Miten laihtua nopeaa?

Anonyymi

Oon 168cm ja 65kg, ja haluisin laihtua nopeesti jotain 8kg. Tällä hetkellä syön päivässä 200-500kcal, ja juon ainaki 8 lasillista vettä. Käyn kävelemässä 4km melkein joka päivä, ja sen lisäks pientä treeniä kotona. Kuinka nopeasti tällä lähtis kilot? Kertokaa myös omia kokemuksia miten laihuitte nopeaa.

113

6079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun käsittääkseni olet valinnut nopeimman tavan lihoa.
      Mutta jos sen hyväksi itsellesi näet, niin jatka samaan malliin.
      Joku on varmasti laihtunut tuollakin menetelmällä - hetkeksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä linkki vetää esille.
        Eihän sitä mitään purkkeja tarvitse ostaa kiusakseen, vaan jokaisella on jo
        kotona lasipurkkia kansineen ja muuta purnukkaa.
        Tuosta kun ottaa määrät talteen ja opettelee ne, niin se riittää.

        Niitä terveellisiä laihdutussivuja löytyy moniakin maksullisina ja ilmaisia.
        Kun osaa googlata, niin niiden pitäisi löytyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valtavan hyviä neuvoja olet löytänyt monille avuksi! Kiitos sinulle:-)

        Aloittaja vaikuttaa hysteeriseltä - kuin paniikissa.
        Se ei ole paras mielentila tehdä ratkaisuja.
        Ensin täytyy rauhoittua ja sitten tarkastella omia olosuhteitaan.
        Sen jälkeen voi tehdä tehokkaat valinnat.

        Itse olen syönyt lokakuun puolesta välistä 1600kcal/pvä 1h30min liikuntaa.
        Seurauksena keho pienentynyt 40-38. Paino pysynyt samana.
        Hyvä olo koko ajan ja syönyt vaihtelevasti valiten terveellisestä.
        Mutta painonpudotus on yksilöllistä.
        Nuoret ja ensikertaa laihduttavat kutistuvat nopeammin.


      • Näin ne salilla käyvät pullukat itselleen perustelevat ylipainoaan


    • Anonyymi

      Lihakset häviää liian pienillä kalorimäärillä,itsellä laihdutuskalorit on nykyään n 2500 päivässä,kaloritarpeeni on n 2800 pv

      https://www.youtube.com/watch?v=cBV99_98l1k&t=236s tässä elävä esimerkki lihaskadosta.Tyttö ei harrasta yhtään liikuntaa,ja on tullut mielenterveydellistäkin vikaa.Sitten kun lihakset ovat laihtuneet pois ja alkaa syömään normaalisti,paino tuleekin läskin muodossa,jos ei harrasta liikuntaa ja syö väärin

      • Anonyymi

        Tosi hyvää apua aloittajille. Toivottavasti muutkin hyötyvät.
        Vaikuttaa vain siltä, että kaikki huutavat apua itselleen haluten, tarviten henkilökohtaista huomiota. Niin kuin ei voisi googlata itse terveyteensä liittyvää.
        Se on sitten eri asia, jos haluaa turista ja vertailla eri suosituksia.
        minulla ei ole aina kärsivällisyyttä laiskojen ja tyhmien kanssa.
        Näen peilistä yhden ja se riittää minun osalleni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvää apua aloittajille. Toivottavasti muutkin hyötyvät.
        Vaikuttaa vain siltä, että kaikki huutavat apua itselleen haluten, tarviten henkilökohtaista huomiota. Niin kuin ei voisi googlata itse terveyteensä liittyvää.
        Se on sitten eri asia, jos haluaa turista ja vertailla eri suosituksia.
        minulla ei ole aina kärsivällisyyttä laiskojen ja tyhmien kanssa.
        Näen peilistä yhden ja se riittää minun osalleni...

        Niinhän se on että kukaan ei voi laihduttaa toisen puolesta,kyllä jokaisen pitäisi itse tajuta,laihdutan aina itsekkin jos olen vähäkään lihonut.
        Eihän tästä ole mitään hyötyä.Minä ole koskaan saanut mitään kiitosta,vain haukutaan kun antaa hyviä laihdutusohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on että kukaan ei voi laihduttaa toisen puolesta,kyllä jokaisen pitäisi itse tajuta,laihdutan aina itsekkin jos olen vähäkään lihonut.
        Eihän tästä ole mitään hyötyä.Minä ole koskaan saanut mitään kiitosta,vain haukutaan kun antaa hyviä laihdutusohjeita.

        Niin, kai sitä saa haukut palkaksi, ellei puolla toisen mielipidettä.
        Minäkin lähetän haukkuja Veijo Puustiselle ja tuollehvp27:lle.
        Molemmat ovat mielestäni neuvomassa ihan väärin. ;-D
        Olen välistä heille oikea piikkisiili!

        Mutta ne maltilliset laihduttajat ja liikuntaa harjoittavat ovat niiiin hyviä!
        Varsinkin tämä luonnossa intoileva pyöräilijä ja hiihtäjä on suosikkini.
        Häneltä saa hyviä vinkkejä järkevään vaatetukseen.
        Hänkin suosii puhtaita, yksinkertaisia ravintoaineita.
        Voihan sitä joskus taiteilla uusilla maulla ja vierailla tuotteilla,
        mutta arkipäivänä syödään, jotta eletään.


    • Anonyymi

      Lihoitko myös nopeaa? Nyt toimit vain päinvastoin kuin lihoessa.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Lihoin todella hitaasti ja sekin oli jotain löysää hörhöä istumisista
        ja nesteiden kerääntymisestä. Minulla on syntymästä nälkäiset aivot ja tarvitsen
        lukemista ja kaikenlaista töhertelyä, kuten ompelua ja piirtämistä, kirjoittamista...
        Se merkitsee paikoilleen jähmettymistä.
        Kadehdin niitä puutarhasta kiinnostuneita, mutta eivät hekään kaikki ole hoikkia ja jänteviä.
        Keho reagoi heti siihen, mitä syö. Vaikeaa säilyttää tasapainoa koko ajan.
        Tässä lähdetään kohta iltakävelylle, kun olen lukenut vähän mietittäväksi.


    • Anonyymi

      Olen kuullut ihmisten saaneen erittäin hyviä tuloksia keto-dieetillä, vaatii tosin hyvää paneutumista ensin asiaan. Olen itsekin ajatellut kokeilla sitä startiksi painonpudotukselle.

      Myös Superdieetti on kokeiltu joitain vuosia sitten, se oli myös oikein toimiva. Se oli jännä: tuntui että koko ajan sai olla syömässä, mutta kroppa vaan parani. Hiilareita toki sai syödä tosi vähän, nehän ne eniten lihottavat. Viljat ja sokerit jättämällä saa jo nopeasti tuloksia, kun turvotukset lähtevät ensimmäisenä.

      • Anonyymi

        No tuota, kun olen sillä proteiinikuurilla, eli keto-dieetillä, niin keho pienenee monta cm.
        Mutta suolet eivät saa voimistelua, vaikka kävelen silloin enemmän.
        Sitten tulee hirveä nälkä! Sitä lihaa ja muuta voisi ahmia, vaikka kuinka paljon.
        Siksi olen pitänyt pari kolme päivää proteiinia vihanneksia psylliumia ja
        sitten pari kolme vähän täysrouheleipää. Tänäänkin vain 2kpl=200kcal.
        Luumua rahkan ja jugurtin kanssa, mutta siitä on ketoset kaukana.
        Mutta kun nyt jatkan päivittäisiä kävelyjä, niin tiedän laihtuvani.
        Kuukaudessa yksi koko pienemmäksi. 40-38 on nyt.
        Tammikuussa olen 36 , kun jatkan tätä toimintaani.
        Ja sen jälkeen saa tulla sitä ruisleivän pöhöä, eikä se haittaa.

        Mikä on se "Superdieetti"? Onko se "SIRT"-dieetti eli paljon
        vihanneksia raakana ja hedelmiä, kuten inkivääriä, sitruunaa?
        Minulla on iso saavi rappusilla pakattuna tuoretta ananasta, selleriä;
        punajuurta, punakaalia, sipuleja, kellarissa ja niillä herkutellaan.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko "Superdieetillä" Jutan Fit-farm-dieettiä?
        No, sillä juuri tukkeudun täydellisesti!
        Kuitenkin olen rahkan, keson ja jugurtin suurkuluttaja.
        Pitävät hyvässä voinnissa ja toiminnassa, mutta
        en voi jatkaa sitä kuin pari, kolme päivää viikossa.


    • Anonyymi

      Järkyttävän surkea tapa tukehduttaa vointi ja hävittää lihakset... 😱

      Nopea hetkellinen ja osaten terveellinen - paasto.
      Tää kuitenkin on vain ALOITUS terveellisille elämäntavoille.

      Täytä itsesi kasviksilla, syö 5 krt päivässä ja syö proteiinipitoista ruokaa. Ei höttöhiilareita.
      Laadukkaita rasvoja joka ateriakerralla tyyliin 1-2 tl, kookos- tai oliiviöljyä.

      Eipä tee enää mieli roskaruokaa!!!

      Kokemusta on!

      • Anonyymi

        Eiköhän se geeneissä minkä kokonen on,kaalin lehillä ei jaksa raskasta työtä tehä ja jos juo satoja litroja kaupan limsoja ja kaljaa kuukaudessa,seki tahtoo näkyä vyötäröllä.elämä oltava tasapainossa muutenkin.itse en laihuta.lähipiirissä yksi mies puotti 10 kg vuojessa pelkästään sillä että jätti leivän päältä makkarat ja juustot pois😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se geeneissä minkä kokonen on,kaalin lehillä ei jaksa raskasta työtä tehä ja jos juo satoja litroja kaupan limsoja ja kaljaa kuukaudessa,seki tahtoo näkyä vyötäröllä.elämä oltava tasapainossa muutenkin.itse en laihuta.lähipiirissä yksi mies puotti 10 kg vuojessa pelkästään sillä että jätti leivän päältä makkarat ja juustot pois😊

        Ei ole "geeneissä". - Nm. Niitä voi narrata


    • Hyvä ihminen... Olet normaali niin minkä takkia pittää rueta kuihtumaan.? Älä sinä hulluttele ja pillaa itteese sekä terveyttäsi tuollasilla, toki jos haluat rueta sairastelemmaan ja olla laiha luikero niin tehkää hyvin sitten... Liikunta auttaa laihtumiseen ja kunnossa pysymiseen kun tekkee maltilla eikä liikaa ahmi muuten ylikunnonpuolelle mennee ja sitten ole hyvä juttu sekkää... Sokeri vehnä herkut jättää pois se on hyvä alaku.. Salaattia jossa mukana lihaa ja kalaa, riisiä ja muita pieniä tekoja niin tuloksia alakaa näkymään mutta ei heti viikossa :)

      • Anonyymi

        Juuri tämä, kiitos! Siis näin sh-opiskelijana aloin jo kauhustelemaan kaikkia "ohjeita" tässä viesti ketjussa. Nopeasti arvioin bmi:n olevan tavoite arvoissa, mutta kuitenkin energian saanti jää tavoite arvojen alle. Älä hyvä ihminen laihduta enempää, mielellään lisää energian saantia ja voit jatkaa samoja treenejä. Ei ne kilot lähde nousemaan, jos syösäännöllisesti ja terveellisesti.


    • Anonyymi

      Lisää veden määrää ja vähennä heinää eiköhän rupea laihtumaan

    • Ei isoja aterioita ja 5 kertaa proteiinia päivässä. Sekin voisi riittää ja toimi minulla. Keho varastoi rasvaa jos proteiinia tulee liian harvoin.

    • Anonyymi

      Varmin tapa on syödä vähemman kun kuluttaa.Noin alhaiset kalorimäärät eivät ole parasta laihduttajalle.Tee vähintään kolme kertaa tuo kävely päivittäin ja kevennä ruokaa lasvispainotteiseksi.Tuolla esimerkillä minulta paino lähti hyvin ja veriarvot kohentuivat hienosti.Vieläkin viikossa kävelen yli 50 km varmuudeksi jotta voin herkutella välillä huoletta.

    • Anonyymi

      Itellä toimii hyvin vähähiilihydraattinen dieetti,eli hiilarit vähemmälle,kaikki turhat pois,toimii mulla kuin junan vessa,ainut tapa laihtua on kuluttaa enemmän kuin syö!

    • Noinhan se laihdutus tehokkaimmin onnistuu. Rajoitat energian saantia voimakkaasti ja lisäät energian kulutusta.

      Nopeimmin tietysti "laihtuvat" urheilijat, jotka pudottavat painoa punnituksiin, mutta sehän ei ole oikeaa laihtumista, mutta jos tähtäimessä on esim laihdutuskilpailun voitto, niin toimiva keino.

    • Anonyymi

      200 kcal/pv täh!!

      • Anonyymi

        Selvä anorektikko. - Nm. Kipeä


    • Anonyymi

      Perus setti. Syö sen verran mitä kulutat. Ite pudotin aikoinaan 20kg kolmes kuukaudes vähentämällä turhaa napostelua, reipasta kävelyä ja liikettä päivittäin. Pikadieetit ei o terveellisiä ja paino tulee takasinki nopeesti.

      • Anonyymi

        Huono pvovo vai mistä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono pvovo vai mistä kyse?

        Aloittajahan on normaalimitoissa.
        Olen samoissa mitoissa ja sanotaan hoikaksi.
        Miksi ihmeessä aloittajan ptäisi laihtua.vai oliko tuo provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajahan on normaalimitoissa.
        Olen samoissa mitoissa ja sanotaan hoikaksi.
        Miksi ihmeessä aloittajan ptäisi laihtua.vai oliko tuo provo.

        Oli tai ei, niiin suurta tyhmyyttä se ainakin on. - Nm. Pentu lienee


    • Anonyymi

      Tällä sain viikossa 1,5 kg painoa alas heti alussa ja painonpudotus jatkuu nyt hiukan hitaampana.

      Normaali lounas töissä mutta ruokajuomana vettä. Kotona heti töiden jälkeen hedelmä. Illalla pienempi lämmin ateria pieneltä lautaselta. Ei kiinteää ruokaa klo 18 jälkeen. Illalla sitten kahvia, teetä tai laimennettua palautusjuomaa.

      Aamupala fiiliksen mukaan (jos maistuu) esim kananmuna tai leipä tai hedelmä.

      Yksi hedelmä päivässä.

      Tuota klo 18 jälkeen sääntöä rikon jos todella NÄLKÄ nukkumaan mennessä.

      Toimii.

      • Anonyymi

        Eräs työkaverini, entinen pullukka saavutti miehen mitat.
        Salaisuutta tiedustelin niin kertoi tuon klo 1800 jälkeen
        syömättä. Aluksi otti koville mutta helpotti vähän kerrallaan.
        Niin se sano.


    • Anonyymi

      Miksi normaalipainon sisällä pitäisi laihtua? Jos pidät huolen että pysyy edes samana, ei sinulla ole mitään syytä laihtua.
      Normaalipainoisen on muutenkin vaikea laihtua nopeasti, ja koska et pysty loppuikääsi elämään 200-500 kcal vuorokausi, on sinun pakko alkaa jossain vaiheessa syödä enemmän. Ja silloin kroppa sitten tarttuu joka ikiseen kaloriin koska on nälkiintynyt ja sillä on tarve korjata aiheuttamasi vauriot. Joka taas tarkoittaa sitä että paino nousee nopeasti ennalleen ja yli.
      Tuo on typerin tapa pudottaa painoa vaikka syytäkin olisi, jota sinulla siis ei ole. Mutta tee niinkuin haluat.

      • Anonyymi

        Siksi kun 168 cm 65 kg nainen ei ole hoikka. Tuon pituinen ja paino alkaa vitosella niin nam.
        Kehonrakentajat eivät ole enää naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun 168 cm 65 kg nainen ei ole hoikka. Tuon pituinen ja paino alkaa vitosella niin nam.
        Kehonrakentajat eivät ole enää naisia.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että normaalilla luustolla varustettu,
        joka ei ole lisännyt painoaan lihaksilla, niin pituus-110cm on hyvä.
        Siksi pyrin itsekin /54kg56kg, koska, kun alkaa syömään hiukan
        enemmän hiilihydraatteja, niin minulla paino nousee1,2kg.

        Aloittajan olisi hyvä luke "Iltasanomien" vinkkejä laihduttajille.
        Se on peruskauraa laihdutuksen aloittavalle ja kertausta kokeneille.
        Siellä oli kuvia ennen ja jälkeen laihdutuksen.
        Niistä tajuaa, että pelkkä kg:n pudotus ei tuo ihannevartaloa!
        Vartalon malli pysyy samana. Ei välttämättä saa perhosmallia.
        Tasapaksusta tulee hiukan pienempi -tasapaksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, että normaalilla luustolla varustettu,
        joka ei ole lisännyt painoaan lihaksilla, niin pituus-110cm on hyvä.
        Siksi pyrin itsekin /54kg56kg, koska, kun alkaa syömään hiukan
        enemmän hiilihydraatteja, niin minulla paino nousee1,2kg.

        Aloittajan olisi hyvä luke "Iltasanomien" vinkkejä laihduttajille.
        Se on peruskauraa laihdutuksen aloittavalle ja kertausta kokeneille.
        Siellä oli kuvia ennen ja jälkeen laihdutuksen.
        Niistä tajuaa, että pelkkä kg:n pudotus ei tuo ihannevartaloa!
        Vartalon malli pysyy samana. Ei välttämättä saa perhosmallia.
        Tasapaksusta tulee hiukan pienempi -tasapaksu.

        Meikäläinen on 160 cm pitkä ja painan 54 kg, olenko sitte läski , ehkä mun pitäis painaa 44 kg .
        Teininä painoin 45 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on 160 cm pitkä ja painan 54 kg, olenko sitte läski , ehkä mun pitäis painaa 44 kg .
        Teininä painoin 45 kg.

        Mainitsin kehojen eron, mitä koskee luuston rakennetta ja
        miten paljon on lihaksia, vettä kehossa.

        Olitko täyteen mittaasi kasvanut 45kg teininä?
        Miten oli hormonitoimintasi laita?
        Nyt olet 54kg ja oletko tyytyväinen kehoosi?

        Kaikki naiset eivät halua olla hentoja "timoteitä".
        Miehet eivät halua "Maamme laulua" sänkyynsä, siis
        "ei laaksoa, ei kukkulaa", eli ei mitään luurankoa,
        vaan kurveja ja pehmeyttä oikeisiin kohtiin.

        Minun ihannepainoni 30-vuotiaana lääkärin taulukoiden mukaan on
        168cm ja 62kg, normaali luusto.
        Nyt olen kutistunut n.167cm. 56kg on päämääräni.
        Nautin siitä ihanasta keveyden tunteesta, kun olin 54,55kg, mutta
        veljeni ja äitini hermostuivat, että olen anorektikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on 160 cm pitkä ja painan 54 kg, olenko sitte läski , ehkä mun pitäis painaa 44 kg .
        Teininä painoin 45 kg.

        Älä välitä, ne eivät tiedä mistään mitään ja luultavasti silmätkin ovat kierot. - Nm. Täyttä potaskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, ne eivät tiedä mistään mitään ja luultavasti silmätkin ovat kierot. - Nm. Täyttä potaskaa

        potaska on kaliumkarbonaattia

        miten se liittyy tuohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on 160 cm pitkä ja painan 54 kg, olenko sitte läski , ehkä mun pitäis painaa 44 kg .
        Teininä painoin 45 kg.

        Olet ihannepainoinen - unohda näiden teinikakaroiden kommentit!


    • Anonyymi

      Laihtumisen kanssa on niin, että se on elämäntapa - ei Hokkuspokkus juttu. Se mitä laittaa suuhun, vaikuttaa. Itse pidän hyvänä juttuna kasvisproteiinijauhetta. Se on monipuolisen ruuan tukena. Käytän kerran päivässä 1 tl - 1 rkl jugurtissa, vedessä, mehussa jne. Etenkin, jos olen kiireinen ja ruokailu venähtää, jauheen ansiosta en napsi karkkeja tms nälkään.

    • Anonyymi

      5 2. Alkuun koita saada välitavoitteeksi 5 päivää pienillä aterioilla ilman herkkuja, 2 päivää viikosta saat syödä mitä haluat. Välitavoitteiden kautta pysyvät tulokset tulee. Sulla on riskinä jojoilu tuolla tahdilla, niin että paino tulee takaisin kun väsähdät vauhtiin.

    • Anonyymi

      toi on about normi paino, syöpäs enemmän ja vege ruokaa.

    • Unohda se kävelu, jos haluat oikeasti laihtua nopeasti ja vaihda se maitohappokuntopiiriin. Maitohappokuntopiirissä, jos käyt salilla, voit vaikka polkea pyörää melko raskaalla vastuksella, kunnes jalat ovat ihan maitohapoilla, jonka jälkeen vahdat vaikka penkkipunnerrukseen, jota teet kunnes ne lihakset ovat ihan maitohapoilla, ja käyt näin läpi vaikka jonkun 6 eri liikettä, ja sitten palaat taas ensimmäiseen. Ylätalja, penkkipunnerrus ja jalkaprässi ovat ainakin hyviä liikkeitä tossa kuntopiirissä. Jos teet päivässä tunnin tai pari, tällaista kuntopiiriä, niin takuulla alkaa kilot lähteä. Jos et pääse käymään salilla, niin tee vaikka punnerruksia (polviltaan tai seinää vasten, jos ei mene muuten pontaa), kyykkyjä ja/tai askelkyykkyjä (ilman lisäpainoa), ja kaiken laisia ylävartalon käsipainoliikkeitä, vaikka vesipulloja tai jumppakuminaihoja käyttäen.

      Ja painosta, mitä voisit käyttää tossa kuntopiirissä, niin ota sellaset painot millä saat ainakin 50 toistoa, niin menee sarjat sinne maitohappojen puolelle.

      Jos on kova tarve laihtuu oikeesti toi 8 kiloa tosi nopeesti, niin ei oo ongelma myöskään olla vaan kokonaan syömättä, eli 0 kcal päivässä. Muista vaan silloin, kuten nytkin, tolla alle 500 kcal, että juot sitten oikeesti paljon vettä, koska muuten tulee tosi helposti uupumus.

      Itse kun vetelen joskus tällasia kuureja, niin syön päivässä vaan yhden broilerin rintapalan, jotka on jotain 150 gramman luokkaa, ja josta tulee joku 300 kcal.

      Toivottavasti tulee tuloksia tolla maitohappokuntopiirillä ja muista, että mitä pidempiä reenejä vetelet, niin sitä nopeemmin laihdut.

      • Anonyymi

        Ysärillä olivat kaikki hoikkia.Naiset käbi kuntosalilla lukee
        lehteä ja istuivat reisienojantajissa.
        Nyt vemputetaan jtn liikettä ja säretään olkapäät.
        Persjalkasista tulee entistä paksuperseempiä ja jalottomimpia.Jatkuva proteiinien syöminen turvottaa kunnes munuiaiset irtisanoo itsensä.
        Aloittaja on normaalipainonen,nämä palstan naisvihaajat jatkokoon vemputtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ysärillä olivat kaikki hoikkia.Naiset käbi kuntosalilla lukee
        lehteä ja istuivat reisienojantajissa.
        Nyt vemputetaan jtn liikettä ja säretään olkapäät.
        Persjalkasista tulee entistä paksuperseempiä ja jalottomimpia.Jatkuva proteiinien syöminen turvottaa kunnes munuiaiset irtisanoo itsensä.
        Aloittaja on normaalipainonen,nämä palstan naisvihaajat jatkokoon vemputtamista.

        Tuo oli hyvä! Kun naisista tuli itsenäisiä, työssä kävijöitä ja kykeneviä,
        miesten tarve kontrolloida heitä kääntyi naisten laihduttamiseen aivan
        langanohuiksi luurangoiksi kuin keskitysleirillä.
        Se käy vertailemalla naisia keskenään ja nostamalla toinen piedestaalille.
        Naisten hoikkuuden vaatimus on passiivista vihamielisyyttä.
        Ei sallita naisten viedä tilaa tai olla tyytyväisiä itseensä.
        Naisten olemassaolo ja nautinto on miesten kontrollissa.
        Aseenaan miehet käyttävät tehokkaasti nöyryytettyjä, katkeroituneita naisia.


    • Anonyymi

      200-500 kcal vuorokaudessa on siinä ja siinä että riittääkö se 24/7 vuodepotilaalle. Jos vielä kävelet 4km päivässä, suosittelen päivittäiseksi minimiksi 800kcal. Sitä pienemmällä kalorimäärällä et tule pudottamaan painoa muuten kuin lihasten osalta, jolloin rasva jää edelleen kehoasi koristamaan, jolloin siitä on entistä vaikeampi päästä eroon.

      • Anonyymi

        "800 kcal" ! Mun kokoisen (164 cm / 60 - 62 kg) kaloritarve pelkästään sisuskalujen toimintojen ylläpitämiseen on reilusti yli tuhat päivässä. - Nm. Tutkikaa tarkemmin


      • Ei pidä paikkaansa. Itse olen 90 kg miehenä tiputtanut 100 kg lähtöpainosta 90 kg painoon, ihan tuolla tavalla, että niinä päivinä kun en käy salilla söin vaan 500 kcal, mutta niinä päivinä kuin kävin söin jonkun 2500 kcal, ja lähes pelkästään hiilareita ja ennen reeniä, niin riitti voimaa sitten reenata, ja voin kertoa että ainoa liike mistä lähti voimaa oli maastaveto, ja senkin laitan sen piikkiin että kun maha pieneni, niin sen takia maastaveto heikkeni, kun ei saa enää niin kovia paineita kun maha ei enää paina reisiin, liikkeen pohjalla.

        Tietty olis mennyt voimia, jos olis reenipäivinäkin syönyt vaan 500 kcal, mutta kun syö paljon hiilareita (esim. kokojyväpuuroa täysmaitoon) ennen reeniä, niin voin kokemuksesta kertoa, että ei mene voimat. Silloin tietty, kun on se reenipäivä ja on vetänyt sen 2500 kcal, niin pitää vielä voimareenin jälkeen vetää kovat kuntopyörä sessiot, koska muuten lihoo tosta kalorimäärästä, kun voimareeni kuluttaa yllättävän vähän kaloreita.


    • Anonyymi

      Juo paljon vettä

      • Anonyymi

        Vesi on kaloille, sorsille ja sammakoille!

        1,0 - 1,5 litraa vettä päivässä juotuna riittää kaikille mainiosti, ellei hikoile tolkuttomasti auringossa, saunassa tai liikkuessa. Liiasta vedestä ei ole mitään apuja, kuona-aineet kyllä poistuvat, ellei sitten pihistele nesteen kanssa. Ruoka ja muu juoma antaa varmuudella kaiken muun tarvittavan nesteytyksen.

        Liika vesi ei anna todellisuudessa lainkaan kylläisyyden tunnetta, venyttää vaan turhaan sisuksia ja käytättää vessassa. Höpötykset 2,5 - 4 litran vesilasteista ovat Suomen leveysasteilla täyttä tuubaa, ellei ole tosi liikkuja.


    • Anonyymi

      joka päivä pitäisi syödä monta ateriaa päivässä aina samaan aikaa,hiilareita todella vähemmäksi ja kalorimäärät isommiksi,ja ne makeat pois.Liikuntaa kävelyä,uintia myös joka päiväisesti.Otat tavotteen liikkumiseen ja hyvää ruokarytmiin,eiköhän se siitä ala lutviintuun.

    • Anonyymi

      Siinä sitä suomen tulevaisuudet pohtii elämänsä suuria kysymyksiä !!?

      voi suomiraukkaa.

      • Anonyymi

        Älä muuta sano.


    • Anonyymi

      Jos mahdollista aloita kävely heti nyt tänään kun olet lukenu tämän mene tunniksi kävelylle ja 3 krt viikossa bodypumppiin aluksi tuut kipeeks mut näet tuloksia niin jatkat. Itse paljon bodypumpis käyny sillä saat oikeesti pois kaiken ylimääräisen lisäks kävely uinti yms jätä sokeri kokonaan ja vehnä.

    • Anonyymi

      Jätäppä pariksi kuukaudeksi voi pois leivältä, vähennä sokerin käyttöä niin alkaa paino lähtemään jos kerran harrastat jo liikuntaa ja lenkkeilet. Lenkkeilyssäkin voisit lyhentää lenkin pituutta ja nopeuttaa tahtia esim. Vaihtaa kävely hölkkäämiseen.
      Hyppynarulla hyppiminenkin polttaa rasvaa tehokkaasti jos ei tee mieli treenaamalla treenata.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "nopeasti" tässä tapauksessa? Muutamassa kuukaudessa?

    • Anonyymi

      olenannekomulainen ja asuun iisalmessa
      minä kävelen melkein joka päivä keskustaan
      joskus olen käyny jumpassa mutta se on jäänyt ja
      kuntosalilla

    • Anonyymi

      Nesteenpoistolääkkeillä ja kovalla saunomisella saa painon pudotettua nopeimmin.

    • Anonyymi

      Painoindeksitaulukon mukaan olet normaali painoinen, katso vaikka itse. Kysymys kuuluu oikeammin miten pääsen laihaksi ja joka voi johtaa anorektiaan. Vettä ei tarvitse juoda päivässä kuin muutaman lasillisen, yksikin voi riittää, tuollaisesta vesimäärästä saa vesipöhön ja normaalin ruuan kanssa saa ihan riittävän määrän nestettä. 57 kiloinen on jo sairautta tuossa pituudessa. Kehoittasin menemään mielenterveysasemalle tai terveydenhoitajan kanssa puhelemaan paino-ongelmistasi, joka näyttää olevan pään sisässä. Tuollaisista ajatuksista ei tule muuta kuin pahoja ongelmia pitemmän päälle.

    • Anonyymi

      Helppo juttu. Pari viikkoa pirin vetämistä, ympärivuorokautista tanssia ja bailaamista, niin olet hoikistunut. Itse lainkaan kipua tuntematta. ja kivaa on ollut. Ehkä.

    • Anonyymi

      Aloita pyöräily, muutaman tunnin päivittäisellä pyöräilyllä voi syödä vähän hyvänmakuisia herkkujakin.

    • Anonyymi

      Onpa sairas keskusteluketju. Normaalipainoinen ihminen kertoo, miten rääkkää itseään aliravitsemuksella ja varmistaa näin itselleen sairaudet ja lyhyen elämän. Kai nyt jokaisen täysipäisen järki sanoo, ettei tuolla kalorimäärällä voi saada kaikkea elimistölle tärkeää. Ja muut vielä antavat lisää neuvoja tähän hulluuteen, vaikka oikea neuvo olisi kehottaa häntä hankkimaan apua ennen kuin vinksahtaa lopullisesti.

      • Anonyymi

        Täydellinen kommentti. - Nm. Twelve points


    • :D Kaikenlaista

    • Anonyymi

      Nopeaa tapaa tuskin on laihtumiseen, mutta omalla kohdallani painon pudotukseen auttoi, kun vain pienensin ruoka-annoksiani ja lisäsin vastaavasti kasvisten määrää. Jätin sokerin pois ja vaihdoin juustot ym. vähärasvaisiin. Katson myös, että en osta haitallista piilorasvaa, eli samalla tein kolesterooliremonttia ja jätin kovat rasvat pois.
      Puolessa vuodessa paino on nyt pudonnut 22kg.

      • Anonyymi

        Lautasen pienentäminen auttaa myös, olen sen tältä palstalta lukenut


    • Anonyymi

      Rupeet rännittään vauhtia niin äkkiä ne kilot katoo ja ehkä myös rahat .

    • Anonyymi

      Apua.. Sama pituus ja paino. En pidä itseäni kauhean lihavana. Ehkä pitäisi laihduttaa muutama kilo.

    • Anonyymi

      Tollaisessa 200-500 kcal ruokailussa ei ole MITÄÄN järkeä. Saat vaan elimistösi sekaisin. Syö vähintään 1500 kcal päivässä, jatka kävelyä ja jumppaa silloin tällöin kotona. Hiilareita ja varsinkin sokeria kannattaa välttää, vähähiilihydraattisella ruokavaliolla laihdutin itse aikanaan 50 kg parissa vuodessa. Eikä kannata hirveällä kiireellä yrittää saada tuota 8 kg pois, kiire laihdutus on paska yhdistelmä AINA. Vaikka saisitkin painoa pudotettua, ne tulee heti takaisin ja elimistö/aineenvaihdunta menee solmuun.

    • Anonyymi

      Syö monipuolisesti niin, että jää aina vähän nälkä. Pieniä aterioita. Jätä syömättä kaikki imelät herkut ja vältä sokeria. Vettä kohtuullisesti. Liiku rauhallisesti tasaisella sykkeellä joka päivä vähintään kaksi tuntia. Tee kuntosali treeni joka päivä, kevyesti. Venyttele rauhallisesti. Nauti puutteesta ja nuku kunnolla säännöllisesti. Voitto on varma! 🤝

    • Anonyymi

      Koittakaa ny syödä ja enenkaika hyväksyä itsenne ja kehonne ... Onni ei oo kiloista kiinni
      Joku 200 kilokaloria päivässä kuulostaa
      pahalta syömishäiriöltä eikä oo laihduttamista nähnytkään . Saati terveellisyyttä ja parempaa oloa ...
      Itsensä näänytys ja laihdutus ei oo sama asia .
      Järki käteen nyt enenko keho menee rikki .

    • Anonyymi

      joko rasvaimu on mainittu

    • Anonyymi

      Kaloreita on liian vähän terveelliseen laihduttamiseen. Voit hetkellisesti laihtua tuolla kalorimäärällä vaan paino tulee vähitellen takaisin. Se on todellista. Jonkun kuntosalin PT voisi laatia ruokavalion jossa olisi oikeat kalorimäärät. Se tosin maksaa mutta sehän tulisi itselle eduksi.

    • Anonyymi

      Kertokaapa nyt miten ylläpidät sitä 300-500 kcal vuorokaudessa elämäsi loppuun?
      Paitsi tietysti jos se elämä on sittten hyvin lyhyt. Miten kauan jaksat pitää yllä tappo-treeniä?
      Väistämätön tosiasia kun kuitenkin on se, että et voi etkä pysty jatkamaan kovin kauaa nälkäkuurilla ja juoksemaan itsesi läkähdyksiin tai reuhtomaan salilla. Ensinnäkin menetät lihaksesi, kroppa syö ne jos ei saa ravintoa muulla tavalla. Ihmisen keho ei suostu kovin helpolla kuolemaan!
      Toiseksi luustosi haurastuu, saat osteoporoosin. Sitä ei sitten voi korjata enää.
      Totuus on myös se, että kun muutaman päivän kidut nälässä, takuuvarmasti alat ahmia jossain vaiheessa! En tunne yhtäkään ihmistä jolle niin ei olisi käynyt, ellei ole pitkän linjan anorektikko jolta näläntunne on jo hävinnyt.
      Jossain vaiheessa sinun on alettava syödä enemmän, ja silloin kroppa ottaa talteen joka ikisen kalorin. Paino alkaa nousta nopeasti ja menee jopa yli lähtöpainon. Takaisin tuleva paino tulee rasvakudoksena, ei lihaksina koska nälkiintyneeseen ruumiiseen ei lihaksia saa. Tämän tietää joka ikinen ravinnosta jotain tietävä.
      Sitten ollaan siinä tilanteessa että aletaan hysteerisesti laihduttaa, ja kierre onkin valmis! Klassinen jojo-efekti.
      Niinpä siis nopea laihdutus on tuhoon tuomittu, ja normaalipainoisen turha laihduttaa ollenkaan, Näistä on kuitenkin turha puhua koska kaikki menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Siispä on paras antaa teidän kokea se kantapään kautta.

      • Anonyymi

        Minä suosittelisin että syöt aamulla vain banaania, sitten lounaaksi kalaa ja illalla rusinoita.

        Noin minä pudotin 27 kg.


    • Anonyymi

      Olet liian laiha,,,rupea lihottaa,,

      • Anonyymi

        Ei ap laiha ole vaan rasvaa sopivasti. Hänen ei ehkä pitäisi ollenkaan laihduttaa koska painonsa on normaali. Liika laihduttaminen iskee rajusti usein takas myöhemmällä iällä.
        . mies, humalasalko.


    • Anonyymi

      Aikoinaan koulussa opetettiin että normaalipaino on pituus-105 .
      Tosin tämä oli aikana jolloin lihavia ei juuri ollutkaan, ainakaan ala-asteella.

    • Anonyymi

      Minä olin yhden kesän lomalla. Aloitin aamun lähikaupan lonkerolla. Jatkoin siitä sitten viereiselle Salelle. Ostin 24-packin kaljaa. Sain krapulasta johtuvan paniikkikohtauksen. Myyjä juoksi kuulemma 120 metriä perässäni, että toi ostokset, mistä maksoin. Nostin kuvitteellista hattua. Mietin että miten näin monet juoksukaljat ottanut "Ato Boldon" saatiin just silloin kiinni, kun olin maksanut ne ostokset. Sillon aloin uskoa hyvään. Tuohon juoksuuni verrattuna Bostonin maraton oli aika pientä. Huohotin..lysähdin polvilleni..mietin että oliko tämä tässä.Aloin ymmärtää että itä-naapurissa kaikki on paremmin. Isä Aurinkoinen jo ymmärsi, ettei laihdutuksella ole mitään merkitystä, jos et todella löydä itseäsi. Hän likvidoi noin 2,7 miljoonaa ihmistä (tämä ei tarkoita heidän internointia luotettaviin laihdutusohjelmiin). Silloin nostin jalkani kuvitteelliselle pöydälle ja mietin Hirudoid Fortea. Koska ma olen sen arvoinen. !92/62, onko normaali? verenpaineesta siis puhun..

    • Anonyymi

      Olet täysin normaalissa painossa ja hyväksy se. Vanhemmiten moni ihminen tuppaa lihoamaan, joten keskity siihen ettet vuosien saatossa lihoa, vaan pysyt nykyisessä painossasi.

    • Anonyymi

      Täyttä liikuntaa punttejen nostolla 60 tuntia täyttä häkää, ilman nukkumista.
      Muistat vitskut ja nesteet ... ensimmäinen 1/2 vuorokautta kun elimistö siirtyy kokonaan varatankille tulee OIKEASTI huono olo, mutta älä luovuta. Kaksi seuraavaa vuorokautta menee ihan kuin ei mitään, vaan nukkua täytyy joskus. Muista käydä suihkussa. 15kg lähtee samoin tein pois.

      Ja on muuten IHAN OIKEASTI tehty:))

      GoneIn60Hours

      • Anonyymi

        Sen "ihan oikeasti" huomaa tästä kommentista: aivot eivät ole saaneet ravintoa. - Nm. Takapajulan tiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen "ihan oikeasti" huomaa tästä kommentista: aivot eivät ole saaneet ravintoa. - Nm. Takapajulan tiedot

        Oliko tuo nyt tieteellistä faktaa?


    • Anonyymi

      Niin, ÄLÄ SYÖ MITÄÄN! Juot vaikka sokerittomia limuja ja muista ne vitskut.
      Pääasia ettei energiaa tule mistään, niin pysyy elimistö varatankilla.

      GoneIn60Hours

    • Anonyymi

      Tapaus muuten liittyy Kennedyyn ja Marilyn Monroehin ...

    • Anonyymi

      Viikon pelkällä vesidieetillä kilosi karisevat kummasti!
      Noin 5-8 kiloo.

      Olen kokeillut ja hyvin toimi.

      • Anonyymi

        Kuten myös aivosolusi..kuulostaa timanttiselta idealta..


      • Anonyymi

        Eihän painosta näe laihtumista .Paino nousee ja rasvaprosentti pienentyy ihminen näyttää laihemmalta.
        Minullakin on kalorit olleet nyt 3300 päivässä,vyötärönympärysmitta,pihtimittaustulos vatsasta ja paino pysyneet samana monta viikkoa,pyöräilyä tai hiihtoa joka päivä 2-2,5 tuntia
        Repikää siitä huumoria.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitness-naisen-kuva-osoittaa-vaaka-ei-todellakaan-kerro-kaikkea/5989374#gs.laxo5i

        On aivan typerää hommaa tuijottaa vaakapainoa kun laihduttaa.Parempia tuloksia saa kun syö paljon ja liikkuu.
        Kitudieteillä häviää vain lihakset,ja kun lihakset häviää paino tulee takaisin läsin muodossa.


      • Anonyymi

        Vesidietti voi olla paras.Olen ajatellut sitä itsekkin.Viikon kuurin jälkeen pitää varmasti pitää kuukauden ylläpitävää diettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesidietti voi olla paras.Olen ajatellut sitä itsekkin.Viikon kuurin jälkeen pitää varmasti pitää kuukauden ylläpitävää diettiä.

        Minä kokeilin vesidieettiä, no okei join vaan mehua kun vesi maistuu niin tympeelle. Lihoin kuukaudessa 3 kg !! Huijausta on vesidieetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesidietti voi olla paras.Olen ajatellut sitä itsekkin.Viikon kuurin jälkeen pitää varmasti pitää kuukauden ylläpitävää diettiä.

        Viikon vesikuurin jälkeen sua ei ole enää olemassa. Terveenä ainakaan. - Nm. Ei junalauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän painosta näe laihtumista .Paino nousee ja rasvaprosentti pienentyy ihminen näyttää laihemmalta.
        Minullakin on kalorit olleet nyt 3300 päivässä,vyötärönympärysmitta,pihtimittaustulos vatsasta ja paino pysyneet samana monta viikkoa,pyöräilyä tai hiihtoa joka päivä 2-2,5 tuntia
        Repikää siitä huumoria.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitness-naisen-kuva-osoittaa-vaaka-ei-todellakaan-kerro-kaikkea/5989374#gs.laxo5i

        On aivan typerää hommaa tuijottaa vaakapainoa kun laihduttaa.Parempia tuloksia saa kun syö paljon ja liikkuu.
        Kitudieteillä häviää vain lihakset,ja kun lihakset häviää paino tulee takaisin läsin muodossa.

        "Minullakin on kalorit olleet nyt 3300 "

        Eli olet noin 182 kg painoinen keijukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minullakin on kalorit olleet nyt 3300 "

        Eli olet noin 182 kg painoinen keijukainen.

        Kantsiiko kommentoida, jos korvain välisen tilan paino on noin keijukaismainen, olematon siis. Kalorimäärä ei kerro mistään mitään, kun et tiedä paino- / pituussuhdetta etkä muitakaan aiheeseen relevantisti liittyviä asioita. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


    • Anonyymi

      Sairasta, koska olet normaalipainoinen.

    • Anonyymi

      Juo sitruuna vettä pari kannullista..mua auttanu ja laihtunu sen avulla.syön ihan normaalisesti..kannattaa kokeilla.50 kiloo laihtuneena..

    • Anonyymi

      Miten ihmessä haluat laihtua melkein 10 kiloa, jos olet täysin normaalipainoinen? Nauti kehostasi ja ole ylpeä siitä - ei sinun tarvitse alipainoa tavoitella! Tiedän kokemuksesta, ettei laihuus onnelliseksi tee. Sitä paitsi, vaikka haluaisitkin laihtua, ei pysyvään tulokseen päästä muutamassa viikossa ellei halua kerätä kiloja heti takaisin. Tässä kohtaa kuitenkin neuvoisin sinua siinä, että pyrkisit olemaan sinut itsesi kanssa :) Treenata saa, mutta pidä realiteeteistä kiinni.

      • Anonyymi

        No onneksi jollakin on vielä järkeäkin päässä. Jos normaalipainoisesta tuntuu paikat liian pyöreiltä ja pehmeiltä, kannattaa kiinteyttää. Ts. juuri kuten sanot: "treenata". - Nm. Twelve points


      • Anonyymi

        "täysin normaalipainoinen"

        Jospa ei ole täysin kaunispainoinen tai taysin siistipainoinen.


    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut sellaisesta alipainehoidosta? Eli kaveri käärii sinut tuorekelmuun kauttaaltaan, ja sitten imurinputken pää jätetän sinne kelmun sisään. Sitten kaveri käynnistää imurin pariksi minuutiksi ja sitten sammuttaa sen. Sen pitäisi kutistaa rasvasoluja ja vapauttaa niihin sioutunutta nestettä. Tällaista hoitokeinoa kerran päivässä parin viikon ajan. Eli vähän niin kuin se hydrogen vai mikä se oli, mutta ei käytetä vettä.

    • Anonyymi

      En ole mikään ravinneterapeutti tai muukaan terapeutti/lääkäri mutta tuo sinun kalorimääräsi ei todellakaan täytä sitä määrää, minkä terve ihminen tarvitsee päivässä pysyäkseen terveenä ja että lihaksesi saavat tarpeeksi energiaa noihin sinun kävelyihisi...

      Ja mitä nyt maalaisjärjellä mietiskelen painoindeksiäsi, olet ihannepainossasi. Jos laihdutat 8kg tuosta, olet aivan liian laiha... Naisella pitää olla pikkuisen pehmeitä muotoja ympärillään ;) Oletan siis teksteistä että olet nainen... Toivottavasti olet täysi-ikäinen meinaan jos olet alaikäinen, älä herranjumala mieti tällaisia asioita!

      Niin tai näin, syömättömyydellä ei laihdu. Ihminen menee vain huonoon kuntoon joka taas tarkoittaa sitä, että kun kuntoilet, etkä syö kunnolla, lihaksesi menevät nopeammin ns. maitohapoille ja palautuminen kestää pidempään kun kropassa ei ole energiaa joka taas tarkoittaa sitä että laihtuminen on "haamukuvitelmaa" mutta kroppa on aivan loppu, lihakset eivät kasva mutta kroppa ns. kuihtuu kasaan.

      Parhain laihdutuskuuri mikä on olemassa, sisältää syömistä tasavälein liikunnan kanssa.
      Aamupalasta iltapalaan 5 ateriaa! Kun treenaa enemmän, lisää välipaloja! Lihakset tarvitsevat energiaa!

      200kcla päivässä on JÄRKYTTÄVÄN vähän! En osaa edes kuvitella, mitä syöt tuollaisella kalorimäärällä päivässä? huh...

      Loppuun sanon; Rakasta itseäsi, olet OIKEASTI täydellinen juuri noin!!!

      • Anonyymi

        Olet ihanne painossasi, toivon että et ole sairastumassa anoreksiaan..
        Mietihän, lisää lihasta harjoitteilla jos jotain pitää tehdä, syö enemmän.. Proteiini tärkeää, kun myös muuten täysipainoinen ruokavalio.. Sokerit ja vaaleat jauhot voivat turvottaa.. Minua ainakin..
        Ota järkikäteen👍😊


      • Anonyymi

        "En osaa edes kuvitella, mitä syöt tuollaisella kalorimäärällä päivässä"

        Luitko avauksen konditionaalineen?


      • Anonyymi

        "kalorimääräsi ei todellakaan täytä sitä määrää, minkä terve ihminen tarvitsee päivässä pysyäkseen terveenä ja että lihaksesi saavat tarpeeksi energiaa noihin sinun kävelyihis"

        On aivan samantekevää miten laihduttaa kun kyseessä on vähäisen kilot kuten tässä hahmotelmassa 8 kg joka kuluu noin viidessä viikossa, niin lyhyessä ajassa ei mitään hirvittävää tai kamalaa voi tapahtua.

        Lihakset (ja ihmisen koko elmistö) saa aivan kaiken sen energian minkä tarvitsee varastoituneesta rasvasta jopa siinä tapauksessa että ruuasta saatava energia olisi 0 kCal/vrk.

        Vettä tietekin pitää saada joka päivä riittävästi ja vähän sen yli, sekä jodioitua suolaa tarpeellinen määrä eli ainakin 2.5 g. Jos laihdutusprosessi venähtää pitemmäksi niin proteiinia saa kovaksi keitettyjen kananmunien valkuaisista (jotka on herkullisesti maustettu). Viisi valkuaista tuo noin 100 kCal (joka tulee lähes täysin proteeinista).


    • Anonyymi

      Veden juonti ei laihduta, se vain lisää wc käyntejä!

      Kaalikeitto-dietti on tehokas painon pudottaja! Nälkää ei ole, koska saa syödä kaalikeittoa mielinmäärin.

      Laihtuminen ruokavaliolla ei toimi siten että minimoi syömisen. Elimistö asettuu puolustustilaan eli säästelee rasvoja eikä vapauta niitä. Kylläinen olo saa rasvat liikkeelle ja siihen perustuu kaalikeitto-dietti.

      Lopeta leivän syönti, se on yleisesti rasvateline erinäisineen levitteineen ja leikeleineen! 1kk aika jää 400g levitettä syömättä, samoin 500g juustoja ja 400-800g lekkelemakkaroita kaupan hyllylle!

      Syö aamuisin kaurapuuroa, se pitää nälkää hyvin ja antaa energiaa oikealla tavalla!

      1kg/vk lähtee tällä systeemillä ja helposti!

      • Anonyymi

        Tiukkaa diettiä kuusi päivää viikossa, tomaattimehua ja näkkileipää, sitten yhtenä päivänä viikossa saa herätellä uinuvan aineenvaihdunnan: makkaraperunat, limpparia, pizzaa, kakkua, karkkia jne

        Takuulla toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukkaa diettiä kuusi päivää viikossa, tomaattimehua ja näkkileipää, sitten yhtenä päivänä viikossa saa herätellä uinuvan aineenvaihdunnan: makkaraperunat, limpparia, pizzaa, kakkua, karkkia jne

        Takuulla toimii.

        Minä olen elänyt viikon 1300kcal/pvä, mikä täyttää perustarpeeni.
        Olen syönyt 2 voileipää, sellaista maltailta maistuvaa kokojyväleipää.
        Päällä 3 pientä perunaa sipaus voita 180g lohta. = 800kcal.
        Maha repeämispisteessä, mutta se oli niin hyvää!
        Koko päivä vain 1.100kcal ja aamulla kävely, kuten pian toinen tunti.
        Vaikka olen syönyt vain 1700kcal/pvä 1h reipasta kävelyä, niin
        olen laihtunut vain -1kg ja -8cm kehosta joulukuussa.
        Vaikka olisin syömättä koko kuun keho ei päästä enempää itsestään.
        Silti olen pienentynyt nr.40-nr.38 ja löysää nahkaa ei ole missään.
        Toukokuussa olen varmasti kevyt keiju tätäkin vauhtia.
        Viime vuonna olin 167cm ja 57kg vuoden vaihteessa ja nyt 63kg!
        Kyllä harmittaa!


    • Mitkä ihmeen kilot? vai puuttuuko nro 1 = 165kg

    • Anonyymi

      tuo ei ole tervettä olet muutenkin normaalipainoinen, jos haluat olla terveellisempi aloita TERVEELLINEN ELÄMÄ

      • Anonyymi

        "jos haluat olla terveellisempi"

        Et lukenut tai ymmärtänyt avausta, Tässä hahmotelmassa kyse on siitä että on halu _laihtua_.

        Mitä "olla terveellisempi" tarkoittaa? Onko se sama kuin 'olla 'terveyttä edistelevämpi'? Nyt on niin valitettavasti että 'terveyttä edistelevämpi' voi laihduttaja olla ainoastaan vain juomalla lamppuöljyä sekä syömällä oravanruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos haluat olla terveellisempi"

        Et lukenut tai ymmärtänyt avausta, Tässä hahmotelmassa kyse on siitä että on halu _laihtua_.

        Mitä "olla terveellisempi" tarkoittaa? Onko se sama kuin 'olla 'terveyttä edistelevämpi'? Nyt on niin valitettavasti että 'terveyttä edistelevämpi' voi laihduttaja olla ainoastaan vain juomalla lamppuöljyä sekä syömällä oravanruokaa.

        Tulee väkisinkin mieleen että onko sulla kaikki hyvin kun pitää tuolla tavalla saivarrella ja viisastella.

        Miten on?


    • Anonyymi

      Heippa!

      kirjoitan blogia mahalaukkuun laitettavan pallon kanssa laihduttamisesta jos joku haluaa lukea kokemuksia tai vaikka miettii samaa operaatiota mutta ei uskalla mennä ilman että tietää enemmän.

      https://www.lily.fi/blogit/kevyempi-elama/

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe