Tässäpä esimerkki naisen logiikasta

Anonyymi

Nainen vilauttaa tissiä: hieno ja rohkea temppu
Mies vilauttaa piliä: ahdistelua ja ilmoitus poliisille

7

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain mies voi olla niin tyhmä että vertaa noita kahta toisiinsa.
      Sitä paitsi itsekin naisena katson mieluummin naisen paljasta rintaa kun jonkun randomin äijän kurttuista nakkimakkaraa. Hyi hitto miten ällöttävää!

• Anonyymi

Entä jos joku "random" ämmä vilauttaa p1llua?
        Mutta eihän sitä ole pakko katsoa, vaikka paljas p1llu keikkuisi naaman edessä niin voihan sitä keskittyä katsastamaan vaikka vieressä olevan kaiteen hitsaussaumoja.

• Anonyymi

Ei kolmen kilon random läskitissin katsominenkaan aiheuta kuin pahoinvointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolmen kilon random läskitissin katsominenkaan aiheuta kuin pahoinvointia.

Random manboobsejahan näkyy kesäisin katukuvassa tämän tästä. Eivätkö ne aiheuta pahoinvointia?

• Anonyymi

Juu, tosi on. Naisen tississä on sentään jotain näkyvää, kun taas tussussa ei ole muuta näkyvää kuin vain se tussu. Ja jos karvat on ajeltu, näkyy vain pelkkä viiva. Siksi tissi vertautuu piliin koska se on uloke, joka näkyy. Naisen tussu vertautuu miehen tissiin, joissa kummassakaan ei ole mitään katsomisen arvoista. Näin miehen logikalla ajateltuna.

• Anonyymi

Olet väärässä - kumpikin temppu on yhtä typerä. Miksi kenenkään ylipäätään pitäisi vilautella genitaalejaan? Jos niitä ahdistelutarkoituksessa vilauttelee, saa kärsiäkin rangaistuksesta.

Tahtoo vain olla niin, että kun nainen vilauttaa, mies yleensä haluaa lisää. KUn mies vilauttaa, nainen yleensä karkaa paikalta.

• Anonyymi

Kun nainen kekkuloi alasti ikkunassa, ja mies katselee, mies on iljettävä tirkistelijä. Kun mies kekkuloi ilkosillaan ikkunassa, ja nainen katsoo, mies on iljettävä ekshibitionisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe