin vähän mätsejä, niin ainakin miehenä alan miettimään, että minkä tasoinen nainen olet, monta kertaa olet käyttäny tykkäykset loppuun viikon aikana, miten swaippailet miehiä jatkoon (onko tyyliin 1/20) ja minkä tasoisia mätsejä sulla on kun verrataan sun omaan tasoon, jos miehet on paljon tasokkaampia, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille ja vaikka pääsisit, niin voit kelpaa niille vain seksiseuraksi. Mä en tiedä minkä tasoinen olet mut tälläisiä mietin, koska noin vähän mätsejä reilun viikon aikana.

        Tein joskus testin valeprofiililla ja naisena sain 1,5h aikana 50 mätsiä. Tuhat mätsiä ois tullu täyteen varmaan parin viikon tai ainakin kuukauden tinderöinnin jälkeen eli ketjun aloittajan "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia" pitää todellakin paikkansa ja olen joiltain naisilta jopa ihan suoraan kysynyt tätä asiaa: naisilla on tuhansia mätsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei KAIKKI miehet, mutta suurin osa miehistä painaa sydäntä naiselle kuin naiselle kun eivät ole hakemassa tinderissä parisuhdetta vaan pelkkää seksiseuraa. Nainen voi olla reilusti alempitasoinen kuin mies ja silti mieheltä lähtee tykkäys. Vastapuoli taas (naiset) jakaa tykkäyksiä harvoille, koska voivat ja syynä on juuri tämä miesten alempitasoisten naisten paneminen. Naiset ovat muutenkin pinnallisempia ja sitten naiset puhuvat parisuhteista eli haaveena on löytää tinderistä se tasokkaampi kumppani, mutta nuo 9/10 ja 10/10 kelpaavat naiselle vaikka pelkäksi panoksi, koska ulkonäköä on.

        Nyt luulis pöljänkin ymmärtävän.

        Siis mitä? Että miehet etsivät lähinnä seksiä ja sen vuoksi painavat sydäntä lähes jokaisen naisen kohdalla, kun taas naiset etsivät parisuhdetta ja valikoivat koska ovat pinnallisempia ? Mikään ei ole pinnallisempaa, alhaisempaa ja ällöttävämpää kuin olla noin sairaalloisen riippuvainen seksistä! Sekö on osoitus herkkyydestä ja syvämietteisyydestä että haluaa vain panna ja melkein kuka tahansa kelpaa panokaveriksi? Niinkö te miehet ajattelette, että ihan sama kuka ja millainen ja missä, reikä kuin reikä? Ja olette vielä ylpeitä tästä ajattelutavasta ja katkeria kun naiset eivät ole samanlaisia? Hävetkää! Vetäkää käteen tai opetelkaa olemaan selibaatissa, mutta lakatkaa pitämästä naisia esineinä joiden tehtävänä on tyydyttää teidän eläimellisiä tarpeitanne! Me olemme ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos noin vähän mätsejä, niin ainakin miehenä alan miettimään, että minkä tasoinen nainen olet, monta kertaa olet käyttäny tykkäykset loppuun viikon aikana, miten swaippailet miehiä jatkoon (onko tyyliin 1/20) ja minkä tasoisia mätsejä sulla on kun verrataan sun omaan tasoon, jos miehet on paljon tasokkaampia, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille ja vaikka pääsisit, niin voit kelpaa niille vain seksiseuraksi. Mä en tiedä minkä tasoinen olet mut tälläisiä mietin, koska noin vähän mätsejä reilun viikon aikana.

        Tein joskus testin valeprofiililla ja naisena sain 1,5h aikana 50 mätsiä. Tuhat mätsiä ois tullu täyteen varmaan parin viikon tai ainakin kuukauden tinderöinnin jälkeen eli ketjun aloittajan "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia" pitää todellakin paikkansa ja olen joiltain naisilta jopa ihan suoraan kysynyt tätä asiaa: naisilla on tuhansia mätsejä.

        Etkö osaa lukea? Tuo nainenhan on tyytyväinen tilanteeseen! Hän EI HALUA tuhansia mätsejä vaan vain sen verran että ehtii jutella miesten kanssa ja tutustua heihin rauhassa. Miksi sinun pitää kehittää siitä ongelma ja miettiä mikä ko. naisessa on vialla? Nainen on aina väärässä. Myös silloin kun kohtelee miehiä kauniisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos noin vähän mätsejä, niin ainakin miehenä alan miettimään, että minkä tasoinen nainen olet, monta kertaa olet käyttäny tykkäykset loppuun viikon aikana, miten swaippailet miehiä jatkoon (onko tyyliin 1/20) ja minkä tasoisia mätsejä sulla on kun verrataan sun omaan tasoon, jos miehet on paljon tasokkaampia, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille ja vaikka pääsisit, niin voit kelpaa niille vain seksiseuraksi. Mä en tiedä minkä tasoinen olet mut tälläisiä mietin, koska noin vähän mätsejä reilun viikon aikana.

        Tein joskus testin valeprofiililla ja naisena sain 1,5h aikana 50 mätsiä. Tuhat mätsiä ois tullu täyteen varmaan parin viikon tai ainakin kuukauden tinderöinnin jälkeen eli ketjun aloittajan "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia" pitää todellakin paikkansa ja olen joiltain naisilta jopa ihan suoraan kysynyt tätä asiaa: naisilla on tuhansia mätsejä.

        Sinustako on ihan ok ja luonnollista olla seksi addikti? Riippuvuus on sairaus. Seksi riippuvuus on yhtä häpeällistä kuin alkoholismi. Oikeastaan jopa häpeällisempää. Uskomatonta että te miehet ette ymmärrä sitä edes hävetä. Se on SAIRAUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Tuo nainenhan on tyytyväinen tilanteeseen! Hän EI HALUA tuhansia mätsejä vaan vain sen verran että ehtii jutella miesten kanssa ja tutustua heihin rauhassa. Miksi sinun pitää kehittää siitä ongelma ja miettiä mikä ko. naisessa on vialla? Nainen on aina väärässä. Myös silloin kun kohtelee miehiä kauniisti.

        Hän ei halua tuhansia mätsejä mutta hän saisi tuhansia jos haluaisi. Ketjun aloittaja oli sitä mieltä että naiset ei saa tuhansia mätsejä. Nainen kuin nainen saa tuhansia mätsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustako on ihan ok ja luonnollista olla seksi addikti? Riippuvuus on sairaus. Seksi riippuvuus on yhtä häpeällistä kuin alkoholismi. Oikeastaan jopa häpeällisempää. Uskomatonta että te miehet ette ymmärrä sitä edes hävetä. Se on SAIRAUS.

        Ai sä lähet tälle linjalle. Voin minäkin sanoa että väkisin parisuhteeseen pyrkivällä naisella on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos noin vähän mätsejä, niin ainakin miehenä alan miettimään, että minkä tasoinen nainen olet, monta kertaa olet käyttäny tykkäykset loppuun viikon aikana, miten swaippailet miehiä jatkoon (onko tyyliin 1/20) ja minkä tasoisia mätsejä sulla on kun verrataan sun omaan tasoon, jos miehet on paljon tasokkaampia, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille ja vaikka pääsisit, niin voit kelpaa niille vain seksiseuraksi. Mä en tiedä minkä tasoinen olet mut tälläisiä mietin, koska noin vähän mätsejä reilun viikon aikana.

        Tein joskus testin valeprofiililla ja naisena sain 1,5h aikana 50 mätsiä. Tuhat mätsiä ois tullu täyteen varmaan parin viikon tai ainakin kuukauden tinderöinnin jälkeen eli ketjun aloittajan "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia" pitää todellakin paikkansa ja olen joiltain naisilta jopa ihan suoraan kysynyt tätä asiaa: naisilla on tuhansia mätsejä.

        Olen ihan tavallisen näköinen nainen :) Saamani 9 mätsiä olivat ne ainoat yhdeksän miestä, jotka itse viikon aikana swaippasin oikealle. Miehen profiilissa minulle ei riitä pelkät kuvat, vaan myös tekstiä on oltava jotta mielenkiintoni herää. Jos tekstiä on, mutta siitä jo selviää että meillä tuskin on paljoa yhteistä, niin vasuriin menee.

        Kuten sanottu, en halua saada mätsiä jokaisen hyvännäköisen miehen kanssa. Haluan oikeasti tutustua kiinnostavaan mieheen, joten profiilin tekstillä on isosti väliä.

        Mutta meitä on selvästi moneen junaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos noin vähän mätsejä, niin ainakin miehenä alan miettimään, että minkä tasoinen nainen olet, monta kertaa olet käyttäny tykkäykset loppuun viikon aikana, miten swaippailet miehiä jatkoon (onko tyyliin 1/20) ja minkä tasoisia mätsejä sulla on kun verrataan sun omaan tasoon, jos miehet on paljon tasokkaampia, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille ja vaikka pääsisit, niin voit kelpaa niille vain seksiseuraksi. Mä en tiedä minkä tasoinen olet mut tälläisiä mietin, koska noin vähän mätsejä reilun viikon aikana.

        Tein joskus testin valeprofiililla ja naisena sain 1,5h aikana 50 mätsiä. Tuhat mätsiä ois tullu täyteen varmaan parin viikon tai ainakin kuukauden tinderöinnin jälkeen eli ketjun aloittajan "Miehet väittävät että naiset saavat tuhansia osumia" pitää todellakin paikkansa ja olen joiltain naisilta jopa ihan suoraan kysynyt tätä asiaa: naisilla on tuhansia mätsejä.

        Mutta et vastannut:

        Etsitkö ihan oikeasti Tinderistä seuraa, vai teetkö pelkästään tutkimusta?

        Ehditkö oikeasti viikossa jutella kunnolla niiden n.20 naisen kanssa, joiden kanssa pääset käsiksi keskusteluun? Miten muistat mitä kenenkin kanssa olet puhunut, ja löydät ne kiinnostavimmat joukosta? Ehditkö todella tutustua kunnolla yhteen, jos on 19 muuta keskustelua kesken samaan aikaan?

        Mitä haet naisessa? Luulisi jos viikossa rupattelee 20 naisen kanssa niin löytyisi yhteen jos toiseenkin puuhaan sopivaa seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä lähet tälle linjalle. Voin minäkin sanoa että väkisin parisuhteeseen pyrkivällä naisella on sairaus.

        Olen todella sitä mieltä että seksiriippuvuus on sairasta. Siihen sairastunut ei parane harrastamalla seksiä, eikä oikea tapa auttaa häntä ole seksin harrastaminen hänen kanssaan. Alkoholisti ei parane ryypystä.

        Olen muuten kanssasi samaa mieltä siitä, että nainen jolle parisuhde on pakkomielle, on sairas. Yhtä sairas kuin mies jolle seksi on pakkomielle. Addikti on pipipää, oli hän sitten riippuvainen viinasta, seksistä tai parisuhteessa elämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei KAIKKI miehet, mutta suurin osa miehistä painaa sydäntä naiselle kuin naiselle kun eivät ole hakemassa tinderissä parisuhdetta vaan pelkkää seksiseuraa. Nainen voi olla reilusti alempitasoinen kuin mies ja silti mieheltä lähtee tykkäys. Vastapuoli taas (naiset) jakaa tykkäyksiä harvoille, koska voivat ja syynä on juuri tämä miesten alempitasoisten naisten paneminen. Naiset ovat muutenkin pinnallisempia ja sitten naiset puhuvat parisuhteista eli haaveena on löytää tinderistä se tasokkaampi kumppani, mutta nuo 9/10 ja 10/10 kelpaavat naiselle vaikka pelkäksi panoksi, koska ulkonäköä on.

        Nyt luulis pöljänkin ymmärtävän.

        Väität että suurin osa miehistä etsii vain seksiseuraa. Jos tuo on totta, niin miehet ovat paljon alkeellisempia olentoja kuin luulin. Taidan pysyä erossa heistä. Pelkkää seksiseuraa etsivä mies inhottaa. Olen ajatellut että suurin osa miehistä on kuitenkin kunnon miehiä, ja nyt henkilö, joka on itse mies, kertoo että näin ei ole vaan suurin osa miehistä on ihan kelvottomia ja haluaa naisesta vain panopatjan. Oletteko te Miehet suurimmaksi osaksi todella täysin moraalitonta sakkia? Hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei halua tuhansia mätsejä mutta hän saisi tuhansia jos haluaisi. Ketjun aloittaja oli sitä mieltä että naiset ei saa tuhansia mätsejä. Nainen kuin nainen saa tuhansia mätsejä.

        Ai että nainen kuin nainen saa tuhansia mätsejä? Myös kuusikymppinen nainen? Siis todellako jokainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että nainen kuin nainen saa tuhansia mätsejä? Myös kuusikymppinen nainen? Siis todellako jokainen nainen?

        Alle 40-vuotiaat naiset saa ainakin. Naisen ei pidä oikeastaan olla edes minkään näköinen saadakseen mätsejä. Ulkonäöltä 6/10 nainen saa satoja tai tuhansia mätsejä.

        Minkä takia jotkut naiset yrittää pitää tätä jonain hemmetin salaisuutena? Kaikki miehet tietää, että naiset monta kertaa enemmän mätsejä kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 40-vuotiaat naiset saa ainakin. Naisen ei pidä oikeastaan olla edes minkään näköinen saadakseen mätsejä. Ulkonäöltä 6/10 nainen saa satoja tai tuhansia mätsejä.

        Minkä takia jotkut naiset yrittää pitää tätä jonain hemmetin salaisuutena? Kaikki miehet tietää, että naiset monta kertaa enemmän mätsejä kuin miehet.

        No niin! Tuli se totuus lopulta esille: alle 40- vuotiaat naiset saavat mätsejä! Tähän mennessä täällä on jankutettu että KAIKKI naiset saavat mätsejä. Eikö 40-vuotiaita naisia lasketa naisiksi? Selvisi että miehet ovat ikärasisteja ja puhuessaan naisista tarkoittavat vain tietyn ikäisiä naisia. Kun nainen täyttää 40, hän ei ole enää nainen. Niinkö? Oletteko te, tämän palstan miehet, paitsi häiriintyneitä naisvihaaja ja seksiriippuvaisia, myös ikärasisteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 40-vuotiaat naiset saa ainakin. Naisen ei pidä oikeastaan olla edes minkään näköinen saadakseen mätsejä. Ulkonäöltä 6/10 nainen saa satoja tai tuhansia mätsejä.

        Minkä takia jotkut naiset yrittää pitää tätä jonain hemmetin salaisuutena? Kaikki miehet tietää, että naiset monta kertaa enemmän mätsejä kuin miehet.

        Oletko tehnyt tutkimuksesi Tinderissä mallitytön kuvilla, tavallisen tytön kuvilla vai tuommoisen 6/10 tytön kuvilla?

        Aivan varmasti parikymppinen kaunotar saa jokaiselta Tinderiä pelaavalta mieheltä tykkäyksen.

        Tavallinen nainen, vaikka huitoisi jokaisen miehen oikealle, ei saa satoja matcheja. Ihan niinkuin ei saa tavallinen mieskään.

        Sun otantasi koskee keskimääräistä paremmannäköisiä naisia, ja silloin tietenkin on itsestäänselvyys että jokainen mies haluaa tehdä heihin lähempää tuttavuutta.

        Eihän siinä ole mitään erikoista että kauniit ja komeat ihmiset kiinnostavat kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt tutkimuksesi Tinderissä mallitytön kuvilla, tavallisen tytön kuvilla vai tuommoisen 6/10 tytön kuvilla?

        Aivan varmasti parikymppinen kaunotar saa jokaiselta Tinderiä pelaavalta mieheltä tykkäyksen.

        Tavallinen nainen, vaikka huitoisi jokaisen miehen oikealle, ei saa satoja matcheja. Ihan niinkuin ei saa tavallinen mieskään.

        Sun otantasi koskee keskimääräistä paremmannäköisiä naisia, ja silloin tietenkin on itsestäänselvyys että jokainen mies haluaa tehdä heihin lähempää tuttavuutta.

        Eihän siinä ole mitään erikoista että kauniit ja komeat ihmiset kiinnostavat kaikkia.

        Emmä nyt tiedä onko ulkonäöltä 8/10 nainen jotenkin paremman näköinen? Joillain 8/10 naisilla on kaupan päälle lapsia ja silti tuhansia tykkäyksiä. Täälläkin on sanottu, että parisuhdemarkkina-arvo ja seksimarkkina-arvo on kaksi täysin eri asiaa eli lähes kaikille miehille kelpaat seksiin, mutta harvoille parisuhteeseen.

        Mä 8/10 mies ja mulla on joitain kymmeniä mätsejä
        8/10 naisella on tuhansia mätsejä jos niin haluaa

        Mun mielestä ei mee nallekarkit tasan..


    • Anonyymi

      Kohta aloittaja tulee varmaan kertomaan, että miehillä olisi myös tuhansia mätsejä jos eivät lataisi profiiliaan joka viikko uudelleen:D

    • Anonyymi

      -Ole nainen
      -Tinder profiili ollut kaksi kuukautta
      -Paina kymmenestä miehestä yhdelle sydäntä
      -Käytä tinderiä kerran viikossa ja käytä tykkäykset silloin loppuun
      -"En ole saanut edes sataa mätsiä"

      Tälläisiä juttuja oon naisilta kuullut:D Ei sadan mätsin saaminen ole matemaattisesti mitenkään mahdollista kun toimii noin ja sitten selitetään, että en saa tuhansia mätsejä:D Ihan oma syy. Eikö naiset halua myöntää asiaa, vai onko ne oikeasti noin tyhmiä?

      • Anonyymi

        Mikä sinut saa luulemaan että nainen haluaisi saada tuhansia mätsejä? Sellaisella määrällä ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinut saa luulemaan että nainen haluaisi saada tuhansia mätsejä? Sellaisella määrällä ei tee mitään.

        Ei varmasti teekkään, mutta luuletko että kaikki naiset hakee seuraa? Ei! Osa vain keräilee mätsejä, eikä edes etsi ketään. Osa taas yrittää löytää tuhansista ne komeimmat mikä on kyllä hemmetin tyhmää ja kun on noin paljon tykkäyksiä, niin ei enää tiedä kuka on se komein.

        Jos nainen on aktiivinen eli swaippailee paljon ja on ollut tinderissä pitkään, niin niitä mätsejä on tuhansia! Voi mieskin saada tuhat mätsiä, mutta ulkonäköä pitää olla, enkä tiedä yhtään miestä joka olisi saanut ilmaiskäyttäjänä tuhat mätsiä.

        Oletko siis kateellinen kun muut naiset saa ja sä et? Tee miehenä tili badoohon ja kysy naisilta montako tykkäystä on, niin ei pidä täällä vänkää asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti teekkään, mutta luuletko että kaikki naiset hakee seuraa? Ei! Osa vain keräilee mätsejä, eikä edes etsi ketään. Osa taas yrittää löytää tuhansista ne komeimmat mikä on kyllä hemmetin tyhmää ja kun on noin paljon tykkäyksiä, niin ei enää tiedä kuka on se komein.

        Jos nainen on aktiivinen eli swaippailee paljon ja on ollut tinderissä pitkään, niin niitä mätsejä on tuhansia! Voi mieskin saada tuhat mätsiä, mutta ulkonäköä pitää olla, enkä tiedä yhtään miestä joka olisi saanut ilmaiskäyttäjänä tuhat mätsiä.

        Oletko siis kateellinen kun muut naiset saa ja sä et? Tee miehenä tili badoohon ja kysy naisilta montako tykkäystä on, niin ei pidä täällä vänkää asiasta.

        Kateellinen??? Juurihan sanoin ettei tuhansilla mätseillä tee mitään. Siis että EN HALUA niin paljon mätsejä. Etsin yhtä miestä. Minulla on tällä hetkellä viisi mätsiä. Se on hyvä määrä koska ehdin jutella rauhassa jokaisen kanssa, tutustua kunnolla ja tutkailla löytyykö yhteistä säveltä. Jos löytyy, tavataan heti kun mahdollista. Olen pyyhkinyt vasemmalle kaikki joista ei HETI tunnu että tuo on sekä hyvä kirjoittaja ja mielenkiintoinen ihminen että ihan ok näköinen. Ei tarvitse olla komea, riittää kun on ok näköinen. Jos tulee mätsiä niin vaihdetaan viestejä. Kirjoitan itse pitkästi ja paljon ja samaa edellytän mieheltä. Mukavasti menee. Etsin siis yhtä miestä. Yhtä. En tuhansia enkä satoja enkä kymmeniä. Etsin miestä joka sopii minulle ja jolle minä sovin.

        Onko tässäkin jotain väärää? On tietysti. Minähän olen nainen, ja tällä Nettideitti-palstalla nainen on aina paha ja väärässä. Onneksi muualla maailmassa ei ole niin. Jos uskoisin että miehet ovat yleensäkin sellaisia kuin tämän palstan hapannaamat ja seksinälkäiset misohyynit, valitsisin elinikäisen sinkkuuden. Suomen surkeimmat miehet löytyvät täältä.

        Minulla on tinderissä mätseonä ihan toisenlaisia. Yksikään seksiriippuvainen ääliö ei pääse kanssani treffeille. Eikä katkera naisvihaaja eikä ammattimarttyyri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe