Tässäpä esimerkki naisen logiikasta

Anonyymi

Nainen vilauttaa tissiä: hieno ja rohkea temppu
Mies vilauttaa piliä: ahdistelua ja ilmoitus poliisille

7

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain mies voi olla niin tyhmä että vertaa noita kahta toisiinsa.
      Sitä paitsi itsekin naisena katson mieluummin naisen paljasta rintaa kun jonkun randomin äijän kurttuista nakkimakkaraa. Hyi hitto miten ällöttävää!

• Anonyymi

Entä jos joku "random" ämmä vilauttaa p1llua?
        Mutta eihän sitä ole pakko katsoa, vaikka paljas p1llu keikkuisi naaman edessä niin voihan sitä keskittyä katsastamaan vaikka vieressä olevan kaiteen hitsaussaumoja.

• Anonyymi

Ei kolmen kilon random läskitissin katsominenkaan aiheuta kuin pahoinvointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolmen kilon random läskitissin katsominenkaan aiheuta kuin pahoinvointia.

Random manboobsejahan näkyy kesäisin katukuvassa tämän tästä. Eivätkö ne aiheuta pahoinvointia?

• Anonyymi

Juu, tosi on. Naisen tississä on sentään jotain näkyvää, kun taas tussussa ei ole muuta näkyvää kuin vain se tussu. Ja jos karvat on ajeltu, näkyy vain pelkkä viiva. Siksi tissi vertautuu piliin koska se on uloke, joka näkyy. Naisen tussu vertautuu miehen tissiin, joissa kummassakaan ei ole mitään katsomisen arvoista. Näin miehen logikalla ajateltuna.

• Anonyymi

Olet väärässä - kumpikin temppu on yhtä typerä. Miksi kenenkään ylipäätään pitäisi vilautella genitaalejaan? Jos niitä ahdistelutarkoituksessa vilauttelee, saa kärsiäkin rangaistuksesta.

Tahtoo vain olla niin, että kun nainen vilauttaa, mies yleensä haluaa lisää. KUn mies vilauttaa, nainen yleensä karkaa paikalta.

• Anonyymi

Kun nainen kekkuloi alasti ikkunassa, ja mies katselee, mies on iljettävä tirkistelijä. Kun mies kekkuloi ilkosillaan ikkunassa, ja nainen katsoo, mies on iljettävä ekshibitionisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe