Tällainen pääministeri meillekin tarvittaisiin, jolla on järkeä ja omia mielipiteitä, jotka perustuvat faktoihin, eikä mihinkään ilmastohourimointiin.
Tuollaisella toiminnalla saadaan kansan tuki.
https://www.thegwpf.com/australian-pm-threatens-to-outlaw-radical-climate-protests-that-threaten-the-economy/
Jossain vielä järkeviä päättäjiä
6
88
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hyvin sai aatukin kansan tuen taakseen ja lopputuloksen tiedämme
- Anonyymi
Eli mielestäsi aatulla oli järkeä ja omia mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi aatulla oli järkeä ja omia mielipiteitä.
Mielipiteitä aatulla riitti,niinkuin denialisteillakin.Järjestä viis väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteitä aatulla riitti,niinkuin denialisteillakin.Järjestä viis väliä
Hyvä, että myönnät, ettei alarmisteilla ole mielipiteitä eikä järkeä, vaan pelkästään ylhäältä annettua julistusta, jota korkeimpana totuutena kailotetaan palstalla.
- Anonyymi
Australialaiset ei nyt mitään järjenjättiläisiä ole koskaan olleetkaan.
Nehän polveutuu roskasakista mikä laitettiin laivoihin Englantiassa- Anonyymi
Niinpä.
Mikä saa nuo järjenjättiläiset sytyttelemään maatopaloja ja syyttämään siitä "ilmastonmuutosta" ja vaatimaan rankkoja "ilmastotoimia"?
Siksi on hyvä, että on tuollainen pääministeri, joka osaa itsekin ajatella ja laittaa nuo xr-hipit ojennukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496