Poikia Turusta tai sen läheltä?

Oon 12-vuoitias, 07 tyttö Raisioista, mutta Turku on silti mun koti, koska kaverit, koulu, harrastukset on siellä ja Turku on ihan toisella puolella tietä. Oon 161.9cm pitkä ja painan 51kg. Mulla on todella paksut ruskeet ja pitkät hiukset. Haluaisin poikaystävän, mutta ei kukaan oma luokkakainen tai kukaan muukaan musta tykkää kun oon näin ruma tai musta ainakin tuntuu et oisin ruma. Olen ollut kerran parisuhteessa mutta sekin oli vain valetta, voin avautua enemmän jos löydän jonkun. Harrastan disco tanssia(taso 2 ja toivoittelen kisoihin pääsyä), ilma-akrobatiaa(taso 2, mut on alkanu mennä moti joten ehkä lopetan) ja jalkkista(joukkueessa jossa ei oo pelejä, koska harrastin aijemmin, mut lopetin kun ei jääny aikaa koululle).RAKASTAN musiikin kuunteluu suuuuper paljon Oon hiukan hikke.
Mieluiten joku aika saman ikänen ja Turussa tai Raisiossa asuva, mut melkeen kuka tahansa käy.
Täytä tää lomake nii mietin, mut jos oot saman ikänen ja asut Turussa tai Raisiossa nii voit vaa tulla snäppää:
Ikä?
Kotikaupunki?
Onko mun ulkonäöllä väliä?
Haittaako et suutun välillä aika helposti?
Ootko luotettava?
Snäppi: mepaer

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällaisen ilmoituksen jättäminen on vaarallista. Et voi tietää kuka sinulle vastaa. Hän voi väittää olevansa 12-vuotias poika mutta on todellisuudessa 40-vuotias mies. Älä rupea kirjoittelemaan kenenkään kanssa vanhempiesi tietämättä, äläkä missään tapauksessa lähde treffeille! Siis kenenkään kanssa, vaikka tämä lähettäisi valokuvansa jossa on ikäisesi pojan kuva. Kuva ei välttämättä esitä sitä ihmistä jonka kanssa kirjoittelet Olet niin nuori ettet tarvitse poikaystävää.

Voihan olla että koko profiili on feikki, ja toivottavasti onkin.

• Tiiän kyl kaikki vaarat, mut ei mua silleen kiinnosta kunhan saan jotain seuraa jossa viihdyn ja nyt tässä tapauksessa rakastan. Enkä ois menossa tapaamaan kovin nopeesti, ehkä vuoden tai kahen tuntemisen jälkeen, enkä missään nimessä ilman vanhempia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6260
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      310
      5593
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      55
      3429
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3255
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1700
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      186
      1175
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      88
      985
    Aihe