Jompi kumpi on puppua. Ihmisen luomat fysikaan lait tahi Singulariteetti.
Fyysikoiden pollat memenvät sekaisin koska missään rjallisessa ei pitäisi olla ääretöntä. Niin vana kuitenkin muka on..mustissa aukoiissa.
Ainoa ratkaisu tähän on neljäs ulottuuvuus mitä ihmismieli ei pysty ymmärtämään.
Olen professuuri
Singulariteetti versus fysiikka
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Singulariteetteja ei välttämättä ole olemassa. Tämä on eräissä matemaattisissa malleissa todettu.
Mustista aukoista ei tiedetä oikeastaan juuri mitään. Tietämyksemme niistä on ristiriitaista ja ne vaikuttavat olevan tuntemiemme luonnolakien vastaisia. "Olen professuuri"
Jaa, minkä alan, miten pätevä.- Anonyymi
Kyseessä on trollauksen professuuria hoitava viransijainen. Jospa sille ei vastailtaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on trollauksen professuuria hoitava viransijainen. Jospa sille ei vastailtaisi.
Kommenttisi ansaitsee pisteitä 10 ja papukaijamerkin. Tuli jo aamusta hyvälle tuulelle. Hyvää joulua!
- Anonyymi
Teoreettisen astrofysiikan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvitse vastata..vituttaa varmaan kun aivosi on tehty niin ohuesta materaalista että tyhmyys paistaa lävitse.
Minä kykenen tekemään teorioita jotka ovat huomispäivän todellisuutta
- Anonyymi
Kvanttipainovoimateoria pyyhkii pois singulariteettien ongelman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770