Iloinen nainen! Ja pirteä! Voi hyvänen aika! Mulle samanlainen lääkitys...😂☝️
Kyllä on nelosen seinäohjelmassa...
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko pantava?
No mä en tuolta näkemiseltä sellasta osaa sanoa, mutta pirteä blondi oli. Ei meinannut mekossaan kestää. 😝
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä en tuolta näkemiseltä sellasta osaa sanoa, mutta pirteä blondi oli. Ei meinannut mekossaan kestää. 😝
Olisit yrittänyt?
Anonyymi kirjoitti:
Olisit yrittänyt?
Ei se yrittämällä auta. Mulla pantavuus tulee mutkan kautta....
- Anonyymi
Kaikki siinä ohjelmassa olleet akat ovat olleet huutavia akkoja ettei mikään niitä kestä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin. Jotkut osaa ottaa ilon irti jännityksestä.
Minusta se on kivannäköistä. 😊Hullua ja korvia riipivää!
Anonyymi kirjoitti:
Hullua ja korvia riipivää!
Joo. Joistakin voi olla.... kannattaa silloin seurata vaikka shakkipelrjä...niissä ei juuri hilluta...
- Anonyymi
Minkä helkatin takia sitten katsoo jotain mistä ei pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä helkatin takia sitten katsoo jotain mistä ei pidä.
En katsonukaan, mutta se akan kiljunta kuuluu
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Joistakin voi olla.... kannattaa silloin seurata vaikka shakkipelrjä...niissä ei juuri hilluta...
Se olisikin melkoinen näky jos niin kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisi :D
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Curling on toinen.... selostajakin meinaa nukahtaa..😆
- Anonyymi
Seinäohjelma pitäs lopettaa.
No toisaalta mäkään en tykkää visoista ja kisoista... nyt vaan tuon naisen iloisuus pysäytti. Sellainen 30 vuotias pikkutyttö. Mekko melkein korvissa kun loikki ka löi käsiään yhteen jännityksestä, mihin pallo putoaa. 😆
- Anonyymi
Kyllä on nelosen seinäohjelmassa...
Disse
Iloinen nainen! Ja pirteä! Voi hyvänen aika! Mulle samanlainen lääkitys..."
No ei kyllä mene hyvin sinullakaan jos iloisuus pitää purkista hakea.. Osanottoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656