Köyhät ovat ahneita ja kiittämättömiä

Anonyymi

19

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän tässä ole kuitenkin kyse enemmän pienten lasten ymmärtämättömyydestä rahan arvoa kohtaan.

• Anonyymi

Niinpä. En ymmärrä, miksi tällainen juttu on tehty. Ilmeisesti on haluttu lietsoa ap:n kaltaisia mielipiteitä.

• Anonyymi

Vapaa vasemmistolainen kasvatus ja elämä kuplassa. Se tuottaa lapsille epärealistisia toiveita. Juuri kuulin kun eräs 7v poika vaati isää ostamaan perheelle sähköauton, koska isä pilaa muuten lasten elämän.

• Anonyymi

Lapsi oli oikeassa ja epäitsekäs. Ymmärtää todennäköisesti enemmän todellisuudesta kun isänsä.

• Anonyymi

No on kyllä taas ihan kauheeta... Tottakai lapset toivoo niitä asioita, joista haaveilevat, jos ei mitään rajoituksia ole annettu!

Se, että tuollaisen asian takia jättää osallistumatta keräykseen, on aivan idioottimaista. Ihan kun se iPhone olisi pakko ostaa. Kyllä se vähäosainen lapsi ilahtuu vähemmästäkin, vaikka olisi toivelappuun kirjoittanut mitä.

• Anonyymi

Joku 30-40€ lahja on ok. Mein lapsi sai jonki aivan naurettavan 5€ lelun noista joskus. Eipä ole sen koommin haettu apua.

• Anonyymi

Tässä sen näkee mitä Suomen "vähävaraiset" ovat. Oikeasti vähävarainen on tyytyväinen vähempäänkin. Menkööt vanhemmat töihin ja ostakoot Guccinsa lapsilleen ihan itse. Niin tässä itsekin saa töitä tehdä, että saa ostoksia tehtyä. Ja jos ei töihin huvita mennä, niin käyttäkää edes ehkäisyä.

• Anonyymi

tämä samaa huiputusta, kuin ruoan jakelu vähäosaisille, jotka todellisuudessa juovat rahansa ja hakevat leipänsä ruoanjakelupisteistä.

• Anonyymi

Olisivat toivoneet käpylehmiä.

• Anonyymi

No se on sitten vaan voi, voi ja voi.

• Anonyymi

Jännämiesten kakaroita ja jännämiesten naiset myy tonnin puhelimen eik lapsi saa mitään.

• Anonyymi

Mitähän aloitus liittyy sinkkuihin. Itse en ole ikinä osallistunut mihinkään lahjoituksiin,mutten silti itke sitä netissä enkä livenä. Osallistuu jokainen tai on osallistumatta. Sukulaislapselle voisin ostaa guccia tai iphonen. Mulla on säästöjä. En ole köyhä sinkku. Varmaan moni mies yrittäisi hyödyntää minua taloudellisesti,jos tietäisi varakkuuteni,mutta en minä säästö- ja pankkitilini saldoja huutele missään.

• Anonyymi

Monet palstan sinkut ovat työttömiä sosiaalipummeja

• Anonyymi

Niin sellaista se on, köyhät voivat todellakin.olls ahneita ja kiittämättömiä; kun tulee mahdollisuus saada jotain ilmaiseksi tai mahdollisesti hyötyä, tuo etu kyllä käytetään sumeilematta. Kun joutuu kokoajan kituuttamaan, niin ei mikään ihme jos hyvät tavat vähän tuppaavat unohtumaan.

Ehkä kun kuusen toivomuksia on tehty, köyhien lasten unelmat ovat lähteneet lentoon siinä missä muidenkin..

Lasten jouluahneus on perinteistä, älkää nyt ihmeessä siitä pelkästään köyhiä syyttäkö😂😂😂

Saatana on armon herra!!

• Anonyymi

Mikä siinä on niin vaikeaa lukea noita juttuja ennenkuin alkaa öyhöttämään, vai pitäisikö olla jollain selkosuomella että menee tajuntaan?

• Anonyymi

Lapsi joutuu kiusatuksi jos se ei saa kalleinta puhelinta.

• Mjaa, mun lapsi saa ekaluokkalaisena 30 euron puhelimen, mun vanha nokialaisen. :D

No vanha uusi, en ehtinyt sitä käyttää kuukauttakaan, kun jouduin opiskelujen vuoksi hommaamaan älykännyt, että pääsee tunnilla nettiin kahlaamaan koulun juttuja. Perkele...muuten mulla olis edelleen se vanha Nokialainen 216. :D

• Anonyymi

Köyhä on aina viisas ja avuton.

Rikas on vallaton ja hyödytön.

• Siinähän on kakaroille vähän kannustetta opiskella ja mennä rikkaisiin töihin. Vellihousuille kun jotain ilmaiseksi antaa niin ovat nokka auki odottamassa ilmaista lopun elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      241
      4031
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe